Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, narwaniec napisał:

brak splasha to znaczy ze nie ma rozrzutu od pocisku takiego jak powinien byc.TZn jak strzelasz powinien byc krag razenia ktorego nie ma trzeba w goscia praktycznie bezposrednio trafic troche malo to profesjonalnie zrobione nie mozna robic tak jak w bf poprzednich czyli odbijac np pocisk od sciany zeby goscia zabic itp rzeczy dlugo by pisac dla mnie to jest skopane.No nie wspominam o tym o czym sam napisales czyli o damage hit,to talnie amatorsko to jest zrobione.

 

 

Tu przyznaję rację. Taka repeta z czołgu czy wyrzutni rakiet powinna gasić bez dyskusji a wystarczy, że gość, dosłownie, kroczek w bok i tylko trochę HP mu zejdzie i spokojnie może Cię wykończyć. 
Te wszystkie problemy powstały z jednego powodu: postanowili zrobić grę dla wszystkich a każdego zadowolić nie sposób. No ale jak się chwali kobietą która nie utożsamia się z żadną z płci i to ma być super to wiadomo... 
Zagrałem dzisiaj z ciekawości w wersję gry z PS4. Nie polecam. Mimo pozornego podobieństwa graficznie gra mocno odstaje od wersji z PS5 (doczytywanie tekstur, kiepskie cieniowanie, oświetlenie, mało szczegółów, niska rozdziałka), wczytuje się oczywiście dłużej, ekran z okrętem jest filmikiem...poza tym mapa przesuwa się w 5fps a odrzut broni jakiś taki większy co czyni strzelanie mało ekscytujące...
Żegnajcie te stare paździerze i róbcie w końcu porządne gry...

  • Plusik 1
Opublikowano

[*]

 

Spodziewałem się, że ta gra będzie w miarę grywalna jakieś pół roku po premierze, ale wypuścić tak wybrakowany produkt. Ciekawy jestem nowej gry developerów którzy opuścili Dice. Na pierwszych migawkach wygląda obiecująco, a obecne Dice, szkoda strzępić ryja.

  • Plusik 2
Opublikowano

@tommi PlayStation poszło na emeryturę i gram na klocku. Próbowałem Cię szukać przez EA ID ale to chyba tak nie działa, albo masz inne ID niż nick w PSN. 

A to co napisałeś o przełamaniu, że dobry tryb to chyba pomyliłeś z czymś innym. Takiego burdelu na mapie to nie widziałem od czasu metro na 64 graczy... 

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, narwaniec napisał:

brak splasha to znaczy ze nie ma rozrzutu od pocisku takiego jak powinien byc.TZn jak strzelasz powinien byc krag razenia ktorego nie ma trzeba w goscia praktycznie bezposrednio trafic troche malo to profesjonalnie zrobione nie mozna robic tak jak w bf poprzednich czyli odbijac np pocisk od sciany zeby goscia zabic itp rzeczy dlugo by pisac dla mnie to jest skopane.No nie wspominam o tym o czym sam napisales czyli o damage hit,to talnie amatorsko to jest zrobione.

 

 

A pomyslales, ze moze balans mial priorytet przed realizmem? Przy obecnym splashu nawet jadac w pojedynke spokojnie mozna nabic kilka-kilkanascie(-kilkadziesiat) killi, zanim cie zdejma. No, chyba, ze powinni tego splasha powiekszyc tak, zebys mogl sie cala runde na luziku czolgiem wozic i wyniki po 50-0 robic? I w ogole jakie odbijanie pociskow?? lol To w koncu ma "trzymac fizyke i zniszczenia" czy odbijac pociski od scian? Zdecyduj sie w koncu.

 

2 godziny temu, mclusky napisał:

@tommi PlayStation poszło na emeryturę i gram na klocku. Próbowałem Cię szukać przez EA ID ale to chyba tak nie działa, albo masz inne ID niż nick w PSN. 

A to co napisałeś o przełamaniu, że dobry tryb to chyba pomyliłeś z czymś innym. Takiego burdelu na mapie to nie widziałem od czasu metro na 64 graczy... 

uuu, klocek? To juz na dobre czy tylko do czasu, jak Ci zamowiona PS5 w koncu dostarcza? ;) Reinkarnacja metra to byla Operacja Podziemie w BF V ;) Przelamanie potrafi dac rade, choc glownie na dystans walczylem w nim- w srodku zamieszania pewnie bym sie sfrustrowal, fakt :D

 

  

30 minut temu, Wredny napisał:

Nie ma bata, ten tommi to ktoś z DICE/EA musi być, bo na 50 stron tematu tylko on jest zachwycony :reggie:

