Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

coś pięknego, miesiąc po Zeldzie :fsg:.

Szykuje się największy Final w historii, wielki świat, struktura gry rodem z Witchera i Dragon Age'a, setpiece jak w Asura Wrath, do tego wszystko w sosie first party od Sony. 

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
  • beka z typa 2
Opublikowano

Mam też niezły dylemat tutaj, gierka wygląda momentami wrecz zdumiewająco i skala niektórych walk może być epicka. Ale jakoś za malo na RPG ta gra wygląda.

Mimo wszystko, kusi kupic nawet na premierę, bo nawet jak będzie malo fajnala w fajnalu, to gierka robi takie wrażenie, że chyba nie ma opcji żeby była slaba. No mam mały dylemat, moze recenzje mi cos rozjaśnią. 

Opublikowano

Wygląda jak jakies randomowe koreanskie mmo, latasz niemową i siekasz stworki. FF15 jakie było kazdy wie, ale akurat drużyna była fajna i lubiłem popierdalac po tej mapce i rozkladac obozowiska.

Pierwszy co mi na mysl przychodzi po tej prezentacji to Tera online w ktora gralem kilkanascie lat temu

 

Opublikowano

To nie będzie open world, było pisane na chyba każdej stronie tematu. Wśród lokacji będą ze cztery bardziej otwarte, nie cały świat. 

 

 

Piosenka przewodnia to "Tsuki Wo Mitati" czy jakoś tak w wykonaniu Kenshiego Yonezu, dość znanego piosenkarza. Okej, TO nie jest God of War

 

 

"Tsuki Wo Mite-ita"

Opublikowano

Epicka muzyka NAPIERDALA w tych materiałach, postaci na scenkach drą ryja w bardzo desperacki sposób, Clive i Cid to takie sexy husbando, że boisz się grać przy dziewczynie, a walki esperów na silniku gry wyglądają tak, że tylko idzie się spocić każdą częścią ciała, kurva, Bayonetta. Morda się cieszy. To nadal jest japońska gra. Spokojnie szykuje się najbardziej wyje'bana technicznie japońska gra, jaką do tej pory widzieliśmy.

  • Plusik 2
Opublikowano

Cudownie się to prezentuje. No nareszcie next-gen jak dla mnie.

 

Każdy element gry to topka branży. To co dzieje na ekranie się podczas walk nieraz przytłacza, ilość efektów jest tak duża że można się zastanowić, czy nie przeszkadza już w przejrzystości obrazu. 

 

System walki nie wydaje się być chaotyczny, ale przy takich możliwościach poruszania się bohatera trudno ocenić, czy kamera i gracz dadzą radę ogarnąć pole walki, zobaczymy.

 

Lokacje imponują, jedne ilością detali, drugie skalą, kolejne pomysłem na siebie. Miejscówki nie są totalnie nijakie jak w Forspoken, z drugiej strony nie ma częstej dla Japończyków tandety.

 

Fabularnie zapowiada się w porządku, ot wybraniec z mocą, choć zdecydowanie dojrzalej niż w każdej poprzedniej odsłonie serii. Ciekawi mnie dodanie NPC odpowiedzialnego za tłumaczenie obecnego stanu wydarzeń na politycznej mapie świata, no ale to może się skończyć na notkach do przeczytania.

Dobrze,  że nie widać nigdzie onee -sanów czy innych, powiedzmy, archetypów postaci typowych dla fanserwisu.

 

Walki z bossami rzeczywiście są USP-ami gry, God Of War ma się zdecyowanie czego wstydzić.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

O JA PIERDOLE CO TAMA SIĘ DZIEJE NA EKRANIE.

 

Po tym SoP nie mam już żadnych wątpliwości, że to będzie bardzo dobry tytuł. Pokazali na tyle różnorodny gameplay (a nie tylko trzymaj kwadrat przez całą grę jak w 15) i tak piękne środowisko, że będzie pre-order.

