Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Czy jak kupię ta grę na steamie to bez problemu będę mógł grać na serwerach z osobami które ją kupiły na origin?

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 213,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Specjalista Frosti XD

  • Widzieliście to? https://www.ea.com/pl-pl/games/battlefield/battlefield-2042/game-overview/specialists/emma-rosier  

  • KarolJanuszGejmingu
    KarolJanuszGejmingu

    Najgorsze,że ten Battlefield to tylko z nazwy Klony strzelają do klonów,nie ma tu mowy o żadnym teampleju. Nie ma żadnych ról, nie wiadomo kto jest wsparciem,kto ma amunicję kto może reanimo

Opublikowano
2 godziny temu, MYSZa7 napisał:

Racja, pisałem z perspektywy gry na Valparaiso, gdzie były tylko takie pojazdy. Ta mapa z kolei to moja faworytka z BC2. Brakuje mi do szczęścia tylko Port Valdez.

A mi Pustyni Atacama:) Bo z tego co obczailem (gram od niedawna bo gra w Plusie była) z BFBC2 jest tylko Valparaiso i Port Arica?

Opublikowano
4 godziny temu, VerB_ napisał:

A mi Pustyni Atacama:) Bo z tego co obczailem (gram od niedawna bo gra w Plusie była) z BFBC2 jest tylko Valparaiso i Port Arica?

Tak, każda część (Bad Company 2, Battlefield 1942 i Battlefield 3) mają po dwie mapki w Portalu.

Opublikowano

Nie ma już szturmu XL? Mam teraz odpalone BF (PS4) i w zakładce Szturm i ZDM jest tylko Szturm (zwykły) i Zespołowy DM , gdzie Szturm XL ;/

Edytowane przez VerB_

Opublikowano
2 minuty temu, VerB_ napisał:

Nie ma już szturmu XL? Mam teraz odpalone BF (PS4) i w zakładce Szturm i ZDM jest tylko Szturm (zwykły) i Zespołowy DM , gdzie Szturm XL ;/

Rotują tymi trybami, niestety :/

Opublikowano

Trailer :notbad:

Zavid bardzo fajna mapa, więc chętnie pobiegam.

Ten granat na początku trailera, który niszczy helikopter, to jakaś nowa broń?

Opublikowano
16 minut temu, YETI napisał:

Trailer :notbad:

Zavid bardzo fajna mapa, więc chętnie pobiegam.

Ten granat na początku trailera, który niszczy helikopter, to jakaś nowa broń?

image.thumb.png.040b98944f94dabd15916970adfe371a.png

 

Opublikowano

Wszystko fajnie, ale czasami ta gra ma tak zjebaną detekcję trafień, że ciężko się nie wkurwiać. Strzelasz do gościa pierwszy, a on i tak koniec końców zabija ciebie. Nie zawsze, ale dość często się to zdarza.

Opublikowano

nowa mapka nie dość, że designem przypomina Zavod to jeszcze układ flag ma bardzo zbliżony 

 

 

image.png

IMG_9454.thumb.webp.864728729df3f664d2124ed4b7aef9bd.webp

 

 

Opublikowano
W dniu 30.05.2023 o 18:58, MYSZa7 napisał:

nowa mapka nie dość, że designem przypomina Zavod to jeszcze układ flag ma bardzo zbliżony 

 

 

image.png

IMG_9454.thumb.webp.864728729df3f664d2124ed4b7aef9bd.webp

 

 

Okazuje się, że niewiele ma wspólnego, przynajmniej wizualnie.

 

 

 

 

Opublikowano

dobrze że na skojarzeniach się skończyło, jest coś nowego :xboss:

Opublikowano

Pograłem chwile na Reclaimed no i jest fpytkę. Bardzo fajna skondensowana mapka, idealna pod 64 graczy, no i ma super klimacik.

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dodali nowy tryb, Kontrola. Trzeba przejąć i utrzymać kilka punktów, czyli coś jak podbój, z tą różnicą, że otrzymujemy punkt na za które możemy używać pojazdów. 24 vs 24.

Opublikowano

Na początku nie kumałem zbytnio tego trybu, ale później im dalej w trakcie meczu tym mniej „flag” do zdobycia, na końcu gdy zostaje tylko jedna fajna rzeźnia się robi. Daje okejkę. 

Opublikowano

Liczba graczy na mapie również wydaje się idealna. Tryb jest rozgrywany chyba tylko na 3 mapach, przynajmniej mi tak losuje.

Opublikowano

jest Orbitral, Reclaimed i Valparaiso, ta pierwsza chyba najlepsza, ostatnia flaga to jest mistrzostwo

Opublikowano

Pograłem w to jak pojawiło się w GPU, potem długo długo nic i wczoraj wróciłem do gry. Nie wiem co jest ale przez większość czasu robię za mięso armatnie :D Wkurwia mnie to i nie wiem o co chodzi. Grałem w tryb pierwszy lepszy od góry, czyli w tą kontrolę. Dopiero teraz widzę, że to jest nowy tryb ale to nie ma przecież wpływu na trudność. Biegnę na przeciwnika, strzelam do niego, oddaję parę celnych strzałów, a ten się obraca i mnie momentalnie rozwala. Innym razem snajper znikąd mnie ściąga po pierwszym strzale. Wybieram snajpera, strzelam do przeciwnika z dość bliska a ten dalej żyje, obraca się i mnie kosi akurat jak przeładowuję magazynek albo z daleka z innej broni. Uda się gdzieś schować aby przykampić i zaraz ciężki ostrzał z czołgu mnie dopada. Jak wejdę do czołgu albo jakiegoś innego ciężkiego pojazdu to zaraz pojawia się samolot albo przeciwnik z rpg i z granatem rozwalając mnie. Więcej zabić udaje się uzyskać siedząc jako działowy na pojeździe czy śmigłowcu ale to też jak się trafi na kogoś ogarniętego za kierownicą/sterami.

 

Gram na padzie na XSX. Nie wiem dlaczego inni ludzie mają taką przewagę? Czy to kwestia skilsów? Korzystania z myszki albo dokupili lepsze rzeczy w przepustkach sezonowych?

Rozumiem, że część ludzi ma ograną ekipę i latają w klanach ale system dobierania przeciwników powinien chyba to uwzględniać i wrzucać mnie tam gdzie są ludzie na podobnym poziomie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.