Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, addhoc napisał:

Na PS5 pop up też jest tylko, że dalszy.

Im więcej gram to większa padaka. Nie wiem czy to serwery nie wyrabiają czy kod gry ale coraz częściej strzelanie w wojaka ma taki sam sens co w powietrze. Zero rezultatu. Ilość glitchy jak na betę jest zatrważająco wysoka. Snajperka najlepsza, nic nie ustrzeliłem...

Snajperka nie taka znowu zła. Tak jak już wspomniałem. Wszystko zależy od pingu na danym serwerze. Jak jest chuyowo i zmiennie to nic nie trafisz, albo trafisz raz na siedem strzałów. Tak czy inaczej pomimo tego na pewno snajperką można zrobić większą krzywdę niż DM7.

Opublikowano

Po dzisiejszej sesji z beta, anulowalem preorder nie moge usprawiedliwic wydatku 100€ na gre w takim stanie. Osobiscie nie kupuje tego,ze to jest 3 miesieczny build i ze duzo juz naprawili co jest zepsute w becie. Podczas bety bf 3 i 4 tez tak mowili i wszyscy wiem jaki byl efekt koncowy. Gra do kupienia najwczesniej Q1 2022 zakladajac,ze po becie nie przesuna premiery na Marzecz 2022

Opublikowano

Dobra zagrałem w bete i ta seria już kompletnie nie jest dla mnie xD jak będzie już w ea pass kiedyś to włączę żeby pograć chwilę na arice i to by było na tyle 

Opublikowano

Pograłem trochę i zachwycony nie jestem, graficznie nie widzę za bardzo różnic względem BF V, a powiedziałbym nawet że jest gorzej, pewnie głównie jest to wina bugów graficznych i problemów z cieniami. Nie zrobiło to na mnie efektu wow jak chociażby BF3/4, ale z oceną poczekam na pełniaka i widok reszty map.

 

Beta jest w słabym stanie ale pamietam że podobnie było w BF3 i BF4, tam też bety były słabe i niedopracowane. Przypominam jak to wyglądało w BF3 beta 10 lat temu.

 

image.png.da6a6787a1f780ca5900cf36502d9527.png

 

Gra się fajnie, jednakże najbardziej doskwierał mi brak podziału na nacje, przez co wiele razy się myliłem czy ktoś jest moim wrogiem czy nie, fatalne rozwiązanie.

 

Interfejs rzeczywiście jest jakiś przekombinowany i za duży.

 

Niestety odnośnie gunplayu Modern Warfare zawiesił poprzeczkę tak wysoko i BF tego nie przebił nadal, zwyczajnie strzela się w MW lepiej, co nie znaczy że BF 2042 ma ten aspekt słaby, moim zdaniem jest dobrze i jest fun.

 

Czekam na triala z EA Play i wtedy zdecyduje kiedy kupić, póki co poziom wykonania bety Halo Infinite dużo wyżej stawiam i tam zapewne będę grał na premierę, a BF odczekam być może parę tygodni.

 

  • Plusik 1
Opublikowano
22 minuty temu, AbraHAM napisał:

Po jakim czasie gra trafi w full wersji na ea pass? 

 

Battlefield V trafił po 9 miesiącach do EA Play od swojej premiery. Tutaj myślę, że będzie podobnie.

Opublikowano
Quote

However, shortly after my mathematic wizardry, my DICE associate claimed that the beta build wasn’t actually months old at all. The source stated that the Beta build is from early-mid September, but couldn’t give an accurate date.

A second source would later back up this information, who had revealed the Battlefield 2042 delay plans and new Beta release dates to me in mid-September. 

There’s no doubt that the Battlefield 2042 Beta build wasn’t a representation of the final product. But why did DICE even release it in that state?

In fact, even in the Battlefield 2042 Open Beta trailer, we can see the more up-to-date version of the game. The added obstructions in the middle of the rocket pad are a clear indicator.
 

This seemingly matches up with what I’ve heard for months, that DICE is having major stability issues with builds of the game.

