YETI 11 046 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 2 godziny temu, Faranell napisał: To ja dodam swoje 3 groszę, jako wierny fan Finali (no nie wszystkich). Ja wiem, że to tylko demo, ale gra wydaje się prosta, za prosta. Oczywiście ani razu nie sprawdziłem tych "pierścieni', bo to w ogóle już samograj będzie. Czy jest jakieś info, że będzie do wyboru trudniejszy poziom trudności, albo że demko ma niski poziom trudności? Będzie wymagająco. 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Taaa już demko pokazało jak będzie trudno.Spamowanie ataku magii a jak co to potionik i elo Aczkolwiek tak mało hp spadało że trzeba było się postarać żeby zginąć.Mnie się nie udało.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 3 Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 (edytowane) 26 minut temu, Schranz1985 napisał: Taaa już demko pokazało jak będzie trudno. Spamowanie ataku magii a jak co to potionik i elo Aczkolwiek tak mało hp spadało że trzeba było się postarać żeby zginąć. Mnie się nie udało. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Nie grałem jeszcze w demo, to się wypowiem. Takie czasy. Obecnie większość gier jest upraszczana i być może tutaj - na domyślnym/startowym poziomie trudności - jest podobnie. Ostatnio kończyłem dwa dość nowe jrpgi, DQ11 i Yakuzę LaD. Pierwszego przeszedłem trzymając pada jedną ręką. Drugiego podobnie, poza jedną przegiętą walką bliżej końca, a w zasadzie grindem potrzebnym, aby podbić poziom i ją zaliczyć. FFXVI może wpisywać się w obecny standard. Dla mnie, fana serii od czasów PS1, najważniejsze jest, aby była niezapomniana fabuła i drużyna. Edytowane 14 czerwca 2023 przez marcinwks Cytuj
agst 138 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 3 godziny temu, Rtooj napisał: Gra mocno przypomina klimatem Grę o Tron i Neon Genesis Evangelion, fantastyczne połączenie. Mi jeszcze przypomina klimatycznie Vagrany Story, co oczywiście jest na mega plus, to byla fantastyczna gra. 3 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Jak ktoś wierzy w takie brednie że będzie jak w dante must die to xD.W gierce która idzie w casuali pod sprzedaż milionów.A demko jest wycinkiem pełniaka i przenosi się save.I jest banalnie.I widać że ma być łatwo szybko i efektownie.I to już od dawna się nie kryją że seria idzie w tę stronę.Jest jak jest, niech chociaż story dowiozą.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
agst 138 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 (edytowane) 10 minut temu, marcinwks napisał: Nie grałem jeszcze w demo, to się wypowiem. Takie czasy. Obecnie większość gier jest upraszczana i być może tutaj - na domyślnym/startowym poziomie trudności - jest podobnie. Ostatnio kończyłem dwa dość nowe jrpgi, DQ11 i Yakuzę LaD. Pierwszego przeszedłem trzymając pada jedną ręką. Drugiego podobnie, poza jedną przegiętą walką bliżej końca, a w zasadzie grindem potrzebnym, aby podbić poziom i ją zaliczyć. FFXVI może wpisywać się w obecny standard. Dla mnie, fana serii od czasów PS1, najważniejsze jest, aby była niezapomniana fabuła i drużyna. Z DQ to być może nie ustawiłeś silniejszych potworków, gdybyś to miał to poziom trudności by był idealny i musiałbys kombinować. Tutaj demko jest faktycznie łatwe, podejrzewam, że wieksze wyzwanie dopiero w ng+, coś jak w ff7 remake. Edytowane 14 czerwca 2023 przez agst Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 5 minut temu, agst napisał: Z DQ to być może nie ustawiłeś silniejszych potworków, gdybyś to miał to poziom trudności by był idealny i musiałbys kombinować. Tutaj demko jest faktycznie łatwe, podejrzewam, że wieksze wyzwanie dopiero w ng+, coś jak w ff7 remake. Tak. Grałem na domyślnym poziomie startowym. Nie zmienia to faktu, że X lat wstecz domyślny poziom był dużo bardziej podkręcony w grach, niż ma to miejsce obecnie. Dla kogoś kto przechodzi dziesiątki gier rocznie to raczej dobra zmiana, bo pozwala unikać grindu. Dla kogoś kto kupuje jedną grę na pół roku, to może być problem. