Skocz do zawartości

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes


Basior

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, Daffy napisał:

Odblokowałem fast travel i karcianke. Kurde też czuje że na razie chyba będzie pauza od fabuły, a zajmę się rozbudową zamku XDD

 

Co do fast travel - kurde mi to wyglądało że postać od tego faktycznie jest opcjonalna XDD dziwne rozwiązanie 

 

Tak samo dziwi mnie to że jak levelujac postać odblokuje się jakiś nowa runa to zamiast napisu jaka i co robi to w gruncie rzeczy dopiero odwiedzając odpowiedni sklep w mieście jak krowa na rowie widzimy co to.

No ten fast travel to nie wiem czy opcjonalnie. W pewnym momencie jak jestes tam gdzie rekrutowales laske to jest taka akcja, ze:

 

Spoiler

masz isc do ruin zatopionego miasteczka szpiegowac jednego typa i podczas eksploracji Nowa nie moze gdzies przejsc i mowi ze przydalby sie ktos kto by mogl go tam przeniesc. Wtedy trzeba przyjsc z Carrie i ona teleportuje - dla mnie to wtedy oznaczalo ze ona musi byc w ekipie.

 

Opublikowano

Aha czyli i tak czy siak ona wpada do ekipy, ja właśnie w tym momencie jestem fabularnie ale po prostu wpadła ona mi przypadkiem w mieście bo spadała znikad na ziemię ćwicząc teleportację xd myślałem że jakbym wtedy nie wrócił się do tego miasta to bym ją przegapił ale jak widać i tak trzeba ją ogarnąć chwilę później by pchnąć fabułę 

Opublikowano

Odblokowanie fast travel to jest jeden z tych fragmentów gry, gdy nie podpowiada ona co konkretnie powinniśmy zrobić i nie daje znacznika "idź tam". Ale jest fabularnie niezbędne, chyba że istnieje alternatywa, o której nie wiem. 

Spoiler

Jak pójdziesz do ruin bez Carrie, to w pewnym momencie drużyna stwierdzi, że "nie przejdziemy dalej bez pomocy kogoś z zewnątrz". Trochę logiczne, że ruszysz po pomoc do najbliższego miasta, a tam już prędzej czy później napotkasz Carrie. Po rekrutacji ktoś tam chyba nawet napomknie, że ona może nam pomóc w przedostaniu się dalej.

A karcianka fajna, jednak pokonanie wszystkich (trofeum niezbędne do platyny) to kilka ładnych godzin gry xd

Opublikowano

Wkręciłem się w końcu, od wczoraj jakieś 14h nabiłem. Dobrze, że fast travel potem jest, bo na poczatku kurwicy dostawałem od backtrackingu

Opublikowano

Ja mam 28h nabite i mega bardzo mi się gierka podoba, może zmienię zdanie na końcu ale w chwili obecnej w pełni podpisuje się pod tym że dowieźli pelnoprawnego suikodena6

 

I polecam grać na hard

Opublikowano

100 godzin. 

Fabuła już raczej końcówka, ale spokojnie - aż tyle czasu ona nie zajmuje, po prostu zdarza mi się odłożyć ją na kilka(naście) godzin i zajmować się pierdołami - odwiedzać po raz 10 te same wioski w poszukiwaniu nowych rekrutów, grać w karty (i inne mini gierki), biegać za składnikami do rozbudowy zamku, eksperymentować ze składem. Nikomu normalnemu nie polecam drogi do platyny, bo to ogromna powtarzalność w wielu elementach i grind w innych. Natomiast ja najwyraźniej jestem masochistą, bo mnie to wszystko wciąga, a sama gra to w wielu aspektach "skóra zdjęta" z Suikodenów. Majówkę miałem praktycznie całą wyłącznie dla siebie, więc spędzałem ją w towarzystwie Eiyudena - kilkanaście godzin grania na dobę to była norma w ostatnich dniach. Jedyne w czym Eiyuden nie dorównuje takiemu S2, to fabuła (przynajmniej do tego momentu, ale nie spodziewam się jakiejkolwiek znaczącej wolty) i muzyka. Oba elementy nie są złe, napisałbym nawet, że wystarczająco dobre, ale no właśnie - zaledwie dobre. No i bardziej mnie chyba boli mało ekspresyjna oprawa muzyczna, która ma jedynie pojedyncze momenty.

  • Lubię! 3
Opublikowano

A rozwalę sobie bossa przed spaniem....jeb...cztery Boss fighty pod rząd mi gierka rzucila xddd została mi na placu boju jedna postać z 10hp i zero itemu leczącego czy wskrzeszającego xd

Opublikowano

Działają mi na nerwy te losowe walki. Square rozpieszczało w tym aspekcie w ostatnich latach jeśli chodzi o swoje remastery. Jak miałem ochote wbijać levele to sobie biłem mobki, jak chciałem w spokoju iść z fabułą do przodu to wyłączałem walki. Tu mnie czasem chuj strzela w ruinach.

Opublikowano

No niestety jedyny duży minus tym bardziej że na normal te walki to jest nudna konieczność. Na hard jest coś tam lepiej. Tyle dobrze że jak przelevelujesz względem mobkow to pojawia się opcja pewnej ucieczki z walki ale mogli to rozwiązać że można wybrać wtedy że wogole do walki nie dochodzi. Idealny pod tym względem był remake SO2.

Opublikowano

Walki to koniecznysc tylko jak mamy niewysoki level. Potem opcja "Flee" jest zastapiona przez "Allow to flee" (czy jakos tak) i wtedy mamy 100% koniec walki od razu. No i pamietajcie ze po mini arcu Seigna macie laske, ktora robiac za support zmniejsza czestotliwosc walk.

