Skocz do zawartości

State of Decay 3

Featured Replies

  • Odpowiedzi 104
  • Wyświetleń 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • BIEDNE MICROSOFT, DAŁO ZA DUŻO LUZU I PIENIĘDZY I TERAZ POŁOWA STUDIÓW MOLESTUJE KOBIETY I OPÓŹNIA GRY O PARĘ LAT :((((

  • Mialem zajawkę na zombie gierki, ale chłopaki odradzali 2. Czekam na to, co zrobia tym razem z większym budzetem.

  • W tych czasach 8 to sredniak.

Opublikowano

Wyjdzie w 2028, ale wyglądać będzie jak w 2020. Wspaniałą firma.

Opublikowano

Phil szykuje bomby na start następnej generacji. :xboxssie:

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

 

Na Xbox Wire jest długi wywiad z twórcami.

 

Trailer w całości in-engine na assetach z gry (zresztą były dwa momenty gdzie wyło widać jak przeskoczyli na widok z gry).

 

Gra ma być znacznie większa. Poza Coalition w pewnych aspektach omaga im Obsidian.

Opublikowano

Wolę tak niż później mają 5 razy przekładać. Jak nie było daty to na pewno nie przyszły rok tylko 2026.

Opublikowano

Nareszcie State of Decay który bardzo ładnie wygląda a nie straszy poziomem wizualnym.

 

Klimat wylewa się ekranu, widać też że będzie lepsza narracja fabularna, ktoś kto czekał na days gone 2 może sobie zapisać, szkoda tylko że jeszcze daleko do premiery.

Opublikowano

Tutaj te urywki jak przełączyli na widok z gry:

 

Opublikowano

 

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Animacje dalej drewniane, ale widać duży skok pod względem grafiki, pomoc z Coaltion przy UE5 chyba nie poszła na marnę. 

 

No i co najważniejsze, zapowiada się że jest to w końcu realizacja tego pomysłu full shared open worlda z zombie, w stylu SoT czy Fallouta 76, o którym opowiadali jeszcze przed premierą jedynki, a którego głównie z powodów budżetowych nie udało się wcześniej zrealizować 

Opublikowano

No skok graficzny nieziemski. Muszę w końcu trochę dłużej pograć w tę dwójke 

Opublikowano

Tak, trzeba by popykać w 2 zanim serwery pozamykają przekierowując je na 3kę za 10 lat.

Opublikowano

No to już jest zupełnie inna produkcja, nawet logo zmienili żeby ich tak nie kojarzono z grami robionymi po kosztach :p

 

Nie wierzyłem w taki skok. A jednak tego dokonali.

Opublikowano

Wszytsko spoko, ale jak będzie powtórka z dwójki to nawet grafika na poziomie nowych gearsow nie przekona mnie do gry.

Opublikowano

Ciężko wyczuć. Tak, czy siak ogra się. I to motzno.

Opublikowano
2 godziny temu, XM. napisał(a):

Wszytsko spoko, ale jak będzie powtórka z dwójki to nawet grafika na poziomie nowych gearsow nie przekona mnie do gry.

Piszesz to w kontekście, że dwójka była słaba czy po prostu martwisz się, że tylko grafika będzie git, a nie pojawi się nowy wciągający kontent czy mechaniki ?

Opublikowano

Jedynka momentami mocno kulała, dwójka poprawiła trochę rzeczy i spędziłem z nią sporo czasu. Syndrom czyszczenia i zdobywania surowców był tu silny. Do premiery pewnie jeszczee daleka droga. 

Opublikowano

Mam nadzieje na dedykowane serwery oraz wiecej interakcji w co-op dla osob, ktore nie sa hostami.

Edytowane przez magpie

Opublikowano
14 godzin temu, Daddy napisał(a):

Nareszcie State of Decay który bardzo ładnie wygląda a nie straszy poziomem wizualnym.

 

Klimat wylewa się ekranu, widać też że będzie lepsza narracja fabularna, ktoś kto czekał na days gone 2 może sobie zapisać, szkoda tylko że jeszcze daleko do premiery.


Akurat "dwójka" nie ma się czego wstydzić, zwłaszcza po upgrade do obecnej generacji.

A z tym wytłuszczonym to Cię mocno poniosło - przecież to będą takie same Simsy, jak poprzednie części, tylko pewnie rozbudują relacje i zależności.
Nie o to chodzi w State of Decay, żeby z tego nagle robić tytuł z gatunku "story driven" - to ma być survival i zarządzanie zasobami ludzkimi, więc porównanie do Days Gone to jakaś abstrakcja.

Opublikowano

I niech to bedzie open world z duza mapa  a nie jak w dwojce podzielony na mniejsze mapki

Opublikowano
14 minut temu, Ma_niek napisał(a):

I niech to bedzie open world z duza mapa  a nie jak w dwojce podzielony na mniejsze mapki

 

Tak ma właśnie być. W artykule na Xbox Wire pisano, że gra będzie znacznie większa i w pełni dzielony świat - ma to działać chyba tak jak w Grounded, tutaj Obdidian im przy tym pomaga.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Jesli gra bedzie ogromna z taka grafika to nie dziwota, ze tyle lat musza pracowac. To przeciez nie tak ogromne studio.

Opublikowano

Na LI 138 pracowników + jeszcze ze dwa studia supportujące na stałe i wsparcie Coalition oraz Obsidian.

Opublikowano

Pamiętaj że tam jest jeszcze ekipa która dalej rozwija sod2.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.