Skocz do zawartości

The Invincible


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O chuy, mocno trzymam kciuki bo na papierze zapowiada się petarda. 

Opublikowano (edytowane)

Czy ja wiem czy takie bullshoty? Zobaczcie sobie te screeny na pełnym ekranie. Tam nie ma nic "niemożliwego" do wykonania, a nawet widać pewne uproszczenia (np. kombinezon). Jak się przypatrzyć skałom to wydaje mi się, że wyglądają nawet gorzej niż w takim DS, a tu jednak mówimy o grze tylko na next-geny i robionej w UE5, więc przeskok generacyjny i tak musi być widoczny.

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano
13 godzin temu, 20inchDT napisał:

 

Ależ ciareczki wrzuca ten kawałeczek :fsg:

 

Wywiad z listopada zeszłego roku

- gra powstaje od 2018 roku

- celują w przedział cenowy do 35$ ale od tego czasu mogło się to zmienić

- rozważają wersję na Switcha ale nie jest to 100% pewne

- nie wykluczali ekskluzywności dla którejś z platform

- gra tworzona na Unreal Engine

to takie sprawy co wyłapałem na szybko słuchając w robocie po łebkach

 

Eh-KtwGWoAIolkI?format=jpg&name=large

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 16.09.2020 o 14:05, XM. napisał:

Walking simulator?

na 99% tak

How much action are we going to find in The Invincible? Some players have likened the trailer to something similar to Bioshock or Prey, and both feature significant action elements.

Mariusz: Indeed, both games utilise retro-future visual styles, and both are story-heavy, so naturally they may come to mind as references. In The Invincible you’ll be in action all the time, but the gameplay is centered on engaging and immersing storytelling, which I believe will deliver a more holistic and believable gaming experience.

 

tutaj cały wywiad

https://wccftech.com/the-invincible-interview-bringing-stanislaw-lems-sci-fi-to-life-with-unreal-engine-5/

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

16 stron i okładka o symulatorze chodzenia? Na podstawie książki która głównie składa się z opisów wszystkiego dokoła? Oczywiście.

 

 

- główna inspiracja growa - bez ukrywania: Firewatch. 

- druga w kolejności to chyba Alien Isolation, ale tutaj tylko w sensie metod budowania nastroju w grze, rozgrywka nie będzie raczej nic z Alienem miała wspólnego

- tak że, jeśli chodzi o interaktywność, rozgrywkę - to jest gra, gdzie chodzisz naukowcem i uprawiasz naukę. Sprawdzasz jakieś pomiary itp. Nie wygląda, jakby na jakimkolwiek etapie miał się z tego zrobić Half-Life

- scenariusz opiera się na nowych postaciach. Na planetę Regis przylatuje nowy, trzeci statek, z ledwie kilkuosobową załogą, w tym naszą bohaterką. [Oczywiście ich cele i los można przewidzieć]

- nowy jest też wątek dwóch mocarstw, które wysłały swoje pojazdy w kosmos. Inspiracja jest oczywista, ale nie będą to 1:1 odpowiedniki USA i ZSRR

 

- kluczowe jest znane z wielu książek Lema wyobrażenie Obcego jako dość realny randomowy efekt praw fizyki, a nie ludzi z czułkami. Tutaj obce formy życia (jeśli można to tak nazwać) to coś innego - nie da się ich zrozumieć, nie da się z nimi walczyć, nie da się z nimi komunikować, w ramach praw fizyki on/to uszkodzi twój mózg i ciało na poje'bane sposoby, ale kompletnie jest mu to obojętne

 

- ważny jest też pewien naukowy realizm przedstawienia wszystkich sprzętów, tutaj też wiadomo, jaki jest Lem. Twórcy przestudiowali grafiki sci-fi, ale też m.in. twórczość Galiny Bałaszowej, opierając design wszystkiego w tej grze na faktycznych urządzeniach z tamtych czasów i tego, jak wtedy wyobrażano sobie możliwy postęp technologiczny. To może być najmocniejsza strona gry.

- Duża część tekstu poświęcona jest zachwytom nad tym, jak cool wyglądają różnorakie gadżety, ekrany, slajdy i rysunki

- w zapowiedzi niewiele jest o samych postaciach...

 

- "Niezwyciężony pokazuje nam historię bardzo dobrze (...) szkoda, że tyle o niej też gada. Postaci komentują wszystkie wydarzenia tak uporczywie, że na myśl przychodzi nowy Horizon (...) średnia angielszczyzna pisarzy nie pomaga, ale studio mówi, że pracuje nad tym"

 

 

Ogólnie to w całej zapowiedzi nie za bardzo pada nawet standardowe zdanie o tym, żeby gra zapowiadała się dobrze mdr. Bardziej wygląda to dobry materiał żeby pokazać różne ładne grafiki przygotowane przez twórców. Podśmiechu'jki ze scenariusza gry opartej tak mocno na opowieści też trochę zastanawiają, no a przecież można spodziewać się, że tak jak to robili kiedyś w CD Projekcie, twórcy lekko jednak Lema "zamerykanizują".

 

280541432_539622854227067_2822578607087793235_n.thumb.jpg.c487e1ffc0ec90ee67744e4cdb1759db.jpg280088580_293413742873231_6057949730732407473_n.thumb.jpg.6cd994ed67983e54f10dd40d4389da1e.jpg

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...