Kaczi 829 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada ktoś wie jak Spoiler ubić te znikające potworki, są strasznie upierdliwe, shotgun nie działa jak i maszynowe też słabo. Albo robie coś źle Ogólnie to mam 3H nabite póki co i gra się fajnie. Gram na PC z Game Passa. Gracie rosyjskim dubbingiem i napisami? Cytuj
ofsajd 1 117 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada (edytowane) 32 minuty temu, Kaczi napisał(a): ktoś wie jak Ukryj zawartość ubić te znikające potworki, są strasznie upierdliwe, shotgun nie działa jak i maszynowe też słabo. Albo robie coś źle Ogólnie to mam 3H nabite póki co i gra się fajnie. Gram na PC z Game Passa. Gracie rosyjskim dubbingiem i napisami? w pewnym momencie widać jak na ciebie leci do ataku, wtedy 2 strzały z shotguna i uciekanie w bok i tak 2-3 razy, ale jak jest opcja to lepiej uciekać edit: sprawę ułatwia też przytulenie się plecami do ściany, nie trzeba wtedy go szukać dookoła to dubbing ukraiński, a nie ruski i robi robote takie granie Edytowane 22 listopada przez ofsajd 1 Cytuj
Gregorius 504 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Te niewidzialne gówna najgorsze - ociężały protagonista kontra zwinny, niewidzialny przeciwnik to gotowa receptura na kłopoty. Na 70 zgonów ze 40 to od niewidzilnych aż musiałem taktycznie zejść w pewnym momencie z veterana na stalkera. Walka nie jest tu szczytem finezji,a gra ma bawić zamiast frustrować, to nie bedę się męczył na siłę z takim syfem, szczególnie w ciasnych lokacjach. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Przed tymi najlepiej uciekać, stracisz kilka apteczek i mnóstwo amunicji, a nagrody żadnej za pokonanie nie ma Generalnie nie warto ubijac zmutowanych jeśli można ich ominąć 1 Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Teraz patrzę, że ludzie piszą, że latarki NPCów dają dynamicznie cienie, a to, że nasza nie daje, to wybór artystyczny twórców. Jeśli to prawda, to nieźle zjebany musi być ten wspaniałomyślny ktoś, kto to wymyślił. 1 Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Chłopaki downgorad grafiki to najmniejszy problem tej gry. Najbardziej cały fun pieprzy niedziałający A-life, który wyróżniał poprzednie części na tle innych fpsow. Te spawny wrogów z dupy są męczące. O skradaniu już kolejny raz nawet nie wspomnę bo szkoda strzepic ryja. Szkoda tego wszystkiego bo jest vibe starej pecetowej gry jak tu ktoś w temacie wspominał. To wróćmy jeszcze na chwilę do grafiki - moim zdaniem nawet na epickich ustawieniach z PC kompletnie nie ma szału, ciężko znaleźć współczesny FPS gorzej wyglądający xd 2 1 Cytuj
Bzduras 12 774 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 51 minut temu, Gregorius napisał(a): Te niewidzialne gówna najgorsze - ociężały protagonista kontra zwinny, niewidzialny przeciwnik to gotowa receptura na kłopoty. Na 70 zgonów ze 40 to od niewidzilnych aż musiałem taktycznie zejść w pewnym momencie z veterana na stalkera. Walka nie jest tu szczytem finezji,a gra ma bawić zamiast frustrować, to nie bedę się męczył na siłę z takim syfem, szczególnie w ciasnych lokacjach. Tutaj też na discordzie zapewniają, że dostali sporo skarg na op mutanty i będą je balansować, na ten moment skupiają się na A-Life. Podobno ktoś się dokopał, że faktycznie jest cały folder dedykowany temu systemowi i są w nim pliki, ale no nie działa na ten moment xd Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 1 minutę temu, Bzduras napisał(a): Tutaj też na discordzie zapewniają, że dostali sporo skarg na op mutanty i będą je balansować, na ten moment skupiają się na A-Life. Podobno ktoś się dokopał, że faktycznie jest cały folder dedykowany temu systemowi i są w nim pliki, ale no nie działa na ten moment xd Koleś już zrobił moda na to, powodem nie jest sam poziom życia, a resisty. https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/69?tab=posts 9 minut temu, Bielik napisał(a): O skradaniu już kolejny raz nawet nie wspomnę bo szkoda strzepic ryja. Szkoda tego wszystkiego bo jest vibe starej pecetowej gry jak tu ktoś w temacie wspominał. Tu mod na poprawione skradanie, reakcje wrogów itd. Jeszcze nie sprawdzałem. https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/100 Co do grafiki to się nie zgodzę, jedynie mogę przyznać, że jest nierówna. Są miejsca, gdzie wygląda przepięknie, są miejsca, że wygląda średnio i takie gdzie wygląda słabo. Cytuj