It’s one of the major reasons that up until the Beta, DICE has been quiet on releasing new footage of the game. Not because they don’t want to, but because they can’t. 

https://gamingintel.com/battlefield-2042s-troubled-development-and-identity-crisis/

Reszte mozna przeczytac w artykule 

Opublikowano

- Czyli prawdopodobnie beta jest na kodzie z połowy września

- Projektem dowodzą ludzie ślepo zakochani w Modern Warfare

- Studio ma  problemy z postępami i rozwojem gry

- 2,5 roku pracy jak krew w piach

Sumując ta gra chyba nie wyjdzie w tym roku....

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Tom Henderson opisuje problemy związane z produkcją nowego Battlefielda

 

Jak się to czyta to można odnieść wrażenie że każda z tegorocznych wielkich fpsowych premier czyli Halo, BF i CoD to trochę taki wyścig na paraolimpiadzie, bo każda gra powstawała w dużych problemach.

Opublikowano

Jedyną inspiracją dla tych szmaciarzy była kasa jaka ma Activision z coda i warzona.

Gra powstawała w czasie gdzie BR był na  hajpie ,z czasem hajp opadł i zobaczyli,że trzeba robić kolejnego bfa,bo piątkę porzucili dosyć szybko.

Dlatego teraz mamy jakiegoś hero szootera dla dałnow gdzie aspekt teampleju został całkowicie usunięty.

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano
W dniu 11.10.2021 o 22:57, addhoc napisał:

- Czyli prawdopodobnie beta jest na kodzie z połowy września

- Projektem dowodzą ludzie ślepo zakochani w Modern Warfare

- Studio ma  problemy z postępami i rozwojem gry

- 2,5 roku pracy jak krew w piach

Sumując ta gra chyba nie wyjdzie w tym roku....

 

 

Znaczy się, wyjść to wyjdzie. Z tym, że za rok po kilkuset gigabajtach patchy będzie się dało w nią grać.

Opublikowano

Nie kumam jak już wprowadzili operatorów to czemu nie przydzielili danej postaci do starego podziału na klasy. W Apexie mamy postacie ofensywne, defensywne itp. Przecież mogli zachować stary podział na klasy a każdego nowego z góry wrzucać do standardowych klas ze specjalna umiejętnością. Ehh... 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Chłopaki z Battlefield Friends jak zwykle dają radę. Zawsze kupa śmiechu, ale mój nagrobek „kabotyn Battlefield” ma zostać nietknięty. Po 20 rundach z beta stwierdziłem, ze takiej kupy gowna dawno nie widziałem. Ale tu nie chodzi glitche, błędy techniczne, ttk itd. Ale o Gameplay, fun z gry. Bo tam absolutnie jest dla mnie zerowy. Jak tak doświadczona ekipa w multi (około 20 lat) decyduje sie zaimplementować gunplay z APEX Legend? Z jakies zasranej, kreskówkowego, miałkiej, płytkiej gry dla gówniarzy poniżej 15roku życia. To jest k*^a skandal! I te animacje postaci. Czy oni korzystali z asetow sprzed dekady!? Sprzęt latający to trochę tez śmiech na sali. Fizyka jetow niesatysfakcjonująca- wolne są te sprzęty i strasznie pływają. A nightbird to karton, gdzie zamiast 20mm skillowego działka (w bf2042 pociski sa wesołe, i lataja jak chcą), to mamy „tanie” kill’e rakietami. Wtf!?
 

Ja skasowałem swojego pre ordera, bo to dla mnie nie jest Bf3/4 na sterydach. To jakis eksperyment na kodzie BfV, gdzie wyszedł z tego przerażający Frankenstein złożony z Apex Legend, Warzone, Rainbow Six i innych battleroyal’owych syfow. Nie mam złudzeń, ze to gwóźdź do trumny  dla serii. Nadzieja dla franczyzy to nowy silnik i własny pomysł na gre, a nie kopiowanie, czerpanie z konkurencji. Oraz odpowiednia selekcja deweloperów- co najmniej 3 tys godzin w Bf3/4 :) 
 

 

Edytowane przez walek
  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Opublikowano

Dla mnie porażką jest to, że animacje wojaków od bf3 stoją dalej w tym samym miejscu. Wtedy, jak wyszedl pierwszy trailer trójki to był dla mnie szok, że w końcu ruchy postaci w porownaniu do innych fpsow osiągnęły poziom ultra realizmu (jak na tamte czasy).

Mija naście lat i mamy to samo/gorzej? Wtf?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...