Qbon 355 Opublikowano sobota o 16:35 Opublikowano sobota o 16:35 Myślałem, że naprawili w tym patchu tego typu bugi a tu dupa Cytuj
Wredny 9 598 Opublikowano sobota o 16:41 Opublikowano sobota o 16:41 14 minut temu, number_nine napisał(a): pod względem projektu ta gra tkwi w 2010 A to dopiero początek jej zalet 1 Cytuj
number_nine 1 335 Opublikowano sobota o 16:46 Opublikowano sobota o 16:46 No, np brak fast travela i teraz muszę z buta nakurwiać do Zalisiji, bo nowego obozu na mapie nie widać, a sprzętu nie da się naprawić samodzielnie. Grasz dwie godziny i zero progresu w grze przez zajebiste pomysły twórców oni chyba naprawdę w okopie to testowali przed wydaniem 1 2 Cytuj
Wredny 9 598 Opublikowano sobota o 16:49 Opublikowano sobota o 16:49 No i właśnie to jest to, o czym pisałem wcześniej "gracze i graczyki" (czyli to jednak o Tobie) - Ty serio chciałbyś po prostu klon Far Cry z fast travelem wszędzie, bez żadnych mechanik tylko pif paf do wszystkiego i po sznurku do następnego znacznika, a to nie jest ten typ gry. 1 Cytuj
addhoc 64 Opublikowano sobota o 16:54 Opublikowano sobota o 16:54 Już nie przesadzaj. Nie każde zmiany w świecie gier należy zaliczyć na plus ale jak ludek byle gównem się przeładuje to zamiast wyrzucać taki fast travel byłby przydatny. 1 Cytuj
number_nine 1 335 Opublikowano sobota o 16:57 Opublikowano sobota o 16:57 Skończ pierdolić o graczykach Wredny. Skończyłem w tym roku baldura 3 i dlc do eldena z palcem w dupie, obie te gry wymagają dużo większego zaangażowania niż ten stalker, w którym największe trudności biorą się z niedojebanych pomysłów. No ale PAN POWAŻNY GRACZ przemówił, trzeba te zjebane pomysły zaakceptować żeby nie być graczykiem XD 1 Cytuj
Wredny 9 598 Opublikowano sobota o 17:05 Opublikowano sobota o 17:05 16 minut temu, addhoc napisał(a): Już nie przesadzaj. Nie każde zmiany w świecie gier należy zaliczyć na plus ale jak ludek byle gównem się przeładuje to zamiast wyrzucać taki fast travel byłby przydatny. A w Skyrim jak miałeś? To jakaś nowa mechanika, że Stalkerowi się obrywa? Tam też przeładowany mogłeś tylko dreptać i wielokrotnie tak robiłem. A wiesz dlaczego tak jest? Bo gdyby było tak, jak napisałeś to jaka byłaby proporcja "risk/reward"? Naładowałbyś się pod korek, klik i magiczny teleport - zero ryzyka, zero wysiłku, tak bardzo spopularyzowana w dzisiejszych produkcjach natychmiastowość i szybki strzał dopaminki bez większej głębi. Masz masę takich gier - pozwól Stalkerowi być oldschoolowo innym, bo naprawdę wielu ludziom się to podoba. 13 minut temu, number_nine napisał(a): Skończ pierdolić o graczykach Wredny. Skończyłem w tym roku baldura 3 i dlc do eldena z palcem w dupie, obie te gry wymagają dużo większego zaangażowania niż ten stalker, w którym największe trudności biorą się z niedojebanych pomysłów. No ale PAN POWAŻNY GRACZ przemówił, trzeba te zjebane pomysły zaakceptować żeby nie być graczykiem XD A w Eldenie nie przeszkadzają Ci przeciwnicy odradzający się po spoczynku przy ognisku? Przecież to też zjebany pomysł według wielu osób (nawet tu na forum). To praktycznie immersive sim tylko w otwartym świecie, ma masę wspólnego z grami Bethesdy, bo niczym w Skyrim czy Fallout co chwila fajna lokacja kusi, by do niej zajrzeć i nagle spędzamy dodatkowe pół godziny w miejscu, którego w ogóle nie mieliśmy w planach zwiedzać. Czasem totalnie z dupy możemy trafić na questa, który zupełnie nie jest oznaczony na mapie, a jedyne co nam pozwoli go doświadczyć to właśnie nasza ciekawość i chęć zaglądania we wszystkie kąty. Dla mnie ten tytuł jest kilka lig nad przytaczanym już parokrotnie "farkrajem" (z racji pozornych podobieństw, bo giwery i otwarty świat), bo to własnoręczne (nożne?) przemierzanie terenu powoduje, że trudniej pominąć wiele rzeczy - fast travel istnieje, ale jest fajnie ograniczony i dokładnie tak to powinno wyglądać. Cytuj
addhoc 64 Opublikowano sobota o 17:08 Opublikowano sobota o 17:08 (edytowane) Daj mi masę gier z klimatem Stalkera i polewą RPG tylko z fast travel i idę grać. PS Nie żartujcie nawet z tymi Elexami Edytowane sobota o 17:15 przez addhoc Cytuj