 

Ja niestety nie gralem w majowke nic a nic. W tym tygodniu na pewno usiade ale tez pasuje dokonczyc Rebirth wiec nie wiem jak to bedzie.

Opublikowano

Jak komuś brakuje kasy w zamku, to się odnawia nawet jak się nic nie robi. Zostawiłem gre, poszedłem robić żarcie i nabiło się z 2000:red:

Opublikowano

Co do randomowych walk to jak rozbudujemy zamek będzie do kupienia akcesorium zmniejszające ich częstotliwość, biegam z tym obecnie i jest miodek. Podejrzewam że skończę jak @Kmiot mam z 60 godzin nabite i pewnie jeszcze raz tyle zejdzie, wracam co jakiś czas do wcześniejszych miejscówek bo może ktoś się pojawi do zwerbowania, mini gry też mnie wciągnęły. No jest zajebiście, jakby podkręcili fabułę to byłoby idealnie 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Shen napisał:

Jak komuś brakuje kasy w zamku, to się odnawia nawet jak się nic nie robi. Zostawiłem gre, poszedłem robić żarcie i nabiło się z 2000:red:

Drewienko i inne bajery też lecą z zamku, można nawet rozbudować o zwiększenie ilości ile co pewien czas wpada.

 

Btw kiedy dochodzi rozbudowa kieszeni? Bo dalej biegam z lv1 z limitem do 30 paczek itemow

 

Co do fabuły to mi się na razie podoba, nie jest odkrywcza, są to klisze wielu podobnych motywów z wielu jrpg ale zdecydowanie spełnia na razie swoją rolę czyli czytam i oglądam wszystko z zaciekawieniem 

 

Patrząc na oceny kilku jrpg, a średnią tej gierki na mc to wręcz twierdzę że trochę zbyt surowo ją potraktowano, spokojnie zasługuje na te 8 z przodu, love letter z czasów jrpg ery PSX i taka miała być i dowieźli 

  • Plusik 2
Opublikowano
Teraz, Daffy napisał:

Drewienko i inne bajery też lecą z zamku, można nawet rozbudować o zwiększenie ilości ile co pewien czas wpada.

 

Btw kiedy dochodzi rozbudowa kieszeni? Bo dalej biegam z lv1 z limitem do 30 paczek itemow

 

Co do fabuły to mi się na razie podoba, nie jest odkrywcza, są to klisze wielu podobnych motywów z wielu jrpg ale zdecydowanie spełnia na razie swoją rolę czyli czytam i oglądam wszystko z zaciekawieniem 

 

Patrząc na oceny kilku jrpg, a średnią tej gierki na mc to wręcz twierdzę że trochę zbyt surowo ją potraktowano, spokojnie zasługuje na te 8 z przodu, love letter z czasów jrpg ery PSX i taka miała być i dowieźli 

Tak jakos po okolo 7-8h gry juz jest ;) W miescie gdzie rekrutowales Fast Travel (albo gdzies obok ale na tej samej mapie) powinien byc ziomek do zagadania ktory wyglada jak schowany do worka. Pozniej tylko rozbudowujesz zamek co mozna zrobic majac go juz na lvl2. Samo wrzucenie typa do supportu podnosi poojemnosc kieszeni ale pozniej juz masz dodatkowe chyba 20 po zbudowaniu w zamku pomieszczenia dla niego itd.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Dzięki, to musiałem totalnie przeoczyć mimo że sprawdzać staram się dokładnie każdy kąt nie korzystając na razie z poradników. Wczoraj dopiero znalazłem przepis dla kucharza by go zrekrutować, a był na wyciągnięcie ręki już dobre 10h wcześniej niż mam obecnie xd

Opublikowano

Unicorn overlord 87 na meta a fabuła to tam typowa klisza o złym imperatorze i rebeliantach, no ale tam system walki i grafika nadrabiają.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

IMG_20240514_202644.thumb.jpg.3ae1fea6668a8f636f501d1803e27be9.jpg

 

Trochę przegięcie z niektórymi dzbankami, ale jestem tą grą na tyle zauroczony, że zrobiłem wszystkie. 

Zrobiłbym jeszcze jakieś, hehe.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Niech poprawią fabułę, bo ja jeszcze nie skończyłem i gram z doskoku. Będzie lepiej fabularnie dalej (trochę po zamku jestem)? Bo serio, ja się zawiodłem...

Opublikowano

Ja wlasnie obecnie nie mam za duzo czasu wiec nawet nie siadam. Rebirth tez czeka az bedzie conajmniej 2h na jedno posiedzenie. Mam odrobine powyzej 20h, nie zaluje nawet zlotowki. Tak jak wyzej: fabula do poprawy, poza tym sztos.

Opublikowano

Widze, że nie jestem sam, jak mam do rpg usiąść to musze mieć kilka godzin wolne, bo tak na chwile to się nie opłaca:rayos:

40 minut temu, Basior napisał:

Będzie lepiej fabularnie dalej (trochę po zamku jestem)? Bo serio, ja się zawiodłem...

Kwestia gustu, moim zdaniem się rozkręca.

Opublikowano

Ja mam 35h i fabuła do mnie jest bardzo ok, żaden mesjasz fabularny z turbo twistami ale daje radę, a sama gra jest przeurocza. To co chciałem to dostałem. Bawię się świetnie.

  • Plusik 2
Opublikowano

Mnie w sumie boli głównie to, że niby jest jakaś wojna, a kompletnie jej nie czuć. Jedna spalona wioska, gdzie ludki mówią, że o jak ciężko, odbudowujemy się jakoś, a jedyne co się zmieniło to dachy są ciut osmalone. Gdzie Suiko II się nie pie*doliło w tańcu:

Spoiler

 

 

  • This 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...