Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minutes ago, Moldar said:


 

Nie ma żadnej martwej strefy i gałki są grubo czułe, jak ktoś ma lekkiego drifta to kaplica. U mnie okejka, większych bugów też nie zauważyłem, a klimat to :obama:

 

Chyba pierwsza gra postapo gdzie jest to zrobione tak topowo. 

Czyli na 8bitdo Ultimate z efektem halla problemów z celowaniem mieć nie będę :potter:

Opublikowano

Trochę obejrzałem jak to mogłoby chodzić na moim sprzęcie, jest znośnie, ale poczekam jeszcze na kilka łatek. Do Indiany mam w co grać, ale jak uda im się poprawić nieco wydajność to po nowym roku wskakuje do gry. Mam za wolnego neta na dociąganie pierdyliona łatek. Nie mniej cieszy że gra nie jest w jakimś fatalnym stanie i mimo zgrzytów grywalna. Bawcie się dobrze chłopaki.

Opublikowano

Gra jest świetna, ale zdecydowanie warto dać jej czas. Nie chodzi jakoś strasznie na moim sprzęcie, kwestia właśnie bardziej tych game breaking bugów. Na takie ambitne produkcje warto jednak poczekać z przechodzeniem. 

 

Jedna z tych gier, gdzie Early Access zrobiłby robotę już dzięki samej nazwie. 

Opublikowano

Pograłem wczoraj 2h, u mnie tez występuje problem z dryfującym analogiem, na początku myślałem, że wina pada więc zmieniłem na inny ale to samo. Raz przeciwnik zawisł w powietrzu, na początku napisy nie są synchronizowane z dźwiękiem, po przejęciu kontroli nad postacią jest już ok. Jak na razie przeciwnicy głupi jak but, wystarczy się wychylić za winkla i schować a oni grzecznie po kolei przyjdą żeby przyjąć kulę. Widać też, że inwentarz był przygotowywany żeby nim zarządzać myszką, na padzie jest to strasznie nieintuicyjne przynajmniej dla mnie.

 

Klimat postapo jest gruby, co jak co, ale ludzie  z GSC Game World potrafią to robić.

 

Więc katastrofy nie ma, gra jest grywalna ale tak jak pisałem na razie to 2h. Jak ktoś nie ma ciśnienia to lepiej poczekać jeszcze na parę patchy, żeby technikalania wpłynęły na wrażenia z gry.

  • Plusik 1
Opublikowano

 

11 godzin temu, Ukukuki napisał(a):

Pograłem tylko godzinkę ale ten klimat :banderas:

 

Działa pięknie. A rozgrywka to trochę Fallout z Half Life 2? Nie wiem dlaczego ale rozgrywka mi przypomina tę gierkę. Może przez podobny gunplay i rozwalanie skrzynek. 
 

Nigdy nie grałem w Stalkera więc nie mam porównania. Jednak podoba mi się brak prowadzenia za rękę i tłumaczenia absolutnie wszystkiego. Fajnie ,że przedmioty oprócz statystyk mają swoje opisy, bardzo lubię takie rzeczy w grach już od Fallout 1. 

Mi gameplayem przypomina METRO - tak samo drętwe wszystko ;).

Sama gra na RTX 4080 w rozdzielczości UW (Epic) z włączonym DLSS i FG chodzi średnio w 100 klatkach, graficznie za mało pograłem, by cokolwiek urwało mi łeb, ale będzie grane, bo klimat nadrabia wszystkie niedoskonałości!

Opublikowano

Wczoraj odpaliłem na parę minut (XSX) aby zobaczyć jak to chodzi. Grafika, choć ciemno wydaje się ok - widziałem pojedyncze kwiatki i grzybki zaraz na początku gry. Dla lepszego podkręcenia klimatu ustawiłem język ukraiński ale brakuje mi tutaj tego polskiego lektora z pierwszych części. Tam dobrze robił robotę. Niestety też pojawił się u mnie problem z lewą gałką ale dobrze, że nie tylko u mnie i wyżej czytałem, że nad tym pracują. Myślę, że będzie grane a że nie mam dużo czasu teraz w tygodniu, to liczę na kolejne patche naprawiające rozgrywkę na bieżąco. Chyba, że trafię na takie błędy, które mnie zniechęcą do grania to wtedy odstawię na dłuższy czas. Póki co dobrze się zapowiada.

Opublikowano

Ja gram klawiatura i mysz i faktycznie celowanie mocno czułe ale to zmieniłem regulacją na samej myszce.

 

Na pewno plecak będzie tragiczny na padzie, to jest typowo pod myszkę zrobione i działa na tej samej zasadzie co w Kingdom Come czy pierwszej wersji Wieśka 3.

Opublikowano

Skończyłem prolog. Jest tak ciemno, że dopiero ta gra mi uświadomiła jak bardzo złe są czernie na panelu ips. Będzie trzeba się w końcu przesiąść na oleda. Na karcie rx 6800 jak odpale wszystko na epic w 1440p to gra chodzi w 40 klatkach natywnie. Z fsr 60 a z generatorem klatek około 100. Bez odpalonego skalowania jest coś chyba skopane z anti aliasingiem bo jest paskudne ziarno. Najlepiej gra wygląda z FSR na ustawieniu NativeAA, to pewnie jakiś odpowiednik DLAA? Nie znam się.

