Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No, np brak fast travela i teraz muszę z buta nakurwiać do Zalisiji, bo nowego obozu na mapie nie widać, a sprzętu nie da się naprawić samodzielnie. Grasz dwie godziny i zero progresu w grze przez zajebiste pomysły twórców :) oni chyba naprawdę w okopie to testowali przed wydaniem

  • Plusik 1
  • beka z typa 2
Opublikowano

No i właśnie to jest to, o czym pisałem wcześniej "gracze i graczyki" (czyli to jednak o Tobie) - Ty serio chciałbyś po prostu klon Far Cry z fast travelem wszędzie, bez żadnych mechanik tylko pif paf do wszystkiego i po sznurku do następnego znacznika, a to nie jest ten typ gry.

  • This 1
Opublikowano

Już nie przesadzaj.
Nie każde zmiany w świecie gier należy zaliczyć na plus ale jak ludek byle gównem się przeładuje to zamiast wyrzucać taki fast travel byłby przydatny. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Skończ pierdolić o graczykach Wredny. Skończyłem w tym roku baldura 3 i dlc do eldena z palcem w dupie, obie te gry wymagają dużo większego zaangażowania niż ten stalker, w którym największe trudności biorą się z niedojebanych pomysłów. No ale PAN POWAŻNY GRACZ przemówił, trzeba te zjebane pomysły zaakceptować żeby nie być graczykiem XD

  • Haha 1
Opublikowano
16 minut temu, addhoc napisał(a):

Już nie przesadzaj.
Nie każde zmiany w świecie gier należy zaliczyć na plus ale jak ludek byle gównem się przeładuje to zamiast wyrzucać taki fast travel byłby przydatny. 


A w Skyrim jak miałeś? To jakaś nowa mechanika, że Stalkerowi się obrywa?
Tam też przeładowany mogłeś tylko dreptać i wielokrotnie tak robiłem.
A wiesz dlaczego tak jest? Bo gdyby było tak, jak napisałeś to jaka byłaby proporcja "risk/reward"? Naładowałbyś się pod korek, klik i magiczny teleport - zero ryzyka, zero wysiłku, tak bardzo spopularyzowana w dzisiejszych produkcjach natychmiastowość i szybki strzał dopaminki bez większej głębi.
Masz masę takich gier - pozwól Stalkerowi być oldschoolowo innym, bo naprawdę wielu ludziom się to podoba.
 

13 minut temu, number_nine napisał(a):

Skończ pierdolić o graczykach Wredny. Skończyłem w tym roku baldura 3 i dlc do eldena z palcem w dupie, obie te gry wymagają dużo większego zaangażowania niż ten stalker, w którym największe trudności biorą się z niedojebanych pomysłów. No ale PAN POWAŻNY GRACZ przemówił, trzeba te zjebane pomysły zaakceptować żeby nie być graczykiem XD


A w Eldenie nie przeszkadzają Ci przeciwnicy odradzający się po spoczynku przy ognisku? Przecież to też zjebany pomysł według wielu osób (nawet tu na forum).

To praktycznie immersive sim tylko w otwartym świecie, ma masę wspólnego z grami Bethesdy, bo niczym w Skyrim czy Fallout co chwila fajna lokacja kusi, by do niej zajrzeć i nagle spędzamy dodatkowe pół godziny w miejscu, którego w ogóle nie mieliśmy w planach zwiedzać.
Czasem totalnie z dupy możemy trafić na questa, który zupełnie nie jest oznaczony na mapie, a jedyne co nam pozwoli go doświadczyć to właśnie nasza ciekawość i chęć zaglądania we wszystkie kąty.
Dla mnie ten tytuł jest kilka lig nad przytaczanym już parokrotnie "farkrajem" (z racji pozornych podobieństw, bo giwery i otwarty świat), bo to własnoręczne (nożne?) przemierzanie terenu powoduje, że trudniej pominąć wiele rzeczy - fast travel istnieje, ale jest fajnie ograniczony i dokładnie tak to powinno wyglądać.

Opublikowano (edytowane)

Daj mi masę gier z klimatem Stalkera i polewą RPG tylko z fast travel i idę grać. 
PS Nie żartujcie nawet z tymi Elexami

Edytowane przez addhoc
Opublikowano
7 minut temu, Wredny napisał(a):

A w Eldenie nie przeszkadzają Ci przeciwnicy odradzający się po spoczynku przy ognisku? Przecież to też zjebany pomysł według wielu osób (nawet tu na forum).

Nie, bo na nich np najlepiej się ćwiczyło nowe buildy, poza tym takich bolków można było pomijać w większości jadąc na koniu. To było akurat wpisane w założenia gry i się sprawdzało. Kiepskie porównanie

Opublikowano
22 minuty temu, number_nine napisał(a):

No zajebisty "open world" jak gra w trakcie misji zamyka Cię w lokacji.

Popraw mnie jeśli się mylę, ale chyba większość open worldów tak działa.

Opublikowano
Godzinę temu, Bzduras napisał(a):

Popraw mnie jeśli się mylę, ale chyba większość open worldów tak działa.

Większość open worldów pozwala cofać się do checkpointa, albo po prostu na wyjście tymi samymi drzwiami, którymi się weszło

Opublikowano

Gdzie najlepiej sprzedawać ekwipunek? W moim ekwipunku mam na przykład kamizelkę, której wartość pokazana jest jako 36000 kredytów. A sprzedawcy dają mi połowę tej wartości. Gdzie szukać konkurencyjnych cen?

Opublikowano

Wczoraj ukończyłem, końcówka mega zabugowana, ale przez tyle godzin doświadczenia w tej grze już wiedziałem jak i co pchnąć dalej. 

Pod koniec trochę za dużo strzelania, aż do przesady. Szkoda, że nie można wrócić i poczyścić mapy, mam save, który informuje, że od tego momentu już nie ma powrotu, ale to dobre kilka godzin przed finałem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...