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Tak i zauważ że dużo ludzi narzekało na system walki w FF7 .A system był świetny ale do tego był potrzebny HARD mode.Dopiero tam uczyłeś się gry, jak ustawiać materię jak stagerrowac przez weaknes przeciwników i miałeś ograniczone leczenie.2 światy.I tu możliwe że będzie podobnie.Generalnie dziś ludzie są leniwi i większości nie chcę się zgłębiać tajników systemu.Temu mamy takie gry jakie mamy, 2 ataki na krzyż i spamowanie leczenia .Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Dodatkowe poziomy trudności mogą być w każdej grze. God of War to łatwizna dla każdego, ale najwyższy poziom trudności jest absurdalny, walki trwają masę czasu bo przeciwnicy mają niekończące się HP i walą bardzo mocno. Walka staje się dość powtarzalnym zadaniem, po pierwsze unik unik, tarcza. To żaden problem zrobić "trudną" grę, przestawiasz kilka cyferek i jest. W FF XVI będzie nie tylko dodatkowy poziom, ale też ranking na punkty. Oczywiście nie chcieli tego robić w podstawowej grze, "żeby nie deprymować przypadkowego gracza wielkim C na ekranie". Ale wysoka ocena też będzie bardziej kwestią przyjęcia odpowiednich taktyk, niż jakiegoś bijatykowego nawalania combosów nie z tego świata w just frame'ie. Niemniej "wysoki sufit" może być w każdej grze. FF7 Remake pozwala na bardzo wiele, nawet przy pierwszym przejściu. Niedosyt zostawia raczej dość niewielka liczba walk, w których faktycznie jest czas wykorzystać te możliwości systemu. No ale i tak o wiele więcej niż w prawie każdej grze dostającej GOTY hehe. Cytuj
Josh 4 842 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Godzinę temu, YETI napisał: Będzie wymagająco. Jako ziomek, który zjadł zęby na DMC i Dante Must Die absolutnie nie wierzę, że będzie aż tak ciężko. Ale bardzo bym chciał. Inna sprawa, że szkoda że hard dostępny będzie dopiero na NG+. 1 Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 58 minut temu, Schranz1985 napisał: Taaa już demko pokazało jak będzie trudno. Spamowanie ataku magii a jak co to potionik i elo Aczkolwiek tak mało hp spadało że trzeba było się postarać żeby zginąć. Mnie się nie udało. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Ciekawe komu wierzyć, gościowi który pracował przy grze, czy takiemu trollowi jak ty, który już chyba z 10 razy pisał w tym temacie, jak mu się ta gra nie podoba i jak w ogóle może podobać się komukolwiek. Człowieku, nie mecz się i przy okazji my skorzystamy z tego, że będziesz omijał ten temat. 2 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 No ale właśnie chodzi o to żeby walka była ciekawa i skillowa a nie że hp x5 a klepiesz 2 przyciski.Perfect parry, uniki dające bonus do DMG czy stagerr itd.Tu ideałem jest chyba Sekiro .Można być januszem i dziubac bossa 5min a można go roznieść w pył moment mając odpowiedni skill i timing.I też radość z opanowania gry i walki jest wtedy nieporównywalna.Nawet fajnie to wygląda.Może chociaż ten hard dostarczy.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Co Wy pierdolicie w tym temacie, że teraz są same samograje i że ten Final będzie łatwy? Przecież od dawna wiadomo, że będzie miał hard mode, challenge mode, ng+, jakie są podstawy do tej wypowiedzi? Samograje - gdzie? God of War na hard łatwy? Tlou 2 na permadeath łatwe? Zelda samograj, nic nie trzeba główkować przy shrinea'h, ostatni boss w Sekiro łatwy? Moze zacznijcie grać w gry, bo zero merytoryki w takich ogólnikowych wypowiedziach, jak gra jest action RPG, a nie turówką, nie znaczy, że jest samograjem, ale może nim być, bo będzie tryb dla emerytów Story Mode i jest to zajebista opcja accessibility , z której za kilkanaście lat większość forumowiczów będzie korzystała, bo refleks i umysł juz nie ten. 5 1 1 Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Dla mnie gry są za trudne Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 W jakimś stopniu jestem skłonny uwierzyć w ten wysoki poziom trudności, bo już w DLC do FFVIIR opcjonalne walki a szczególnie boss to był 1 Cytuj