Opublikowano

Obejrzane w normalnej jakości. Walki i design środowiska wyglądają świetnie, nawet lepiej niż pierwszy trailer Forspoken :obama: Muzyka też dobra, w momencie wejścia battle theme miałem na początku skojarzenia z FF8

Spoiler

 

Jedyne czego mi brakowało to jakiejś eksploracji miasta, mam nadzieję że ta baza wypadowa to nie będzie jedyna miejscówka gdzie można zrobić zakupy, porobić mini-gierki itd. Walki summonów kojarzyły mi się z... Naruto Ultimate Ninja Storm. Właściwie jedyne co mocno odstaje to wykonanie i mimika niektórych NPCów. Potworki, animacje, efekty wyglądają bardzo dobrze a zakupy robisz u postaci pobocznej z FFXIII.

Opublikowano

Rozmach napierdala z ekranu praktycznie w każdej scenie na tym pokazie. Nie spodziewałem się, że to może być aż tak dopracowane na wielu płaszczyznach. Widać, że chcą przywrócić serii jej dawny blask, ale w zupelnie nowym wydaniu,  kosmiczny pokaz. 

Opublikowano

Walki summonów to jakiś kosmos, żaden GOW nigdy nie miał takiego rozmachu, w pewnym momencie widziałem nawet że Fenixem będzie rozgrywka niczym w ś.p. Omega Boost.

W zasadzie poza kukiełkami npc wszystko wygląda fantastycznie.

Opublikowano
9 minut temu, Rtooj napisał:

Walki summonów to jakiś kosmos, żaden GOW nigdy nie miał takiego rozmachu, w pewnym momencie widziałem nawet że Fenixem będzie rozgrywka niczym w ś.p. Omega Boost.

W zasadzie poza kukiełkami npc wszystko wygląda fantastycznie.

To może GoW sobie przypomni te epickie walki z bossami.

Opublikowano

Widać, że gra miała duży budżet i włożyli w nią bardzo dużo pracy. Podoba mi się muzyką, od razu wpada ucho, jest taka "fajnalowa", idealnie pasuje do gry z tej serii. 

Summony wyglądają tak jak mają wyglądać, czyli majestatycznie. Z zaprezentowanych moim faworytem Ramuh i Shiva.

System walki bardzo efektowny, z ogromną ilością rozbłysków, widać że to dzieło kolesia od DMC. Pewnie niektórzy gracze woleliby system turowy, ale te czasy już raczej nie wrócą.

Graficznie ślicznie, pod tym względem standardy dla exa na sonke zostały w 100% zachowane. Obejrzałem materiał w 4K, graficy to tam nie obijali się.

 

Podsumowując, wygląda to wszystko bardzo dobrze. Dodać do tego polskie napisy, dzięki którym miejmy nadzieję, seria rozwinie skrzydła na polskim rynku, i mamy tytuł obowiązkowy dla fanów RPG.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przez ten UI gra wyglada jak tryb single-player w MMO, ale to bardziej obserwacja, żadna wada. Graficznie też średnio, ale co z tego jeśli gra wyglada widowiskowo? Widać budżet, napracowanie, w dodatku to co widzisz śmiga na PS5 - żadnych niespodzianek. Dla laika w serii taka zmiana gameplayu i designu to strzał w 10 i powód aby się grą zainteresować.

 

Dzięki SquareEnixa, dzięki PlayStationa - pokazujecie wprost, że produkt premium musi kosztować, ale wiesz co dostajesz. Poproszę o demko.

Opublikowano

Miałem nie oglądać bo i tak zakup mam w planach, ale jednak nie mogłem wytrzymać i o matko bosko, co tam się dzieje to głowa mała. :obama: Walka dynamiczna jak w jakimś slasherze, te efekty czarów, ujęcia kamery, animacja - robi to spore wrażenie. Ogromnie podoba mi się design miejscówek (to miasto przy tej ogromnej górze). I super, że walki summonów nie będą na jedno kopyto, tylko każda może się na swój sposób wyróżnić. :banderas:

Czerwiec to będzie ekstra growy miesiąc!

Opublikowano

Graficznie jest nierówno ale walki to pewnie zdecydowana większość czasu gry, a te prezentują się totalnie spektakularnie i epicko. Wręcz szok jak to kontrastuje z tymi npc, mimiką i niektórymi lokacjami w tym hubie.

Opublikowano

Płyta wlatuje w japsko konsoli day 1 i będzie to prawdopodobnie najlepsza gierka tego roku obok RE4R. Uwielbiam walkę w stylu DMC (chociaż z drugiej strony tęsknię za klasycznym ATB), mroczniejszy i bardziej poważny design siada mi niesamowicie, muzyka oraz grafika też z tego co widzę i słyszę dadzą radę. Teraz tylko jeszcze wytrzymać te 2 miesiące do premiery.

