Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam nie miałbym nic przeciwko starej formule, ale nowa bardzo mi przypadła do gustu, więc mam nadzieję, że Ragnarok naprawi te niedociągnięcia jedynki.

Opublikowano

No jak się skupia tylko na przejściu fabuły to gra imo zyskuje i jest zwyczajnie lepsza. Nie żebym źle się bawił robiąc poboczne rzeczy i wybijając platyne ale to właśnie przy tych pobocznych rzeczach widać że nie wszystko do końca zagrało w tej grze

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Ja tam robilem wszystkie poboczne rzeczy i bawilem sie doskonale 100% czasu. No jak te wszystkie gierki AAAA zawsze sa dla mnie przereklamowane, tak GoW zdecydowanie dostarczyl. Do czegos sie tam mozna przyczepic, ale to dla mnie troche jak w BOTW - calosc jest tak elegancka, ze niedociagniecia nie maja wiekszego znaczenia. 

Opublikowano
Godzinę temu, Pupcio napisał:

No jak się skupia tylko na przejściu fabuły to gra imo zyskuje i jest zwyczajnie lepsza. Nie żebym źle się bawił robiąc poboczne rzeczy i wybijając platyne ale to właśnie przy tych pobocznych rzeczach widać że nie wszystko do końca zagrało w tej grze


Akurat Valkyrie Queen quest był wisienką na torcie i arena też bardzo dobra. 

Opublikowano
1 godzinę temu, giger_andrus napisał:


Akurat Valkyrie Queen quest był wisienką na torcie i arena też bardzo dobra. 

Szczególnie ta ostatnia była tak irytująca, ale po kilkudziesięciu zgonach miałem satysfakcję, że ją ubiłem. Te Valkirie były trudniejsze niż bosowie z głównej fabuły. I jeśli ktoś pominął poboczne zadania dużo stracił. 

Opublikowano
8 godzin temu, Pupcio napisał:

No jak się skupia tylko na przejściu fabuły to gra imo zyskuje i jest zwyczajnie lepsza. Nie żebym źle się bawił robiąc poboczne rzeczy i wybijając platyne ale to właśnie przy tych pobocznych rzeczach widać że nie wszystko do końca zagrało w tej grze


Ja się świetnie bawiłem robiąc te poboczne rzeczy dla krasnali. Nie ma ich aż tak dużo. Myślę, że nie należało cofać się do różnych lokacji w celu szukania tych skarbów i znajdźek. To szczególnie rozwodniło doświadczenie. Człowiek łaził i błądził.

Opublikowano

Tak i te lokacje jak się do nich wracało wydawały się jakieś takie martwe? Nie wiem jak to ująć, wydaje mi się że jest to częste w grach tego typu. Z pobocznych rzeczy tak naprawdę pamiętam smoki, walkirie, te wyzwania i labirynt ( tutaj aż byłem trochę zniesmaczony jak zobaczyłem że te dwie krainy to takie pierdoły) no i kruki. Dalej podtrzymuje że ewolucja tej serii to była konieczność żeby dalej to ciągnąć, ja już ostatnia część w starej formule odpuściłem w połowie bo już nie mogłem w to grać, chociaż teraz w sumie bym sobie przeszedł xD

Opublikowano

Aż się posrałem jak zobaczyłęm, czekam w chu na tą grę. Pierwszą część platynowałęm z bananem na mordzie do samego wbicia pierwszej platyny, genialna pierwsza część. Ragnarok wjeżdza na premiere, miazgun.

Opublikowano

We couldn’t be more excited here at Santa Monica Studio to finally share our first real look at God of War Ragnarök with all the fans who have been very patiently waiting for an update!   

As you can see in the trailer, we’re picking up a few years after the events of God of War (2018). The freezing winds of Fimbulwinter have come to Midgard, making survival for Kratos, Atreus, and Mimir in the Norse wilds even more challenging than before.  

While the last game built an enormous amount of trust and understanding between father and son, there is still a great deal of complexity in their interactions – especially after the revelation of Atreus’ Giant heritage and the hidden prophecy only Kratos saw.  

Atreus is desperately curious. Like most young people, he wants to understand who he is more than anything. In this case, he wants to understand who he could be. The mystery of Loki’s role in the upcoming conflict is something that Atreus cannot let go of. He wants to keep his family safe, but Atreus also doesn’t want to stand by and do nothing while conflict consumes the Nine Realms.  

Kratos, still bearing the knowledge of his past mistakes, wants to spare Atreus the bloody lessons he learned from his conflict with gods. He wants to keep his son safe, above all, and their confrontation with Baldur has vindicated the belief that only tragedy will come from further entanglements with the Aesir.  

Together, Kratos and Atreus will have to make a choice about which path they will take. Whatever they choose will define the fate of all those living in the Nine Realms as Ragnarök approaches.  

Agony and Vengeance  

We show a brief look at two of the main antagonists you’ll face in God of War Ragnarök: Freya and Thor. 

Because of Kratos’ actions at the end of the previous game, the once-ally-turned-enemy Freya has sworn vengeance for the death of her son, Baldur.  

We wanted to remind players that Freya isn’t just a terrifyingly powerful user of Vanir magic, but also that she’s a formidable warrior in her own right. Enraged by Kratos’ evasion of justice by her hand, Freya will turn every weapon at her disposal towards her son’s killer.  

