GearsUp 194 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września 35 minut temu, iluck85 napisał(a): Erlan poszedł, został finał. Te dwie walki chyba najgorsze w mojej karierze, nie jebałem się tak nigdy. Albo już nie ten wiek Gratki Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września W końcu udało mi się wyjaśnić tego wielkogłowego bachora z ogonkiem w pierwszym akcie Po jego pokonaniu zaczął lewitować nad ziemią taki jakby niebieski płomień. Podszedłem do niego, chciałem to siorbnąć R2, ale dostałem info, że bez jakiejś instrukcji (??) ni chu chu. No to pobiegłem do kapliczki się zasejwować. Wróciłem do miejsca zgonu bossa, ale lewitującego płomienia już nie ma. WTF??! 1 Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Przy kapliczkach można "pobrać" duchy. Ja tam nadal walczę z ost bossem. Ostatni etap, połowę może mu zjadę i koniec. 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Dziwne...z tym przerośniętym niebieskim niemowlakiem męczyłem się jak ch... a tego następnego puszystego misia pysia Spoiler (Lingxuzi) wyświetliłem za pierwszym razem nawet się nie spociwszy Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Koniec. Końcowe napisy. Napocilem się na tych dwóch walkach. Tersz new game? I tak jeden mi brakuje w postaciach i już go nie zdobędę. Wyszukać coś czy od razu new game plus? Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września Pomniejsze yaoguai 89/90 Wodzowie 52/55 Postacie 30/32 Spoiler Postać to skorpion i kamienny, bo rozwaliłem go za pomocą tego ożywionego. To samo co przy skorpionie, więc obstawiam że to te dwie. Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września 31 minut temu, iluck85 napisał(a): Pomniejsze yaoguai 89/90 Wodzowie 52/55 Postacie 30/32 Ukryj zawartość Postać to skorpion i kamienny, bo rozwaliłem go za pomocą tego ożywionego. To samo co przy skorpionie, więc obstawiam że to te dwie. Oba portrety tych postaci co wymieniłeś powinny wpaść do Journala mimo tego, że inny boss z nimi walczył. Na tej stronie masz wszystkie wpisy, porównaj sobie gdzie masz znaki zapytania z tą listą. Kolejność wpisów jest taka sama https://www.powerpyx.com/black-myth-wukong-all-journal-portraits-yaoguai-enemy-locations/ Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września No czyli wszystko jak nie odpaliłeś jeszcze ng+, ostatnie dwa wpisy automatycznie się dodadzą w ng+ Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września (edytowane) Spoiler The Great Sage’s Broken Shell Yuan Shoucheng Dobra, wpadło. Duchy brakują. Tu już listy nie mam, muszę spr co mam. Steam pokazuje 79h, gra ponad 60. Edytowane 15 września przez iluck85 Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 15 września Opublikowano 15 września @Amer Dosyć szybko grę pocisnął, ciekawi mnie jak ogarnął końcowego i tego dzbana z sekretnej lokacji. Najwięcej się napociłem. 3 miejsce ma czarny. Gra strasznie nierówna, szczególnie walki z bossami. Ekipa od Wukonga pomysły czerpała z wielu gier. System strasznie rozbudowany, a trudno wskazać kierunek rozwoju, można zainwestować w coś co się nie przyda albo będzie użyte kilka razy. Nie bez powodu jest reset i opcja na nowo zrobienia postaci. Z racji faktu że gra czerpie pomysły z innnych tytułów garściami to trudno to zdefiniować. Ani to shlasher- Ninja Gaiden nie przebije. Soulsy to nie są. Dla mnie taki GOW, ale trudniejszy. Nic tak dawno mnie nie przykuło pod monitor, codziennie siadałem, codziennie się wkurwialem. Kola na nowo nie wymyślono, solidny tytuł, sprawdzone patenty tu są, całość współgra. Przy końcówce już brakło pomysłu, bo pierwsze lokacje mega rozbudowane, tak końcówka już na szybko. Dla mnie 9/10. Ale dla większości to będzie 8/10. 