:D byloby milo 

Z tych 50 stron to:

- z 1/3 wrzucona przed beta

- z 1/3 wrzucona po becie (ktora na cale szczescie mocno odbiegala od stanu z premiery- o co mialem spore obawy, i bete sam tez krytykowalem, jak dobrze poszukasz)

- z 1/3 moze po premierze gry, z czego 95% opinii opiera sie na

   - filmikach z neta

   - wrazeniach z 10h triala (i to jeszcze z pierwszego-drugiego dnia early access, sprzed patcha i hotfixow)

 

Mam wrazenie, ze faktycznie cos wiecej to pogralo moze z 4-5 osob (i ich opinie, o dziwo, sa troche inne).

 

Takze tego...

Edytowane przez tommi
Opublikowano

A jak tam gra z ludkami grającymi na myszce i klawie? Tak jak w warzone robią z ludżmi na padach co chcą i kiedy chcą? Czy jest to jakoś lepiej zbalansowane i grając na padzie czuć że nie jest sie tylko mięsem armatnim dla pececiarzy?

Opublikowano
50 minut temu, PIOTR8642 napisał:

A jak tam gra z ludkami grającymi na myszce i klawie? Tak jak w warzone robią z ludżmi na padach co chcą i kiedy chcą? Czy jest to jakoś lepiej zbalansowane i grając na padzie czuć że nie jest sie tylko mięsem armatnim dla pececiarzy?

 

No trochę z warzonem Ci się pomyliło, to jest jedyna gra FPS, w którą lepiej się gra na padzie niż na m&k (tak jest gameplay zbudowany+auto aim), większość prosów i wymiataczy twitchowych gra na PC + pad. Z BFem nie wiem jak to obecnie wygląda, jeszcze niedawno coś czytałem, że auto aim na padzie w crossplaju nie działa, nie wiem czy się coś zmieniło.

Opublikowano
Godzinę temu, tommi napisał:

 

A pomyslales, ze moze balans mial priorytet przed realizmem? Przy obecnym splashu nawet jadac w pojedynke spokojnie mozna nabic kilka-kilkanascie(-kilkadziesiat) killi, zanim cie zdejma. No, chyba, ze powinni tego splasha powiekszyc tak, zebys mogl sie cala runde na luziku czolgiem wozic i wyniki po 50-0 robic? I w ogole jakie odbijanie pociskow?? lol To w koncu ma "trzymac fizyke i zniszczenia" czy odbijac pociski od scian? Zdecyduj sie w koncu.

 

uuu, klocek? To juz na dobre czy tylko do czasu, jak Ci zamowiona PS5 w koncu dostarcza? ;) Reinkarnacja metra to byla Operacja Podziemie w BF V ;) Przelamanie potrafi dac rade, choc glownie na dystans walczylem w nim- w srodku zamieszania pewnie bym sie sfrustrowal, fakt :D

 

Czołgi i całe jeżdżące gówno i tak przeginają pałę. Nie wiem czy to wynika ze złego balansu czy tego, że mało kto z 64 osobowego zespołu biega ze sprzętem przeciwpancernym. Na pewno są za szybkie, a kto twierdzi inaczej niech spróbuje założyć C4 na któryś. Otwarte przestrzenie na nowych mapach powodują, że te zadanie jest prawie niewykonalne (dodam, że trzeba przykleić 3 sztuki!).

 

Co do przełamania to właśnie to co napisałeś jest kolejnym powodem dla którego nie będę w to za dużo grał. Zamiast bronić czy przejmować flagi stoi ekipa z celownikami X4, X8 i ciul wie jakimi jeszcze i prują z dystansu. Zawsze poza strefą gdzie byliby trochę pożyteczni. 

 

@tommi żadnego PS5. Niech mnie Sony cmoknie w pompę :* 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, tjery napisał:

 

No trochę z warzonem Ci się pomyliło, to jest jedyna gra FPS, w którą lepiej się gra na padzie niż na m&k (tak jest gameplay zbudowany+auto aim), większość prosów i wymiataczy twitchowych gra na PC + pad. Z BFem nie wiem jak to obecnie wygląda, jeszcze niedawno coś czytałem, że auto aim na padzie w crossplaju nie działa, nie wiem czy się coś zmieniło.

