Figaro 8 305 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Chyba wolę niższy screen? Cytuj
Paolo de Vesir 9 239 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 mam wrażenie, że i GoW i Horizon wyglądają jakoś tak "komiksowo" przez tę paletę barw Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Na niższym stoją dalej i bez walki. Pewnie dlatego kolory są zimniejsze. Zresztą i tak będzie wyglądać super. Cytuj
Rtooj 1 685 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 06:09, Paolo de Vesir napisał(a): mam wrażenie, że i GoW i Horizon wyglądają jakoś tak "komiksowo" przez tę paletę barw Rozwiń Raczej baśniowo. 1 Cytuj
Pupcio 18 669 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Strasznie bezjajeczny styl graficzny mają te nowe gowy, nie lubie tego w nich Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 (edytowane) Czekam na jakiś konkretny materiał z PS5 w dobrej jakości. Oglądałem niedawno porównanie tego co pokazali z GoW 2018 i wbrew pozorom jest różnica... nawet spora (szczególnie tekstury i drobne detale), jednak to wciąż nie do końca to czego oczekuję po grze na PS5 wychodzącej w 2022 roku. Wydaje mi się, że braki są tu związane głównie z oświetleniem. btw. Na tych screenach widać downgrade dalszego otoczenia w tle w 2022r (szczyty gór mają niższy, uproszczony LOD). Edytowane 31 sierpnia 2022 przez Emet Cytuj
Square 8 743 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 07:51, Emet napisał(a): btw. Na tych screenach widać downgrade dalszego otoczenia w tle (szczyty gór mają niższy, uproszczony LOD) w 2022r. Rozwiń I wyciętą trawę. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 07:53, Square napisał(a): I wyciętą trawę. Rozwiń Trawa może akurat jest Screen z 2022r jest kilka kroków do przodu, gdzie trawy nie ma też w 2021r. Cytuj
XM. 11 054 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2022 Mam nadzieję, że na młocie Thora się nie skończy i bedzie jeszcze z jedna nowa bron. Cytuj
Rtooj 1 685 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Byłoby ciekawie gdyby na samym początku była walka z Thorem, i wzięcie młotka. Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 07:51, Emet napisał(a): Wydaje mi się, że braki są tu związane głównie z oświetleniem. Rozwiń A co jest nie tak z oświetleniem? Nie jest (raczej) dynamiczne więc mogą wyliczyć je offline i światło odbite bardzo ładnie doświetla scenę, nie ma praktycznie czarnych nienaturalnych cieni (tak jak miejscami na screenie z 2021). Po tym co zaprezentowali w poprzedniej części jestem pewny że oprawa będzie świetna i to będzie standard do którego inne gry będą porównywane. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Wygląda ładnie tak jak jedynka zresztą. Bajkowa paleta barw mi nie przeszkadza, a wręcz się podoba. Moje życie jest już wystarczająco wyprane z kolorów, więc niech chociaż gierki będą barwne 1 1 Cytuj
Square 8 743 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 07:56, Emet napisał(a): Trawa może akurat jest Screen z 2022r jest kilka kroków do przodu, gdzie trawy nie ma też w 2021r. Rozwiń Tak to jest jak będąc niewyspanym patrzy się na mały screen, a nie w normalnej rozdziałce. O wodę na środku mi chodziło którą wziąłem za trawę Niby coś tam płynie na tym 2022, ale dużo mniej. Graficznie i tak będzie się cudownie prezentować, no i oby rzeczywiście był to ostatni crossgen. Cytuj
XM. 11 054 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 08:15, Rtooj napisał(a): Byłoby ciekawie gdyby na samym początku była walka z Thorem, i wzięcie młotka. Rozwiń Tak, potem w połowie Odyn, a na końcu gramy młodym i walczymy z Kratozgredem. Cytuj
Figuś 21 267 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Obstawiam że może wrócić blade of olympus, w trailerze z zeszłego roku przed wrotami za którymi jest Tyr walczyli z kolesiami chyba w ateńskich hełmach, tak mi się zdaje przynajmniej bo w ruchu z kompresją na YT chuja widać. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 31.08.2022 o 08:15, łom napisał(a): A co jest nie tak z oświetleniem? Nie jest (raczej) dynamiczne więc mogą wyliczyć je offline i światło odbite bardzo ładnie doświetla scenę, nie ma praktycznie czarnych nienaturalnych cieni (tak jak miejscami na screenie z 2021). Po tym co zaprezentowali w poprzedniej części jestem pewny że oprawa będzie świetna i to będzie standard do którego inne gry będą porównywane. Rozwiń Hmm... no właśnie w tym rzecz, że GI jest wypalone (dynamiczne są tylko cienie) i biorąc pod uwagę GoW 2018 i część materiałów z GoWR to wyglądało tak, że niektóre lokacje miały bardzo ładnie przygotowane oświetlenie, a innym jakby brakło czasu z racji na przejście na częściowo otwarty świat i oświetlenie wypadało... "płasko". Może do czasu premiery wszystko będzie tym razem doszlifowane w bardziej wyrównanym stopniu. Edytowane 31 sierpnia 2022 przez Emet Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 08:26, Emet napisał(a): Hmm... no właśnie w tym rzecz, że GI jest wypalone (dynamiczne są tylko cienie) i biorąc pod uwagę GoW 2018 i część materiałów z GoWR to wyglądało tak, że niektóre lokacje miały bardzo ładnie przygotowane oświetlenie, a innym jakby brakło czasu z racji na przejście na częściowo otwarty świat. Może do czasu premiery wszystko będzie tym razem doszlifowane w bardziej wyrównany sposób. Rozwiń A po co mieli by robić realtime GI w grze w której nie zmienia się dynamicznie pora dnia? Całkowita strata zasobów i robienie specjalnej wersji pod PS4 bez RT GI, więc o wiele więcej roboty, no i trzeba by było ciąć rozdzielczość albo framerate tak jak w Metro albo GTA5. To że bardziej otwarte przestrzenie mogą wyglądać trochę gorzej od zamkniętych to normalne bo czym większa przestrzeń tym więcej map trzeba wypalić a RAM nie jest z gumy żeby pakować na każdy obiekt lightmapy 4k. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Ciekawe, czy postawią na bardziej liniową rozgrywkę, czy znowu będziemy pływać po jeziorze i psuć tempo gry. Cytuj
Pupcio 18 669 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Teraz psi zaprzęg będzie przecież Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 To i pewnie wyścigi dodadzą, wszędzie muszą być. Cytuj
XM. 11 054 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 09:03, Rozi napisał(a): Ciekawe, czy postawią na bardziej liniową rozgrywkę, czy znowu będziemy pływać po jeziorze i psuć tempo gry. Rozwiń Będzie pływanie i zaprzęg jak w gears5 Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 W dniu 31.08.2022 o 09:06, Rozi napisał(a): To i pewnie wyścigi dodadzą, wszędzie muszą być. Rozwiń Wyścigi psimi zaprzęgami z bitką w stylu Road Rash'a przeciwko krasnalom , tak poproszę Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 31 sierpnia 2022 Opublikowano 31 sierpnia 2022 Ja w zasadzie potrzebuję tylko jednego - kurwa tfu epickich tfu pojedynków z bossami, żeby był potężny rozpierdol, tego mi zabrakło ostatnio. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.