Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dlaczego nie? Zampella przychodzi po to żeby w końcu wziąć za mordy i wyciągnąć z bagna dice które od dawna potrzebuje uporządkowania. Kto jak nie on może wiedzieć czego chcą ludzie. Może wyratuje tego potworka którego Dice właśnie wypuściło.

 

Kiedyś EA pewnie by zamknęło studio 

  • Plusik 1
Opublikowano
3 godziny temu, Figuś napisał:

A dlaczego nie? Zampella przychodzi po to żeby w końcu wziąć za mordy i wyciągnąć z bagna dice które od dawna potrzebuje uporządkowania. Kto jak nie on może wiedzieć czego chcą ludzie. Może wyratuje tego potworka którego Dice właśnie wypuściło.

 

Kiedyś EA pewnie by zamknęło studio 

 

Bedzie tak:

- nowy BF co roku na swieta

- gowniana fizyka i zniszczenia, ale za to rozowe pistolety na gwozdzie za kazdym rogiem

- jakies odrosty free2play z bronia i skorkami za kase

- BF mobile

- i chuj wie co jeszcze, zeby regularnie doic jak najwiecej kasy od ludzi

 

Od teraz to bedzie UNIVERSUM BATTLEFIELD, kumacie?

 

Ja osobiscie marze o jednym:

z jedna- maks. dwie czesci BF-a na kazda generacje konsol, ale za to porzadnie dopracowana i z nowym kontentem (mapy, bronie, skorki, tryby) co pare miechow. Platnosc moze byc za zakup podstawki plus co roku nowy season pass i final. Nie mam ochoty co roku znowu od zera caly progres zaczynac, kazdej mapy,  nowych klas/specjalistow itd. uczyc sie od nowa.

 

PS: Ten typ od halo to ponoc glownie zeby robic kampanie fabularne przychodzi. Osobiscie tych paru h singla nie potrzebuje zupelnie- to przy multi spedzam miesiace czy lata.

  • Plusik 1
Opublikowano
14 godzin temu, MYSZa7 napisał:

Ja pierdole, ale ten Rush to złoto. Fajnie pocięte i wybrane fragmenty map, 16 na 16 i skondensowana akcja. 

Rush zawsze był kozacki dzieki małym fragmentom które zmieniasz po wybuchu. Btw: co tu się wysadza?

Opublikowano
1 godzinę temu, LiŚciu napisał:

Rush zawsze był kozacki dzieki małym fragmentom które zmieniasz po wybuchu. Btw: co tu się wysadza?

MCOM’y, tak jak w Bad Company, nawet jest ten sam dźwięk przy odliczaniu do wybuchu.

 

 

:notbad:

  • Dzięki 1
Opublikowano

Wycięli kampanie żeby dopracować multi.  Troszkę nie pyklo. A gracze jak to gracze. Dostali info o Zampelli, gościu od zbroi Johna (ależ będą piękne skórki ) zrobią ładny trailerek następnej części, preorderki wpadną, kaska będzie się zgadzać. Tym razem już bankowo gierka dowiezie. Te wszystkie zmiany pokazują w jak chooyowej sytuacji jest marka BF

Troszkę smutek jak devi nas obecnie traktują. Kiedyś na PC za wcześniejszy dostęp do gry płaciło się 100 zł. Teraz nazywają to skończona grą i wolaja 300 zł. 

 

 

Opublikowano

Exit and close Battlefield 2042 (if it’s open)
Go to ‘Profile and Settings’ from the Xbox button menu.
Select ‘Settings’
Go to ‘Account’
Choose ‘Privacy and Online Settings’
Go to ‘Xbox Privacy’
Select ‘View Details and Customize’
Choose ‘Communication and Multiplayer’
Change ‘You can play with people outside of Xbox Live’ setting to ‘Block.’
Load up Battlefield 2042


Oczywiście to wyłącza cross play w każdej grze.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Dziwne w ogóle że na xboxach nie można wyłączyć crossplay'u z poziomu gry, na ps5 normalnie się wchodzi w ustawienia i tam go wyłącza. 

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, tommi napisał:

 

Bedzie tak:

- nowy BF co roku na swieta

- gowniana fizyka i zniszczenia, ale za to rozowe pistolety na gwozdzie za kazdym rogiem

- jakies odrosty free2play z bronia i skorkami za kase

- BF mobile

- i (pipi) wie co jeszcze, zeby regularnie doic jak najwiecej kasy od ludzi

 

Od teraz to bedzie UNIVERSUM BATTLEFIELD, kumacie?