 

Co do samej gry to jest klimat i immersja czyli najważniejsze chyba dowieźli. Trochę mnie wkurzył ten prolog bo ginąłem od anomalii nie wiadomo dlaczego, nawet nie wiadomo jak tego unikać bo przecież bolca dostajemy dopiero później. Najgorszy był ten ogień co się pojawiał z dupy. Gram na veteranie więc ginę na 2 hity od czegoś takiego, fajnie jakby wyjaśnili jak tego uniknąć. Do tego te skróty klawiszowe, zawsze w grach spamuje E, żeby wejść z czymś w interakcje a tu gość mi wypija pićko albo je kiełbasę. Graficznie jest bardzo ładnie, aż szkoda grać. Chyba poczekam na oleda i jakieś łatki a w tym czasie przejdę indianę i piersze części stalkiera.

  • This 1
Opublikowano
2 minuty temu, Chewie napisał(a):

Skończyłem prolog. Jest tak ciemno, że dopiero ta gra mi uświadomiła jak bardzo złe są czernie na panelu ips. Będzie trzeba się w końcu przesiąść na oleda. Na karcie rx 6800 jak odpale wszystko na epic w 1440p to gra chodzi w 40 klatkach natywnie. Z fsr 60 a z generatorem klatek około 100. Bez odpalonego skalowania jest coś chyba skopane z anti aliasingiem bo jest paskudne ziarno. Najlepiej gra wygląda z FSR na ustawieniu NativeAA, to pewnie jakiś odpowiednik DLAA? Nie znam się.

 

Co do samej gry to jest klimat i immersja czyli najważniejsze chyba dowieźli. Trochę mnie wkurzył ten prolog bo ginąłem od anomalii nie wiadomo dlaczego, nawet nie wiadomo jak tego unikać bo przecież bolca dostajemy dopiero później. Najgorszy był ten ogień co się pojawiał z dupy. Gram na veteranie więc ginę na 2 hity od czegoś takiego, fajnie jakby wyjaśnili jak tego uniknąć. Do tego te skróty klawiszowe, zawsze w grach spamuje E, żeby wejść z czymś w interakcje a tu gość mi wypija pićko albo je kiełbasę. Graficznie jest bardzo ładnie, aż szkoda grać. Chyba poczekam na oleda i jakieś łatki a w tym czasie przejdę indianę i piersze części stalkiera.

Ja leciałem na TSR 66%, jakość obrazu lepsza niż FSR I Xess. 

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Ja leciałem na TSR 66%, jakość obrazu lepsza niż FSR I Xess. 

Dzięki spróbuję. Nie znam się na tych szkalowaniach bo nigdy ich nie używałem wcześniej. Jeszcze ciekawi mnie, żeby odpalić NativeAA i generator klatek tylko podobno do frame gen jest potrzebne bazowe 60 fps

Opublikowano
12 minut temu, Ukukuki napisał(a):

Ja gram klawiatura i mysz i faktycznie celowanie mocno czułe ale to zmieniłem regulacją na samej myszce.

 

Na pewno plecak będzie tragiczny na padzie, to jest typowo pod myszkę zrobione i działa na tej samej zasadzie co w Kingdom Come czy pierwszej wersji Wieśka 3.

 

Coś takiego zalecają:

 

Game seems to have smoothing and/or acceleration enabled. Go to:
C:\Users\<user>\AppData\Local\Stalker2\Saved\Config\WinGDK
Open Input.ini and copy/paste this:

[/script/engine.inputsettings]
RawMouseInputEnabled=Enabled
bEnableMouseSmoothing=False
bViewAccelerationEnabled=False

  • Dzięki 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Boomcio napisał(a):

W którymś Killzone też było narzekanko na ślamazarne sterowanie, a przecież to odwzorowanje realizmu. Nawet pacza wydali poprawiającego.

Tu nie chodzi o ciężar postaci ala Killzone 2. 

Coś jest ewidentnie u niektórych popsute bo postać powinna stać a się porusza mimo że pad sprawny (w innych grach ten drift nie wystepuje). 

Opublikowano

Rozumiem.

Btw niektóre występujące w grze anomalie mogą być źle interpretowane jako bugi; szczególnie dla nieobeznanych z uniwersum graczy. 

Opublikowano
40 minut temu, Ukukuki napisał(a):

Na pewno plecak będzie tragiczny na padzie, to jest typowo pod myszkę zrobione i działa na tej samej zasadzie co w Kingdom Come czy pierwszej wersji Wieśka 3.

Nie jest, największą trudnością jest przeklikanie się krzyżakiem do danego itemka. Jest podobnie jak w trylogii na konsole, każdy zagrajmer sobie z tym poradzi i po chwili już będzie śmigał.

Opublikowano

6h i się nie nudzę, jest bardzo dobrze. 

Jedynie co mi się nie podoba to słaba jakość tekstur szczególnie w przejściach podziemnych, kole po oczach strasznie.

Stabilne 60 fps 

 

Mody które używam - dla myszki
https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/7

 

Dla wydajności

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/24

 

Dla poprawy wizualnej

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/25

 

 

Opublikowano

Celowanie na padzie w porównaniu do poprzedniczki to jest bajka. Grałem 2h i albo miałem fart albo te 150Gb które gra ściągnęła ponownie poprawiło stan techniczny. 
Jak ktoś narzeka niech spróbuje uruchomić MSFS 2024. Podpowiadam: nie da się.
 

  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...