nero2082 728 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 preorder wisiał sobie rzetelnie 4lata na pewno ten dev dowiezie w terminie, na pewno tak będzie pozdro dla naiwnych Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Nigdy nie grałem i ten ostatni teaser mi się spodobał, ale współczuję wszystkim, którzy grali te kilka lat wstecz. Producenci mają dużo do udźwignięcia Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Mam nadzieję, że to będzie prędzej czy później w gamepassie bo bym zagrał a nie po to mam xboxa żeby kupować gry jak zwierze jakieś. Oryginalnego STALKERA ogrywałem z jakimiś upiękniającymi modami i było to super doznanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 2 minuty temu, devilbot napisał: Mam nadzieję, że to będzie prędzej czy później w gamepassie bo bym zagrał a nie po to mam xboxa żeby kupować gry jak zwierze jakieś. premiera w gamepassie w dzień premiery więc będzie grane za 4zł w dzień premiery 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 I to jest świetna wiadomość Asx. Nic tylko czekać na gierkę Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Dziękujemy Panie Spencer Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Potwierdzili raytracing 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
bluber 1 183 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Też nie wierzę w premiere w 2021 bo nawet nie widzieliśmy urywku gameplayu, a trailer in game engine to sobie mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Jakoś dziwnym trafem na razie najlepszą graficzkę na nowe konsole prezentują nołnejmy z Korei czy Chin, oraz ukraińskie studio, które ostatniego Stalkera wydało w 2009 roku. Nijak nie chce mi się wierzyć żadną z tych bajek na razie - i pewnie pozostanę nieufny, aż do samej daty premiery. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 tez jestem sceptyczny. Grigorovich choc wozil sie ferrari. to watpie by oplacal kogokolwiek przez tyle lat, zeby to teraz mialo prawo wyjsc bez lipy. Chce wierzyc ze core ich gry, czyli A-Life zostal dopracowany, bo jesli zrobia z tego plaska strzelanke, to gra szybko wykopie sobie mogile. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 10 minut temu, Najtmer napisał: Chce wierzyc ze core ich gry, czyli A-Life zostal dopracowany, bo jesli zrobia z tego plaska strzelanke, to gra szybko wykopie sobie mogile. No ja się martwię, że tak właśnie będzie. Po popularności Metro mogą iść w tą stronę + CoD. Ludzie coraz bardziej mają w doupie długie i rozbudowane gry, a boomery nawet dobrze nie wiedzą co to za gra, więc jak zrobią z nich target, to wieloletni fani będą zawiedzeni Możecie mi wyjaśnić Gamepass? Każda gra na premierę tam ląduje, czy tylko wybrane tytuły, bo jak to drugie to faktycznie zaczynam obawiać się o rozbudowanie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Tylkon wybrane tytuły (głównie gry Microsoftu albo te współfinansowane przez Microsoft jak stalker) Nie wiem jaki związek może mieć premierą w gamepassie z ewentualnym rozbudowaniem gry? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Jak wyjdzie to się zagra a kiedy to nieistotne. Jak okaże się kupą to też mała strata wejdę w opcje i dam delete, jak mnie wciągnie to będę grał. Nie ma co rozkminiać niemal darmowych gierek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 044 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Ja to właśnie liczę na dopracowanie elementów strzelankowych, bo poprzednie stalkery miały naprawdę drętwe i nieprecyzyjne strzelanie. Mam ziomka co jest psychofanem stalkerów i militariów, ale zgodził się ze mną, że strzelanie to chujowe jest w nich. 2022 najwcześniej i to pewnie nawet nie na początku Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 11 godzin temu, ASX napisał: Tylkon wybrane tytuły (głównie gry Microsoftu albo te współfinansowane przez Microsoft jak stalker) Nie wiem jaki związek może mieć premierą w gamepassie z ewentualnym rozbudowaniem gry? Myślałem na standardowej zasadzie, że skoro będzie "za darmo" albo za grosze na premierę, to nie będą się wiele starać lub budżet jest niewielki, ale mówię nie znam GP, to nie mam prawa za wiele się o tej usłudze wypowiadać :-P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 3 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2021 W dniu 2.01.2021 o 00:18, Soban napisał: Ja to właśnie liczę na dopracowanie elementów strzelankowych, bo poprzednie stalkery miały naprawdę drętwe i nieprecyzyjne