Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
39 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Gracie na Quality czy Performance?


Nie no k#rwa, szanujmy się - gra typu FPS w okolicach 30klatek? Przecież to można pawia puścić :sick:
W performance śmiga pięknie (jasne, że są dropy, ale kij z tym) i tak też wygląda, więc tu nie ma ani dylematów, ani realnego wyboru - jest tylko jedna słuszna opcja.

Opublikowano (edytowane)

Od premiery nie było jeszcze żadnego patcha choć GSC się zarzekało, że do końca tygodnia ma być. Wkurwia ten upoślodzeony A-Life a właściwie jego brak. Miała być fajna symulacja stalkera w żyjącym świecie a jest gorzej niż w jakimś Far Cry :wujaszek:

Edytowane przez Rooofie
Opublikowano

Dlatego czekam sobie spokojnie na aktualizację, zwłaszcza czytając, że w okolicach end gamu to się cuda dzieją i na PC niektórzy bez komend w konsoli nie mogą przejść pewnego momentu :dunno:

  • This 1
Opublikowano
12 minut temu, Rooofie napisał(a):

Od premiery nie było jeszcze żadnego patcha choć GSC się zarzekało, że do końca tygodnia ma być.

Noo... nie xD W sobotę napisali tak:

 

image.png.c5d09bb878ba5e1f43c25bc8637775e5.png

Opublikowano

No nie - "week to come" pisane w sobotę oznacza "przyszły tydzień, liczone od poniedziałku". Tydzień jeszcze się nie skończył.

 

edit: dobra, nie zajarzyłem - myślałem, że piszesz o poprzednim tygodniu.

Opublikowano

Jak celowanie na padzie? Gralem w Shadow of Chornobol na PS5 i jest tragedia. Czuc, ze to surowy pecetowy fps. Na padzie ciezko o headshoty i dostawalem lanie od przeciwnikow. Gdzie w takim Doomie szlo mi gladko. Kumpel nowi, ze w Stalker 2 jest podobnie i podlaczyl klawiature i myszke do Seriesa X.

Opublikowano
19 minut temu, Lukas_AT napisał(a):

Jak celowanie na padzie? Gralem w Shadow of Chornobol na PS5 i jest tragedia. Czuc, ze to surowy pecetowy fps. Na padzie ciezko o headshoty i dostawalem lanie od przeciwnikow. Gdzie w takim Doomie szlo mi gladko. Kumpel nowi, ze w Stalker 2 jest podobnie i podlaczyl klawiature i myszke do Seriesa X.

przeciez w trylogii bardzo dobrze przeniesli sterowanie na pada, nie wiem co Ci tam nie pasuje :)

Opublikowano
52 minuty temu, MaZZeo napisał(a):

Czy gunplay jest na poziomie Metro Exodus czy gorzej?

 

pytam tylko o feeling strzelania


Lekko podobny, ale stalkerowy lepszy - ogólnie to takie gun-porn - ten feeling, wygląd giwer, animacja ich przeładowywania :fsg:
 

35 minut temu, Lukas_AT napisał(a):

Jak celowanie na padzie? Gralem w Shadow of Chornobol na PS5 i jest tragedia. Czuc, ze to surowy pecetowy fps. Na padzie ciezko o headshoty i dostawalem lanie od przeciwnikow. Gdzie w takim Doomie szlo mi gladko.


Porównujesz spokojne, metodyczne sadzenie headshotów zza winkla do biegania niczym bezgłowy kurczak i napierdzielania z dwururki do wszystkiego co się nawinie?
Albo masz coś z padem, albo nie jesteś targetem takich spokojnych gier, gdzie w otwartym konflikcie masz przeyebane i tylko spryt, cierpliwość i odpowiednia strategia mogą Cię ocalić.
Splatynowałem Shadow of Chornobyl, zaraz zrobię to samo w Clear Sky (jeśli gra pozwoli, bo ma od cholery błędów, które mogą mi to uniemożliwić) i nie miałem żadnych problemów z celowaniem - wystarczy tylko wyłączyć całkowicie jakąkolwiek asystę celowania, bo domyślnie niestety jest włączona.
 

