Skocz do zawartości

Prince of Persia: The Sands of Time - nie do końca wyjaśnione czy Remake czy Remaster XD


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
43 minuty temu, LukeSpidey napisał:

Zapewne jest jak piszesz. Ubi zakopało PoPa pod grubą warstwą gier z serii Assassin's Creed i pewnie ten "remake" robiony jest po taniości, aby sprawdzić, czy jeszcze będzie jakieś zainteresowanie w temacie. Pewnie kilkanaście tysięcy kopii zejdzie, ale czy to wystarczy, aby dać zielone światło nowego projektowi z serii. Wnioskując po ostatnich gra Ubi to nowy PoP miałby pewnie strukturę otwartego świata i mega dużą mapę, a to kosztuje, więc jest jak jest z tą grą. 

Ubisoft powinien zdecydowanie wrócić do zamkniętej struktury w swoich grach. Obok PoPa mają przecież genialnego Splinter Cell i Rayman'a, który też mógłby wrócić w trójwymiarowej odsłonie. Takie gry dalej dobrze się sprzedają, tylko trzeba w nie włożyć i pracę, i serce. 

Opublikowano

W chuj mnie denerwuje testowanie czy marka jeszcze ma jakis popyt, tania giereczka. Gowno sie nie sprzeda i ip pogrzebane.

 

Tak bylo z onimusha. A zrobiliby konkurencje dla Nioha z wlasna tozsamoscia i by byl click. 

Opublikowano

Tak czy siak. Nastepny bedzie LoK pewnie:

 

Crystal Dynamics: ok, sprawdzamy czy jest zainteresowanie marka, wiec zlecilismy remake Soul Reaver ekipie sprzataczek z poczatkujacego studia gier indie. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
1 godzinę temu, 20inchDT napisał:

 

Obsuwa do niewiadomo kiedy 

Serio ktoś wierzy, że wyjdzie coś dobrego z tej gry? Ubi w singlach skończył się gdzieś tak za czasów chaos theory, warrior within i potem trylogii ac. Teraz już jadą na typowym schemacie ubi molochów, open worldów lub coopów z milionem aktywności i tonami dlc, co by kasę doić. Teraz to nawet nie chciałbym od nich widzieć nowego splintera. 

Opublikowano
37 minut temu, MLeKSk napisał:

Lepiej zrobiliby remaster całej trylogii na nową generację, bo pod względem lokacji i gameplayu tym grom nic nie brakuje. Remake jest moim zdaniem całkowicie niepotrzebny, bo pewnie na jednej części się zakończy. Zagrać pewnie zagram, ale tym razem wolałbym zwykły remaster, żeby móc zagrać na Xboxie w te gry.

A tam remaster wystarczyłoby jakby dali to do zrobienia zespołowi ds. wstecznej z xboxa, czyli podbiliby tekstury do 4k i je trochę poprawili i byłoby git. 

Opublikowano

Warrior Within to spokojnie bym ograł w takim remake'u jak zrobili soulsy. Tylko, że ubi to partacze, wystarczy spojrzeć na dev team odpowiedzialny za ten projekt. Juz wolałbym żeby skasowali ten remaster(remake?), a dev team razem z projektem.

Opublikowano
14 minut temu, oFi napisał:

Warrior Within to spokojnie bym ograł w takim remake'u jak zrobili soulsy. Tylko, że ubi to partacze, wystarczy spojrzeć na dev team odpowiedzialny za ten projekt. Juz wolałbym żeby skasowali ten remaster(remake?), a dev team razem z projektem.

Bo to wszystko na odpierdoli się jest robione jak ten remaster need for speeda. 

Opublikowano

Gorzej, bo NFS to w zasadzie to samo co oryginał i trzeba postawić obie koło siebie by wyłapać jakiekolwiek różnice. Natomiast ten remake (bo na nowym silniku i assetach zawsze gra jest remakiem) wygląda strasznie budżetowo a oryginał w swoich latach był solidnym produktem, wisienką na torcie, creme de la creme w portfolio ubi.

Opublikowano
2 godziny temu, lpcl napisał:

Serio ktoś wierzy, że wyjdzie coś dobrego z tej gry? Ubi w singlach skończył się gdzieś tak za czasów chaos theory, warrior within i potem trylogii ac. Teraz już jadą na typowym schemacie ubi molochów, open worldów lub coopów z milionem aktywności i tonami dlc, co by kasę doić. Teraz to nawet nie chciałbym od nich widzieć nowego splintera. 