GearsUp 237 Opublikowano sobota o 17:11 Opublikowano sobota o 17:11 1 minutę temu, addhoc napisał(a): Daj mi masę gier z klimatem Stalkera i polewą RPG tylko z fast travel i idę grać. Elex by pasował Cytuj
Wredny 9 598 Opublikowano sobota o 17:14 Opublikowano sobota o 17:14 Fallouty od Bethesdy to chyba najbliżej, jeśli chodzi zarówno o post-apo, jak i strzelanie. No i RAGE 2. Cytuj
number_nine 1 335 Opublikowano sobota o 17:14 Opublikowano sobota o 17:14 7 minut temu, Wredny napisał(a): A w Eldenie nie przeszkadzają Ci przeciwnicy odradzający się po spoczynku przy ognisku? Przecież to też zjebany pomysł według wielu osób (nawet tu na forum). Nie, bo na nich np najlepiej się ćwiczyło nowe buildy, poza tym takich bolków można było pomijać w większości jadąc na koniu. To było akurat wpisane w założenia gry i się sprawdzało. Kiepskie porównanie Cytuj
Lukas_AT 1 196 Opublikowano sobota o 17:17 Opublikowano sobota o 17:17 (edytowane) Jak gra jest z zalozenia budowana tak, ze nie ma fast travel (albo jest limitowany), to juz wiadomo, ze bedzie to niezly open world. Edytowane sobota o 17:17 przez Lukas_AT Cytuj
Wredny 9 598 Opublikowano sobota o 17:18 Opublikowano sobota o 17:18 A według mnie samodzielne łażenie w Stalker 2 też jest 4 minuty temu, number_nine napisał(a): wpisane w założenia gry i się sprawdza i co mi pan zrobisz? Cytuj
number_nine 1 335 Opublikowano sobota o 17:21 Opublikowano sobota o 17:21 No zajebisty "open world" jak gra w trakcie misji zamyka Cię w lokacji. Ale żeby nie było, że tylko się czepiam - gra dalej robi klimatem i po patchu mój armor nie ma już przypisanej ikony chleba Cytuj
Bzduras 12 672 Opublikowano sobota o 17:44 Opublikowano sobota o 17:44 22 minuty temu, number_nine napisał(a): No zajebisty "open world" jak gra w trakcie misji zamyka Cię w lokacji. Popraw mnie jeśli się mylę, ale chyba większość open worldów tak działa. Cytuj
number_nine 1 335 Opublikowano sobota o 18:50 Opublikowano sobota o 18:50 Godzinę temu, Bzduras napisał(a): Popraw mnie jeśli się mylę, ale chyba większość open worldów tak działa. Większość open worldów pozwala cofać się do checkpointa, albo po prostu na wyjście tymi samymi drzwiami, którymi się weszło Cytuj
Faka 4 024 Opublikowano sobota o 18:52 Opublikowano sobota o 18:52 Macie w ogóle jakieś patch notesy, co ostatnio poprawiali? Cytuj
Emtebe 2 571 Opublikowano sobota o 19:15 Opublikowano sobota o 19:15 https://www.stalker2.com/pl/news/patch-1-0-1 Cytuj
Hubert249 4 282 Opublikowano sobota o 20:11 Opublikowano sobota o 20:11 Ale siadła gierka nie ma się co zarażać na początku. Jest sztos. Na XS na pewno działa płynniej po patchu. Jezu jak mi brakowało takiej surowej, klimatycznej produkcji. 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 317 Opublikowano sobota o 20:55 Opublikowano sobota o 20:55 Nerf Bloodsuckera ogromny, prawdziwi gracze będą pewnie grali bez patcha xD. Wątek LGBT https://www.reddit.com/r/stalker/s/UidNZBM799 1 Cytuj
Emtebe 2 571 Opublikowano niedziela o 10:03 Opublikowano niedziela o 10:03 Gdzie najlepiej sprzedawać ekwipunek? W moim ekwipunku mam na przykład kamizelkę, której wartość pokazana jest jako 36000 kredytów. A sprzedawcy dają mi połowę tej wartości. Gdzie szukać konkurencyjnych cen? Cytuj
Rooofie 165 Opublikowano niedziela o 10:27 Opublikowano niedziela o 10:27 Sprzęt sprzedawaj u handlarzy a nie u barmanów/lekarzy itp. Cytuj
Emtebe 2 571 Opublikowano niedziela o 10:30 Opublikowano niedziela o 10:30 Tak robię, ale nadal zaniżają ceny. Cytuj
Ukukuki 7 058 Opublikowano niedziela o 10:32 Opublikowano niedziela o 10:32 Ale to jest normalne w takich gierkach, połowa ceny wyjściowej to i tak dobry wynik. 1 Cytuj
Atherius 36 Opublikowano niedziela o 10:36 Opublikowano niedziela o 10:36 Wczoraj ukończyłem, końcówka mega zabugowana, ale przez tyle godzin doświadczenia w tej grze już wiedziałem jak i co pchnąć dalej. Pod koniec trochę za dużo strzelania, aż do przesady. Szkoda, że nie można wrócić i poczyścić mapy, mam save, który informuje, że od tego momentu już nie ma powrotu, ale to dobre kilka godzin przed finałem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.