Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Moja predykcja opencritic/metacritic: 91. Nie bardzo widzę, co mogłoby pójść tutaj nie tak, patrząc na poziom zachwytów w preview i nawet demka wprowadzającego. 

No nie wierze, ze bedzie gorzej niż z 15, ale remake legendarnej siódemki nie dobił do 90

Przechwytywanie.JPG.ef7adc948114880a0da173d5548948ba.JPGPrzechwytywanie2.JPG.0150e7801d9e8f0711425dfb6dc0f270.JPG

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Starh napisał:

Ta, ale na grze też wtopili sporo hajsu...

Maszynka do zarabiania $ dla square jest FF XIV i dodatki do tej gry 

Nie, gra pokryła koszt produkcji day1. Ale 15tka taka jak była ostatecznie była robiona kilka lat jak każda gra, po prostu zmienili versusa na 15 na next geny.

4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Moja predykcja opencritic/metacritic: 91. Nie bardzo widzę, co mogłoby pójść tutaj nie tak, patrząc na poziom zachwytów w preview i nawet demka wprowadzającego. 

Myślę że coś koło tego będzie, ja chcę dobrą Grę o Tron The Game, w stylu FF.

edit - gra miała być na 2 blurayach jak FF7R2 ale dali radę skompresować.

Just Like Final Fantasy 7 Rebirth, Final Fantasy 16 Was Going to Ship on Two PS5 Discs | Push Square

Edytowane przez aph
Opublikowano
10 godzin temu, Shen napisał:

No nie wierze, ze bedzie gorzej niż z 15, ale remake legendarnej siódemki nie dobił do 90

Przechwytywanie.JPG.ef7adc948114880a0da173d5548948ba.JPGPrzechwytywanie2.JPG.0150e7801d9e8f0711425dfb6dc0f270.JPG

Tylko Midgar dał się we znaki, co nie zmienia faktu, że remake, a potem wersja PS5 z DLC na 89 był ocenione przez graczy i recenzentów bardzo solidnie. 

 

Part 2 zapewne jak nie będzie potknięć technicznych też się w granicy 90 zakręci. 

 

FF XV trochę za wysoko ocenili na premierę, gdy by ta gra wyszła teraz to już tak dobrze by nie było :D. 

Opublikowano

Gdybym mial ps5 to bym mi glowa mocno skrecala w strone 16ki. Dark fantasy, walki summonow, ciezszy klimat. A nie jak w robione sto lat 15ce 4 pedzi w cadilacu jezdzi po mapie.

Opublikowano

Ja wczoraj miałem okazję zagrać w demko i to co się miejscami w nim dzieje to nawet God of War by się nie powstydził. :obama: 
Aż się boję co to w pełnej wersji będzie.

Cieszy mnie świetny klimat jaki wylewa się z ekranu, główny bohater który da się lubić, system walki też daje mocno radę. :banderas: 

Reżyseria cutscenek jest świetna, no i fabuła zapowiada się soczyście - mroczna, bez kompromisów, trup ściele się gęsto.

W ogóle pojawienie się Dragoona w demki, aż ciary miałem, i ten soundtrack. :obama:

Na takiego singlowego FF czekałem od dawna.

 

Super, że za grę odpowiada zespół Yoshi-P, to co ten chłop pokazał po wtopie z podstawową 14-stką i dalej w dodatkach do niej, pokazuje, że wie jak mieszać elementy z różnych Finali i tworzyć bad guyów. ;)

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Fajny patent byl z tym Dragoonem bo mowiac "Can I have this dance" czy cos takiego bylo to odniesienie do innego dragoona z FF14. Taki easter egg.

W czwartek praca z domu wiec akurat jak gra przyjdzie to bede mogl napierdzielac.

Opublikowano

Demko na PS5 pobrane, jeszcze kończę Elden Ring zanim to ogarnę.

Uwielbiam tę serię, FF VII, FFVIII i FFX to gry, na których się wychowałem i traktuję je jako wybitne. 

XV może nie była jakaś rewelacyjna, ale skończyłem ją i w miarę dobrze wspominam.

 

Nie rozumiem tych narzekań, że XVI będzie bardziej korytarzowa, dla mnie to akurat sam plus. Osobiście przejadają mi się już gry z wielkimi, otwartymi światami. 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 minuty temu, Zajcik napisał:

 

Nie rozumiem tych narzekań, że XVI będzie bardziej korytarzowa, dla mnie to akurat sam plus. Osobiście przejadają mi się już gry z wielkimi, otwartymi światami. 

