Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Najtmer napisał:

Chce wierzyc ze core ich gry, czyli A-Life zostal dopracowany, bo jesli zrobia z tego plaska strzelanke, to gra szybko wykopie sobie mogile.

No ja się martwię, że tak właśnie będzie. Po popularności Metro mogą iść w tą stronę + CoD. Ludzie coraz bardziej mają w doupie długie i rozbudowane gry, a boomery nawet dobrze nie wiedzą co to za gra, więc jak zrobią z nich target, to wieloletni fani będą zawiedzeni:/

Możecie mi wyjaśnić Gamepass? Każda gra na premierę tam ląduje, czy tylko wybrane tytuły, bo jak to drugie to faktycznie zaczynam obawiać się o rozbudowanie gry.

Odnośnik do komentarza

Ja to właśnie liczę na dopracowanie elementów strzelankowych, bo poprzednie stalkery miały naprawdę drętwe i nieprecyzyjne strzelanie.

Mam ziomka co jest psychofanem stalkerów i militariów, ale zgodził się ze mną, że strzelanie to chujowe jest w nich.

2022 najwcześniej i to pewnie nawet nie na początku

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, ASX napisał:

Tylkon wybrane tytuły (głównie gry Microsoftu albo te współfinansowane przez Microsoft jak stalker)

 

Nie wiem jaki związek może mieć premierą w gamepassie z ewentualnym rozbudowaniem gry?

Myślałem na standardowej zasadzie, że skoro będzie "za darmo" albo za grosze na premierę, to nie będą się wiele starać lub budżet jest niewielki, ale mówię nie znam GP, to nie mam prawa za wiele się o tej usłudze wypowiadać :-P

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 2.01.2021 o 00:18, Soban napisał:

Ja to właśnie liczę na dopracowanie elementów strzelankowych, bo poprzednie stalkery miały naprawdę drętwe i nieprecyzyjne strzelanie.

Mam ziomka co jest psychofanem stalkerów i militariów, ale zgodził się ze mną, że strzelanie to chujowe jest w nich.

 

uwzgedniona grawitacja pocisku oraz zywotnosc parudziesieciu pukawek. z pepeszy to mogles postrzelac sobie w drzewa, ale top tierowe giwery raczej nie byly nieprecyzyjne. moze macie jakies konkretne powody zeby tak uwazac.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie to zero funu było ze strzelania(wale typowi z klamki w klate na 20m i nie trafiam), a te dobre brońki to chociaż trafiały tam gdzie chciałem jako tako. Znaczy z każdą kolejną częścią było lepiej i w zew prypeci już się jako tako strzelało nawet, ale do topowych gierem z gatunku to daleka droga. Dodatkowo ziomek modziarz mówił, że jakieś tam mody poprawiały mechanike walki, ale ja oceniam to co było dostarczone przez devów i osobiście nie uznaje argumentów, że gierka x robi się fajna dopiero po modach.

Odnośnik do komentarza

Oczekującym na nowego Stalkera polecam Shadow of Chernobyl z modem Autumn Aurora. Peak Stalker experience moim zdaniem. 

 

Co do drugiej części, też wątpię żeby ją wypuścili w tym roku. Chociaż nieważne kiedy to zrobią, gra i tak najprawdopodobniej będzie skopana technicznie. To już tradycja tej serii. Obawiam się że konsolizacja nie wyjdzie Stalkerowi na dobre.  

Edytowane przez japco
Odnośnik do komentarza

Ciekaw jestem jakości tytułu bo poprzednia odsłona od strony technicznej to był kupsztal a do tego po drodze studio się rozpadło. Wielu twórców Stalkera tworzyło później gry z serii Metro. Reaktywacja studia też im poszła średnio bo Kozacy 3 to nie była dobra gra. 

 

Jednak po takich sobie ostatnich odsłonach Fallouta trzymam za nich kciuki bo przyda się kolejne dobre post apo na rynku.

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Cytat
  • GSC wanted to make a sequel on the original X-Ray engine, but it is outdated. The developers sifted through other options for the actual engines but settled on the Unreal Engine.
  • GSC calls mod support a priority and will try to implement it already in the release version of the game. The modding community is very important for developers. Support for mods on Xbox is also being explored.
  • Bocharov promised that STALKER 2 on release will be much more stable.
  • The life simulation system A-life has become “more meticulous and more detailed.” All interactions between factions, monsters, NPCs will take place even while the player does not see it. “A-life 2.0 is a different level of performance. We’ll pay enough attention to it closer to release. It’s a wildly cool system that works really well and there will be something to show.” Bocharov gave an example of a fight between wild boars, the consequences of which the player can see. He did not disclose what would really work “at a new level”.
  • The open world of the Zone will offer a “non-linear storyline with a huge number of branches and different endings.” It is promised that the Zone will match the scale of history. The single-player mode is the main one in STALKER 2.

 

Kilka nowych szczegółów na temat gry.

 

Fajnie że idą z duchem jedynki i  nie spłycają gry w kierunku głupiego fpsa

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...