Opublikowano 29 listopada 202429 lis Jasne, ja to rozumiem, bo "zamulające" gry też lubię. Ale zrobić taką w otwartym świecie, żeby nie irytowała, to nie lada sztuka. Niedoścignionym ideałem jest chyba RDR2. Tutaj po prostu za często ginę przez jakieś bzdury i tkwię w tym samym miejscu myśląc, że już bym chętnie poszedł wpizdu zwiedzać ten świat i poznawać kolejne questy
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 9 minut temu, Wredny napisał(a): Dla mnie takie "zamulanie" tylko ten klimat buduje. Od fast-foodów w strzelankach open-world to ja mam Far Cry czy inne RAGE 2, a to jest wykwintna restauracja, w której należy się daniem delektować, a nie po prostu zapchać brzuch. I tak - piszę zupełnie poważnie. Uważam, że takiego feelingu i poczucia immersji nie oferuje aktualnie żadna inna singlowa gierka. Każda wyprawa poza bezpieczną wioskę to jest przygoda sama w sobie i do każdej z takich wypraw należy się przygotować, niczym Wiedźmin, smarujący ostrze olejem na odpowiedniego potwora. No właśnie to taka gra drogi, strzelanie to dodatek.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Patch na Steamie już jest. Brak zmian w A-Life https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/4455844537830474602
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Quote Slightly rebalanced Bloodsucker’s damage. Decreased Bloodsucker’s strike protection rank (more damage from guns). Reduced Boodsucker’s HP regeneration outside the combat. Controller HP is moderately reduced. Burer HP is moderately reduced. Boar HP is moderately reduced. Flesh HP is moderately reduced. Damage to Boar from headshots changed to 100% of body damage. Damage to Boar from shots to the limbs is increased. Damage to Flesh from shots to the limbs is increased.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Potężny ten patch, dużo rzeczy poprawili. Te respawny tylko w dwóch misjach przeszkadzały? Myślałem, że to problem całej gry Corrected spawn behaviors for NPCs and enemies in The Boundary and Escape from the Cage missions.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Ja się 2 razy póki co natknąłem na problem z tymi respawnami, nic co by jakoś uprzykrzalo grę jak na razie. Poprawili ten dead zone w końcu, bo ciężko było grać momentami przez to, teraz jest elegancko. Wrzuciłem mod na przedłużenie dnia, bo zbyt szybki był ten cykl i dodatkowo na pogodę ale to trzeba dłużej potestować. Wciąż denerwuje ten brak cieni od latarki ale ktoś na nexusie widziałem już testuje config na to, może się pojawi niedługo. Edytowane 29 listopada 202429 lis przez Qbon
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 1 minutę temu, Qbon napisał(a): Ja się 2 razy póki co natknąłem na problem z tymi respawnami, nic co by jakoś uprzykrzalo grę jak na razie. Cały problem z A-Life nie polega na "problemie ze spawnami". To skutek braku implementacji tego całego systemu.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis W ogóle podoba mi się to, jak gra oddziela GRACZY od graczyków. Ludzie są tak bardzo zepsuci przez ubisofciaki, że sobie nie radzą z tytułem, który wymaga od nich czegoś więcej, ma jakieś mechaniki czy zależności, których trzeba się nauczyć i zapamiętać. Zapomnieli także, jak w gierkach kombinować - jak właśnie przykład z tą wcześniej wspomnianą pijawką - to tylko program, matrix i można spróbować nagiąć zasady, na jakich funkcjonuje. Przy starciach z ludźmi zawsze trzeba mieć jakąś osłonę i tylko minimalnie się wychylać, co chwilę zmieniając pozycję, bo od czasów Clear Sky nauczyli się rzucać w nas granatami (w jedynce nie umieli), a z potworami zawsze szukamy czegoś, na co możemy się łatwo wspiąć, gdzie nas maszkara nie dosięgnie - jasne, takie psy natychmiast zaczną się chować, żeby nie było zbyt łatwego strzelanka, ale to trzeba zejść, sprowokować, ustrzelić kilka i znów na skrzynkę/samochód. Żeby nie było to nie piszę o @number_nine, tylko jak sobie oglądam jakieś przejścia na YouTube i nawet osoby, które do tej pory uważałem za ogarnięte w gierkach, tutaj często się gubią, albo robią totalne głupoty.