Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 godzin temu, Schranz1985 napisał:

Jak ktoś wierzy w takie brednie że będzie jak w dante must die to xD.

Niby dlaczego w NG+ miałoby tak nie być? Przecież to się często wrzuca.

Opublikowano
2 minuty temu, Schranz1985 napisał:

Nikogo nie obchodzi ng+.
90% ludzi robi grę raz i do żyda.
Chcę od początku grać jak człowiek a nie być traktowany jak małpa.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
 

 

małpa wysyłająca posty z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka dodajmy.

  • Haha 2
Opublikowano
4 minuty temu, Schranz1985 napisał:

Nikogo nie obchodzi ng+.
90% ludzi robi grę raz i do żyda.
Chcę od początku grać jak człowiek a nie być traktowany jak małpa.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Poczekaj aż zagrasz w DMC V i się przekonasz jak się włącza to Dante Must Die o którym tak zacząłeś!

  • Haha 1
Opublikowano

Jest łatwo. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy twierdzili, że tego Malboro na bagdanch się za długo tłucze. Przecież gdyby było krócej, to byłby żart, samograj dla dzieci. Minibossowie i bossowie ratują sytuację swoją gąbczastą naturą.

 

Co mnie martwi, to to że w trybie "wyzwania Eikonów" niestety też jest brak odradzających się przeciwników i cinematic korytarz do przodu. Mam nadzieję, że full nie będzie nas zmuszał do parcia z fabułą i pozwoli trochę powalczyć. Argumenty pokroju - będzie tryb "Dante must die" do mnie nie przemawiają, bo to jednak  sugeruje, że gra może mieć taką korytarzową formę i po pokonaniu grupy wrogów, w lokacji nie uświadczymy więcej przeciwników. 

 

Być może demo celowo jest jakie jest i miało swoją dynamiką zachęcić bardziej fanów gier akcji... 

Opublikowano

W demie nie podobały mi się dwie rzeczy:

1. walka między Eikonami była zbyt nieczytelna, nie wiadomo co się dzieje przez 90% czasu. To chyba kwestia kolorystyki (oba są ogniste) i blura oraz niestabilnych klatek. Podobno demko leci na starym buildzie 1.001 a do retaila ma pójść sporo młodszy 1.003.

2. Polskie tłumaczenie. Niestety sporo błędów (np furgonetka xD), niefortunne przekłady (gile), no i za dużo niepotrzebnych przekleństw (momentami jak w filmach papryka vegi) których nie ma w wersji angielskiej i japońskiej (a przynajmniej nie tak mocnych). No nie popisali się z tłumaczeniem, całe szczęście odpuścili sobie dubbing. Ja będę grał 100% english.

Opublikowano
1 godzinę temu, Masamune napisał:

Jest łatwo. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy twierdzili, że tego Malboro na bagdanch się za długo tłucze. Przecież gdyby było krócej, to byłby żart, samograj dla dzieci. Minibossowie i bossowie ratują sytuację swoją gąbczastą naturą.

 

Co mnie martwi, to to że w trybie "wyzwania Eikonów" niestety też jest brak odradzających się przeciwników i cinematic korytarz do przodu. Mam nadzieję, że full nie będzie nas zmuszał do parcia z fabułą i pozwoli trochę powalczyć. Argumenty pokroju - będzie tryb "Dante must die" do mnie nie przemawiają, bo to jednak  sugeruje, że gra może mieć taką korytarzową formę i po pokonaniu grupy wrogów, w lokacji nie uświadczymy więcej przeciwników. 

 

Być może demo celowo jest jakie jest i miało swoją dynamiką zachęcić bardziej fanów gier akcji... 

Tak, ale przecież to był tutorial...:)

Dla mnie akurat ten system walki siadł idealnie, zobaczymy jak będzie w regularnej grze. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, ogqozo napisał:

 

 

Poczekaj aż zagrasz w DMC V i się przekonasz jak się włącza to Dante Must Die o którym tak zacząłeś!

Ale w DMC przynajmniej od początku jest hard. Ok, rozumiem że Ultimaniac Mode (czyli odpowiednik DMD) nie dadzą na start, bo trzeba jakoś zachęcić graczy do ng+, ale tryb Final Fantasy (hard) powinien być alternatywą dla bardziej wprawionych graczy od pierwszego odpalenia gry. 

 

Cytat

1. walka między Eikonami była zbyt nieczytelna, nie wiadomo co się dzieje przez 90% czasu. To chyba kwestia kolorystyki (oba są ogniste) i blura oraz niestabilnych klatek. Podobno demko leci na starym buildzie 1.001 a do retaila ma pójść sporo młodszy 1.003.

Eeee, tam dosłownie klepiesz w 3 guziki? Ataki Ifrita są bardzo dobrze wizualizowane, od razu wiadomo kiedy trzeba wykonać unik, cała reszta to zwykłe strzelanie + okazjonalne QTE. W porównaniu do syfu na ekranie z takiej Bayonetty, tutaj nie ma problemu żeby się odnaleźć. 