Tez nie rozumiem. Ktoś tu pisał, ze japonczycy nie potrafia w otwarte światy. No ja się jakiś czas temu nabiegałem po ogromnej i pustej mapie w Xenoblade 3, nie była to najmocniejsza strona gry.

Opublikowano

Prawda jest taka, że te otwarte światy są graczom wciskane głównie z ekonomicznego punktu widzenia - im więcej znaczników i sztucznego wydłużania gry bezsensownymi questami, tym dłużej gracz potrzyma taką grę zanim ją odsprzeda. Jeszcze śmieszniej wymyślili w Assassinach, gdzie trzeba mieć określony level, żeby pchnąć fabułę dalej :devil:

Jedynie Wiedźmin 3 pokazał jak to się robi.

Opublikowano

No ale fajnie jest wyjść na jakiś większy teren z epickimi wieczkami i pofarmic exp czy eq.
Niby mają być jakieś hunty więc wierzę że będą ciekawe tereny do polatania.
Demko mnie nie zachwyciło ale na niektórych materiałach wygląda spoko.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 minuty temu, Schranz1985 napisał:

No ale fajnie jest wyjść na jakiś większy teren z epickimi wieczkami i pofarmic exp czy eq.

Jeśli to będzie dobrze wyważone to why not.

Ponoć wzorowali się na Nioh z budową świata więc miejsc do polatania i ukrytych miejscówek nie powinno zabraknąć 

 

Opublikowano
Cytat

 

Prawda jest taka, że te otwarte światy są graczom wciskane głównie z ekonomicznego punktu widzenia - im więcej znaczników i sztucznego wydłużania gry bezsensownymi questami, tym dłużej gracz potrzyma taką grę zanim ją odsprzeda. Jeszcze śmieszniej wymyślili w Assassinach, gdzie trzeba mieć określony level, żeby pchnąć fabułę dalej :devil:

Jedynie Wiedźmin 3 pokazał jak to się robi.

 

Na szczęście gry wideo to nie są same skrajności i można zrobić sensownych wielkości mapkę, która nie jest mdłym korytarzykiem Krasza Bandikuta, ale też nie przegiętym, pustym polem z Xenoblade'a. Liczę na to, że w FFXVI dobrze zbalansują wielkość miejscówek oraz, że obok liniowych bagien pojawią się też nieco większe lokacje. 

  • Plusik 2
Opublikowano
20 minut temu, Schranz1985 napisał:

No ale fajnie jest wyjść na jakiś większy teren z epickimi wieczkami i pofarmic exp czy eq.
Niby mają być jakieś hunty więc wierzę że będą ciekawe tereny do polatania.
Demko mnie nie zachwyciło ale na niektórych materiałach wygląda spoko.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
 

Bankowo będą większe bo na trailerach są momenty że zapierdziela bohater na chocobo.

Opublikowano (edytowane)

Będzie przecież hub-lokacja, z której będziemy przyjmować misje poboczne, więc lokacje muszą być zaprojektowane tak, żeby zapewnić wyzwanie przy ponownych odwiedzinach. Jedyny minus to podróżowanie po mapie, bez możliwości potyczek. Kiedyś w Breath of Fire IV, który był jednym z moich ulubionych jrpg, był podobny system, z tym że idąc ścieżką z punktu do punktu na płaskiej mapie świata, trafialiśmy na randomowe potyczki, czy lokacje (chyba nawet generowane losowo). Bez otwartego świata też bawiłem się świetnie. Nawet FFXV niby mający otwartą strukturę świata, szkielet miał jak FFVIII, czy BoFIV tyle że zamiast miniatury Squalla biegającej po pseudo 3d mapie z lokacji fabularnej do innej lokacji fabularnej, mieliśmy mapę znacznie bardziej szczegółową ale wciąż z wyraznie zaznaczonymi punktami w postaci miast i wiosek, wokół których kręciła się ekipa. Mapa więc mnie nie razi, martwię się nieco jednak o system walki. W demie poza bossami - zerowe wyzwanie. 

Edytowane przez Masamune
Opublikowano
36 minut temu, YETI napisał:

Sądziłem, że ogrywając demo, widziałem większość rzeczy jakie oferuje w kwestii walki. Chyba się myliłem.

 

 

 

Jakby w demo pokazali wszystko, co gra ma do zaoferowania, byliby debilami xD. 

Recki środa 16:00. 

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...