Also suffering the loss of his sons and half-brother, Thor’s legendary bloodlust and wrath will be aimed at Kratos and Atreus.   

Referred to disparagingly by Mimir as the “Biggest Butchering Bastard in the Nine Realms,” Thor earned his title as one of the most powerful Aesir gods by wiping out nearly all the Giants at Odin’s command.  

While we don’t want to give too much away right now, we think even a peek at Mjölnir wreathed in lightning will give you a hint at just how formidable Thor will be as an adversary. 

You Have My Axe 

It would not be God of War without a healthy serving of visceral and spectacular combat. You’ve been able to see just a hint of new attack abilities, a new Runic Summon for Atreus, and of course, the return of Kratos’ legendary weapons 

As a team we’ve worked hard to take our learnings from God of War (2018) and improve upon combat to feel fresh, yet familiar. With God of War Ragnarök, one of our main goals was to push player choice in combat. Whether it’s through hard hitting combos, a mastery of elements, or clever defensive tactics – you will find plenty of opportunity to fight alongside our duo in a way that feels uniquely expressive. 

Whatever your choice of combat strategy, the enemies that await in God of War Ragnarök will be ready. The realms have grown harsher, and a whole host of new creatures from across Norse mythology will test your skills. From the trailer you can see what happens when Kratos finds himself under the hooves of the Stalker or grabbed between the jaws of a Dreki, and that’s just the beginning.  

With an expanded cast of adversaries, we aim to keep each combat encounter memorable from the smallest brawls to the big show-stopper bosses! We can’t wait to show you more as we get closer to release. 

Onward to Asgard 

Fans who played the last game know they were able to visit six of the Nine Realms during their journey. In God of War Ragnarök, you will be able to visit all nine!  

God of War Ragnarök will take you to the previously unreachable Vanaheim, Svartalfheim, and Asgard – as well as to new areas from locations featured in the last game. Exploring the realms will take you everywhere from verdant, otherworldly jungles to intricate subterranean mining networks.  

This next installment in the series will bring you a more diverse, beautiful, and mysterious variety of locations than in any other God of War game.  

See You Next Year!  

We’re so happy to finally be able to share a small taste of what we’ve been working on over at Santa Monica Studio since the release of God of War in 2018.  

As always, we’re fans of our fans. We can’t wait to see all the discussion, art, videos, and cosplay that you create. Make sure you tag us on social or use #GodOfWarRagnarok so we can see (and share) your amazing work!  

Your support for the series and our studio has been a pillar of strength for us during every moment of development on this title. Thank you to everyone in the God of War community for continuing to believe in this project and our team. 

https://blog.playstation.com/2021/09/09/first-look-at-god-of-war-ragnarok/

Opublikowano

Jaram się!!


Ta gra będzie system sellerem.

Asety mieli już z jedynki, mechanikę rozgrywki etc, wiec teraz mogli bardziej skupić się na większej liczbie wrogów, postaci drugoplanowych, kreacji świata i narracji fabularnej. Dodajmy do tego większy budżet. 
 

Bedzie hit pozbawiony błędów jedynaczki 

Opublikowano

Dla mnie poprzedniczka do była najlepsza gra na PS4 w jaką grałem (do momentu jej sprzedaży z końcem 2019). Dwójka dostarczy z pewnością, ale nie będzie już tego efektu nowości który towarzyszył mi odsłonie z 2018. Wtedy naprawdę miało się wrażenie grania w całkowicie nowe iP.

Opublikowano

Jadą na assetach z gry której produkcja zaczęła się w okolicach 2013, gra jest crossgenem, trudno żeby była czymś świeżym. W innym wypadku produkcja jeszcze by się wydłużyła o któryś rok przy zmianie assetów. :reggie:

Premierę obstawiam w okolicach maja- czerwca, bo w lutym Horizon, marzec GT7.

 

Zakończenie trylogii pewnie w okolicach 2026

Opublikowano

Ja nie rozumiem ludzi, którzy są zawiedzeni tym, co pokazali. Od dawna było wiadomo, że gra jest cross-genem i nie trzeba było być geniuszem, by przypuszczać, że Ragnarok to będzie tylko i wyłącznie jedynka na sterydach. 

 

Dorzucą kilka światów, kilku nowych przeciwników, zrobią kilka porządnych walk z bossami, ale trzon zostanie ten sam. 

 

No normalnie analogiczna sytuacja do tej sprzed 15 lat, gdy wychodził God of War II. 

  • Plusik 1
Opublikowano
4 minuty temu, Figuś napisał:

Jadą na assetach z gry której produkcja zaczęła się w okolicach 2013, gra jest crossgenem, trudno żeby była czymś świeżym. W innym wypadku produkcja jeszcze by się wydłużyła o któryś rok przy zmianie assetów. :reggie:

Premierę obstawiam w okolicach maja- czerwca, bo w lutym Horizon, marzec GT7.

 

Zakończenie trylogii pewnie w okolicach 2026

 

No nie wiem czy trylogi.

Opublikowano
3 minuty temu, Ludwes napisał:

 

 

No normalnie analogiczna sytuacja do tej sprzed 15 lat, gdy wychodził God of War II. 

 

GoW 2 wyglądał lepiej niż pierwsza część. Każda część na dowolnej platformie to był najwyższy wizualnie poziom. Tutaj widać, że to trochę ulepszona poprzednia część. Nie ma mowy o robieniu kaptura z moszny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...