Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Forumki, ciężko zaczynać serię od końca, więc pytanie laika: na jakim sprzęcie najlepiej ograć wszystko od jedynki żeby być na bieżąco z wydarzeniami 16? :cool: 

Nice try 

Edytowane przez Donatello1991
  • Dzięki 1
Opublikowano
3 godziny temu, Shen napisał:

ja dalej rozdarty, czy brac day1, czy poczekac na edycje kompletna. Jeszcze dupa piecze po preorderze ff15:rayos:

To Sony ex, tutaj nie ma miejsca na milion dlc... max 1 fabularne będzie. 

O to raczej byłbym spokojny. 

Opublikowano

Oficjalnie jak God of War, to porównanie jest bardzo mocno ciśnięte w promocji gry przez Square i Sony. Ale to w sumie podobne. Yoshida to mocno podkreśla, że będzie się tylko szło główną ścieżką i nawet nie będzie żadnej dodatkowej lokacji, która nie byłaby po prostu częścią głównego wątku, i po jęczeniu ludzi na questy poboczne w FF7R oczywiście musi też zaznaczać, że tutaj questy będą bardzo poboczne, niezwiązane z niczym i w ogóle w sumie to nie ma co ich robić, lepiej olać marnowanie czasu i roziącaganie gry i przejść tylko główny wątek bo będzie taki bezpośredni i płynny, jak w God of War.

 

"Mapa świata" będzie w praktyce głównie listą kolejnych lokacji, do których można powrócić. Ale nadal będzie kilka całkiem dużych i całkiem otwartych, wybierając je będzie można teleportować się do różnych punktów na mapie danego obszaru.

Będzie na pewno więcej eksploracji niż w FF7R, choć wiele to nie mówi.

Opublikowano

To będzie słaby final ale fajna gra, 30h liniowej jazdy bez trzymanki z epickimi pojedynkami,oprawa i systemem walki, który daj boże da radość, choć pewnie tryby press and hold X for awesome też będą obecne.

 

Komu podobał się ff7r będzie pewnie zachwycony. 

Opublikowano

FF7R był BARDZO japoński i bardzo zabawny i fajnie napisany. Był RPG łączącym trochę akcji z budowaniem ekipy. Był momentami aż za bardzo anime, choć w najlepszych momentach też był za bardzo anime, tylko w pozytywnym sensie. Cały pomysł na grę był wywrotowy i kontrowersyjny - hicior AAA który nie jest tym, czego oczekiwano, to w świecie gierek jak herezja. FF7R... nie był jak God of War.

 

Jeśli liczę na jakieś podobieństwa, to że walki będą dobre (choć zupełnie inne) i scenki dobrze wyreżyserowane.

 

 

Będzie autowalka, ale w japońskich slasherach to normalne. W Bayonettę też można grać "tylko dla story" jeśli ktoś naprawdę chce to story... 

 

 

Ale i bez podobieństw, ogólnie wierzę w Square-Enix. Zapewnienia że "ten zespół czuje duszę serii" brzmią jak marketingowy optymizm, ale przecież FF XIV to dowód, że można zrobić zupełnie innego Fajnala, który jednak o dziwo też jest Fajnalem. Także o XV można powiedzieć, że nie miała wielu typowych cech serii, a jednak było w niej tyle fajnalowości.

Trochę też jednak wątpię w Square-Enix, bo o ile wydają masę ciekawych gier, to ich pomysły na zrobienie hiciora akcji są od czasów PSX-a... nietrafione, delikatnie mówiąc.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie te nowe gowy, to świetne gry, nawet jedne z ulubionych z tych gier co aktualnie wychodzą. Ale czy fajnal na modlę tego będzie dobry? Cały czas jak widzę tego FFa, to mam wrazenie że to będzie świetna gierka, ale mało fajnalowa, mało jrpgowa. No zobaczymy jak to finalnie wyjdzie, recenzje pewnie beda dobre, ale mam nadzieję że ktoś wyraźnie napisze ile tu jest fajnala w fajnalu i czy przypadkiem nie zostało tylko znane każdemu nazewnictwo.

FF7r był bardzo jrpgowy, bardzo fajnalowy, a walka była dla mnie kapitalna i mega wkrecajaca, aż zaluje ze tutaj tego systemu też nie zaimplementowali, no ale pewnie w 2 czesci remake będzie, więc  tu chcieli cos innego. 