strzelanie. Mam ziomka co jest psychofanem stalkerów i militariów, ale zgodził się ze mną, że strzelanie to chujowe jest w nich. uwzgedniona grawitacja pocisku oraz zywotnosc parudziesieciu pukawek. z pepeszy to mogles postrzelac sobie w drzewa, ale top tierowe giwery raczej nie byly nieprecyzyjne. moze macie jakies konkretne powody zeby tak uwazac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 044 Opublikowano 3 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2021 Dla mnie to zero funu było ze strzelania(wale typowi z klamki w klate na 20m i nie trafiam), a te dobre brońki to chociaż trafiały tam gdzie chciałem jako tako. Znaczy z każdą kolejną częścią było lepiej i w zew prypeci już się jako tako strzelało nawet, ale do topowych gierem z gatunku to daleka droga. Dodatkowo ziomek modziarz mówił, że jakieś tam mody poprawiały mechanike walki, ale ja oceniam to co było dostarczone przez devów i osobiście nie uznaje argumentów, że gierka x robi się fajna dopiero po modach. Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 3 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2021 haha te potwierdzone info o stalker 2 1. 4k 2. ray tracing 3. day one w gp xdd widac jakie dzis gry maja priorytety 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
japco 275 Opublikowano 4 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2021 (edytowane) Oczekującym na nowego Stalkera polecam Shadow of Chernobyl z modem Autumn Aurora. Peak Stalker experience moim zdaniem. Co do drugiej części, też wątpię żeby ją wypuścili w tym roku. Chociaż nieważne kiedy to zrobią, gra i tak najprawdopodobniej będzie skopana technicznie. To już tradycja tej serii. Obawiam się że konsolizacja nie wyjdzie Stalkerowi na dobre. Edytowane 4 stycznia 2021 przez japco Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 895 Opublikowano 4 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2021 Ciekaw jestem jakości tytułu bo poprzednia odsłona od strony technicznej to był kupsztal a do tego po drodze studio się rozpadło. Wielu twórców Stalkera tworzyło później gry z serii Metro. Reaktywacja studia też im poszła średnio bo Kozacy 3 to nie była dobra gra. Jednak po takich sobie ostatnich odsłonach Fallouta trzymam za nich kciuki bo przyda się kolejne dobre post apo na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 6 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2021 A tam w ogóle został ktokolwiek ze starych devów? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 4 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 7 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 marca 2021 Cytat GSC wanted to make a sequel on the original X-Ray engine, but it is outdated. The developers sifted through other options for the actual engines but settled on the Unreal Engine. GSC calls mod support a priority and will try to implement it already in the release version of the game. The modding community is very important for developers. Support for mods on Xbox is also being explored. Bocharov promised that STALKER 2 on release will be much more stable. The life simulation system A-life has become “more meticulous and more detailed.” All interactions between factions, monsters, NPCs will take place even while the player does not see it. “A-life 2.0 is a different level of performance. We’ll pay enough attention to it closer to release. It’s a wildly cool system that works really well and there will be something to show.” Bocharov gave an example of a fight between wild boars, the consequences of which the player can see. He did not disclose what would really work “at a new level”. The open world of the Zone will offer a “non-linear storyline with a huge number of branches and different endings.” It is promised that the Zone will match the scale of history. The single-player mode is the main one in STALKER 2. Kilka nowych szczegółów na temat gry. Fajnie że idą z duchem jedynki i nie spłycają gry w kierunku głupiego fpsa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 26 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 krótkie wideo o pracach nad grą Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 044 Opublikowano 26 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 Czekam na jakiś dłuższy gameplay. Akurat jak nie lubię gier survivalowych tak tutaj pomysł ostrożnej eksploracji otwartego świata sprawdzi się jak złoto. Nie powiem zaczynam się wkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.