AdiCarrion 121 Opublikowano 22 stycznia 2023 Opublikowano 22 stycznia 2023 1 godzinę temu, michu86- napisał: Spoko. Każdy gra jak umie/lubi. No właśnie w tym był problem,że poza opcjonalnymi bossami nie trzeba było nic umieć. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 22 stycznia 2023 Opublikowano 22 stycznia 2023 3 godziny temu, AdiCarrion napisał: W 95 % walki wyglądały Press X to attack x 10 W przypadku Bossów rzuć najpierw jakiegoś buffa,a póżniej Press attack x10 Dlatego dziwię się że dopiero jeden amator w 2022r robiący chained echeos wpadł na pomysł z paskiem overdrive by wprowadzić jakoś mechanizm niejako wymuszający żonglowanie rodzajami ataków w jrpg z turowymi walkami. Co do systemu walki ff16...dziwi mnie że tyle czasu się nim nie chwalą, na dobrą sprawę dalej nie wiadomo o nim nic nie licząc kilku urywków z trailera, które równie dobrze mogłoby pasować do jakiegoś slashera. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 23 stycznia 2023 Opublikowano 23 stycznia 2023 To ten system walki ma sie jakoś diametrialnie różnić od ff7 remake? Co do gry to klimat miażdzy jaja. Cytuj
Killabien 556 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Ja tam ufam Yoshi P. Widac po 14 ze gosciu wie co robi i wydaje dobry kontent na ktorym SE dobrze zarabia. Za muzyke odpowiedzialny jest Soken, czyli tak jak w 14. Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 No właśnie, muzyka. Tylko tego się obawiam. Nie ma Nobuo, w 15 Yoko dala radę, nie wiem jak w 14 bo nie grałem. Muzyka w trailerach brzmi ok. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Square spłodziło ostatnio tyle low-średniaków, że ta gra po prostu musi być hitem :D. Zresztą wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują powrót do świetności, już FFVIIR nim był imo. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 11 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Square spłodziło ostatnio tyle low-średniaków, że ta gra po prostu musi być hitem :D. Zresztą wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują powrót do świetności, już FFVIIR nim był imo. Co? FF7r to balas. Pierwsze pare aktów dawało radę a pozniej wyszla gra 7/10 przez rozwleczone bieganie po kanałach, fabula zmieniona jak z jakiegoś disneya, juz nie wspomnę o cloudzie co zachowywal się jak chlop do bicia. Muzyka byla przegenialna ale odnioslem wrażenie że wizja tej gry chyba ze 3 razy się zmieniła podczas grania. FF 16 można w ten sam sposób popsuć - rozwlec gre do 80h, biegać po pustych planszach bez duszy i klepać nic nie wnoszące subquesty przez połowę rozgrywki. 1 Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 18 minut temu, oFi napisał: FF7r to balas Ty tak twierdzisz. Dla mnie to jedna z najlepszych gier ever. Lepsza od 15, która i tak była dla mnie spoko, zwłaszcza po 13, która była dnem. 3 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 13 minut temu, Basior napisał: Ty tak twierdzisz. Dla mnie to jedna z najlepszych gier ever. Lepsza od 15, która i tak była dla mnie spoko, zwłaszcza po 13, która była dnem. U mnie to samo, poziom wyżej od XV (która też była dobra, tylko nieco przekombinowali z dlc...), po prostu nowe Finale są inne, ale to nie znaczy, że nie są dobre. FF VIIR to u mnie scisły top Finali obok FF VI i FF XII, każdy ma inne gusta. 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Matko boska częstochowska, niech XVI będzie jak najdalej od tego co zaserwowali w XV czy VIIR. Niech nowe fajnale nie idą ich drogą. 1 1 Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 FF7R wspaniały tytuł i niech już każdy taki będzie i niech się w końcu odetną od tego przestarzałego podejścia i turowego systemu. Próbują od 12tki ale w 7R w końcu im to wyszło. Gra zebrała bardzo dobre oceny, sprzedała się bardzo dobrze, a jednostki sobie mogą marudzić i narzekać, ŻE JAK TO NIE MA TUROWEGO SYSTEMU I DLACZEGO ZMIENIAJĄ FABUŁĘ PO 25 LATACH. xD 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Side questy dramat, dungeony w większości dramat, system walki płytki, system rozwoju postaci płytki. Wady za równo ff15 jak i ff7r i w pierwszej kolejności chciałbym by się poprawa tego zajęli w 16. Nic nie mam do tego że finale już dawno zrezygnowały z turowkowego systemu walki. Pogodziłem się z tym że już do tej serii nie wróci. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 ff7r nie umiem ocenic obiektywnie bo za bardzo mi cala gre wjezdzaly feelsy i sentyment. to co silac sie na obiektywizm mi nie podeszlo to beznadziejne w wiekszosci sidequesty + spora czesc nowej muzyki. ale jesli gejmplej z siodemki (walka i liniowosc) polacza z opowiadaniem historii z czternastki to jestem w miare spokojny. ciesze sie, ze nie bedzie to open world. wole rozwiazanie jak z siodemki czy np. god of war - liniowa gra z mini otwartymi fragmentami gdzie mozna se polatac bardziej na luzie. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Dla mnie FF7R nuda, której nie ratuje nostalgia. FFXV koszmarny. Nie mam podstaw by sie jarać FFXVI. Square przespało ładnych kilka lat na polu jRPG. 1 1 Cytuj