Gregorius 504 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 20 minut temu, Bielik napisał(a): To wróćmy jeszcze na chwilę do grafiki - moim zdaniem nawet na epickich ustawieniach z PC kompletnie nie ma szału, ciężko znaleźć współczesny FPS gorzej wyglądający xd Ja to się zgadzam w 100% - też gram na Epickich i wygląda to ogólnie bardzo, bardzo słabo. Są oczywiście momenty, można porobić piękne ujęcia, no ale całościowo to jest poziom Fallouta 4 a nie współczesnych gier z topu. Szanujmy się. 1 Cytuj
Chewie 179 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Nie ogarniam tego ognia z dupy, wchodzę do jaskini i rzucam bolca w anomalie, odpala się i dalej nie mogę przejść bo mnie pali żywcem. Tutaj chyba przydała by się znajomość poprzednich części. Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Porównujesz to do Fallouta 4 po czym piszesz szanujmy się. Polecam odpalić F4 bez modów graficznych i sobie porównać. 1 1 Cytuj
addhoc 65 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada (edytowane) Cuda nie ma ale no nie porównujmy do Fallouta 4, miejmy umiar. Poza tym gra chyba zalicza skokową zmianę poziomu trudności, od normalnego po koszmar gdzie giniemy w ułamki sekund, nie wiadomo dlaczego i z którego kierunku. Edytowane 22 listopada przez addhoc Cytuj
Chewie 179 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 4 minuty temu, Gregorius napisał(a): Ja to się zgadzam w 100% - też gram na Epickich i wygląda to ogólnie bardzo, bardzo słabo. Są oczywiście momenty, można porobić piękne ujęcia, no ale całościowo to jest poziom Fallouta 4 a nie współczesnych gier z topu. Szanujmy się. Mi się podoba. Naprawdę, miejscami wygląda jak życie ale faktycznie potrafi być brzydko w bardziej krzaczastych rejonach. Wszystko naprawią moderzy dajmy im czas. Zgodzę się z tym, co napisał użytkownik tjery, że ten brak dynamicznego oświetlenia z latarki jest słaby. Fallout 4 nigdy w życiu tak nie wyglądał, dopiero z odpalonym enb reactor to możeee Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 28 minut temu, tjery napisał(a): Koleś już zrobił moda na to, powodem nie jest sam poziom życia, a resisty. https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/69?tab=posts Tu mod na poprawione skradanie, reakcje wrogów itd. Jeszcze nie sprawdzałem. https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/100 Co do grafiki to się nie zgodzę, jedynie mogę przyznać, że jest nierówna. Są miejsca, gdzie wygląda przepięknie, są miejsca, że wygląda średnio i takie gdzie wygląda słabo. Nie no gościu nienawidzę Cię za to że masz super pecet i jeszcze mi grającemu na konsoli sugerujesz mody chciałeś dobrze, ale ja epickie ustawienia widzę tylko na chmurze gfn, a tam pod tym względem jest zrównany z konsolarzami. Cytuj
Wredny 9 724 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 42 minuty temu, Bielik napisał(a): Najbardziej cały fun pieprzy niedziałający A-life, który wyróżniał poprzednie części na tle innych fpsow. Te spawny wrogów z dupy są męczące. No tak, bo w poprzednich częściach wcale nie było spawnów z dupy 1 Cytuj
Bzduras 12 774 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 1 minutę temu, Bielik napisał(a): ale ja epickie ustawienia widzę tylko na chmurze gfn, a tam pod tym względem jest zrównany z konsolarzami Wiesz, że odpalasz grę na PC jeśli korzystasz z GFN i możesz sobie dać suwaczki w prawo? Jak nie wiedziałeś to już wiesz, normalnie masz dostęp do wszystkiego (oprócz plików gry do modowania), DLSS działa nawet w darmowym tierze. Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada (edytowane) 6 minut temu, Bielik napisał(a): Nie no gościu nienawidzę Cię za to że masz super pecet i jeszcze mi grającemu na konsoli sugerujesz mody chciałeś dobrze, ale ja epickie ustawienia widzę tylko na chmurze gfn, a tam pod tym względem jest zrównany z konsolarzami. A widzisz, myślałem że na PC jesteś szkoda, bo ten modzik może być naprawdę spoko, koleś tam pokazuje na filmach porównawczych jak bez moda mimo, że się chowa w trawie i za drzewem, to go i tak od razu magicznie widzą, a z modem jak się chowa to jest git, reagują dopiero jak rzeczywiście złapią kontakt wzrokowy 3 minuty temu, Wredny napisał(a): No tak, bo w poprzednich częściach wcale nie było spawnów z dupy No tylko tutaj to wygląda jak typowy bug, a w nowym jest tak, że najpierw daje Ci poczucie, że oczyściłeś teren i jest git, a tu nagle z tyłka jakaś grupka wyskakuje, immersyjka od razu ulatujeeee Edytowane 22 listopada przez tjery Cytuj
