20inchDT 3 361 Opublikowano 15 września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 września 2020 Polski dev. Ludzie pracujący wcześniej nad najgłośniejszymi grami jak Wiedźmin 3 czy Dying Light. Wyglada ciekawie, zobaczymy co z tego wyjdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 15 września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 września 2020 O chuy, mocno trzymam kciuki bo na papierze zapowiada się petarda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 15 września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 września 2020 Zapowiada się świetnie! Klimat lema pełna gęba Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 Klimacik dosłownie nieziemski Warto dodać, że gra opiera się na powieści Lema pod tym samym tytułem. Plus jest szansa na VR: Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 374 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 Wyczuwam bullshoty, ale wstępnie jest kozacko. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 Oczywiście, że to są bullshoty Czekamy na pierwszy gameplay trailer albo pokaz gameplayu. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 (edytowane) Czy ja wiem czy takie bullshoty? Zobaczcie sobie te screeny na pełnym ekranie. Tam nie ma nic "niemożliwego" do wykonania, a nawet widać pewne uproszczenia (np. kombinezon). Jak się przypatrzyć skałom to wydaje mi się, że wyglądają nawet gorzej niż w takim DS, a tu jednak mówimy o grze tylko na next-geny i robionej w UE5, więc przeskok generacyjny i tak musi być widoczny. Edytowane 16 września 2020 przez MBeniek Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 16 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 Nie widzę niczego niemożliwego do osiągnięcia na nextgenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 13 godzin temu, 20inchDT napisał: Ależ ciareczki wrzuca ten kawałeczek Wywiad z listopada zeszłego roku - gra powstaje od 2018 roku - celują w przedział cenowy do 35$ ale od tego czasu mogło się to zmienić - rozważają wersję na Switcha ale nie jest to 100% pewne - nie wykluczali ekskluzywności dla którejś z platform - gra tworzona na Unreal Engine to takie sprawy co wyłapałem na szybko słuchając w robocie po łebkach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 16 września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 września 2020 Walking simulator? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 6 października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 października 2020 W dniu 16.09.2020 o 14:05, XM. napisał: Walking simulator? na 99% tak How much action are we going to find in The Invincible? Some players have likened the trailer to something similar to Bioshock or Prey, and both feature significant action elements. Mariusz: Indeed, both games utilise retro-future visual styles, and both are story-heavy, so naturally they may come to mind as references. In The Invincible you’ll be in action all the time, but the gameplay is centered on engaging and immersing storytelling, which I believe will deliver a more holistic and believable gaming experience. tutaj cały wywiad https://wccftech.com/the-invincible-interview-bringing-stanislaw-lems-sci-fi-to-life-with-unreal-engine-5/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 19 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 15 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 10 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2021 Premiera w 2022 http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/info/3077095,starward-industries-sa-(4-2021)-zmiana-harmonogramu-produkcji-gry--the-invincible- Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 14 października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 października 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 24 listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Malibu 940 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Pojawiły się wymagania na Steamie Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 539 Opublikowano 14 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2022 16 stron i okładka o symulatorze chodzenia? Na podstawie książki która głównie składa się z opisów wszystkiego dokoła? Oczywiście. - główna inspiracja growa - bez ukrywania: Firewatch. - druga w kolejności to chyba Alien Isolation, ale tutaj tylko w sensie metod budowania nastroju w grze, rozgrywka nie będzie raczej nic z Alienem miała wspólnego - tak że, jeśli chodzi o interaktywność, rozgrywkę - to jest gra, gdzie chodzisz naukowcem i uprawiasz naukę. Sprawdzasz jakieś pomiary itp. Nie wygląda, jakby na jakimkolwiek etapie miał się z tego zrobić Half-Life - scenariusz opiera się na nowych postaciach. Na planetę Regis przylatuje nowy, trzeci statek, z ledwie kilkuosobową załogą, w tym naszą bohaterką. [Oczywiście ich cele i los można przewidzieć] - nowy jest też wątek dwóch mocarstw, które wysłały swoje pojazdy w kosmos. Inspiracja jest oczywista, ale nie będą to 1:1 odpowiedniki USA i ZSRR - kluczowe jest znane z wielu książek Lema wyobrażenie Obcego jako dość realny randomowy efekt praw fizyki, a nie ludzi z czułkami. Tutaj obce formy życia (jeśli można to tak nazwać) to coś innego - nie da się ich zrozumieć, nie da się z nimi walczyć, nie da się z nimi komunikować, w ramach praw fizyki on/to uszkodzi twój mózg i ciało na poje'bane sposoby, ale kompletnie jest mu to obojętne - ważny jest też pewien naukowy realizm przedstawienia wszystkich sprzętów, tutaj też wiadomo, jaki jest Lem. Twórcy przestudiowali grafiki sci-fi, ale też m.in. twórczość Galiny Bałaszowej, opierając design wszystkiego w tej grze na faktycznych urządzeniach z tamtych czasów i tego, jak wtedy wyobrażano sobie możliwy postęp technologiczny. To może być najmocniejsza strona gry. - Duża część tekstu poświęcona jest zachwytom nad tym, jak cool wyglądają różnorakie gadżety, ekrany, slajdy i rysunki - w zapowiedzi niewiele jest o samych postaciach... - "Niezwyciężony pokazuje nam historię bardzo dobrze (...) szkoda, że tyle o niej też gada. Postaci komentują wszystkie wydarzenia tak uporczywie, że na myśl przychodzi nowy Horizon (...) średnia angielszczyzna pisarzy nie pomaga, ale studio mówi, że pracuje nad tym" Ogólnie to w całej zapowiedzi nie za bardzo pada nawet standardowe zdanie o tym, żeby gra zapowiadała się dobrze mdr. Bardziej wygląda to dobry materiał żeby pokazać różne ładne grafiki przygotowane przez twórców. Podśmiechu'jki ze scenariusza gry opartej tak mocno na opowieści też trochę zastanawiają, no a przecież można spodziewać się, że tak jak to robili kiedyś w CD Projekcie, twórcy lekko jednak Lema "zamerykanizują". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 26 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 12 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2022 Cudowny klimat, oby kiedyś dodali VR Szkoda że dopiero 2023 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 596 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 podoba mi się klimat retrofuturyzmu, czekam Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 15 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2022 kilka nowych screenów Cytuj Odnośnik do komentarza
mitra 1 787 Opublikowano 15 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2022 Klimat mega. Niech to już dają. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 18 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.