Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę że jak wyjdzie pełna wersja i konkretne porównania z jedynką, to okaże się, że przeskok graficzny jest większy niż się niektórym wydaje. 

Diabeł tkwi w szczegółach - już widać, że jakość tekstur i szczegółowość świata zostały podkręcone.

 

 

Opublikowano

Ja to się dziwie na niektóre wpisy tutaj, przecież GoW przeszedł konkretną rewolucję w poprzedniej części, a tutaj głosy, że czemu mamy to samo. I że niby graficznie to samo, przecież od razu widać znaczną poprawę.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Nikt nie pisze że pogralby w starej formule tylko że gra przy przejściu w nową formułę straciła swoją wizytówke.

  • Plusik 4
Opublikowano

Przecież to już było poruszane tysiące razy, seria potrzebowała czegoś świeżego, ale imo za bardzo ich poniosły te zmiany, zrobili z Kratosa ciepłą kluchę a cały core gameplay z który pokochało się tą serię został zapomniany, jak to jest ze w trójce wyjebałem cały olimp a tu mnie bije szkieletor trzy poziomy wyżej xD 

Opublikowano
11 minut temu, Lord Protector napisał:

jak to jest ze w trójce wyjebałem cały olimp a tu mnie bije szkieletor trzy poziomy wyżej xD 

W każdej kolejnej części miałeś reset umiejętności. No i na koniec GoW3 był

Spoiler

przebity mieczem, nie wiadomo było czy w ogóle przeżył ;)

 

Zostawiało to otwartą furtkę i wykorzystali ją w ten sposób a nie inny, wraz z postępem stajesz się silniejszy i szkielet może cię co najwyżej cmoknąć w pompkę.

 

Przypierdalanie się na siłę. Jedynka w starej formule też taka epicka nie była poza

Spoiler

Hydrą i Aresem

 

dopiero dwójka dojebała do pieca.

 

Pozostaje kwestia mitologi, a ta jest trochę niestety trochę biedniejsza niż grecka i gorzej zachowana.

 

Subiektywnie wolę nordycką od egipskiej.

Opublikowano

Ja sądzę że powinni dać sobie spokój z kolejną mitologią bo to śmieszne już będzie. Szybciej powrót do Grecji by powyjaśniać co niewyjaśnione. Na pewno mają tam niezłe balety że Kratosa nie ma.

Opublikowano

Przecież sam core gameplay w starych GoWach nie był jakiś genialny, grało się dla kolejnych epickich akcji i wykończeń, tylko że jak by wrócili do tego to było by narzekanie że to jest festiwal QTE. Wszystkie wprowadzone zmiany wyszły dla mnie na plus a w szczególności walka która wcześniej robiła bardzo małe kroczki do przodu i nie miała startu do najlepszych slasherów. W GoW 2018 przynajmniej było jakieś wyzwanie. To jest właśnie fajne że nawet grupka przeciwników mogła napsuć krwi. Dla mnie o wiele ciekawsze są potyczki 1 vs 5 gdzie każdy przeciwnik coś kombinuje niż 1 vs 20 gdzie 5 dostaje combo w powietrzu a reszta krąży dookoła bo nawet nie mają żadnego ataku antiair.

  • Plusik 3
Opublikowano
8 minut temu, Rozi napisał:

Mordo, ale FPP już było xd

Tłuczenie

Spoiler

Zeusa

w trójce?

Spoiler

W sumie pamiętam, że napierdalałem go chyba kilkanaście minut, bo nie wiedziałem, że trzeba przestać rozkwaszać mu mordę, gdy krew zalała cały ekran. Aż mnie rozbolały łapy.

 

Epickość jest nadal, ale zmieniła się perspektywa, mały ludzik(możesz pokazać większą skalę), przy odjeżdżającej kamerze robi większe wrażenie niż kamera przyklejona do pleców na jednym ujęciu. Do tego dochodzi kwestia długości gry, masz grę na 10h, masz rollercoster od początku do końca. Masz na 20-50h, to siłą rzeczy nikt by takiego tempa nie wytrzymał. Byłoby aż zbyt intensywnie.

 

Walka MMA z

Spoiler

Baldurem

był słaba, z tymi łamiącymi się dookoła drzewami? Albo ten

Spoiler

smok?

 

Kratos był jednowymiarowym debilem, ruchać, bić, wydzierać mordę, jego postać mógłby napisać gimbus na długiej przerwie. To akurat był powiew świeżości i nadanie mu charakteru. Jakbym się miał przyczepić, to do stonowania brutalności, ale tak sobie głośno myślę, że może przy wychowywaniu syna nie wypada martwym przeciwnikom wsadzać chuja w oczodoły.

  • Lubię! 1
  • Haha 1
Opublikowano

Po zobaczeniu trailera w 4K jestem spokojniejszy o tą crossgenowość.

 

Chciałbym tylko więcej dużych starć 1 na 1. Mogliby wrócić do tego co się działo np. z Posejdonem w trójce. 
Więcej walk z kimś mocnym, a niekoniecznie wielkim (trole niech już nie wracają).Tak żeby było czuć ciosy - z tym nowym kontrolerem walka, taka jak z początku poprzedniej części mogłaby być super doznaniem 

Opublikowano
Teraz, _mike napisał:

 


Więcej walk z kimś mocnym, a niekoniecznie wielkim (trole niech już nie wracają).

 

Wyobrażam sobie smutek SM jak to czytają, 6 kolorów już wybranych.

Opublikowano

Ale może poczekajmy na więcej materiałów/trailerków - przy okazji poprzedniej części aż do momentu tego trailera z E3 to pamiętam, że w temacie dominowało narzekanko. Że walka nie ten teges, że nuda, że dzieciak wkurzający. 

 

Ja tam Sony Santa Monica ufam bardziej niż własnej rodzinie. ;)

Opublikowano

Mam nadzieje, ze fabuła w dwójce będzie ciekawsza niż: ej Arti wychodzimy na górę, schodzimy i wpierdalamy się na kolejną. Oczywiście w GOWa nigdy dla fabuły nie grałem ale jak już zrobili z tego God Of Us to fajnie by było żeby ta opowieść była bardziej angażująca:)

Opublikowano

God of War Ragnarok marks the end of the Norse Saga, according to Director.

https://www.psu.com/news/god-of-war-ragnarok-marks-the-end-of-the-norse-saga-according-to-director/

 

Cytat

“You can’t call the game Ragnarok without letting it happen. It’ll be in the game, we’ll be capping off the Norse series with it”

 

Trochę zaskakujące, spodziewałem się jeszcze jednej części w tej mitologii. :notsure:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...