1 Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 6 godzin temu, iluck85 napisał(a): @Amer Dosyć szybko grę pocisnął, ciekawi mnie jak ogarnął końcowego i tego dzbana z sekretnej lokacji. Najwięcej się napociłem. 3 miejsce ma czarny. Gra strasznie nierówna, szczególnie walki z bossami. Ekipa od Wukonga pomysły czerpała z wielu gier. System strasznie rozbudowany, a trudno wskazać kierunek rozwoju, można zainwestować w coś co się nie przyda albo będzie użyte kilka razy. Nie bez powodu jest reset i opcja na nowo zrobienia postaci. Z racji faktu że gra czerpie pomysły z innnych tytułów garściami to trudno to zdefiniować. Ani to shlasher- Ninja Gaiden nie przebije. Soulsy to nie są. Dla mnie taki GOW, ale trudniejszy. Nic tak dawno mnie nie przykuło pod monitor, codziennie siadałem, codziennie się wkurwialem. Kola na nowo nie wymyślono, solidny tytuł, sprawdzone patenty tu są, całość współgra. Przy końcówce już brakło pomysłu, bo pierwsze lokacje mega rozbudowane, tak końcówka już na szybko. Dla mnie 9/10. Ale dla większości to będzie 8/10. Dla mnie co robiło najbardziej w tej grze z perspektywy czasu jak o tym pomyślę to jednak znikomy recykling i ta ciakawość jak będzie wyglądał kolejny boss i jakie unikalne mechaniki będzie posiadał. Tak powinna wyglądać każda gra, na każdym kroku coś innego. 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Jestem juz w 5 rozdziale i recyklingu się najbardziej obawiałem. Na szczęście niepotrzebnie. Co mi najbardziej zapada w pamięć to te wstawki między rozdziałami. Świetne są. Ogólnie gra kapitalna i porównanie do GoW tylko trudniejsze jak najbardziej na miejscu. Mój jedyny zarzut to, że przez brak hdr wizualnie dużo traci. Mimo bardzo dobrej grafiki. 1 Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września (edytowane) GOW- idziesz po chapterze, spotykasz przeciwników słabszych i trudniejszych. Czasem wpadnie mini boss i na końcu duża walka. Z soulsow zbieranie esencji, budowanie postaci, różne buildy. Nie tracimy tylko tego co zebraliśmy i nie wracamy po to po zgonie. Rozmowy z randomami, potem jakieś połączenie i coś dostajemy, ale nie jest to czytelne. Ognisko- kapliczka. Brak mapy i momenty „chuj wie gdzie iść i gdzie wrócić. W tym piaskowym chapterze skróty się zrobią. Ta zimowa lokacja trochę mi Skyrimem trącała- pewnie przez śnieg. Kolosami mi trochę zajeżdżał motyw w 6 chapterze. Te kokony to mi Luigi Mansion pachniało. No trochę gierek mi przewinęło przed oczami jak w to grałem. Dwie walki uważam za arcytrudne i nie namęczyłem się tak w Bloodbornie czy NG. Gameplus na szybko sprawia wrażenie jak już ktoś napisał- easy mode. Chyba tylko po to żeby pozbierać do końca co brakuje i wbić 100%. Edytowane 16 września przez iluck85 Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września (edytowane) 10 godzin temu, iluck85 napisał(a): @Amer Dosyć szybko grę pocisnął, ciekawi mnie jak ogarnął końcowego i tego dzbana z sekretnej lokacji. Najwięcej się napociłem. 3 miejsce ma czarny. Szybko jeśli weźmiemy pod uwagę czas od premiery gierki. Natomiast godzin zjadło mi to od groma (ponad 70 jakoś). Bossowie o których piszesz zdecydowanie napsuli mi najwięcej krwi, no ale jakoś poszło w końcu - po wielu próbach. Nie stosowałem tu żadnej sekretnej strategii, nic więcej ponad naukę ich zagrań, dokoksowanie małpy na ile było to możliwe i... tyle tak naprawdę Edytowane 16 września przez Amer Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 11 godzin temu, Donatello1991 napisał(a): Mój jedyny zarzut to, że przez brak hdr wizualnie dużo traci. Mimo bardzo dobrej grafiki. Próbowałeś wymusić fejkowy HDR (konwersje SDR->HLG HDR) przez TV? Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 10 godzin temu, Amer napisał(a): Szybko jeśli weźmiemy pod uwagę czas od premiery gierki. Natomiast godzin zjadło mi to od groma (ponad 70 jakoś). Ponad 70h, ja mam 53h i jestem w 3 rozdziale, w jego końcówce już. Ale liże ściany mocno, w sumie mam 3 chapter i prawie wszystkie postacie odblokowane, zostały bodaj 3, zakładam że będą w końcówce rozdziału. Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Odpaliłem New Game + i tak... średnio. Już nie ma tej frajdy co przy 1 podejściu. Już mi się ręce nie pocą nawet na tych walkach. Dosłownie przelatuję przez te korytarze. Walki trwają kilka sekund. Klony, jeden dobry ładunek i wyskakuję POKONANO. Nie wiem czy pocisnę do końca. Brakują duchy, mam 46. Osiągnięć 67/81. Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Ktoś tu ma 81/81 na steam? Spoiler 3 ukryte to: Żniwiarz dusz- Zebrałeś je wszystkie, łatwe i trudne zarazem Niespełnione pragnienie- Życiem spłacę ten tytuł, którym mnie zaszczycił! Pełnia ducha- ich potężne duchy teraz w tobie są złączone Jakaś orka? Spora rzeźba? Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Coś czytałem przed premierą, że gierka dostosowuje poziom m.in. bossów do naszej gry i jak łamiemy to spada poziomo trudności. Jest coś takiego? Szukam nadziej dla siebie, bo klimat, setting, brak wracania po śmierci po „dusze” bardzo do mnie przemawiają. Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 45 minut temu, iluck85 napisał(a): Ktoś tu ma 81/81 na steam? Ukryj zawartość 3 ukryte to: Żniwiarz dusz- Zebrałeś je wszystkie, łatwe i trudne zarazem Niespełnione pragnienie- Życiem spłacę ten tytuł, którym mnie zaszczycił! Pełnia ducha- ich potężne duchy teraz w tobie są złączone Jakaś orka? Spora rzeźba? Ja korzystałem z tego 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 2 minuty temu, balon napisał(a): Coś czytałem przed premierą, że gierka dostosowuje poziom m.in. bossów do naszej gry i jak łamiemy to spada poziomo trudności. Jest coś takiego? Szukam nadziej dla siebie, bo klimat, setting, brak wracania po śmierci po „dusze” bardzo do mnie przemawiają. Nie ma czegoś takiego w Wukongu, ale poziom trudności ogólnie jest niższy niż w każdych Soulsach, z wyjątkiem może 2 finalnych starć i kilku opcjonalnych. 1 Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Nie ma tego... Ty się musisz dostosować Jak 30 zgonów nie przeraża, to brać. Po tych 30 zgonach już wiesz o co chodzi i leci jakoś. 1 Cytuj
GearsUp 194 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września 3 minuty temu, balon napisał(a): Coś czytałem przed premierą, że gierka dostosowuje poziom m.in. bossów do naszej gry i jak łamiemy to spada poziomo trudności. Jest coś takiego? Szukam nadziej dla siebie, bo klimat, setting, brak wracania po śmierci po „dusze” bardzo do mnie przemawiają. Raczej nie, na niektórych bossach się po prostu blokujesz a niektóre się ubija za pierwszym podejściem. Nie czułem różnicy jak padłem kilka razy w zadawanych obrażeniach i otrzymywanych więc raczej czegoś takiego tu nie ma. 1 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września To dziwne, bo dużo tekstów czytałem o tym „dostosowującym” się poziomie trudności. Na plus to, że trzeba robić uniki a nie parować. Zawsze w gierkach wolę się turlać niż blokować Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.