Rtooj 1 680 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Gra będzie za prosta, polskie napisy powodują że gra jest niegrywalna, niektórzy powinni pomyśleć zanim coś napiszą. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Uwaga, będzie hard mode ale przy 2 przejściu którego 90% ludzi nie odpali.A podobno przy ng++++ bedzie obiecane dante must dye.Ale najpierw 50h kwadrat kwadrat trójkąt na normalu xD.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 50h epickosci? A jakże. Cytuj
Killabien 556 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Ale ty Schranz pierdolisz glupoty. Rozumiemy, nie podoba ci sie gra to wypierdalaj. Po chuj piszesz 100 razy to samo? Pograles w demo ktore pokazuje moze z 2h gry i juz wiesz wszystko o rozwoju postaci, o calej mechanice i fabule i i tak ci sie nie podoba to wypierdalaj i pozbieraj swoje zabawki po drodze. 1 Cytuj
oFi 2 496 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 W dniu 7.04.2023 o 23:54, Schranz1985 napisał: Hc to się robi na start a i tak jest dość łatwo. Ja mam 20h 13ch i robię przerwę. Jakoś tak mam że robię chapter max 2 dziennie i nie mam ochoty zarwać nocki. Trochę słabsze momenty teraz. Ten wózeczek w kopalni xD, no dajcie spokój. Bossy też nie za specjalne. No i dotarłem na wyspę. Generalnie im dalej tym gorzej. W ogóle mnie nie interesuje story, co się stanie z Ashley itd Ale mercenaries to akurat chętnie bym zagrał bo gunplay w tym re daje radę. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Patrzcie jakie głupoty on jeszcze pisał o residencie bożym. Dodać do ignora i lepiej nie wchodzić z nim w polemikę. Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 15 godzin temu, Schranz1985 napisał: No właśnie, czy tu będzie jakaś głębia systemu, rozwój postaci, kombinowanie z eq i skillami? Bardziej niż ludzie myślą, patrząc na wszystkie porównania do Devil May Cry. Ulubionym fajnalem wielu twórców jest FF V, i mówią często że dobieranie umiejętności w całej grze trochę przypomina im ten system klas. Naprawdę ta gra z czasem będzie bardziej RPG-owa niż większość osób tutaj myśli. Dobór technik, kolejności, taktyki w czasie by zastaggerować przeciwnika i jak najbardziej i efektowniej mu dowalić limitami itd. Jasne, można nawalać kwadrat. W większości gier można. Na Push Square w ankiecie nie ma jakichś bardzo mieszanych uczuć co do demka mdr. Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 On się zachwyca Szczury 2, gdzie idziesz po sznurku i skrypty od razu ogarniasz. Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Serio to te porównania do DMC są już zbyt wszechobecne. Okej, powierzchownie widać podobieństwo. Niemniej ta gra nadal ma na celu rozwój postaci. I ogólny schemat rozwoju jest podobny jak w FF V (czy masie innych jRPG jak Xenoblade 3 itd.) - używasz różnych "klas", uczysz się nowych umiejętności, po wymasterowaniu możesz tych umiejętności używać w innych klasach, tworzysz zabójczo wydajne kombinacje cech. Ponadto podejście do walki opartej na cooldownach zawsze będzie wymagało innego podejścia. W DMC też pojawiło się kilka mechanizmów typu "ładujemy pasek", ale w FF XVI chodzi w sumie głównie o nie. Twórcy naprawdę w wywiadach najwięcej ze wszystkich Fajnali mówią o FF V i systemie walki i klas z niego, po nim najwięcej o FF III. Jako swoje ulubione itd. Prawie w ogóle nie wspominają o najbardziej kultowych późniejszych fajnalach 6-9. Cytuj
Rtooj 1 680 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Wystarczy wcisnąć w drugiej części dema + by wiedzieć że to jest DMC ;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.