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano
7 minut temu, Josh napisał:

 

 

Eeee, tam dosłownie klepiesz w 3 guziki? Ataki Ifrita są bardzo dobrze wizualizowane, od razu wiadomo kiedy trzeba wykonać unik, cała reszta to zwykłe strzelanie + okazjonalne QTE. W porównaniu do syfu na ekranie z takiej Bayonetty, tutaj nie ma problemu żeby się odnaleźć. 

 

 

 

Nie chodziło mi o gameplay, tylko o te wstawki filmowe na początku dema i na koniec gdy się naparzają. Trochę jak te swego czasu popularne filmy kręcone z ręki gdzie chu.ja widać.

Opublikowano
4 godziny temu, Josh napisał:

Ale w DMC przynajmniej od początku jest hard. Ok, rozumiem że Ultimaniac Mode (czyli odpowiednik DMD) nie dadzą na start, bo trzeba jakoś zachęcić graczy do ng+

 

 

Z tego co pamiętam to musisz odblokować son of Sparda (hard), przechodzisz Son of Sparda to odbokowujesz Dante Must Die I inny tryby. Trzeba wiele razy przechodzic te grę, dość częste w japońskich grach.

Opublikowano

Aż musiałem sprawdzić. Faktycznie, chyba tylko w DmC hard był dostępny od początku, czyli wychodzi na to że Ninja Theory jako jedyni zrobili to dobrze :gayos:

Opublikowano

Wiadomo może czy to kontekstowe lore odczytywane po przytrzymaniu touchpada jest możliwe do odtworzenia później, jak się przegapi wpis? Gdzieś przeczytałem, że w grze znajdziemy lokacje, w której można przejrzeć wszystko co odczytaliśmy, ale nie wiem co w przypadku gdy coś się skipnie.

 

Moje OCD nie wyrobi i będę co 20 sekund właził do Active Time Lore patrząc, czy jest coś nowego. 

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem to nie jest kompedium lore jak w np w FF XIII, wiec nic nowego tam pojawiać się nie będzie - to ma byc przypominajka jakbyś się pogubił w fabule albo zrobił przerwę w graniu i potrzebował sobie przypomnieć kto jest kto. Ale mogę się mylic.

Opublikowano

Też trochę się tego obawiam. To ewidentnie nie jest tylko informacja "co mogłeś przegapić w grze", jest wiele wzbogających opowieść detali, czasami naprawdę takich że nie warto przegapiać, te fakty rzucają nowe światło na różne wydarzenia i postaci. A takie przerywanie gry ciągle to, nie wiem...

 

 

Myślę jednak, że wydaje się to oczywiste, że nie powinni tego robić, czynić to dostępnym tylko w danym momencie. Zakładam, że wszystko będzie w encyklopedii. Encyklopedia też jest bardzo rozbudowana. Można klikać powiązane, można wyszukiwać. Jest też to mini-gierka, bo jest procent odkrycia i rośnie nam "wisdom" od odkrywania treści (nie wiem do końca, czy ten wisdom coś daje poza encyklopedią). Nie jest to powiedziane wprost jak na razie, czy będzie tam wszystko. Ale wstępnie mam wrażenie, że wszystko z ATL tam będzie. 

Opublikowano

Pograłem dalej, polazilem po bagnach, jeden boss, zaraz drugi

 

Spoiler

(marlborasek <3)

 

po chwili custscenek trzeci. No kurcze coś nie wkręca mnie naparzanie w kółko combosa, trójkąt trójkąt trójkąt ogniem, czekać na recharge mocnego ataku i tak przez 15 minut, bo bossowie to gąbki na ciosy. System walki z FF7R dużo bardziej mi siadł.

 

Sama eksploracja to zero świeżości  - pusty nieinteraktywny korytarzyk od czasu do czasu z lootem do podniesienia, ikonką wskoczenia gdzieś i killroomem z mobkami.

 

Chociaż bardzo bym chciał to na razie tak trochę <meh> ale pewnie i tak kupię, jeśli historia i fabuła będzie sensowna na dłuższą metę.

  • Lubię! 1
  • Haha 1
  • Smutny 1
Opublikowano

Czy tylko ja mam wrazenie, ze japonski dubbing tu nie pasuje do tego chyba lipsync w wersji japonskiej nie istnieje. Pierwotnie chciałem grę ograć własnie w języku kwitnącej wisni ale chyba jednak pozostawie angielskie glosy.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Rtooj napisał:

Wg mnie akurat wilk jest zbyt infantylny, pluszowy zrobiony pod zabawki.  Już ten Rinoy był lepszy, można było niż przynajmniej strzelać.

Ale to tylko w demie, po timeskipie wilk już jest duży i pewnie będzie ładnie pomagał w walce. 

 

Cytat

Czy tylko ja mam wrazenie, ze japonski dubbing tu nie pasuje do tego chyba lipsync w wersji japonskiej nie istnieje. Pierwotnie chciałem grę ograć własnie w języku kwitnącej wisni ale chyba jednak pozostawie angielskie glosy.

Ja często w jrpgi gram z oryginalnym jap. voice-actingiem, ale to bardziej w takie typowo anime-style. Tutaj klimat gry i postacie prezentują się zbyt poważnie i jakoś mi ta japońszczyzna się gryzie, więc na pewno będzie szarpanie z angielskim dubbem, tym bardziej że brzmi bardzo dobrze.

 

 

Edytowane przez Josh

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...