Atherius 36 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Wukong na premierę też miał spore problemy techniczne na ps5 i pc, nie wiem jak to obecnie wygląda.Z silnika UE najlepiej korzystać umie.. epic. Silnik z ogromnymi możliwościami, ale mało kto umie go okiełznać, zoptymalizować. Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Pograłem trochę i w sumie mam mieszane odczucia. Przy pierwszej sesji mega zajawka klimatem, bo to chyba największy atut tej gry. Nie trafiłem na żadne istotne bugi, zdarzały się tylko graficzne glitche. Co do grafy, to najbardziej wkurza nierówna rozdzielczość. Są momenty, gdzie wszystko tak się rozmywa, że oczy bolą od patrzenia na to. Ogólnie odkrywanie tego świata, ilość zadań, miejscówki póki co na plus, na minus dziwne decyzje co do zarządzania ekwipunkiem albo rzeczy, które mogą nas zabić nie wiadomo skąd i nie wiadomo jak. Irytuje to niemiłosiernie, już kilka razy miałem tak, że spieprzałem chaotycznie bo gonił mnie jakiś niewidzialny byt XD W otwartym świecie to jeszcze przejdzie, bo da się uciec (chociaż przez wieczne przeciążenie też można kurwicy dostać), ale w zamkniętych lokacjach prawie zawsze kończy się to śmiercią i odechciewa się tam później wracać Cytuj
Bzduras 12 802 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 2 minuty temu, number_nine napisał(a): Irytuje to niemiłosiernie, już kilka razy miałem tak, że spieprzałem chaotycznie bo gonił mnie jakiś niewidzialny byt XD W otwartym świecie to jeszcze przejdzie, bo da się uciec (chociaż przez wieczne przeciążenie też można kurwicy dostać), ale w zamkniętych lokacjach prawie zawsze kończy się to śmiercią i odechciewa się tam później wracać To jest przeciwnik co się nazywa Bloodsucker i w zasadzie łatwo go pokonać, tylko jest gąbką na pociski. W zamkniętych pomieszczeniach też całkiem łatwo, bo wystarczy stanąć plecami do ściany Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 1 minutę temu, Bzduras napisał(a): To jest przeciwnik co się nazywa Bloodsucker i w zasadzie łatwo go pokonać, tylko jest gąbką na pociski. W zamkniętych pomieszczeniach też całkiem łatwo, bo wystarczy stanąć plecami do ściany masz na myśli tego, który ujawnia się zaraz przed postacią? bo ja nie o tym, raz goniło mnie coś takiego, czego nie widziałem w ogóle, tylko dźwięk podpowiadał, że jest coraz bliżej i trzeba było się oddalić. Nie była to też anomalia. Wczoraj wbiłem do jakiejś piwnicy, gdzie były te małe płonące anomalie, a wśród nich biegał też jakiś niewidzialny stwór i za chu nie ogarnąłem jak go unikać. Nie dało się jednocześnie omijać płomieni i uważać na niego 1 Cytuj
Bzduras 12 802 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 A to takiego to nie trafiłem, myślałem, że masz Bloodsuckery na myśli. Cytuj
kendzikk 123 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Stawiam, ze byl to poltergeist Cytuj
Gregorius 505 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Na Poltergaista jest sposób który zasłyszałem przy ognisku w zonie. Otóż przy spotkaniu z nim natychmiast należy napić się wódki. Zapach go zmyli i nie będzie w stanie nas zlokalizować i zaatakować 1 1 Cytuj
Wredny 9 744 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 12 godzin temu, Atherius napisał(a): Dla mnie to jest na konsoli obecnie niegrywalne, raz, że drift/pływające sterowanie a dwa, że nawet nie ma żadnego aim assist jak w innych fpsach. Przecież jest aim assist w opcjach i domyślnie jest chyba nawet włączony. 1 Cytuj
ASX 14 725 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 1 godzinę temu, Gregorius napisał(a): Na Poltergaista jest sposób który zasłyszałem przy ognisku w zonie. Otóż przy spotkaniu z nim natychmiast należy napić się wódki. Zapach go zmyli i nie będzie w stanie nas zlokalizować i zaatakować oo fajny smaczek/mechanika musze chyba częściej przysiadać do ogniska, bo jedyne co do tej pory przy nim usłyszałem to bezbeczne żarty stalkerów Cytuj
Atherius 36 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Godzinę temu, Wredny napisał(a): Przecież jest aim assist w opcjach i domyślnie jest chyba nawet włączony. Grałem 4h na X i kompletnie tego nie czułem, celownik latał jak pojebany i ciężko było w cokolwiek przycelować. 1 Cytuj
