Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja już kilka lat temu pisałem żeby wrzucić wszystko do jednego działu, bo odkąd wszystkie gry zaczęły lądować na PC ten podział na platformy jest śmieszny 

  • Plusik 3
  • This 1
Opublikowano
42 minuty temu, Dalhi napisał(a):

Z tego samego powodu dla którego istnieje subforum z exami PS, które też są na PC albo jest to kwestią czasu kiedy się tam pojawią. Żeby był ruch i było o co się kłócić.

Wracając do tematu to te wymagania wyglądają dość rozsądnie, zobaczymy za tydzień jak to będzie chodzić. Na PC nie ma jeszcze opcji pobierania gry?

Można już ściągać preload, chyba, że mnie wzrok wczoraj zawiódł, jak mi się ekran GP na PC wyświetlał.

Opublikowano
1 hour ago, Dante said:

Patrząc po wymaganiach to jednak obieram wersje na PC.  Powinno pójść na epic, plus dysk na kompie znacznie wiekszy niż to co jest na konsoli. Tylko lipa jak ten preload nie działa. 

Teraz dźwignęli wymagania i zalecane jest RTX 4080 i 32GB RAM.

Opublikowano

Chyba nie ma żadnych informacji, więc pewnie w chwili premiery. Mnie ciekawi czy w ogóle dadzą czas recenzentom na ogranie czegoś więcej niż prolog gry xd

Opublikowano

Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4.

  • Plusik 1
  • Smutny 1
Opublikowano
5 minutes ago, Rooofie said:

Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4.

 

ciekawe ile prawdy było w tym, że na XSS będzie dobrze działać i wystarczy chcieć optymalizować gry a nie tylko narzekać :kekw:

Opublikowano
10 minut temu, Rooofie napisał(a):

Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4.

Jednym słowem, coś tutaj wyraźnie śmierdzi. 

Opublikowano
6 godzin temu, Dalhi napisał(a):

Wczoraj odpalałem tą apkę xboxa to mi pobrało 10mb i koniec.

Jo mam tak samo. Nigdy się nie bawie w te pobierania wstępne ale jak ktoś ma wolnego neta to se nie pogra po pracy

Opublikowano (edytowane)

Taki kwiatek mi na reddit wyskoczył:

RTX 4060 dla 60 klateczek w medium 1080p jak sobie DLSS włączysz. Jakoś tak z rozsądnych wymagań sprzętowych obraz mi się zmienił na gówno rozmazane. Już za kilka dni się sami przekonamy.

Są jeszcze wykresy od Nvidii, a tam jest około 40 klatek dla 4060 w 1080p natywnie ale niby w maksymalnych ustawieniach:

https://www.tweaktown.com/news/101643/nvidia-benchmarks-stalker-2-geforce-rtx-4090-with-dlss-3-hits-4k-120fps-at-max-settings/index.html

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano

Coś mi z tą grą śmierdzi. Niby chciałbym zagrać i czekam na premierę ale ten hajp taki jakiś nijaki. Dodając do tego brak konkretnych gameplejow tylko krótkie urywki sklejone w dłuższy filmik to czuje mocne 70 na meta albo nos gracza mi się zepsuł. 

Opublikowano

Testy dla 4K tylko w DLSS performance xd no nie wiem jak wypadnie konsola za 2k do ogrywania tego tytułu. 

Czuję w moczu, że będzie strasznie niska rozdzielczość, a to bije po oczach bardziej niż brak konkretnych efektów graficznych czy tekstur wysokiej rozdzielczości.

Opublikowano

Casus Cymbergaja który wychodzi na sprzęty za słabe aby pokazać grę w pełnej krasie. Chociaż z testów mówiono o obłędnej grafice - ogrywanej na komputerach z NASA. Tutaj najwięcej zyska oczywiście PS5PRO dzięki PSSR, a na Xboxie? Nom, czuję, że może być brzydkie zaskoczenie w performance.

 

edit: chip.pl podaje, że nie jest jeszcze znana wersja użytego FSR więc może być to i trójka która podobno podaje już naprawdę konkretny obraz https://www.chip.pl/2024/11/stalker-2-wymagania-systemowe-gry-gsc-game-world

Opublikowano
3 godziny temu, Czoperrr napisał(a):

Wychodzi na to, że bez 4080 już nie ma co podchodzić do grania na PC. No cóż, znowu konsola za 2k wydaje się być lepszym wyborem.

Nic nowego, 4080/4090, 7900XT/7900XTX reszta umiera na UE5. 

 

Jestem ciekaw bardzo tych 60 fps na XSX tutaj. 

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

FSR3 

UE5 ma TSR z reguły fajnie działa na AMD. 

 

Framegen DLSS i FSR - kto jeszcze się na to placebo nabiera w 2024 xDD

 

---

jak to będzie takie 60 FPS jak w Immortals na PS5 przy użyciu FSR 3 z 30 na 60 fps, to xD, a nie 60 fps. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...