tom173 109 Opublikowano 29 stycznia 2023 Opublikowano 29 stycznia 2023 To nie jest temat o FFXV, więc dodam tylko, że mam nadzieję, że w XVI dostaniemy coś zupełnie innego, bo praktycznie wszystko, co Square nam zeserwowało nam na premiere "piętnastki" to był dramat. Tak się również złożyło, że mój pierwszy post na tym forum dotyczył FFXV i chętnie tutaj zacytuje fragmenty: Quote [...] Fabuła to jakiś marny żart - nie rozumiem o co chodzi momentami w tej historii, bohaterowie są chwilami "rzucani" z miejsca na miejsce, gdzie na dobra sprawe nie wiadomo co sie dzieje i dlaczego to jest takie wazne. Narracja jest doslownie tragiczna, co jest zreszta glownym powodem, dlaczego nie czuc klimatu tej historii. System walki rowniez, mimo faktu, ze na poczatku nawet mi przypadl do gustu, jest niedopracowany i chaotyczny. Fajny pomysl na czary zostal koncertowo zepsuty, system atakow specjalnych jest niepraktyczny i nudny. Przebieg kazdego starcia jest podobny, wiadomo - przeciwnicy sa rozni, ale nie spotkalem sie do tej pory z rywalem, pod ktorego spejcalnie zmienilbym taktyke walki. Jesli z kims mam problemy najczesciej rozwiazaniem jest magia (DeadEye'a rozbiłem trzema czarami - polecam ice + magitec boostery). Hunty i questy w wiekszosci przypadkow sa rowniez zrobione na jedną modłę. Do gustu przypaly mi za to dungeony - sa fajnie i pomysłowo skrojone. Gralem w wiele gier z serii FF, ale ta jest zdecydowanie najgorsza. XII byla rowniez mocno kiepska fabularnie (delikatnie powiedziawszy), ale oprocz tego "drobiazgu" wszystko bylo dopracowane - wspanialy system walki, bardzo ladna oprawa, ciekawi bossowie. X, IX, VIII i VII mialy wszystko na swoim miejscu w roznych proporcjach. Dzieki Bogu nie mialem okazji pograc w XIII, ale jakos nie chce mi sie wierzyc, ze zostala ona jeszcze bardziej zrąbana niż XV. A jesli tak - to pogratulować. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 29 stycznia 2023 Opublikowano 29 stycznia 2023 Każdy fan FABUŁY tak tutaj pisał o FF XV. Ale jako się rzekło wiele razy w tym temacie, ta gra nawet nie ma nic wspólnego z piętnastką. Ekipa która robiła FF XV teraz skończyła arcydzieło pt. Forspoken które zostanie zapamiętane wyłącznie jako obiekt żartów. Dobry singlowy Fajnal nie wyszedł od kilkunastu lat, jak na ironię seria ma ciągle rosnącą reputację i świeży fandom dzięki najlepszemu MMORPG na rynku, dlatego też nie dziwi ten wybór studia do "szesnastki". Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Nowy gameplay z preview 1 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Wygląda świetnie będzie ciorane bo FF VII remake mi się wkręcił a tu jeszcze lepszy klimat i jeszcze lepszy system walki. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 20 minut temu, PanKamil napisał: Wygląda świetnie będzie ciorane bo FF VII remake mi się wkręcił a tu jeszcze lepszy klimat i jeszcze lepszy system walki. Wygląda naprawdę kozacko, szczególnie summony. Nie będzie open world, co dla mnie tylko zwiększa hype :D. System walki bardzo mocny akcyjniak, cała gra to action RPG, ale tak już było w poprzednich Finałach, zero zaskoczenia. 1 Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Wygląda jak 9/10 a może nawet więcej. Kolejny ex który będzie sprzedawał konsole. 1 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Teraz, Rtooj napisał: Wygląda jak 9/10 a może nawet więcej. Kolejny ex który będzie sprzedawał konsole. Ale trzeba przyznać, że malkontenci mają o czym mówić, po tych preview. Gra już całkiem upodabnia się do innych TPP od Sony (piękna grafika, dużo wysokobudżetowych epickich momentów+ ELEMENTY RPG). Ze starych Finali zostaje coraz mniej (ale są inne gry, które te lukę wypełniają). Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Gry mają sprawiać radość, jeżeli to będzie dobra gra i sprawi że spędzę świetnie czas to nie ważne do czego sie upodabnia. Przypominam że wśród narzekań jest brak slasherow bez otwartych swiatów - tutaj to będzie. Gow był ganiany za brak epickich walk- tutaj to będzie. 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Z zapowiedzi wynika, że system walki jest bardzo dobry, ale w końcu podpisał się pod nim koleś od DMCV. Poza tym, te walki summonow będą robić robotę, efektownie to wygląda. Na jakim to chodzi silniku? Bo wygląda znacznie lepiej niż Forspoken. PS. Design Ramuha Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Nie wiadomo jaki silnik, ale nie jest to ani unreal ani luminous z tego co skillup mówił. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 28 lutego 2023 Opublikowano 28 lutego 2023 Gra graficznie wygląda jak jakiś remake albo gierka z ps4 -_-" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.