Opublikowano 8 grudnia 20248 gru Od informacji, które uzyskasz albo z rozmów, albo ze znalezionych PDA.
Opublikowano 8 grudnia 20248 gru Akurat w tej grze są zwięzłe te informacje i chętnie się je czyta. Niekiedy w gierkach są takie wypociny np w którymś Falloucie, że nie chciało się i tak po łebkach co 2 zdanie, żeby kontext wyłapać.
Opublikowano 8 grudnia 20248 gru Pojebana misja od Diody i ta pierdolnięta anomalia. Rzucanie śrubki też chuja dawało, ale w końcu zrobiłem to zadanie.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Czy w tej grze na PC za każdym razem postępuje kompilacja shaderów? Odpaliłem pierwszy raz ale odbiłem się przez tą kompilacje. Jak się zrobiła, to akurat nie miałem już czasu na granie. Przy drugim włączeniu znowu to samo ale miałem wrażenie, że trochę szybciej. Odpaliłem nową grę i całkiem spoko to wyglądało na moim GF 1660. Te pierwsze etapy są dość korytarzowe i w ciemności więc ciężko cokolwiek więcej powiedzieć o tym jak gra będzie chodzić w otwartym świecie ale przynajmniej tutaj nie czuć spadków fpsów. Odzwyczaiłem się od klawiatury przez co ciężko operuje mi się przeszukiwaniem zwłok - za każdym razem trzeba nacisnąć bodajże "i" aby wyjść z przeszukiwania zwłok / skrzynki. Wolałbym nacisnąć "esc" aby zamknąć przeszukiwanie. Jakoś to dla mnie bardziej intuicyjnie. Plusem tego sterowania jest łatwiejsze celowanie i operowanie w inwentory. No i nie ma dryfujących analogów ale to podobno rozwiązali już w jakimś patchu. Jak jeszcze trochę popracują nad grą, to za jakiś czas do niej wrócę.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Burza w Zonie. Dwie minuty wstecz była ładna pogoda, nagle ta odczuwalna zmiana ciśnienia i pogrom. Dalej napotkałem trzyosobowy patrol i rozpoczęła się jatka w pięknych okolicznościach zmutowanej przyrody.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Oj piękne ma widoczki ta gierka - jak ktoś pisze coś o ch#jowej grafice to chyba powinien zmienić okulistę, albo hobby, bo bardzo często S.T.A.L.K.E.R.2 ociera się o fotorealizm, a te burzowe obrazki w ruchu prezentują się oszałamiająco.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Bracia, samotnicy, Stalkerzy... Jedna cenna wskazówka dla Was. Od Stalkera dla Stalkerów
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru 20 godzin temu, Elitesse napisał(a): Czy w tej grze na PC za każdym razem postępuje kompilacja shaderów? Odpaliłem pierwszy raz ale odbiłem się przez tą kompilacje. Jak się zrobiła, to akurat nie miałem już czasu na granie. Przy drugim włączeniu znowu to samo ale miałem wrażenie, że trochę szybciej. Odpaliłem nową grę i całkiem spoko to wyglądało na moim GF 1660. Te pierwsze etapy są dość korytarzowe i w ciemności więc ciężko cokolwiek więcej powiedzieć o tym jak gra będzie chodzić w otwartym świecie ale przynajmniej tutaj nie czuć spadków fpsów. Odzwyczaiłem się od klawiatury przez co ciężko operuje mi się przeszukiwaniem zwłok - za każdym razem trzeba nacisnąć bodajże "i" aby wyjść z przeszukiwania zwłok / skrzynki. Wolałbym nacisnąć "esc" aby zamknąć przeszukiwanie. Jakoś to dla mnie bardziej intuicyjnie. Plusem tego sterowania jest łatwiejsze celowanie i operowanie w inwentory. No i nie ma dryfujących analogów ale to podobno rozwiązali już w jakimś patchu. Jak jeszcze trochę popracują nad grą, to za jakiś czas do niej wrócę. Za każdym razem ale trwa to z 15-20 sekund.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Z racji kompilacji co odpalenie gry + częste zgony polecam na SSD NVME to instalować na PC, zawsze to kilka sekund do przodu :).
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru A ja polecam Quick Resume, które działa pięknie w Stalkerze, odpalam konsole, 3-4 sekundy i znowu jestem w Zonie, dokładnie tam gdzie ją zostawiłem. Mam nadzieje że Microsoft wprowadzi kiedyś tę funkcję na PC. Często tylko z tego powodu wolę ogrywać gry na konsoli niż na PC, mimo posiadania RTX 3090 w budzie.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Mam 80 zgonów na Xboxie. Na pc po każdym zgonie jest ta kompilacja? Zwierzęta.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru 1 minutę temu, devilbot napisał(a): Na pc po każdym zgonie jest ta kompilacja? Nie. 1 minutę temu, devilbot napisał(a): Zwierzęta. I co, głupio ci teraz?
