Opublikowano 3 czerwca 20222 l 48 minut temu, Wiolku napisał: Tu aż się prosi o jakieś duże walki armii na polach i Ty w tym wszystkim jako niszczyciel. Póki, co stonowanie. Screeny czekolady fajniejsze niż ultra chaotyczny zwiastun. No i jeszcze rok czekania xd Co oni tam śpią? No właśnie jaranko mega, ale 2023? Jeszcze może obsuwa dodatkowa wejdzie. Ja liczyłem na ten rok. Ba niektórzy z forumka gadali głupoty po zapowiedzi, że wiedzą, że wyjdzie rok temu. Może to syndrom Cyberpunka?
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Insajderzy z Twittera pisali że wyjdzie w tym roku przed Forspoken xd Trailer wygląda świetnie, a te walki summonów to
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Klimaty fantasy, a nie to futurystyczne gowno z ff7 remake, 13 czy 15 to juz plus. Tylko, zeby system walki nie był tak prymitywny jak w FF15. No i nauczony wczesniej wspomniana grą, chyba poczekam na jakas edycje goty, na premiere nie wezme na bank.
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Zupełnie do mnie nie przemawia na tą chwilę ten Fajnal. Ten system walki nie wygląda zachęcająco, do tego jakieś paski życia jak w bijatykach. Fabularnie może coś z tego wreszcie wyjdzie Square Enix, ale do ich gier podchodzę mocno ostrożnie.
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Dla mnie najlepsza gra na SoP. Pod względem technicznym widać, że gra przeszła długa drogę, jest znacznie ładniej. Świetna muzyka w trailerze no i te summony, mam tylko nadzieję, że SE nie będzie ich wydawać jako dlc
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Zwiastun mnie niesamowicie nakręcił, świetnie zmontowany, te walki summonów wyglądają cudnie. Sam system walki wydaje się ewolucją z Remake, w każdym razie zapowiada się, że FF XVI nie podzieli losu FF XV. xD Ale ta premiera summer 2023 to XD. Z drugiej strony mogę poczekać jeszcze rok jak gra będzie kompletna od początku do końca. No i niezłe babeczki będą. Spoiler
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Godzinę temu, Sedrak napisał: Będzie to na XSX? ff na rok, a forspoken na dwa lata jezeli dobrze pamietam. Tylko, ze ff7r tez mial byc na rok w czerwcu sie konczy ekskluzywnosc na epic store, wiec mozliwe, ze cos sie ruszy
Opublikowano 3 czerwca 20222 l 3 minuty temu, 20inchDT napisał: wiec mozliwe, ze cos sie ruszy mordo, nie chcesz grać w tego crapa
Opublikowano 3 czerwca 20222 l nie chce. przeszedłem oryginal ff7 i nie lubie fabularnie tej czesci. jedyne co mnie interesuje to czy sony tego nie wykupi na zawsze, bo chcialbym wiedziec co sony odwali w sprawie ff16
Opublikowano 3 czerwca 20222 l Godzinę temu, 20inchDT napisał: chcialbym wiedziec co sony odwali w sprawie ff16 Czytalem, ze na 10 milionow sprzedanych sztuk FF15, tylko 1,1 to był xbox. Jestem skłonny przyjąć te liczby do wiadomosci, biorac pod uwage jak w przeszłości sobie radziły jrpg na xboxach. Gdyby sony chciało exa, to pewnie finansowo to w ich zasięgu.
Opublikowano 5 czerwca 20222 l Za system walki odpowiedzialny jest ziomek co pracował przy DMC5 i Dragon's Dogma. Dobrze to wróży.
Opublikowano 22 czerwca 20222 l Może nawet lepiej, że nie będzie to typowy open-world. Wystarczy mi coś w stylu XII, odpowiednio rozbudowane. Super, że nad systemem walki pracuje gość odpowiedzialny za ten element z Dragon's Dogma - będzie widowiskowo i responsywnie.
