estel 806 Opublikowano 26 września 2020 Opublikowano 26 września 2020 Hej, ale przynajmniej możesz bić chochlą. Priorytety w trailerze. Nintendo uczy się od Sony Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 26 września 2020 Opublikowano 26 września 2020 100 to oczywiście przesada ale nich to będzie minimum 30 tak jak w poprzedniej części. chochla to tylko dla posiadaczy wersji deluxze pewnie za 400+zł Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 26 września 2020 Opublikowano 26 września 2020 (edytowane) Gameplay Edytowane 26 września 2020 przez devilbot Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września 2020 Opublikowano 26 września 2020 (edytowane) Nie grałem w poprzedniczkę ale wolę zbalansowane postacie, którymi faktycznie chce się grać. Jakość >ilość. Gameplay widać, że dokładnie przestudiowali BOTW wygląda ok. Edytowane 26 września 2020 przez Dr.Czekolada Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 27 września 2020 Opublikowano 27 września 2020 Nie gralem w poprzednią część, nie gralem też nigdy w żadne muso, ale to wyglada jak cos co chce mieć. Pewnie swoje robi setting BotW, oglądając gameplay aż zatęskniłem za ostatnią Zeldą i pewnie w okolicach premiery, albo po skonczeniu Age of Calamity do niej wrócę. Cytuj
Damk 98 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 I think You are now ready. Ready to hear what happened 100 years ago... Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Dzisiaj też treehouse live o 19 z Pikmina i Hyrule Warriors Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 8 października 2020 Opublikowano 8 października 2020 Po tym co zobaczyłem to stwierdziłem, że jednak nie dla mnie i anulowałem preorder. Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 8 października 2020 Opublikowano 8 października 2020 O widzisz, a ja sie jaram jeszcze bardziej. Ależ bym zagral w takie Xenoblade Warriors Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 9 października 2020 Opublikowano 9 października 2020 Swego czasu uwielbiałem Dynasty Warriors. Nie podobają mi się za bardzo skille postaci, wydaje mi się, że brakuje tej grze trochę powera. Zdaje się być nieco mniej chaotyczna niż DW, chociaż z jednej strony to plus and z drugiej brakuje mi w tym jakiegoś powera. Nie mówię absolutnie "nigdy". Poczekam jak wyjdzie, może dadzą demo do sprawdzenia. Może kupię na jakiejś obniżce ale na pre-ordera nie napaliłem się. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 października 2020 Opublikowano 28 października 2020 Dzisiaj wleci demko (postęp z niego będzie można przenieść do pełnej wersji). https://twitter.com/Nibellion/status/1321453088088141825 Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 30 października 2020 Opublikowano 30 października 2020 Przeszedłem to demo i w sumie dla mnie to że to Warriorsy z historią z BOTW robi swoje. FEW też robiło swoje chociaż nudne sie robiło pod koniec. No i historia średnia. Pierwsze HW już kompletnie mnie ruszyło. Ale to - muzyka, trochę dorzuconych mechanik z botw, wplecionych fajnie - jak szybowanie, runy - cholernie mi się podoba. Po demku czuje ze to będą najlepsze dla mnie warriorsy bo i historia jakis sens ma. Pewnie na dluzsza mete bedzie nudnie, ale cóż. Ale robi mi apetyt na botw2. A i czuć ze gra czasem traci klatki. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 18 listopada 2020 Opublikowano 18 listopada 2020 conquest nie wyslal pocztowek do sklepow Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 22 listopada 2020 Opublikowano 22 listopada 2020 To chyba pierwsza gra, którą włączyłem głównie z tego powodu, żeby zobaczyć, czy faktycznie chodzi tak źle, jak mówią. Co prawda płacze technicznych są niesamowite, ale też na niektórych forach techniczni płaczą do dziś nad np. Bloodborne'em (i nad 90% gier), gdy ja bez ich ekspertyzy nawet bym nie zauważył, że gram w coś tak tragicznego. Więc włączam zobaczyć - na szczęście (nasze, nie Nintendo) jest wszak demo zawierające dosłownie początek gry. No i, hm, dosłownie tak zaczyna się gra po otwierającej scence. Ogorek Konserwowy na Twitterze: „first seconds of age of calamity #NintendoSwitch https://t.co/bgwI89tIEG” / Twitter Mdr. Wszystko skacze, reaguje z opóźnieniem na wciśnięcie, nie czuć w ogóle akcji... i