devilbot 3 725 Opublikowano 28 listopada 2024 Opublikowano 28 listopada 2024 Celowanie na padzie jest zjebane, deadzony chujowe itp itd. sami twórcy dali znać że wiedzą i pracują nad tym. Obecnie jedynie m+k na szczęście bez problemu można na Xboxie 1 2 Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 wczoraj pierwszy raz od dawna zaliczyłem rage quit przy singlowej grze XD no wkurw... niemiłosiernie niektóre akcje. Misja w fabryce, mam poszukać w piwnicy jakichś ludzi. Po piwnicy lata anomalia, która razi nas prądem i goni jak tylko nas zauważy, do tego w innym pomieszczeniu jest bloodsucker, więc nie da się zająć jednocześnie jednym i drugim. Wielokrotnie podchodziłem do tego, jak już udało mi się sprawić, że zlurowałem potwora gdzie chciałem, zacząłem walić w niego seriami, byłem pewien, że zaraz padnie i co? i broń się zacięła XD i tak znowu kilka razy. Ja czaję, że to nie jest typowy fps, ale jak już dali tyle wrogów, którzy mają nas na dwa hity, to mogli chociaż dodać więcej opcji radzenia sobie z nimi, jakieś pułapki czy cokolwiek. Ludzcy wrogowie w otwartym świecie to sami jebani snajperzy, widzisz znacznik, ktoś zaczyna do Ciebie ładować ale rozglądasz się i nikogo nie widać, bo jesteś wśród drzew, krzaków czy czego tam jeszcze. To jak oni mnie zauważyli? Nie czaję też kto tam wpadł na pomysł, żeby dodawać filtr "śnieżenia" ekranu po nawet minimalnym napromieniowaniu. Póki co prawie całą grę mam to gówno na ekranie i niestety mnie rozpraszają takie rzeczy, więc non stop marnuję wódę albo leki. No chyba, że da się to gdzieś wyłączyć, a jeszcze nie zauważyłem 1 Cytuj
Bzduras 12 802 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 2 minuty temu, number_nine napisał(a): i broń się zacięła XD No to już pretensje miej do siebie, że nie naprawiłeś jej przed misją - jak dbasz tak masz Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 3 minuty temu, Bzduras napisał(a): No to już pretensje miej do siebie, że nie naprawiłeś jej przed misją - jak dbasz tak masz ta akurat zdobyczna była w trakcie misji. poza tym jestem jeszcze na dość wczesnym etapie gry i na pierwszą naprawę broni musiałem chwilę ciułać hajs Cytuj
Bzduras 12 802 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 A to tych zdobycznych to nawet nie ma co brać, chyba, że od razu mają 100% sprawności. Wtedy to jako tako Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 no własnie to też jest wkurzające, że snajperom nie przeszkadza ładowanie z broni z czerwonym znaczkiem. gracz podnosi taki szrot i po paru strzałach do wywalenia Cytuj
KrYcHu_89 2 403 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 8 godzin gry za mną, a 50 zgonów na Stalkerze . Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 3 godziny temu, number_nine napisał(a): chciałem, zacząłem walić w niego seriami, byłem pewien, że zaraz padnie i co? i broń się zacięła XD i tak znowu kilka razy. Ja czaję, że to nie jest typowy fps, ale jak już dali tyle wrogów, którzy mają nas na dwa hity, (..) Ludzcy wrogowie w otwartym świecie to sami jebani snajperzy, widzisz znacznik, ktoś zaczyna do Ciebie ładować ale rozglądasz się i nikogo nie widać, bo jesteś wśród drzew, krzaków czy czego tam jeszcze. To jak oni mnie zauważyli? Jeżeli chodzi o zacinanie się broni, to też mi się kilka razy przytrafiło. Wkurwiające jak przeciwnik szybko nacierał na mnie, chcę zrobić szybką akcję z przeładowaniem broni przy zacięciu, a moja postać powolutku sobie patrzy na to że karabin się coś mu zaciął i ze spokojem, powoli reaguje na taką sytuację. Tymczasem przeciwnicy nacierają, strzelają, lecą granaty, a nasza postać jakby wogóle nie czuje tego że znajduje się w ciężkiej sytuacji i należałoby trochę się z tym pośpieszyć. Co do snajperów i chowania się w krzakach, to też mnie wkurwiało. Jeszcze nie zbalansowali tego elementy ale podobno pojawiły się już mody na PC, które to poprawiają. Dzięki temu łatwiej jest się skryć w takich krzakach i skradać. 1 Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Patcha by już mogli wydać, a tu dalej cisza. Cytuj
KrYcHu_89 2 403 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Godzinę temu, Faka napisał(a): Patcha by już mogli wydać, a tu dalej cisza. Właśnie, nie miał być na weekendzie? Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 zgodnie z tradycją, premiera patcha pewnie będzie przełożona 1 Cytuj
