Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jasne, ja to rozumiem, bo "zamulające" gry też lubię. Ale zrobić taką w otwartym świecie, żeby nie irytowała, to nie lada sztuka. Niedoścignionym ideałem jest chyba RDR2. Tutaj po prostu za często ginę przez jakieś bzdury i tkwię w tym samym miejscu myśląc, że już bym chętnie poszedł wpizdu zwiedzać ten świat i poznawać kolejne questy

Opublikowano
9 minut temu, Wredny napisał(a):

Dla mnie takie "zamulanie" tylko ten klimat buduje.
Od fast-foodów w strzelankach open-world to ja mam Far Cry czy inne RAGE 2, a to jest wykwintna restauracja, w której należy się daniem delektować, a nie po prostu zapchać brzuch.
I tak - piszę zupełnie poważnie. Uważam, że takiego feelingu i poczucia immersji nie oferuje aktualnie żadna inna singlowa gierka.
Każda wyprawa poza bezpieczną wioskę to jest przygoda sama w sobie i do każdej z takich wypraw należy się przygotować, niczym Wiedźmin, smarujący ostrze olejem na odpowiedniego potwora.

No właśnie to taka gra drogi, strzelanie to dodatek. 

  • This 1
Opublikowano
Quote

Slightly rebalanced Bloodsucker’s damage.
Decreased Bloodsucker’s strike protection rank (more damage from guns).
Reduced Boodsucker’s HP regeneration outside the combat.
Controller HP is moderately reduced.
Burer HP is moderately reduced.
Boar HP is moderately reduced.
Flesh HP is moderately reduced.
Damage to Boar from headshots changed to 100% of body damage.
Damage to Boar from shots to the limbs is increased.
Damage to Flesh from shots to the limbs is increased.

 

:notbad:

Opublikowano

Potężny ten patch, dużo rzeczy poprawili.

 

Te respawny tylko w dwóch misjach przeszkadzały? Myślałem, że to problem całej gry

 

  • Corrected spawn behaviors for NPCs and enemies in 
    The Boundary
     and 
    Escape from the Cage
     missions.
Opublikowano (edytowane)

Ja się 2 razy póki co natknąłem na problem z tymi respawnami, nic co by jakoś uprzykrzalo grę jak na razie. Poprawili ten dead zone w końcu, bo ciężko było grać momentami przez to, teraz jest elegancko. Wrzuciłem mod na przedłużenie dnia, bo zbyt szybki był ten cykl i dodatkowo na pogodę ale to trzeba dłużej potestować. Wciąż denerwuje ten brak cieni od latarki ale ktoś na nexusie widziałem już testuje config na to, może się pojawi niedługo.

Edytowane przez Qbon
Opublikowano
1 minutę temu, Qbon napisał(a):

Ja się 2 razy póki co natknąłem na problem z tymi respawnami, nic co by jakoś uprzykrzalo grę jak na razie.

Cały problem z A-Life nie polega na "problemie ze spawnami". To skutek braku implementacji tego całego systemu.

Opublikowano

W ogóle podoba mi się to, jak gra oddziela GRACZY od graczyków.
Ludzie są tak bardzo zepsuci przez ubisofciaki, że sobie nie radzą z tytułem, który wymaga od nich czegoś więcej, ma jakieś mechaniki czy zależności, których trzeba się nauczyć i zapamiętać.
Zapomnieli także, jak w gierkach kombinować - jak właśnie przykład z tą wcześniej wspomnianą pijawką - to tylko program, matrix i można spróbować nagiąć zasady, na jakich funkcjonuje.
Przy starciach z ludźmi zawsze trzeba mieć jakąś osłonę i tylko minimalnie się wychylać, co chwilę zmieniając pozycję, bo od czasów Clear Sky nauczyli się rzucać w nas granatami (w jedynce nie umieli), a z potworami zawsze szukamy czegoś, na co możemy się łatwo wspiąć, gdzie nas maszkara nie dosięgnie - jasne, takie psy natychmiast zaczną się chować, żeby nie było zbyt łatwego strzelanka, ale to trzeba zejść, sprowokować, ustrzelić kilka i znów na skrzynkę/samochód.

Żeby nie było to nie piszę o @number_nine, tylko jak sobie oglądam jakieś przejścia na YouTube i nawet osoby, które do tej pory uważałem za ogarnięte w gierkach, tutaj często się gubią, albo robią totalne głupoty.

Opublikowano
2 godziny temu, Wredny napisał(a):

Tak, anomalia jest wk#rwiająca, bo gdyby nie ona to bym sobie siedział w korytarzu na skrzynce i walił do miotającej się pijawki.

 

Jak zdejmiesz z siebie artefakty, to ta anomalia nie bedzie za Toba latac.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
Godzinę temu, Rooofie napisał(a):

Cały problem z A-Life nie polega na "problemie ze spawnami". To skutek braku implementacji tego całego systemu.

No tak, wiem o tym, niby mają teraz nad tym pracować. Najpierw zajęli się bardziej naglacymi problemami.

Opublikowano
3 minuty temu, Wredny napisał(a):

A widzisz - kolejna mechanika, o której człowiek nie wiedział

 

No ja sie dzisiaj dowiedzialem, ciekawe ile jeszcze jest takich ukrytych mechanik :D

Opublikowano

Prosto googla, a-life to system symulacji życia w Zonie, który sprawia, że frakcje i mutanty walczą o miejsce do życia, przemieszczają się, zdobywają nowe tereny lub uciekają, szukając bezpieczeństwa.

Opublikowano
14 godzin temu, number_nine napisał(a):

Nie czaję też kto tam wpadł na pomysł, żeby dodawać filtr "śnieżenia" ekranu po nawet minimalnym napromieniowaniu. Póki co prawie całą grę mam to gówno na ekranie i niestety mnie rozpraszają takie rzeczy, więc non stop marnuję wódę albo leki. No chyba, że da się to gdzieś wyłączyć, a jeszcze nie zauważyłem


Teraz mi zaświtało, że pewnie masz jakiś artefakt przy pasku i Ci promieniuje, bo gram w to prawie 20h i takie coś mam tylko wtedy, gdy faktycznie się napromieniuję, a o to wcale nie tak łatwo, bo przecież masz ostrzeżenie, widać, jak zapełnia się wskaźnik, a jak się zapełni w niewielkim stopniu to sam zejdzie bez picia niczego.
Coś robisz źle, bo ja przez 99% czasu mam czysty ekran bez żadnego efektu.

A z innej beczki - na XBOXa wjechał patch 12,69GB, właśnie się ściąga.

Opublikowano

Miałem poczekać z ogrywaniem STALKERa i ograć najpierw już zaczęte gry, ale nie wytrzymałem. I wczoraj wpadło kilka questów w tym ten z makami.

 

Tak jak wielokrotnie pisaliście to nie jest standardowa strzelanka, tu każe wyjście poza bezpieczną osadę to wyprawa często śmiertelnie niebezpieczna. Więc trzeba się do niej przygotować i ją zaplanować. 
Co mi się tylko na razie rzuciło na myśl, to może to nostalgia zakrzywia obraz, ale mam wrażenie że w tych starszych odsłonach znacznie łatwiej było wypatrzeć z odległości mutanty i bandytów bo znacznie mniej roślinności się renderowało. Tutaj przechadzając się wśród wysokiej trawy ciężko jest cokolwiek dostrzec i to też buduje klimat.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...