Wredny 9 724 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Ale to samo jest w starych częściach - chwilę postoisz na oczyszczonym posterunku i za chwilę przychodzi kolejna banda do odyebania. A to tutaj to nie bug, bo oni tak się właśnie "rodzą" - miało być poza naszymi oczyma, ale gra nie przewidziała, że się będę chciał tam schronić przed limańskimi snajperami. Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 9 minut temu, Wredny napisał(a): Ale to samo jest w starych częściach - chwilę postoisz na oczyszczonym posterunku i za chwilę przychodzi kolejna banda do odyebania. A to tutaj to nie bug, bo oni tak się właśnie "rodzą" - miało być poza naszymi oczyma, ale gra nie przewidziała, że się będę chciał tam schronić przed limańskimi snajperami. A widzisz, to dałem się złapać na opinie graczy, bo na reddicie w każdym wątku o tym jest, że bez tego systemu działającego to nie Stalker, że w poprzednich to było zrobione świetnie itd., a sam nie grałem, więc porównania nie mam. Cytuj
Wredny 9 724 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Jasne, że jest to do poprawy. Może po prostu powinni zmniejszyć częstotliwość respawnu, żeby trochę oddechu dać graczowi pomiędzy starciami, polootować na spokojnie itp. Miałem wczoraj taką sytuację, że najpierw na placu walczyłem z czterema mięsaczami (zabiłem je przy pomocy ognistej anomalii), po czym poszedłem zlootować budynek. Będąc w nim usłyszałem jakąś awanturę na zewnątrz i wywiązała się strzelanina. Niedobitki ekipy, która wygrała, postanowiły odwiedzić mnie w budynku - ubiłem ich i dostałem aczika za ubicie ekipy, która przed chwilą ubiła inną ekipę. Lootuję sobie ich ciała, a tu zjawia się kolejny trzyosobowy skład i znów musiałem strzelać. Znów - grzebię trupom po kieszeniach, plus jeszcze obszukuję wcześniejszych zmarłych z poprzedniego konfliktu, kieszenie już pełne, biegać nie mogę, a tu yebana pijawka i po zawodach - trochę za duże natężenie i uważam, że zwyczajna zmiana częstotliwości spawnów i ponownego zaludniania/zapotworowania miejscówek powinna pomóc. Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 24 minuty temu, Bzduras napisał(a): Wiesz, że odpalasz grę na PC jeśli korzystasz z GFN i możesz sobie dać suwaczki w prawo? Jak nie wiedziałeś to już wiesz, normalnie masz dostęp do wszystkiego (oprócz plików gry do modowania), DLSS działa nawet w darmowym tierze. Pisałem to w kontekście modów m.in. na lepsze skradanie 1 Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada 3 minuty temu, Wredny napisał(a): Jasne, że jest to do poprawy. Może po prostu powinni zmniejszyć częstotliwość respawnu, żeby trochę oddechu dać graczowi pomiędzy starciami, polootować na spokojnie itp. Miałem wczoraj taką sytuację, że najpierw na placu walczyłem z czterema mięsaczami (zabiłem je przy pomocy ognistej anomalii), po czym poszedłem zlootować budynek. Będąc w nim usłyszałem jakąś awanturę na zewnątrz i wywiązała się strzelanina. Niedobitki ekipy, która wygrała, postanowiły odwiedzić mnie w budynku - ubiłem ich i dostałem aczika za ubicie ekipy, która przed chwilą ubiła inną ekipę. Lootuję sobie ich ciała, a tu zjawia się kolejny trzyosobowy skład i znów musiałem strzelać. Znów - grzebię trupom po kieszeniach, plus jeszcze obszukuję wcześniejszych zmarłych z poprzedniego konfliktu, kieszenie już pełne, biegać nie mogę, a tu yebana pijawka i po zawodach - trochę za duże natężenie i uważam, że zwyczajna zmiana częstotliwości spawnów i ponownego zaludniania/zapotworowania miejscówek powinna pomóc. No w takiej sytuacji to imo powinno być tak, że jest powiedzmy 5 minutowy cooldawn i nic się nie spawnuje wokół tej miejscówki w tym czasie, ubijesz kogoś-potem losowo albo już nic albo wjeżdża ktoś inny (ludzie/potwory) i koniec. No i jakaś mała szansa, że po tym drugim spawnie wleci 3 czy 4 żeby czasem trochę zróżnicować i się nie przyzwyczaić, że jak wybiłem 2 grupki to już na bank luz. Cytuj
Symeon_88 28 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada Niech coś zrobią z tym driftem bo można ochujeć. Jak narazie poza migotaniem tekstur to nie zauważyłem wiekszych bugówm ale to samo chodzenie postaci potrafi niezle wqrwic. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.