Opublikowano 22 czerwca 20222 l Tak czytam o tym FF o wydaje się, że gra będzie spoko. Od czasu pierwszej 13 nie miałem żadnej podjarki na tą serię, a w tym wypadku wszystko mi się podoba.
Opublikowano 24 czerwca 20222 l Dziwi brak party. Mam nadzieję, że system walki będzie mocno rozbudowany, bo jeżeli ograniczy się do 5 ataków + możliwości zmiany movesetu na innego summona, to będzie bidnie biorąc pod uwagę, że mamy jednego bohatera do sterowania przez całą grę.
Opublikowano 4 lipca 20222 l Taka ciekawostka, gra na rynku amerykańskim będzie miała voice aktorów z UK. Twórcy tym samym chcą należycie oddać klimat świata (średniowieczna Europa).
Opublikowano 4 lipca 20222 l Pewnie uzywaja tego samego studia co do 14 i im bedzie tez bardziej na reke. Mi tam pasuje, jestem bardziej do UK angielskiego przyzwyczajony.
Opublikowano 10 lipca 20222 l On 6/23/2022 at 12:08 AM, _mike said: Tak czytam o tym FF o wydaje się, że gra będzie spoko. Od czasu pierwszej 13 nie miałem żadnej podjarki na tą serię, a w tym wypadku wszystko mi się podoba. trzy etapy życia Clive'a. Nooo... zapowiada się to mocarnie. MOCARNIE.
Opublikowano 11 lipca 20222 l Finale już kompletnie rozminęły się z pierwotną formułą aż dziwi, że jeszcze je numerują na tym etapie tbh (nie mówiąc o włączanie dwóch mmo do głównej linii no ale niech im będzie, DQ zrobił to samo). To, co do tej pory pokazali i Pan Yoshida jednakże trzyma moją wiarę w tą grę wysoko.
Opublikowano 20 października 20222 l Wygląda super, przespałem ostatnie 5 części, tę kupię chyba na premierę jak X'tkę.
Opublikowano 20 października 20222 l https://blog.playstation.com/2022/10/20/new-final-fantasy-xvi-ambition-trailer-offers-an-in-depth-look-into-the-characters-and-world-of-valisthea/?sf261147529=1
Opublikowano 20 października 20222 l Szczerze to wizualnie jakoś mnie to nie jara w ogóle. Nie wiem, co jest tak ładnego, a co dopiero "niesamowitego" w tym obrazku lol. "Niesamowitego". Jakoś strasznie mi to pachnie tym średniowiecznym normalsowaniem, które ostatnio obśmiewałem w podejściu Diofield Chronicles. W Diofield nasze postacie nazywają się Andrias Rhondarson, Izelair Wigan, Iscarion Colchester i Waltaquin Redditch XD. Żebyśmy nie przegapili że to jest średniowieczny poważny brytyjski klimat. Jak widzę te twarze i te nazwiska tutaj, to jakoś też mi się to tak kojarzy z pewnym bezjajecznym "poważnym" fantasy, które nie ma własnego charakteru, ale zazwyczaj tak naprawdę wcale poważne ani mądre też nie jest. A jednak seria FF nie bez powodu "skręciła w science-fiction" (też mnie bawią te wypowiedzi twórców, bo ten "skręt" miał miejsce TRZYDZIEŚCI lat temu, co tu w ogóle mówić). Własne światy dają większy potencjał na bardziej wyjątkowe, jajeczne historie z mocnymi i wyjątkowymi momentami i sytuacjami. A tutaj co? Rycerz w zbroi mówi że The Blight wyjałowiła nautrę i wszystko zostawiła szarym xD. Brzmi oryginalnie, jeszcze w grach nie było. To jednak wszystko detal, bo zadecyduje jakość samej gry, a Square-Enix chyba najlepiej wie że dużo pikseli w twarzach postaci nikogo po premierze gry już nie obchodzi. Ogólny pomysł na FF XIV też nie należy do jakichś górnolotnych, ale jakość całej gry sprawiła że ma masę wielbicieli.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.