Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Teraz, Donatello1991 napisał(a): U mnie właśnie padł. Po prostu cierpliwość i wszystko używać. Gra najpierw robi wrażenie, że wystarczy spam X, a potem jakiś boss gdzie jednak nie. Ty już w tym miejscu Klasycznie napisałem na forum, że mnie leje i padł przy kolejnej próbie xD Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia A jak itemizacja, dużo leci wszystkiego, czy raczej wyważone? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): A jak itemizacja, dużo leci wszystkiego, czy raczej wyważone? Wyważone. Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia @Donatello1991 to przecież nie jest żaden atak, tylko trochę śmieszne jest. Ja się cieszę jeśli gierka jest bardzo dobra, sam byłem pewien że to jakiś scam który nigdy się nie ukaże. Jednak pomimo małych problemów dowieźli i gitara. Już kiedyś pisałem że stwierdzenie Goty nie ma już żadnego znaczenia bo jest używane dosłownie co miesiąc. Mamy sierpień, a które to Goty? 2 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Nie no jak te boss fighty będą się utrzymywać na takim poziomie przez całą grę to pozdro dla przyszłych soulslików i slasherów Pytanie do tych co skończyli I chapter Spoiler Odblokowaliście wszystkie potworasy i bossów ? 1 Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Laktos quality RT na medium też jest okey Fajnie, że giereczka nie jest Vramożerna Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 5 minut temu, rodi84 napisał(a): Czyli łatwo nie ma? Do przeżycia. Sądząc po 2 chapterze wiem, czemu recenzenci płakali o mape xD Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia @Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia (edytowane) 2 godziny temu, GearsUp napisał(a): Tryb Performance PS5 jest oversharpened, tak samo jak na PC tylko tam to można naprawić jakiś tam plikiem (podobno przez tą przesadną ostrość właśnie te artefakty wyskakują Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true) https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong 37 minut temu, Wooyek napisał(a): @Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza. Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy. Edytowane 20 sierpnia przez tjery 1 Cytuj
Qbon 336 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 48 minut temu, Wooyek napisał(a): @Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? Nie czuć w ogóle, nawet w tych granicach między 60 a 70 klatek, także absolutnie nie przeszkadza w grze, generalnie jak na moje to problem z IL przy FG wyolbrzymiony, który byłby problematyczny zapewne jedynie w dynamicznych sieciowych fpsach ale nie w singlowych, fabularnych grach. 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia No drugi rozdział już dużo trudniej. Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 19 minut temu, tjery napisał(a): Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true) https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza. Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy. Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10? Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 4 minuty temu, GearsUp napisał(a): Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10? Niestety nie wiem, bo ja tylko korzystałem z opcji wyłączenia sharpena. Ale jest tam widzę w ini możliwość wpisania rozdziałki i niby odblokowuje aspect ratio, ale czy to zadziała na 16:10 to Ci nie powiem. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Godzinę temu, Szermac napisał(a): Do przeżycia. Sądząc po 2 chapterze wiem, czemu recenzenci płakali o mape xD W sensie mocno otwarte lokacje zamiast korytarzyka? Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać. 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 21 minut temu, Szermac napisał(a): Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać. Spoiler Tygrysa ubiles? Klatki tam lecą na łeb i szyję. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Teraz, Donatello1991 napisał(a): Ukryj zawartość Tygrysa ubiles? Klatki tam lecą na łeb i szyję. Nie wiem xd Narazie ubiłem Spoiler Wilka Ziemnego, Żółtą Ropuche i jestem przed tymi Dwoma bossami naraz Król szczurów itp:. Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Czyli taka Dragons Dogma 2? Niby open world a jednak korytarze Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia 2 minuty temu, GearsUp napisał(a): Czyli taka Dragons Dogma 2? Niby open world a jednak korytarze Nie, tu nie ma mowy o open world. Najbardziej mi konstrukcja poziomów przypomina Sekiro. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Na dzisiaj wystarczy, po 7 godzinach to póki co spotkanie z bozią 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Też koniec. Powiem tak. W drugim rozdziale poziom trudnosci idzie w górę dosyć drastycznie ( w porównaniu do pierwszego). Bez dokładnej eksploracji może być ciężko. Masa odnóg. Już miałem dość, ale w końcu się to jakaś połączyło. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 20 sierpnia Opublikowano 20 sierpnia Też się skusiłem, przekonaliście mnie. Przeszedłem prolog i kawałek samego początku, oklepałem tylko jakieś lisie mordy, ale czuć potencjał, jak się opanuje ten system walki, to będzie bajeczka, mega miodny szpil się szykuje. O grafice nawet pisał nie będę, kosmos. 1 Cytuj
Qbon 336 Opublikowano 21 sierpnia Opublikowano 21 sierpnia Tak wciągnęło, że patrzę a tu 2 w nocy... Ale las bambusowy to 1 Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 21 sierpnia Opublikowano 21 sierpnia Matko jak ta gra na PC się prezentuje! 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.