Z tym, że podobno to ma się skończyć, bo jakiś czas temu odszedł koleś, który był odpowiedzialny za ubisoftyzację wszystkiego pod jeden szablon.
 

 

Opublikowano
4 minuty temu, Wredny napisał:


Z tym, że podobno to ma się skończyć, bo jakiś czas temu odszedł koleś, który był odpowiedzialny za ubisoftyzację wszystkiego pod jeden szablon.
 

 

I co ten jeden gość decydował o całej polityce wydawniczej ubi? ;)

Opublikowano

Podobno tak - z materiałów i różnych filmików (nie mogę znaleźć tych od bardziej znanych źródeł, jak Yong np) wynika, że typ miał wręcz nieograniczoną władzę, którą despotycznie wykorzystywał. Kasował projekty, których nie dało się przerobić na open world z czyszczeniem mapy itp.

Opublikowano
46 minut temu, Wredny napisał:

Podobno tak - z materiałów i różnych filmików (nie mogę znaleźć tych od bardziej znanych źródeł, jak Yong np) wynika, że typ miał wręcz nieograniczoną władzę, którą despotycznie wykorzystywał. Kasował projekty, których nie dało się przerobić na open world z czyszczeniem mapy itp.

No to nam nadzieję, że pójdą znowu w gry single jak za dawnych czasów. Niestety trochę w to wątpię, bo raczej jedna osoba nie mogłaby tak decydować o polityce firmy. Zresztą ostatnio bez zmian tj. assassyn jeszcze większy niż wcześniej i WD Legion. Nawet nie piszę, że to złe gry ale przez takie gry nie ma chociażby nowego raymana. 

Opublikowano
Godzinę temu, lpcl napisał:

Zresztą ostatnio bez zmian tj. assassyn jeszcze większy niż wcześniej i WD Legion.


To jeszcze projekty zaczęte za jego rządów, podobnie jak Immortals (wtedy jeszcze Gods & Monsters) i Skull & Bones, które jakoś nie może wyjść.
Miejmy nadzieję, że po tym jak się wypstrykają z tych wszystkich open-worldów (kurde, jeszcze FC6) to wreszcie dostaniemy cos innego z ich portfolio, bo przecież mają w nim tyle fajnych IP.

Opublikowano

Tak jak Wredny pisze, ale na jakieś pierwsze projekty pozbawione wpływu tego gościa poczekamy trochę czasu, obstawiałbym dobre 3 lata. Faceta zwolnili dopiero kilka miesięcy temu, a żeby ogarnąć z kim mielismy do czynienia polecam filmik SkillUpa z Laymanem. 

Opublikowano

Po prostu nie jestem przekonany, że teraz zrezygnują z tej monetaryzacji w grach, to po prostu jest za dużo kasy dla nich. A takie marki jak splinter czy prince nie mają takiego potencjału do dojenia. Typowe gry bez otwartych światów, które można przejść i odprzedać. Nawet w tym ostatnim splinterze na X360 coś tam próbowali robić z tymi kostiumami ale widać im to się nie opylało tak jak obecna polityka. 

Opublikowano

Ja tam czekam na ksieciunia bo bardzo milo wspominam pierwsza czesc. 

Tylko mam nadzieje ze tam bedzie dodana jakas zawartosc bo na ps2 to byla gra na 5h.

 

Pamietam jak shiva lamus w hp sie podniecal i pisal ze przeszedl w 6h i nie da sie szybciej. Beka ze zgreda.

 

A jesli mialbym byc szczery to powinni zrobic remake trylogii i sprzedawac za 240zl. Bo niby cena za sot wydaje sie spoko ale jak wezmiemy pod uwage jak krotka to gra byla juz nie jest tak super. 

Opublikowano
W dniu 7.02.2021 o 14:12, kanabis napisał:

Tylko mam nadzieje ze tam bedzie dodana jakas zawartosc bo na ps2 to byla gra na 5h.

Na pewno na dłużej, 8-9, grałem w zeszłym roku i tyle mi to mniej więcej zajęło.

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...