Nic mi sie nie pomyliło. Gram sporo w warzone ostatnimi czasy i wszyscy tylko modlą sie żeby nie mieć w drużynie jakiegoś pecetowca bo od razu z automatu ląduje sie na lobby wymieszanym z pecetowcami. Chyba nie musze mówić co sie wtedy dzieje? Ludzie na padach robią wtedy na statystów. Nie wierzysz? Przetestuj. Odpal sobie odrodzenie w warzone a póxniej zamiast pecetowców dobierz sobie do druzyny tylko konsolowców ze znajomych i zobaczysz że lobby na ktorym wylądujesz nagle staje sie bardzo przyjemne w graniu. Nagle udaje sie zabijać kilka razy wiecej osób.

A ci wymiatacze i prosi o ktorych wspominasz to wiesz...przemilcze. Albo...to są ludzie którzy grają cały dzień w warzone. Dzień w dzień, to jest ich praca. Więc nie dziwne że po kilkuletnim takim graniu dają sobie rade i z przeciętnymi pecetowcami. Ale takich ludzi jest garstka. Znasz choć jednego osobiście? No właśnie, ja tez nie. A ja tu mówie o ogólnym community grającym w warzone.

Edytowane przez PIOTR8642
Opublikowano

Obaj macie trochę racji. Na daleki dystans ze snajperki ludzie na myszy są znacznie skuteczniejsi natomiast przy rushowaniu na bliski dystans aim assist na padzie pomaga tak bardzo, że myszą ciężej to skontrować.

Opublikowano
3 godziny temu, tommi napisał:

 

A pomyslales, ze moze balans mial priorytet przed realizmem? Przy obecnym splashu nawet jadac w pojedynke spokojnie mozna nabic kilka-kilkanascie(-kilkadziesiat) killi, zanim cie zdejma. No, chyba, ze powinni tego splasha powiekszyc tak, zebys mogl sie cala runde na luziku czolgiem wozic i wyniki po 50-0 robic? I w ogole jakie odbijanie pociskow?? lol To w koncu ma "trzymac fizyke i zniszczenia" czy odbijac pociski od scian? Zdecyduj sie w koncu.

 

uuu, klocek? To juz na dobre czy tylko do czasu, jak Ci zamowiona PS5 w koncu dostarcza? ;) Reinkarnacja metra to byla Operacja Podziemie w BF V ;) Przelamanie potrafi dac rade, choc glownie na dystans walczylem w nim- w srodku zamieszania pewnie bym sie sfrustrowal, fakt :D

 

  

:D byloby milo 

Z tych 50 stron to:

- z 1/3 wrzucona przed beta

- z 1/3 wrzucona po becie (ktora na cale szczescie mocno odbiegala od stanu z premiery- o co mialem spore obawy, i bete sam tez krytykowalem, jak dobrze poszukasz)

- z 1/3 moze po premierze gry, z czego 95% opinii opiera sie na

   - filmikach z neta

   - wrazeniach z 10h triala (i to jeszcze z pierwszego-drugiego dnia early access, sprzed patcha i hotfixow)

 

Mam wrazenie, ze faktycznie cos wiecej to pogralo moze z 4-5 osob (i ich opinie, o dziwo, sa troche inne).

 

Takze tego...

sluchaj ty chyba jednak troche nie wiesz o co w tym chodzi jezeli tak piszesz o balansie........tak z ciekawosci zajrzalem sobie na batleloga najlepszemu dobrodziejstwu bfa...no i powiem ci ze chyba juz wiem dlaczego tak chwalisz tego bf :) patrzac na na twoje staty to o pojazdach nie masz bladego pojecia niestety musze to tak nazwac i o  fizyce gry i mechanice chyba podobne juz nie wspomne o pojazdach gdzie masz ich chyba niecale 2 tys....to dla ciebie rozumiem duzo wiec prosze tu nie klamac z ta jazda ze tak duzo grales bo batlelog jescze na szczescie dziala:)

Opublikowano

Chłopy co rozkminiają fizykę czołgu jakby ten BF był jakimś symulatorem xd

 

 

2 godziny temu, UberAdi napisał:

Obaj macie trochę racji. Na daleki dystans ze snajperki ludzie na myszy są znacznie skuteczniejsi natomiast przy rushowaniu na bliski dystans aim assist na padzie pomaga tak bardzo, że myszą ciężej to skontrować.