Edytowane przez agst
  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 31.03.2023 o 19:10, Donatello1991 napisał:

To nie będzie gra z otwartym światem, więc wszystkie obawy odeszły. Pewnie na tej samej zasadzie co remake 7.

Czyli niesamowity, emocjonalny rollercoaster w wielkim budżecie i najlepszy Final? :fsg:

Opublikowano
21 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Czyli niesamowity,

Pewnie tak.

21 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

emocjonalny rollercoaster

Możliwe. 

21 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

w wielkim budżecie

Z pewnością. 

21 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

najlepszy Final? :fsg:

Raczej nie :dunno:

Opublikowano
4 godziny temu, Donatello1991 napisał:

Będzie język polski, więc kilka milionów dodatkowych kopii zejdzie.

 

Mam nadzieję że będzie mozna zmienić go na eng z poziomu gry a nie konsoli.

Opublikowano

Więcej promocji od Yoshidy.

 

"Praktycznie przez całą grę nie będzie loadingów. To coś, co mogliśmy osiągnąć tylko z PS5. (...) Gdyby nie pamięć PS5, szybkość transferu, SSD jakie ma PS5, gra nadal byłaby obecnie w trakcie tworzenia".

 

No ciekawe czy po 2,5 roku jakoś w końcu odczuję że jest nowa generacja podobno.

Opublikowano
33 minuty temu, ogqozo napisał:

Więcej promocji od Yoshidy.

 

"Praktycznie przez całą grę nie będzie loadingów. To coś, co mogliśmy osiągnąć tylko z PS5. (...) Gdyby nie pamięć PS5, szybkość transferu, SSD jakie ma PS5, gra nadal byłaby obecnie w trakcie tworzenia".

 

No ciekawe czy po 2,5 roku jakoś w końcu odczuję że jest nowa generacja podobno.

Ratchet, Returnal

Opublikowano

Hmm wszystkie exy na PS5 mają superszybkie loadingi (na czele z Demon's Solus, Ratchet i Returnal). God of War i Horizon co ciekawe, mimo, ze szybkie, to nie są tak ladnie wplecione w gamaplay, ale też to gry pisane na past geny. Na PC jest to jedna gra do tej pory - Forspoken, dzieki Direct Storage. Inni na razie to olali. Na Xbox tez nie ma odpowiednika. 

 

Ten Final to będzie niszczator nieziemski na PS5.  

Opublikowano
W dniu 8.04.2023 o 19:59, ogqozo napisał:

Więcej promocji od Yoshidy.

 

"Praktycznie przez całą grę nie będzie loadingów. To coś, co mogliśmy osiągnąć tylko z PS5. (...) Gdyby nie pamięć PS5, szybkość transferu, SSD jakie ma PS5, gra nadal byłaby obecnie w trakcie tworzenia".

 

No ciekawe czy po 2,5 roku jakoś w końcu odczuję że jest nowa generacja podobno.

Trochę ściema, bo na PC jest Direct Storage API, ale jak zrobią kiedys port to na pewno na PC też będą superszybkie loadingi, pytanie, jak obejdą wymagania co do słabszych PC, tzn. to chybe nie problem dodac ekran ładowania, gorzej jak coś bedzie sie z dupy doczytywać w tle:). 

 

Ale to czy będzie port, to duży znak zapytania, na razie to ex na PS5 :). 

Opublikowano
2 godziny temu, pawelgr5 napisał:

To chyba jutro jest ten April 13...

No tak, fakt to jutro State of Play głównego GOTY contendera niektórzy żyją w innym wymiarze Finalnej Fantazji. :fsg:

Opublikowano

Preorder oczywiście złożony, w tym samym sklepie, który mi wysłał FF7 Remake ponad tydzień przed premierą, jest nadzieja że jest jakaś magia hehe. To było fajne, grać w taką oczekiwaną grę nie wiedząc, czy jest dobra, może nawet dostanie wszędzie 6/10 za jakąś niewłaściwą scenkę, niebycie Wiedźminem 3 albo skaczący klatkaż. PEWNIE NAWET nigdy nie zwróciłem uwagi na okropne drzwi. No i gra była już opchnięta tuż po premierze hehe. 

  • Haha 1
Opublikowano

Dalej nie wiem co sądzić po tej prezentacji. Walki wyglądają spektakularnie, skryptowane momenty epicko, niektóre lokacje wręcz cudownie ale z drugiej strony miejscami mimika, gestykulacja czy wykonanie sklepikarzy i niektórych segmentów w tym całym hubie to kurde wręcz mocny PS3 vibe xd.

  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...