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru 2 minuty temu, devilbot napisał(a): Mam 80 zgonów na Xboxie. Na pc po każdym zgonie jest ta kompilacja? Zwierzęta. Nie zgonie, tylko odpaleniu gry z pulpitu xD. Mam 78, ale ostatnio jakby mniej :). Bo biegam na Herkulesach :D.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Nadal zwierzęta. Ale stalker 2 super gra. Praktycznie nie ma bugów w porównaniu np z bethesdą. Grafika i pogoda to niemal fotorealizm. Bardzo swojsko.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru 44 minuty temu, devilbot napisał(a): Nadal zwierzęta. Ale stalker 2 super gra. Praktycznie nie ma bugów w porównaniu np z bethesdą. Grafika i pogoda to niemal fotorealizm. Bardzo swojsko. No właśnie nie wiem jak u wszystkich innych graczy, pewnie zależy od wielu rzeczy i ścieżek, ale u mnie bugów mało, czasami któs się spawnuje, czasami respawanuje i jakieś inne pierdoły z SI, ale ogólnie jest gitara, poziom Fallouta w edycji GOTY po wszystkich DLC, spodziewałem się, że po tym wydarzeniu z połowy gry wszystko się będzie sypać, a tu proszę, działa :D.
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru W pewnej głównej misji typ, dla którego coś zrobiłem jednak wbija mi nóż w plecy, otacza mnie ze swoimi ludźmi (łącznie z 10 typa). Stoję w małym pokoju, koniec dialogu, wszyscy zaczynają do mnie strzelać. Staje w kącie, czekam 15 sekund i nagle wszyscy tracą zainteresowanie, wracają na swoje stanowiska, a ja spokojnie wychodzę z lokacji przy okazji strzelając do większości z nich jak do kaczek. GOTY XD
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Zwiedzałem trochę mapę i przypadkiem, w poszukiwaniu skrytki trafiłem do obozu w Roztoku. A tam pani Brzoza zajmuje się sprzedażą kurteczek i kamizelek. Ehhh, 42000 kuponów poszło. Ale ładnie fituje
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru 10 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): Z racji kompilacji co odpalenie gry + częste zgony polecam na SSD NVME to instalować na PC, zawsze to kilka sekund do przodu :). Już mam dysk SSD NVME i dokupiłem ramu aby było 32 giga... Chyba przyjdzie przeprosić się z xboxem
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Pany, czy po skończeniu gry wracamy do mapy i można ją sobie wyczyścić/pozwiedzać dalej?
Opublikowano 10 grudnia 202410 gru Pisali tu, że nie po przekroczeniu pewnego punktu akcentowanego przez grę.
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru Ok, myślałem, że jak w innych grach będzie. Przekraczasz punkt bez odwrotu. Kończysz fabułę i gra wraca do momentu przed tym punktem. A tutaj jak nie zrobimy sejwa to będziemy musieli grać od nowa aby wykonać side questy wszystkie i oczyścić mapę? Oldskulowe rozwiązanie.
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru Ewentualnie odszukać jakiś autosave, o ile się nie nadpisują. Ja robiłem ręcznie i robiłem kopię folderu, bo czytałem o kilku przypadkach, że zapisy komuś wyparowały, albo po crashu gry były uszkodzone.Warto jeszcze przy którejś tam misji (do wyguglowania) zrobić save, jak chcemy zaliczyć wszystkie zakończenia.
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru Pany, ale to będzie jakiś stosowny komunikat, że nie ma powrotu? Czy trzeba się domyślić i na czuja sejwować? Ja, dla bezpieczeństwa robię ze 3-5 sejwow od razu. Jakby na jednym coś się zwaliło to mam pozostałe w zapasie
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru Tam są jakieś 3 zakładki na różne, ręczne save'y, a te quick i autosave'y są osobną sprawą, więc teoretycznie nie ma strachu z nadpisaniem jakiegoś ważnego slota.
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru W wykopaliskach na Wysypisku, zabija mnie jakaś menda, która zabiera mi bronie z ręki i praktycznie idzie chuja z nim cokolwiek zrobić. Jeszcze rzuca we mnie śmieciami i innymi gównami, no jaki sposób na tego bezbeka jest?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.