tak jest cały czas, nie w jakichś wyjątkowo intensywnych momentach. Do tych nawet nie doszedłem, bo mi się deczko nie chciało. Nie ma frajdy z tego sterowania, ani pod względem pacingu animacji i reakcji, ani pod względem designu - w miejsce wspinania się na ściany mamy tutaj wall jump, który jednak kompletnie zbija mnie z pantałyku, postać w ogóle nie rusza się w sposób, który jestem w stanie zrozumieć i jakoś kontrolować. Nie wiem, no... ta gra jest głupia? Sorry developerzy. Pomysł na niekończącą się sieczkę na 100 postaci naraz, która wygląda jak Breath of the Wild, był zaiste ciekawy. Ale jeśli to brzmi zbyt dobrze, by być rzeczywistością... to chyba jest. 1 Cytuj
Chewie 179 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 ogladalem gameplay to chodzilo chyba w 15 fps, nie da sie paczec a co dopiero grac Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Wiadomo było to gra sklepana na szybko żeby Nintendo coś miało w okresie świątecznym. Coś jak np ET. 1 Cytuj
SwitchMan 75 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Wszystko co tutaj opisujecie dotyczy dema gry. Po ograniu pierwszej cz zakupiłem wersję cyfrową dwójki i jak dla mnie - po przegraniu koło 5 godzin - gra działa o wiele lepiej niż było to w demie i nawet lepiej od pierwszej części. Spadki w intensywnych momentach się zdarzają na oko koło 27 fps. Najbardziej są widoczne kierując Divine Beastami ale też nie są jakieś drastyczne żeby nie czerpać z grania przyjemności. Nie ma żadnych opóźnień z wciskaniem, czy 15 fpsów dajcie spokój. 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 @SwitchMan Spoko ziom ja i chewie troszkę trollujemy a ten nad nami z murzynem w avatarze zwyczajnie nie zna się na grach. 1 Cytuj
Ukukuki 7 103 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 6 godzin temu, SwitchMan napisał: Spadki w intensywnych momentach się zdarzają na oko koło 27 fps. No kurde dobre oko! Cytuj
Damk 98 Opublikowano 21 grudnia 2020 Opublikowano 21 grudnia 2020 No i skończyłem. To znaczy fabułę, bo pomarańczowe punkty nadal widnieją na mapie. Zadań i wyzwań pobocznych jest sporo, a piętrząca się ilość nowych wojowników i broni do levelowania zachęca do powrotu do znanych pól bitew. Plus mnóstwo pierdółek typu znajdźki w postaci koroków i skrzyń ze skarbami, przepisy na dania tymczasowo podbijające staty, ulepszanie sheikah slate, ubranka dla Linka (które nic nie dają prócz samych wizualii...), i tak dalej. Dla mnie fabuła była ok. Były komentarze, że wątek Spoiler podróży w czasie to najgorsze co mogło się przytrafić, i mogę to zrozumieć. Pretekstu do wprowadzenia alternatywnej linii czasowej mogło po prostu nie być (każdy by się domyślił, że losy potoczyły się inaczej niż te w BotW, i mamy do czynienia z alternatywną historią). To "dublowanie" Czempionów przez sprowadzenie ich sukcesorów z przyszłości też mogło być zastąpione całkiem nowymi wojownikami ówczesnych czasów (jak Impa, czy Król Rhoam). Niestety gierka pokazuje, że czas na nową (czytaj: wydajniejszą) konsolę. Gdy na ekranie dzieje się dużo, gra zamienia się w pokaz slajdów, i to dosłownie (a gram na telewizorku) . Tryb dla dwóch graczy splitscreen jeszcze bardziej potęguje to zjawisko. Switch za niedługo skończy 4 lata, więc mam nadzieję, że Nintendo już przygotowuje nowy sprzęt (choćby w postaci tej nieszczęsnej rewizji Switch Pro z plotek). Cytuj
Di 849 Opublikowano 28 maja 2021 Opublikowano 28 maja 2021 Dali Season Passa i "Purchase Bonus", z czego ten drugi jest za darmo. Jak "kupicie" to drugie, dostajecie Season Passa. Na amerykańskim koncie podobno nie działa, sprawdziłem na australijskim i poszło. Na europejskich podobno też nie powinno być problemu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 maja 2021 Opublikowano 28 maja 2021 Tak działa. Nawet nie trzeba mieć samej podstawki żeby to zrobić. Cytuj
Di 849 Opublikowano 29 maja 2021 Opublikowano 29 maja 2021 Podobno naprawili już ten błąd, ale ten, komu się należało, ma już przepustkę sezonową . 1 Cytuj
Rayos 3 185 Opublikowano 10 czerwca 2021 Opublikowano 10 czerwca 2021 https://www.nintendolife.com/news/2021/06/hyrule_warriors_age_of_calamity_free_expansion_pass_exploit_fully_closed chyba jednak nikomu się nie należało Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.