 

Ja osobiscie marze o jednym:

z jedna- maks. dwie czesci BF-a na kazda generacje konsol, ale za to porzadnie dopracowana i z nowym kontentem (mapy, bronie, skorki, tryby) co pare miechow. Platnosc moze byc za zakup podstawki plus co roku nowy season pass i final. Nie mam ochoty co roku znowu od zera caly progres zaczynac, kazdej mapy,  nowych klas/specjalistow itd. uczyc sie od nowa.

 

PS: Ten typ od halo to ponoc glownie zeby robic kampanie fabularne przychodzi. Osobiscie tych paru h singla nie potrzebuje zupelnie- to przy multi spedzam miesiace czy lata.

 

Z całym szacunkiem, ale Vince Zampella przejmujący stery nad Battlefield'em jest raczej światełkiem w tunelu, które ma być nadzieją na pozytywne zakończenia tego całego "zamieszania" z premierą gry. Powierzenie sterów osobie, którą można zwać ojcem takich gier jak: Medal of Honor: Allied Assault, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty Modern Warfare 2, Titanfall czy Apex Legends jest raczej jasnym przekazem, że potrzeba ludzi doświadczonych i niezwykle kompetentnych. 

 

Chyba, że ktoś jest zdania, że seria potrzebuje więcej takich osobistości jak Fawzi Mesmar, a więc współtwórca takich hitów jak: Candy Crush, Ice Age Adventures, Minion Rush, Star Wars: Battlefront II, Battlefield V. Wszyscy wiemy, że produkcje te zapisały się złoty zgłoskami w dziejach branży gier. Wielka szkoda, że człowiek współkreujący w przeszłości tak fantastyczne produkty dostał propozycję nie do odrzucenia od innego szwedzkiego studia i zrezygnował z tytułu DICE HEAD OF DESIGN.

Spoiler

:yao:

 

Zresztą Zampella ma po prostu dołożone nowe obowiązki, bo nie rezygnuje ze swoich powinności w Respawn Entertainment. Wygląda to bardziej jak tymczasowa deska ratunku, która ma wesprzeć rehabilitację inwalidy.

 

Z tym dojeniem to nie trzeba czekać, bo przecież ono już ma miejsce. Jak nazwać inaczej wydanie tej gry w tak podziurawionym, niekompletnym stanie za pełną cenę? Już teraz wprowadzili świąteczne skórki do czołgów, helikopterów i specjalisty Borysa, a nawet dodali kowboja. Wszystkie kosmetyczne dodatki, które teraz wyjdą nie będą miały nic wspólnego z tym, że Vince dołącza do zespołu. Nie ma co się czarować - Battlefield służy zarabianiu i ma generować stery zielonych we wszystkich możliwych sposobach. Skórki do broni, operatorów i inne bzdety staną się normą czy to się komuś podoba czy nie. Niestety gra jest skopana od podstaw i ludzie tego nie przełkną tak łatwo jak w przypadku Call of Duty: Modern Warfare z 2019, które mimo wielu wad zrobiło krok do przodu nowym silnikiem i skutecznie nawiązało do swego dziedzictwa jednocześnie rozpoczynając nową erę w historii Call of Duty.

 

Komiczne jest to, że zrezygnowali z trybu dla pojedynczego gracza, co teoretycznie zwiększa szanse na jeszcze lepszy i bardziej dopieszczony tryb multiplayer, a summa summarum na światło dzienne wychodzi najgorszy Battlefield. Obecnie wydaje mi się, że przestaną odwracać wzrok od Bad Company i zaserwują trzecią część. Wizerunkowo podseria nieskalana, ale to się może zmienić jeśli rzeczywiście się za coś takiego wezmą, bo DICE to już całkowicie inne zwierzę niż kiedyś.

 

Czekam na skin szambonurka mający być gestem szacunku oraz uhonorowaniem dla wszystkich tych, którzy zostali rozczarowani BF'em 2042. Granie w to na premierę właśnie mi się kojarzy z zanurzaniem w ściekach.

 

 

Edytowane przez Quantum Flux
  • Plusik 2
Opublikowano

@przedmowca: szczerze zycze i Tobie i sobie, zebys to Ty mial racje.  