Aim assist praktycznie nie istnieje na konsolach, a przynajmniej nie działa on w taki sposób jak wcześniej.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przy nieudanej premierze BF'a V mogło się wydawać, że zaliczona wtopa pozwoli dice wyciągnąć wnioski i zrehabilitować się w następnej części, ale coś ewidentnie przestało funkcjonować. Przykro jest to mówić, ale to co miało się okazać powrotem do złotej ery serii stało się kompromitacją i upadlającym strzałem w kolano. Takiej ilości błędów pomieszanych z zatrważającą ilością niezrozumiałych decyzji projektowych, zaprzeczających spuściźnie Battlefield'a jak i samej idei gry multiplayer nastawionej na rywalizację, chyba sobie nie przypominam. Od razu sięgam pamięcią do swojego zaskoczenia z niedawnej bety, gdzie poruszanie, strzelanie, interfejs, cała otoczka wydawała się dziwnie obca. Nie czułem, że to Battlefied, tylko produkcja stworzona przez ludzi chcących zapożyczyć popularne i po części udane motywy z innych wiodących strzelanek oraz zaimplementować je przy jednoczesnym udawaniu, że to ten sam Battlefield jakiego wszyscy znają. Nie jest ten sam i tak samo studio odpowiedzialne za markę gruntownie oddziela się od swoich poprzednich dokonań.

 

Boli absencja tak podstawowego i fundamentalnego aspektu jakim jest tablica wyników. To jest jakaś kpina. Hołdowanie graczom nie mogącym przetrawić własnej niedoskonałości i zwykłego faktu, że są ludzie lepsi. Nowe podejście do odbiorców gry w myśl zasady "wszyscy wygrywają, nie przegrywa nikt" jest bolesne zwłaszcza jeśli się sobie uświadomi, że chodzi tu o produkcję opartą wyłącznie na wzajemnej rywalizacji. Co będzie za 10 lat? Strzelanina wzorowana na walce na pistolety na wodę? Będzie się zadawało jedynie obrażenia? Nie będzie zabijania, a jedynie nokautowanie rywali polegające na przeleżeniu 5 sekund, ponownym wstaniu i powrocie do "rywalizacji"? Szczerze mówiąc nie zdziwię się.

 

Ponad dekadę temu przy becie bad company 2 nie mogąc się oderwać od monitora całkowicie zajarany tym co dostarczyło dice zastanawiałem się co przyniesie branża za jakieś kilkanaście lat, skoro już teraz tak dobrze to wszystko wygląda? No i jestem ten kawałek czasu później i okazuje się, że jest zdumiewająco źle. Fala przytargała mnóstwo bezwartościowego śmiecia, mdłego i nijakiego posmaku dna. Bo w wielu elementach ta gra to dno i nie ma znaczenia, że za kilka miesięcy prawie wszystko połatają. Mieli odwagę zaserwować taką aberrację, to niech zbierają zasłużone cięgi. I tak głosy w podobnym tonie do mojego będą w mniejszości, bo jak się okazuje gracze dzisiaj zniosą wszystko, nawet ciężkie batożenie, i jeszcze będą się cieszyć z niepowtarzalnych doznań. Szkoda słów na to wszystko.

 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano

czolgi to bylo moje oczkow glowie w bf haahah stad moje niezadowolnie,fajne czasy byly w tym bf jak byl batlelog poznalo sie tyle ludzi spolecznosc miala cos dla siebie a batlelog dawal mega radoche i mozliwosci tworzenia roznych turnieji a teraz taki niedorobiony bf ...pierwszy ktorego nie kupilem 

Opublikowano
11 hours ago, Quantum Flux said:

Co będzie za 10 lat? Strzelanina wzorowana na walce na pistolety na wodę? Będzie się zadawało jedynie obrażenia? Nie będzie zabijania, a jedynie nokautowanie rywali polegające na przeleżeniu 5 sekund, ponownym wstaniu i powrocie do "rywalizacji"? Szczerze mówiąc nie zdziwię się.

Też się zastanawiałem, czy ktoś nie powie, że zabawa w wojnę jest zła, nie wypada strzelać na serio do innych w czasach pokoju i wszystkie studia nie zaczną wycofywać się z gatunku, a zostaną najwyżej jakieś ugrzecznione abstrakcje w stylu fortnite.

Opublikowano
1 godzinę temu, areka napisał:

Po co ludzie na konsoli grają z pecetowcami? Niech mi ktoś wytłumaczy. 

Pokaż jakiś sensowny serwer na portalu na którym można zagrać z samymi psowcami

Opublikowano
42 minuty temu, sprite napisał:

Najlepsze jest to, że Portal jest praktycznie martwy już tydzień po premierze. Kilka serwerwów na krzyż w EU zapełnionych, z czego większość to servy do expienia z botami :yao:

Zablokowali wbijanie expa na Portalu.

  • Haha 1
Opublikowano

A w tym innym trybie dalej można wszystko na botach i tak wbijać jak się samemu stworzy grę czy też wyłączyli? 
 

Beka trochę, zaczynają fixy od zabraniania boostowania, jakby to czy ktoś inny sobie nabije bronie czy odznaki na botach jak ma ochotę było aktualnie największym problemem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...