Skocz do zawartości

Black Myth: Wu Kong


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, mozi napisał(a):

 

Bez dlss i frame gena byłoby 20 fps. Średnio jak na gpu z topowej półki. Tym bardziej że dlss na balance a nie quailty więc rozdziałka to 1080p? 

Byłoby ale po to są w końcu te technologie żeby z nich korzystać, 4k samo w sobie jest obciążające dla sprzętu a co dopiero przy lumenie i tym rt na max, to było z dlss wydajność, na balanced wygląda tak, dlss quality że wszystkim na max to już pod 4090

 

IMG_20240813_134702225_HDR.jpg

Opublikowano

no jak widać, gra w najwyższej jakości jest jednak wymagająca. Bez generatora to ja na 4080 mam 60 klatek, więc nie wróży to dobrze (biorąc jeszcze pod uwagę ze nie pokazali żadnego gameplay'u) z PS5. Nvidia przed premiera na 100% tez wyda swoje sterowniki pod gre, wiec te wyniki pewnie beda lepsze, ale tak czy siak warto mieć świadomość, że od miesięcy tasujemy się do gampleyow z najmocniejszych kart graficznych...

Opublikowano

Fajnie że wypuścili benchmark tylko są dwa problemy, jeden to brak jakiejś walki albo przynajmniej wybuchów żeby zarzucić ekran efektami cząsteczkowymi więc podczas bitki pewnie będą niższe wartości, dwa na medium gra wygląda mocno średnio i jeśli obniżą ustawienia do takiej wartości dla PS5 żeby osiągnąć 60 FPS to duużo ludzi będzie zawiedzionych.

Opublikowano
9 minut temu, Qbon napisał(a):

Byłoby ale po to są w końcu te technologie żeby z nich korzystać, 4k samo w sobie jest obciążające dla sprzętu a co dopiero przy lumenie i tym rt na max, to było z dlss wydajność, na balanced wygląda tak, dlss quality że wszystkim na max to już pod 4090

RT max to chyba path tracing z tego co czytam ale nie zmienia to faktu że 60 fps z FG to już będzie czuć na padzie.  

Opublikowano

Pod 4k ze skalerami to na pewno pod topowe sprzęty gra jak wszystko ma być na maxa ustawione no ale nikt się chyba nie spodziewał, że będzie inaczej. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, mozi napisał(a):

RT max to chyba path tracing z tego co czytam ale nie zmienia to faktu że 60 fps z FG to już będzie czuć na padzie.  

No tak wynika, że Path tracing, jak wiadomo jest mocno zasobożerny. W Alana 2 grałem też w ten sposób, w gęstym lesie było z FG ok 60-65 klatek i coś tam czuć ale jest to w pełni grywalne, w każdym razie nigdzie blisko input laga przy 30 klatkach gdy grałem na ps5, oczywiście w dynamicznego, sieciowego fpsa by się tak nie dało za bardzo grać ale przy singlowych grach jak dla mnie jest bardzo ok, tym bardziej, że pozwala to na granie w takiej jakości. Przy rtx 4080 i wymaxowanej grze z Path tracingiem to dlss wydajność musi być dla 4k.

3 minuty temu, Qbon napisał(a):

 

Edytowane przez Qbon
Opublikowano

Trzeba pochwalić że konfiguracja jest w pełnym zakresie na PC- jest dlss, fg itd można sobie gierkę skroić pod siebie oby to był standard na przyszłość. 

Opublikowano
6 minut temu, Czezare napisał(a):

Ciekawe ile jeszcze stron blacharskiego pierdololo w tym wątku:sadkek:

 

Po czym wchodzisz do Console Wars a tam walka, bo na xboxie jest rozdzielczość 3 piksele więcej, ale za to na PS5 są 4 klatki więcej :boomer:

 

Jesteście dokładnie tacy sami, tylko wy macie chujowe sprzęty. 

  • This 1
Opublikowano
4 minuty temu, Wooyek napisał(a):

 

Po czym wchodzisz do Console Wars a tam walka, bo na xboxie jest rozdzielczość 3 piksele więcej, ale za to na PS5 są 4 klatki więcej :boomer:

 

Jesteście dokładnie tacy sami, tylko wy macie chujowe sprzęty. 

Ale CW jednak nie bez powodu jest w tzw Betoniarni ;)

Opublikowano

Jakby kogoś interesowało to suwaki ze skalowania nie wiem po co są bo wystarczyło dać 3 nastawy ale ok:

Dlss balance i poniżej jakość

fullrtsssmadlssbal.thumb.png.0d956a1da4071ddb768aa45af78e447a.png

fullrtsssmax.thumb.png.1b86862d1e238153692d9325fc567751.png

Opublikowano

Nieważne w jakim dziale, kłócicie i podniecacie się dokładnie tym

samym, bo na konsoli x gra chodzi o 2fps lepiej, ale na konsoli y za to po 300% zbliżeniu są lepsze tekstury. Zwierzęta.

I niech nikt mi nie wmawia, że to jest dla beki, te zwierzęta walczą tam o życie, bo ktoś im obraził komsolke. 

Opublikowano (edytowane)

Ale mało było obory w różnych tematach przeznaczonych do gier? Admini to po prostu usuwają, co nie zmienia faktu, że konsolarze, tak samo jak blacharze grzeją się na technikalia i tabelki, bo lubią jak ich gry chodzą płynnie i wyglądają zajebiście, a najlepiej jak oba te czynniki są lepsze niż na konsoli konkurencji, ale najśmieszniejsze jest to, że kłócą się czy gra chodzi chujowo, czy chujowiej względem PC, bo sprzęt na więcej nie pozwala. Hipokryci. 

Edytowane przez Wooyek
  • Lubię! 1
Opublikowano

Dokladnie. Masz 100% racji i zapewniam ze jabalbym pradem wszystkich po rowno. Te gowno rozmowy o fps i trybach graficznych obrzydzily mi tematy niejednej gry. Wszedzie bym to usuwal.

  • This 1
Opublikowano

Ja też po urlopie odpalam to na Piecyku, nie będę grał jak zwierzę na ps5 w upscalowanym FHD do 1440p z pływającymi pewnie 30 fpsami i nie jest to wina samej konsoli, bo czego oczekiwać już od niedomagającego sprzętu :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...