Wredny 9 744 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 7 godzin temu, number_nine napisał(a): Misja w fabryce, mam poszukać w piwnicy jakichś ludzi. Po piwnicy lata anomalia, która razi nas prądem i goni jak tylko nas zauważy, do tego w innym pomieszczeniu jest bloodsucker, więc nie da się zająć jednocześnie jednym i drugim. Wielokrotnie podchodziłem do tego, jak już udało mi się sprawić, że zlurowałem potwora gdzie chciałem, zacząłem walić w niego seriami, byłem pewien, że zaraz padnie i co? i broń się zacięła XD i tak znowu kilka razy. Ja czaję, że to nie jest typowy fps, ale jak już dali tyle wrogów, którzy mają nas na dwa hity, to mogli chociaż dodać więcej opcji radzenia sobie z nimi, jakieś pułapki czy cokolwiek Wczoraj to zaliczyłem - wystarczy sobie zrobić najpierw "tour de podziemia", żeby rozeznać się w terenie, zaplanować, później załadować save i wprowadzić to w życie. Tak, anomalia jest wk#rwiająca, bo gdyby nie ona to bym sobie siedział w korytarzu na skrzynce i walił do miotającej się pijawki. Trzeba więc było znaleźć inny sposób - po pierwsze shotgun, bo z tego najlepiej wyjaśnia się potwory (z AK przyjmuje tony amunicji, nawet na twarz), po drugie złapać na aggro pijawkę i poprowadzić ją z dala od anomalii, żeby właśnie zająć się tylko jednym z dwóch. Polecam klatkę schodową, którą tu zeszliśmy - na pewnym półpiętrze (a nawet ciut wcześniej) pijawek traci zainteresowanie i zbiega w dół, wtedy my też ciut schodzimy, prowokując jego powrót - dwa/trzy strzały - powtórz aż do śmiertelnego skutku. Później już szybka penetracja tuneli (przed piorunem można ukryć się w kiblach), zebranie kilku apteczek, papierów za ognistą anomalią itp - mission completed. 1 Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 5 minut temu, Wredny napisał(a): Wczoraj to zaliczyłem - wystarczy sobie zrobić najpierw "tour de podziemia", żeby rozeznać się w terenie, zaplanować, później załadować save i wprowadzić to w życie. Tak, anomalia jest wk#rwiająca, bo gdyby nie ona to bym sobie siedział w korytarzu na skrzynce i walił do miotającej się pijawki. Trzeba więc było znaleźć inny sposób - po pierwsze shotgun, bo z tego najlepiej wyjaśnia się potwory (z AK przyjmuje tony amunicji, nawet na twarz), po drugie złapać na aggro pijawkę i poprowadzić ją z dala od anomalii, żeby właśnie zająć się tylko jednym z dwóch. Polecam klatkę schodową, którą tu zeszliśmy - na pewnym półpiętrze (a nawet ciut wcześniej) pijawek traci zainteresowanie i zbiega w dół, wtedy my też ciut schodzimy, prowokując jego powrót - dwa/trzy strzały - powtórz aż do śmiertelnego skutku. Później już szybka penetracja tuneli (przed piorunem można ukryć się w kiblach), zebranie kilku apteczek, papierów za ognistą anomalią itp - mission completed. tak, do większości z tych rzeczy, o których napisałeś doszedłem już sam, chowanie w kiblu, dokumenty zdobyte i wiem gdzie lurować pijawkę. po prostu całość trwała już tyle czasu, że odechciało mi się kolejnych prób. zauważyłem, że takie misje potrafią się ciągnąć jak flaki z olejem, gdzie w grze z otwartym światem chciałbym spędzić w takiej ciemnej piwnicy maksymalnie 20 minut, a nie dwie godziny. Tym bardziej, jak wbijasz gdzieś i nie wiesz co Cię czeka, nagle okazuje się, że najlepiej musisz mieć inną broń albo coś i ten czas wydłuża się jeszcze bardziej. No ma to swój urok, ale czasem takie zamulanie wytrąca z klimatu całości Cytuj
Wredny 9 744 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Dla mnie takie "zamulanie" tylko ten klimat buduje. Od fast-foodów w strzelankach open-world to ja mam Far Cry czy inne RAGE 2, a to jest wykwintna restauracja, w której należy się daniem delektować, a nie po prostu zapchać brzuch. I tak - piszę zupełnie poważnie. Uważam, że takiego feelingu i poczucia immersji nie oferuje aktualnie żadna inna singlowa gierka. Każda wyprawa poza bezpieczną wioskę to jest przygoda sama w sobie i do każdej z takich wypraw należy się przygotować, niczym Wiedźmin, smarujący ostrze olejem na odpowiedniego potwora. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.