Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

44 minuty temu, Faka napisał(a):

146GB :kekw:

 

Mam nadzieję, że w przyszłej generacji ogarną jakieś kompresje plików, bo zaraz dojdą do 200GB i do tego singlowe gierki. 

Singlowe jak singlowe, ale jakim cudem głupie Call od duty potrafi zajmować prawie 300 GB jak kampania jest krótkim korytarzem, a największe mapy do multi są wielkości placu zabaw :facepalm:

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Bo CoD to cały hub gdzie ściągasz poszczególne moduły, oczywiście to nic nie tłumaczy bo i tak zajmuje absurdalne ilości gigabajtów, ale jakoś mimo wszystko łatwiej mi to zrozumieć niż singlowego stalkera. Muszę przyznać, że kompletnie na tą grę nie czekałem mimo, że taki zew prypeci strasznie ciepło wspominam, ale im bliżej jesteśmy premiery tym bardziej wpadam w hype train :ohboy:

Odnośnik do komentarza

No i super. Z moim radiowym łączem zdążę pobrać gierkę do premiery, ale znając życie wraz z premierą wleci patch ~50gb co opóźni w moim przypadku rozpoczęcie zabawy o dzień-dwa, by później po kikugodzinym wieczornym graniu zrobić przerwę na sen i następnego dnia dostać kolejny strzał w postaci patcha do pobrania (który jest obowiązkowy do zainstalowania w przypadku konsoli xbox). 

Premierowy Cyberpunk 2077 i te gigantyczne częste łatki na xsx to był koszmar.

Odnośnik do komentarza

Zawsze możesz odpalić gierkę day one, przełączyć konsolę w offline i grać w wersję premierową dopóki znowu nie zawoła o weryfikację licencji (chyba po miesiącu). Nie jest to idealne wyjście, ale jeśli masz ściągać patche trzy dni to chyba lepiej zrobić to w ten sposób.

 

Albo kupić płytę i w ogóle nie łączyć się z netem.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ozoniasty napisał(a):

150gb danych chyba nie zmieści się na jednym dysku. Możliwe, że w pudełku będą dwa krążki. 

Miałem na myśli instalację z płyty, dociągnięcie day one patcha i potem już nie musisz w ogóle konsoli w online włączać, żeby grać z płyty - nikt nie będzie wołać o licencję ani takie tam.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem w co oni tam celowali na series s no ale patrząc na kilka ostatnich gier to rozdzialka pewnie jakieś 600-700p upsalowane do 1440p. Series x ma mieć niby 60 klatek ale czy to prawda i czy nie będzie to dynamiczne 60 to nikt w tej chwili nie wie.

Oby na kompach dali kompilacje shaderow przy uruchamianiu gry, bo inaczej znowu będzie stutter fest na UE5. Po silencie doskonale to widać, bo gdy to wprowadzili w patchu to była poprawa.

Edytowane przez Qbon
Odnośnik do komentarza

Z tego samego powodu dla którego istnieje subforum z exami PS, które też są na PC albo jest to kwestią czasu kiedy się tam pojawią. Żeby był ruch i było o co się kłócić.

Wracając do tematu to te wymagania wyglądają dość rozsądnie, zobaczymy za tydzień jak to będzie chodzić. Na PC nie ma jeszcze opcji pobierania gry?

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...