Opublikowano 31 sierpnia 20222 l mam wrażenie, że i GoW i Horizon wyglądają jakoś tak "komiksowo" przez tę paletę barw
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Na niższym stoją dalej i bez walki. Pewnie dlatego kolory są zimniejsze. Zresztą i tak będzie wyglądać super.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 33 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: mam wrażenie, że i GoW i Horizon wyglądają jakoś tak "komiksowo" przez tę paletę barw Raczej baśniowo.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Strasznie bezjajeczny styl graficzny mają te nowe gowy, nie lubie tego w nich
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Czekam na jakiś konkretny materiał z PS5 w dobrej jakości. Oglądałem niedawno porównanie tego co pokazali z GoW 2018 i wbrew pozorom jest różnica... nawet spora (szczególnie tekstury i drobne detale), jednak to wciąż nie do końca to czego oczekuję po grze na PS5 wychodzącej w 2022 roku. Wydaje mi się, że braki są tu związane głównie z oświetleniem. btw. Na tych screenach widać downgrade dalszego otoczenia w tle w 2022r (szczyty gór mają niższy, uproszczony LOD). Edytowane 31 sierpnia 20222 l przez Emet
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 1 minutę temu, Emet napisał: btw. Na tych screenach widać downgrade dalszego otoczenia w tle (szczyty gór mają niższy, uproszczony LOD) w 2022r. I wyciętą trawę.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 1 minutę temu, Square napisał: I wyciętą trawę. Trawa może akurat jest Screen z 2022r jest kilka kroków do przodu, gdzie trawy nie ma też w 2021r.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Autor Mam nadzieję, że na młocie Thora się nie skończy i bedzie jeszcze z jedna nowa bron.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Byłoby ciekawie gdyby na samym początku była walka z Thorem, i wzięcie młotka.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 8 minut temu, Emet napisał: Wydaje mi się, że braki są tu związane głównie z oświetleniem. A co jest nie tak z oświetleniem? Nie jest (raczej) dynamiczne więc mogą wyliczyć je offline i światło odbite bardzo ładnie doświetla scenę, nie ma praktycznie czarnych nienaturalnych cieni (tak jak miejscami na screenie z 2021). Po tym co zaprezentowali w poprzedniej części jestem pewny że oprawa będzie świetna i to będzie standard do którego inne gry będą porównywane.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Wygląda ładnie tak jak jedynka zresztą. Bajkowa paleta barw mi nie przeszkadza, a wręcz się podoba. Moje życie jest już wystarczająco wyprane z kolorów, więc niech chociaż gierki będą barwne
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 17 minut temu, Emet napisał: Trawa może akurat jest Screen z 2022r jest kilka kroków do przodu, gdzie trawy nie ma też w 2021r. Tak to jest jak będąc niewyspanym patrzy się na mały screen, a nie w normalnej rozdziałce. O wodę na środku mi chodziło którą wziąłem za trawę Niby coś tam płynie na tym 2022, ale dużo mniej. Graficznie i tak będzie się cudownie prezentować, no i oby rzeczywiście był to ostatni crossgen.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Autor 4 minuty temu, Rtooj napisał: Byłoby ciekawie gdyby na samym początku była walka z Thorem, i wzięcie młotka. Tak, potem w połowie Odyn, a na końcu gramy młodym i walczymy z Kratozgredem.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Obstawiam że może wrócić blade of olympus, w trailerze z zeszłego roku przed wrotami za którymi jest Tyr walczyli z kolesiami chyba w ateńskich hełmach, tak mi się zdaje przynajmniej bo w ruchu z kompresją na YT chuja widać.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 12 minut temu, łom napisał: A co jest nie tak z oświetleniem? Nie jest (raczej) dynamiczne więc mogą wyliczyć je offline i światło odbite bardzo ładnie doświetla scenę, nie ma praktycznie czarnych nienaturalnych cieni (tak jak miejscami na screenie z 2021). Po tym co zaprezentowali w poprzedniej części jestem pewny że oprawa będzie świetna i to będzie standard do którego inne gry będą porównywane. Hmm... no właśnie w tym rzecz, że GI jest wypalone (dynamiczne są tylko cienie) i biorąc pod uwagę GoW 2018 i część materiałów z GoWR to wyglądało tak, że niektóre lokacje miały bardzo ładnie przygotowane oświetlenie, a innym jakby brakło czasu z racji na przejście na częściowo otwarty świat i oświetlenie wypadało... "płasko". Może do czasu premiery wszystko będzie tym razem doszlifowane w bardziej wyrównanym stopniu. Edytowane 31 sierpnia 20222 l przez Emet
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Teraz, Emet napisał: Hmm... no właśnie w tym rzecz, że GI jest wypalone (dynamiczne są tylko cienie) i biorąc pod uwagę GoW 2018 i część materiałów z GoWR to wyglądało tak, że niektóre lokacje miały bardzo ładnie przygotowane oświetlenie, a innym jakby brakło czasu z racji na przejście na częściowo otwarty świat. Może do czasu premiery wszystko będzie tym razem doszlifowane w bardziej wyrównany sposób. A po co mieli by robić realtime GI w grze w której nie zmienia się dynamicznie pora dnia? Całkowita strata zasobów i robienie specjalnej wersji pod PS4 bez RT GI, więc o wiele więcej roboty, no i trzeba by było ciąć rozdzielczość albo framerate tak jak w Metro albo GTA5. To że bardziej otwarte przestrzenie mogą wyglądać trochę gorzej od zamkniętych to normalne bo czym większa przestrzeń tym więcej map trzeba wypalić a RAM nie jest z gumy żeby pakować na każdy obiekt lightmapy 4k.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Ciekawe, czy postawią na bardziej liniową rozgrywkę, czy znowu będziemy pływać po jeziorze i psuć tempo gry.
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Autor 3 minuty temu, Rozi napisał: Ciekawe, czy postawią na bardziej liniową rozgrywkę, czy znowu będziemy pływać po jeziorze i psuć tempo gry. Będzie pływanie i zaprzęg jak w gears5
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l 5 minut temu, Rozi napisał: To i pewnie wyścigi dodadzą, wszędzie muszą być. Wyścigi psimi zaprzęgami z bitką w stylu Road Rash'a przeciwko krasnalom , tak poproszę
Opublikowano 31 sierpnia 20222 l Ja w zasadzie potrzebuję tylko jednego - kurwa tfu epickich tfu pojedynków z bossami, żeby był potężny rozpierdol, tego mi zabrakło ostatnio.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.