Opublikowano 16 stycznia 20241 r No cóż, oby, ale wydaje mi się, że jeszcze długa droga do końca u nich, przekładali już wiele razy i nagle data dalej odległa, niepotrzebnie podają konkretne daty i zapewniają, że to już finalna, a potem bum i nowa data, to już się robi Duke Nukem Forever powoli :).
Opublikowano 17 stycznia 20241 r W dniu 9.09.2022 o 11:48, Dalhi napisał: Już na początku roku przełożyli premierę na grudzień bodajże. Później przerwa w pracach nad grą, być może mają problemy z zebraniem zespołu do kupy i brak im rąk do pracy. Do usłyszenia za dwa lata. Mój wzór z dupy się sprawdził. Choć mam wątpliwości czy dowiozą w jednym kawałku w wyznaczonym terminie, a chyba inwestorzy tracą cierpliwość i nie mają wyjścia i muszą to w tym roku wypuść na rynek.
Opublikowano 18 stycznia 20241 r To przekładanie premiery nie wróży dobrze, z drugiej strony wiadomo, w jakiej rzeczywistości działają. Backlog duży, można poczekać, może w międzyczasie znów zaliczyć trzy pierwsze Stalkery
Opublikowano 26 kwietnia 202426 kwi Lubię gierki z centralnej i wschodniej Europy, mają specyficzny styl. Tutaj też go czuć
Opublikowano 26 kwietnia 202426 kwi Wyczuwam spektakularny downgrade i pewnie jeszcze z jedno opóźnienie premiery a mimo wszystko nie mogę się doczekać. Chyba najważniejsza premiera tego roku zaraz koło symulatora Henryczka. Edytowane 26 kwietnia 202426 kwi przez Rooofie
Opublikowano 27 kwietnia 202427 kwi Nikt chyba jeszcze nie wydał zoptymalizowanej gry na unrealu 5 poza epic więc downgrade gwarantowany albo to będzie działać w 10 klatkach na komsolecie
Opublikowano 27 kwietnia 202427 kwi Na razie z mojego doświadczenie to Robocop jako tako był spoko zoptymalizowany więc będzie ciekawie. Chociaż jak grałem w demko na PGA (ofc na PC) to działało bardzo dobrze i wyglądało bardzo ładnie.
Opublikowano 22 maja 202422 maj W dniu 27.04.2024 o 23:41, Chewie napisał(a): Nikt chyba jeszcze nie wydał zoptymalizowanej gry na unrealu 5 poza epic więc downgrade gwarantowany albo to będzie działać w 10 klatkach na komsolecie Na PC Hellblade 2 jest najlepiej zooptymalizowane, ale wiadomo, to zamknięta gra. Z open worldów grałem w Lords of The Fallen i Robocopa, obie są mniej wymagające niż Cyberpunk na maksymalnych, co do konsol raczej cudów bym nie oczekiwał na UE5, ale gry ze wschodu zawsze bardziej patrzyły w stronę PC, nawet w najlepszych czasach PlayStation i Xboxa.
Opublikowano 22 maja 202422 maj Nie przesadzajmy z tym "open-worldem", zwłaszcza w kontekście RoboCopa
Opublikowano 22 maja 202422 maj Teraz, Wredny napisał(a): Nie przesadzajmy z tym "open-worldem", zwłaszcza w kontekście RoboCopa Fakt, chodziło mi o to pierwsze, czyli Lords of the Fallen (w zasadzie taki semi-open world), Robocop też miał dużą, wymagającą lokację HUB, jak w Deus Ex. Takiego typowego open worlda to jeszcze nie było na UE5, pierwszy chyba Kingdom Come i Stalker 2 będą.
Opublikowano 22 maja 202422 maj 3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Takiego typowego open worlda to jeszcze nie było na UE5, pierwszy chyba Kingdom Come i Stalker 2 będą. Stalker 2. Kingdom come chyba będzie na nowej wersji Cry Engine. Jeszcze pytanie czy Stalker 2 faktycznie wyjdzie w tym wrześniu, z wiadomych przyczyn różnie może być.
Opublikowano 23 maja 202423 maj 8 godzin temu, Qbon napisał(a): Stalker 2. Kingdom come chyba będzie na nowej wersji Cry Engine. Jeszcze pytanie czy Stalker 2 faktycznie wyjdzie w tym wrześniu, z wiadomych przyczyn różnie może być. Kurde fakt:) KC2 to znowu Cryengine, no to Stalker zapowiada się na pierwszą grę. Avowed też UE5, ale tam chyba też nie typowy open world. No ciekawe jak to wyjdzie pod względem optymalizacji.
Opublikowano 23 maja 202423 maj Na ten Stalker to bym się nie nastawiał, to może być premierowy kasztan przy którym Redfall czy CP2077 to były szczytowe osiągnięcia możliwości technicznych i dopracowania kodu.
Opublikowano 24 maja 202424 maj W dniu 23.05.2024 o 08:24, KrYcHu_89 napisał(a): Kurde fakt:) KC2 to znowu Cryengine, no to Stalker zapowiada się na pierwszą grę. Avowed też UE5, ale tam chyba też nie typowy open world. No ciekawe jak to wyjdzie pod względem optymalizacji. Pewnie będzie duży downgrade przez konsole jak to jeszcze ma na series s działać. Wersja PC też przez to ucierpi ale przynajmniej będą mody. Patrząc jak działają gry na UE5, które nawet nie są open worldem to zanosi się na katastrofę. Moje oczekiwania są dość niskie ale może być gra na mocne 7. Przynajmniej dzięki game pass nie ma ryzyka, że się wywali 300 zł na cyfrę.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Co tu dużo mówić, świetny trailer, chociaż cały czas się obawiam czy to nie jest podrasowane biorąc pod uwagę w jakich warunkach powstawała gra.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Teraz, SnoD napisał(a): Co tu dużo mówić, świetny trailer, chociaż cały czas się obawiam czy to nie jest podrasowane biorąc pod uwagę w jakich warunkach powstawała gra. O dziwo nie przesunęli kolejny raz premiery od tej podanej w kwietniu, jak dowiozą, to szacun, nie wierzyłem, że wyjdzie w tym roku. O wersję konsolową nie byłbym jednak spokojny.
Opublikowano 9 czerwca 20249 cze Wygląda i śmiga jak marzenie, ale nie chce mi się wierzyć, że tak to będzie działało na konsolach. Wciąż jestem sceptyczny, ale bardzo chciałbym się mylić, bo po ograniu Cienia Czarnobyla i aktualnym graniu w Czyste Niebo mam mocny hype na coś w tych klimatach, tylko wyglądającego współcześnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.