Skocz do zawartości

Black Myth: Wu Kong


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

@Donatello1991 to przecież nie jest żaden atak, tylko trochę śmieszne jest. Ja się cieszę jeśli gierka jest bardzo dobra, sam byłem pewien że to jakiś scam który nigdy się nie ukaże. Jednak pomimo małych problemów dowieźli i gitara.

Już kiedyś pisałem że stwierdzenie Goty nie ma już żadnego znaczenia bo jest używane dosłownie co miesiąc. Mamy sierpień, a które to Goty? 

 

  • This 2
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, GearsUp napisał(a):

Tryb Performance PS5 jest oversharpened, tak samo jak na PC tylko tam to można naprawić jakiś tam plikiem (podobno przez tą przesadną ostrość właśnie te artefakty wyskakują

 

Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true)

 

https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong

 

37 minut temu, Wooyek napisał(a):

@Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? 

 

Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza.

 

 

Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Wooyek napisał(a):

@Qbonczy po włączeniu FG czuć laga? Przeszkadza w grze? 

Nie czuć w ogóle, nawet w tych granicach między 60 a 70 klatek, także absolutnie nie przeszkadza w grze, generalnie jak na moje to problem z IL przy FG wyolbrzymiony, który byłby problematyczny zapewne jedynie w dynamicznych sieciowych fpsach ale nie w singlowych, fabularnych grach.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, tjery napisał(a):

 

Nie trzeba tego co pisze Alex, wystarczy wrzucić do folderu z grą to (to jest patch na 32:9, ale razem z nim jest wyłączenie sharpeningu, trzeba zmienić w .ini na true)

 

https://github.com/Lyall/UltrawidePatches/tree/main/Black Myth Wukong

 

 

Na 4090 na cinematic i max RT w 3840x1620 DLSS quality z FG mam koło 90 fps, nie czuć laga nic, grałem wcześniej nawet chwilę na M&K i nic nie było czuć nawet przy szybkich ruchach myszą. Ogólnie FG sprawuje się bardzo dobrze, zero widocznych artefaktów w czasie gry. Gra jak na taką grafikę z path tracingiem chodzi naprawdę dobrze, jedynie okazjonalny traversal stutter dokucza.

 

 

Co do samej gry to w życiu nie nazwałbym jej soulslikiem, także jak ktoś nie trawi soulsowego gameplayu to tu śmiało może uderzać, jest dynamicznie, efektownie i sama walka daje mega fun, aż strach co będzie później jak dojdą nowe rzeczy.

 

Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10?

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, GearsUp napisał(a):

 

Ten patch daje możliwość ustawienia custom aspect ratio jak 16:10?

 

Niestety nie wiem, bo ja tylko korzystałem z opcji wyłączenia sharpena. Ale jest tam widzę w ini możliwość wpisania rozdziałki i niby odblokowuje aspect ratio, ale czy to zadziała na 16:10 to Ci nie powiem.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, Szermac napisał(a):

Wiesz co na pierwszy rzut oka się taka wydaje, łazisz i w sumie trochę nie wiesz czy tam już skręcałeś wcześniej czy nie, czy jest jakaś inna odnoga, coś do zebrania, ale ostatecznie okazuje się, że chyba nie jest to jednak tak zawiłe i otwarte. Niemniej ciekawy zabieg i design lokacji mimo, że liniowy to świetnie ogarnięty i pomyślany ostatecznie, żeby trochę namieszać.

Spoiler

Tygrysa ubiles?

Klatki tam lecą na łeb i szyję.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...