Skocz do zawartości

Black Myth: Wu Kong


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Donatello1991 napisał(a):

U mnie właśnie padł. Po prostu cierpliwość i wszystko używać. Gra najpierw robi wrażenie, że wystarczy spam X, a potem jakiś boss gdzie jednak nie.

Ty już w tym miejscu :D

Klasycznie napisałem na forum, że mnie leje i padł przy kolejnej próbie xD

Opublikowano

@Donatello1991 to przecież nie jest żaden atak, tylko trochę śmieszne jest. Ja się cieszę jeśli gierka jest bardzo dobra, sam byłem pewien że to jakiś scam który nigdy się nie ukaże. Jednak pomimo małych problemów dowieźli i gitara.

Już kiedyś pisałem że stwierdzenie Goty nie ma już żadnego znaczenia bo jest używane dosłownie co miesiąc. Mamy sierpień, a które to Goty? 

 

  • This 2
Opublikowano

Nie no jak te boss fighty będą się utrzymywać na takim poziomie przez całą grę to pozdro dla przyszłych soulslików i slasherów :reggie:

 

Pytanie do tych co skończyli I chapter

Spoiler

Odblokowaliście wszystkie potworasy i bossów ?

 

  • beka z typa 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, GearsUp napisał(a):

Tryb Performance PS5 jest oversharpened, tak samo jak na PC tylko tam to można naprawić jakiś tam plikiem (podobno przez tą przesadną ostrość właśnie te artefakty wyskakują

 

Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true)

 

https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong

 

37 minut temu, Wooyek napisał(a):

@Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? 

 

Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza.

 

 

Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Opublikowano
48 minut temu, Wooyek napisał(a):

@Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? 

Nie czuć w ogóle, nawet w tych granicach między 60 a 70 klatek, także absolutnie nie przeszkadza w grze, generalnie jak na moje to problem z IL przy FG wyolbrzymiony, który byłby problematyczny zapewne jedynie w dynamicznych sieciowych fpsach ale nie w singlowych, fabularnych grach.

  • Dzięki 1
Opublikowano
19 minut temu, tjery napisał(a):

 

Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true)

 

https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong

 

 

Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza.

 

 

Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy.

 

Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10?

Opublikowano
4 minuty temu, GearsUp napisał(a):

 

Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10?

 

Niestety nie wiem, bo ja tylko korzystałem z opcji wyłączenia sharpena. Ale jest tam widzę w ini możliwość wpisania rozdziałki i niby odblokowuje aspect ratio, ale czy to zadziała na 16:10 to Ci nie powiem.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać.

  • Plusik 1
Opublikowano
21 minut temu, Szermac napisał(a):

Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać.

Spoiler

Tygrysa ubiles?

Klatki tam lecą na łeb i szyję.

Opublikowano
Teraz, Donatello1991 napisał(a):
  Ukryj zawartość

Tygrysa ubiles?

Klatki tam lecą na łeb i szyję.

Nie wiem xd

Narazie ubiłem

Spoiler

Wilka Ziemnego, Żółtą Ropuche i jestem przed tymi Dwoma bossami naraz Król szczurów itp:.

 

Opublikowano
2 minuty temu, GearsUp napisał(a):

Czyli taka Dragons Dogma 2? Niby open world a jednak korytarze

Nie, tu nie ma mowy o open world.

Najbardziej mi konstrukcja poziomów przypomina Sekiro.

Opublikowano

Też się skusiłem, przekonaliście mnie. Przeszedłem prolog i kawałek samego początku, oklepałem tylko jakieś lisie mordy, ale czuć potencjał, jak się opanuje ten system walki, to będzie bajeczka, mega miodny szpil się szykuje. O grafice nawet pisał nie będę, kosmos. :obama:

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...