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 2 godziny temu, Wredny napisał(a): Tak, anomalia jest wk#rwiająca, bo gdyby nie ona to bym sobie siedział w korytarzu na skrzynce i walił do miotającej się pijawki. Jak zdejmiesz z siebie artefakty, to ta anomalia nie bedzie za Toba latac.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Godzinę temu, Rooofie napisał(a): Cały problem z A-Life nie polega na "problemie ze spawnami". To skutek braku implementacji tego całego systemu. No tak, wiem o tym, niby mają teraz nad tym pracować. Najpierw zajęli się bardziej naglacymi problemami.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 15 minut temu, kendzikk napisał(a): Jak zdejmiesz z siebie artefakty, to ta anomalia nie bedzie za Toba latac. A widzisz - kolejna mechanika, o której człowiek nie wiedział
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 2 godziny temu, Rooofie napisał(a): Patch na Steamie już jest. Brak zmian w A-Life https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/4455844537830474602 Brak zmian w A-life bo tego nie ma w ogóle w grze, potem dodadzą
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 3 minuty temu, Wredny napisał(a): A widzisz - kolejna mechanika, o której człowiek nie wiedział No ja sie dzisiaj dowiedzialem, ciekawe ile jeszcze jest takich ukrytych mechanik
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Za tętniącą życiem Zone :-) Edytowane 29 listopada 202429 lis przez Emtebe
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Prosto googla, a-life to system symulacji życia w Zonie, który sprawia, że frakcje i mutanty walczą o miejsce do życia, przemieszczają się, zdobywają nowe tereny lub uciekają, szukając bezpieczeństwa.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Czyli bijące się między sobą potworki to "żyjący świat"? No kto by się spodziewał
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Czekam na filmy z porównaniem fizyki zestrzelonych strzałą jabłek. aha, czyli że w Zonie nie ma jabłek z powodu radioaktywnego opadu który nie pozwala jabłoniom rodzić owoców? easy win
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Wyszedł ten patch już na coś poza Steam? Bo na gamepass PC widzę na razie brak deploymentu. Przecież jest piątek .
Opublikowano 29 listopada 202429 lis Na XSX też brak Nie wiem po wuja devi piszą PC & Xbox live now jak to gówno prawda.
Opublikowano 29 listopada 202429 lis na konsole i wersje z windows store patch ma być później, ale wciąć dzisiaj
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 35 minut temu, ASX napisał(a): na konsole i wersje z windows store patch ma być później, ale wciąć dzisiaj
Opublikowano 29 listopada 202429 lis 14 godzin temu, number_nine napisał(a): Nie czaję też kto tam wpadł na pomysł, żeby dodawać filtr "śnieżenia" ekranu po nawet minimalnym napromieniowaniu. Póki co prawie całą grę mam to gówno na ekranie i niestety mnie rozpraszają takie rzeczy, więc non stop marnuję wódę albo leki. No chyba, że da się to gdzieś wyłączyć, a jeszcze nie zauważyłem Teraz mi zaświtało, że pewnie masz jakiś artefakt przy pasku i Ci promieniuje, bo gram w to prawie 20h i takie coś mam tylko wtedy, gdy faktycznie się napromieniuję, a o to wcale nie tak łatwo, bo przecież masz ostrzeżenie, widać, jak zapełnia się wskaźnik, a jak się zapełni w niewielkim stopniu to sam zejdzie bez picia niczego. Coś robisz źle, bo ja przez 99% czasu mam czysty ekran bez żadnego efektu. A z innej beczki - na XBOXa wjechał patch 12,69GB, właśnie się ściąga.
Opublikowano 30 listopada 202430 lis Miałem poczekać z ogrywaniem STALKERa i ograć najpierw już zaczęte gry, ale nie wytrzymałem. I wczoraj wpadło kilka questów w tym ten z makami. Tak jak wielokrotnie pisaliście to nie jest standardowa strzelanka, tu każe wyjście poza bezpieczną osadę to wyprawa często śmiertelnie niebezpieczna. Więc trzeba się do niej przygotować i ją zaplanować. Co mi się tylko na razie rzuciło na myśl, to może to nostalgia zakrzywia obraz, ale mam wrażenie że w tych starszych odsłonach znacznie łatwiej było wypatrzeć z odległości mutanty i bandytów bo znacznie mniej roślinności się renderowało. Tutaj przechadzając się wśród wysokiej trawy ciężko jest cokolwiek dostrzec i to też buduje klimat.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.