 

W dniu 2.12.2021 o 21:51, MYSZa7 napisał:

Ja pierdole, ale ten Rush to złoto. Fajnie pocięte i wybrane fragmenty map, 16 na 16 i skondensowana akcja. 

potwierdzam, tylko z jednym "ale":

Odnowa

 

Kurwa, jak mozna bylo tak chujowo zaprojektowac poczatek?? Jedni sie kampia w budynku na pietrze/na dachu ze snajperkami, a drudzy zaczynaja na morzu otwartej przestrzeni, na dojazdowce, z porozstawianymi betonowymi bloczkami co pare m. Cala rozgrywka polega na tym, ze ci pierwsi napierdalaja snajperkami, a drudzy biegaja zygzakiem od bloczka do bloczcka robiac za kaczki. Nosz kurwa...

 

Garsc luznych wrazen po ostatnim patchu:

- generalnie mam wrazenie, ze bugow przybylo w porownaniu do pierwszego patcha

- cos chyba zjebali z DXR-1 (albo z luneta x10), bo strzaly, ktore wczesniej byly pewnymi headshotami (albo przynajmniej trafieniami) teraz nie dosc, ze chybiaja, to jeszcze nawet nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzic, czy bylo za nisko, za wysoko czy obok, zeby skorygowac...

- za to SFAR-M... :banderas: Co to jest za giwera! I nie mowie tu tylko o obrazeniach/celnosci itd., tylko o subiektywnym wrazeniu mocy/potegi, ktorym ona emanuje :obama: Sam nie wiem, w czym to konkretnie lezy- chyba w duzej mierze w tym dzwieku wystrzalu, odrzucie i poczuciu trafienia typa czyms naprawde ciezkim. Poezja. Najchetniej ostatnio gram ta bronia, bo jest to subiektywnie po prostu najprzyjemniejsze , najbardziej satysfakcjonujace doswiadczenie :) Inna sprawa, ze podobnie moze i juz przed patchem, tylko wczesniej nia w ogole nie gralem

- pracuje tez mozolnie nad unlockami do K30, to tez swietna pukawka, tylko ze 20 kulek przy szybkostrzelnosci 1150 oproznia sie w ulamku sekundy (i praktycznie nie ma szans ubic dwoch bez przeladowania). Jak sie w niej uda odblokowac wiekszy magazynek, to mam nadzieje, ze bede (przynajmniej na bliskie dystanse) mial namiastke mojego ukochanego MG-42 z BF V (1200 pociskow/min. i 50 kulek w magazynku to zreszta dokladnie to samo, co w jednej z konfiguracji BG-42)

Opublikowano (edytowane)

Gra obecnie jest tak wk..jaca, że polecam ja wyłącznie masochistom po 15 kawach i skrzynką Monsterow.

Te kur..wskie hitboxy to chyba na zasadzie lottomatu. Musze wywalić cały magazynek w gościa, zostaje mu 15 pkt. energii, po czym pierdnie w sekundę i po mnie. Biegniesz dwa kilometry i jakoś random zdejmuje Cie motyką z drugiego końca mapy.

Panuje chaos połączony z przypadkiem. Respawn pod lufę przeciwnika lub prosto pod gąsienice czołgu na porządku dziennym.

Po tym ostatnim patchu to chyba suwakiem przesunęli odrzut każdej broni bo głębszy sens wyboru jakiejkolwiek to tylko kosmetyka.

Tak, utwierdzam się w popełnionym błędzie w zakupie i stwierdzeniu, że cały ten BF2042 jest zjeb..ny u podstaw. 

Edytowane przez addhoc
  • Plusik 1
Opublikowano

A u mnie dzisiaj kolejna przyjemna sesja, znowu z trybem Rush, który dalej jest dla mnie kozacki. Choć przy takiej mapie jak Hourglass to ostatnie punkty do zdobycia to było lekkie przegięcie, otwarta przestrzeń przez którą ciężko się przedostać, a przeciwnik wybijał nas momentami jak kaczki. Nie zmienia to faktu, że znowu bawiłem się świetnie, dodatkowo udało się ogrywać kilka meczów z @MaZZeo i @Moldar, także rozgrywka była jeszcze bardziej ogarnięta. Wybaczcie Panowie za milczenie w ostatnich minutach, nie ogarnąłem, że miałem wyłączony mikrofon :potter:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...