Opublikowano (edytowane)

Ja takze lubie spokojne i taktyczne shootery, gdzie cierpliwosc gra pierwsze skrzypce. Po prostu czesto przeciwnicy sa daleko i jak nas wykryja to mozemy momentalnie zaliczyc glebe. Wtedy licza sie milisekundy by szybko wycelowac. Na PC o to latwiej z wiadomych wzgledow. Takie mialem wrazenie, ze jednak shooter z pecetowymi korzeniami to co innego. Dlatego mialem wrazenie, ze grajac na padzie cos trace.
 

Moze w weekend sprobuje usiasc ponownie i zmierzyc sie ze soba. Zanim zagram w Stalkera 2 chetnie bym te trylogie zaliczyl.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

No ja właśnie przerwałem zabawę w S2, żeby wrócić do Clear Sky i dokończyć przygodę, bo mnie sumienie gryzło, że zostawiłem tak pod koniec :sweat:
Ale Call of Pripyat to już chyba zostawię sobie na kiedy indziej, bo czuję, że nie wytrzymam dłużej bez "dwójki" (jakkolwiek by to nie zabrzmiało:D).

Opublikowano
6 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Gracie na Quality czy Performance?

Quality. Idzie się porzygać na performance który chodzi od 35 do 50. 

No i przyzwyczajam się pomału do 30. To już ten czas w generacji.

 

Opublikowano
16 minut temu, devilbot napisał(a):

Quality. Idzie się porzygać na performance który chodzi od 35 do 50. 

No i przyzwyczajam się pomału do 30. To już ten czas w generacji.

 

W FPSie dla mnie 30fps jest niegrywalne. Nie mam problemu w grach typu Silent Hill no ale tutaj bez jaj.

Opublikowano
2 godziny temu, Homelander napisał(a):

A w Turoka na N64 w 20 i się dało, ale te klatki inne były. Teraz w niektórych grach 30 to niemalże męczące oczy rwanie, a w niektórych ok. 

pierdu pierdu, ilu miałeś wtedy przeciwników na ekranie, jakie przestrzenie, do tego powolne sterowanie i niedokładne celowanie. Oczywiście, że się da ale człowiek przyzwyczaja się do dobrego.

2 godziny temu, Czoperrr napisał(a):

W Killzona 1 i 2 się grało a było nawet mniej niż 30.

Nigdy nie byłem wielki fanem ;)

Opublikowano

Dla mnie to jest na konsoli obecnie niegrywalne, raz, że drift/pływające sterowanie a dwa, że nawet nie ma żadnego aim assist jak w innych fpsach. Walka z pieskami to katorga, a dosyć często się to zdarza. Przeprosiłem się z pc i od 15h gram na taborecie, jest bajecznie. Od razu wpadł aczik za 5 headów w 10 sekund, wreszcie mam kontrolę nad tym, co się dzieje na ekranie.

Zresztą czuć to pod każdym względem, że to tytuł robiony pod kompa, taki staroszkolnobetonowy.

  • This 1
Opublikowano

Tym bardziej trzeba docenić, że tego typu tytuł przygotowali w wersji na konsole bez upraszczania gameplay. Szkoda, że nie da się tego samego powiedzieć o stronie technicznej. Patrząc jednak z innej strony UE5 to jednak kozak silnik - z każdej strony reklamowany jak to fajnie i przyjemnie się robi na nim ładnie wyglądające gry tymczasem Stalker to tak jak napisałeś przedstawiciel betonu, również graficznego i w tym przypadku nie jest to wada. Konsolowa wersja oczywiście straszy niska rozdzielczością ale to standard w tej generacji.

Opublikowano
2 minuty temu, Bielik napisał(a):

Tym bardziej trzeba docenić, że tego typu tytuł przygotowali w wersji na konsole bez upraszczania gameplay. 

No nie wiem czy przypadkiem usunięcie całego A-Life z tej gry to nie wina konsol czy upośledzonych developerów.

 

 

2 minuty temu, Bielik napisał(a):

 Szkoda, że nie da się tego samego powiedzieć o stronie technicznej. Patrząc jednak z innej strony UE5 to jednak kozak silnik - z każdej strony reklamowany jak to fajnie i przyjemnie się robi na nim ładnie wyglądające gry tymczasem Stalker to tak jak napisałeś przedstawiciel betonu, również graficznego 

Te kłamstwa o zajebistości UE5 to chyba prosto od Epica pochodzą. Wszyscy gracze na ten gówniany silnik narzekają i jedyna gra, która w miarę wyszła na tym silniku to chyba Wukong.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...