  • Plusik 1
Opublikowano

wszystko mi sie podoba poza jedna rzecza ktorej nie lubie w jrpg czyli przynajmniej na tym gejmpleju wydaje sie, ze hp bardzo wolno schodzi przeciwnikom.

 

cos takiego mnie wkurwialo np. w xeno2 - wyskocza trzy kroliki i 5 minut je napierdalasz. nie dalo sie przy tym zginac, wiec po prostu bijesz te kroliki. walki z bossami, trudniejsi przeciwnicy itd spoko, ale mieso armatnie ma byc miesem armatnim.

Opublikowano

No to mam już gierkę na: praca>drzemka>rower>gierka :wub: podoba mi się to co zobaczyłem ale oczywiście bez przesadnej ekscytacji. Jest tutaj wszystko czego potrzeba żeby człowiek niechętny do jRPG spróbował bawić się dobrze. Ale ja to tak dopiero wrzesień... bardziej październik na spokojnie bez spiny, może w mniejszej cenie. Nikt mnie nie goni a gier jest od cholery.

Opublikowano

To:

4 minuty temu, Ölschmitz napisał:

hp bardzo wolno schodzi przeciwnikom.

 

cos takiego mnie wkurwialo np. w xeno2 - wyskocza trzy kroliki i 5 minut je napierdalasz. nie dalo sie przy tym zginac, wiec po prostu bijesz te kroliki. 

 

I to:

6 godzin temu, aph napisał:

To co dzieje na ekranie się podczas walk nieraz przytłacza, ilość efektów jest tak duża że można się zastanowić, czy nie przeszkadza już w przejrzystości obrazu. 

 

Jednak trochę mnie martwi. Błyska w trakcie tych walk strasznie i o ile trwało by to chwilę, to spoko, ale kilka minut? No boję się, że wymięknę, bo nie lubię zbyt długo oglądać takich efektów. Jeśli w trybie story, czyli na niższym poziomie trudności, te walki będą trwały krócej, to pewnie na nim będę grał.

 

No a poza tym biadoleniem cała reszta zapowiada się kozacko :asax:

  • Plusik 1
Opublikowano

Z początku byłem niezbyt przekonany, ale ostatnie informacje + ten pokaz sprawił że hype się pojawił. Dojrzała mroczna fabuła, może wreszcie będzie jakiś konkretny Fajnal w tym aspekcie, od dłuższego czasu. Walka, eksploracja, zadania poboczne, wszystko wygląda znajomo, bezpiecznie ale i efektownie (walka). Pewnie gdybym miał ps5 to bym się zastanawiał czy nie brać na premierę. Choć nadal mam w sercu zadrę za XIII i XV. No ale liczę że jednak dowiozą konkretną pozycję, szczególnie fabularnie.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Ölschmitz napisał:

wszystko mi sie podoba poza jedna rzecza ktorej nie lubie w jrpg czyli przynajmniej na tym gejmpleju wydaje sie, ze hp bardzo wolno schodzi przeciwnikom.

 

cos takiego mnie wkurwialo np. w xeno2 - wyskocza trzy kroliki i 5 minut je napierdalasz. nie dalo sie przy tym zginac, wiec po prostu bijesz te kroliki. walki z bossami, trudniejsi przeciwnicy itd spoko, ale mieso armatnie ma byc miesem armatnim.

Słuszna uwaga, w Xeno to było przegięcie, zwłaszcza w trójce z tymi mega długimi Chainami, gdzie chyba nawet animacji nie dało się pominąć x__x Tutaj możliwe, że tylko na potrzeby pokazu zwiększono HP przeciwników, żeby nie zdychali po jednym uderzeniu i dało się pokazać jakieś fajne combosy. No bo jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby mobki na tym samym levelu co gracz były aż tak gąbczaste.

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano

Też mi to nie pasuje. W zasadzie ze wszystkich tych pokazów nie pasuje mi po prostu to zbytnie efekciarstwo/festyniarstwo efektów specjalnych przy zwykłym ataku. SE od dawna ma z tym problem i chcą aby wszystkie walki wyglądały jak z Advent Children. Im nowsza gra tym więcej "syfu" na ekranie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...