MBeniek 3 260 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Jeśli to będzie standalone dlc w stylu lost legacy czy miles, a nie pełnoprawny sequel (a coś czuję, że tak będzie), to nie widzę powodów czemu mieliby się nie wyrobić na przyszły rok. I nie zdziwię się jak wyjdzie jeszcze na ps4. 1 Cytuj
Square 8 708 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 A czemu miałby to nie być pełnoprawny sequel? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Ciekawe czy chociaż jedna walka z bossem będzie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 (edytowane) No właśnie, Cory płakał, że jeden boss zajmował kilka(naście?) miesięcy pracy, a teraz niby w 3 lata mają zrobić pełnoprawny sequel i jeszcze tworzony z myślą o nowej generacji? Aż takim optymistą nie jestem. Edytowane 17 września 2020 przez MBeniek Cytuj
Pupcio 18 640 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Spokojnie przecież jeszcze zostało sporo niewykorzystanych kolorów 1 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Szczerze, to w pamięć zapadła mnie tylko walka MMA w wśród rozwalanych drzew, więc nawet niech nie próbują żadnych sztuczek z kolorowaniem trolli. Cytuj
Sep 1 628 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 No jeśli Ragnarok to obowiązkowo liczę na grubą walkę z Thorem i Odynem. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.). Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. 3 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 31 minut temu, SlimShady napisał: Szczerze, to w pamięć zapadła mnie tylko walka MMA w wśród rozwalanych drzew, więc nawet niech nie próbują żadnych sztuczek z kolorowaniem trolli. Mnie najbardziej zawiodła "walka" z smokiem. Kurde ta gra ma taki potencjał na zaje,biste starcia z dużymi przeciwnikami (wystarczy spojrzeć na każdą część Soulsów) ale nie Cory płacze bo za trudno się robi takie walki. Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Ale na(pipi)ać Walkirii i pomieszać im kilkanaście ruchów to jakoś się dało zrobić. Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 4 minuty temu, messer88 napisał: Ale na(pipi)ać Walkirii i pomieszać im kilkanaście ruchów to jakoś się dało zrobić. Cytuj
tedi007 644 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 12 minut temu, Sep napisał: No jeśli Ragnarok to obowiązkowo liczę na grubą walkę z Thorem i Odynem. Nowy GoW to też ma być trylogia, więc raczeń na końcu drugiej części spotkamy się z Thorem. Odyna skrócimy o głowę w trzeciej części. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 30 minut temu, Hendrix napisał: szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.). A czy przypadkiem aktualnie trwająca pandemia mocno nie pokrzyżowała tych wszystkich idealnie rozpisanych planów? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 10 minut temu, MBeniek napisał: A czy przypadkiem aktualnie trwająca pandemia mocno nie pokrzyżowała tych wszystkich idealnie rozpisanych planów? Jak we wszystkim, są teamy(i firmy), które dobrze weszły w WFH, są teamy, które nie. Większość outsourcingu powróciła do normy, najgorzej na pandemii wyjdą teamy, które nie miały ogarniętego pipeline'u - bo ciężko będzie bookować terminy i będą opóźnienia. Najgorzej mają projekty planowane na rok fiskalny 2022, one najbardziej ucierpiały (jeśli nie miały ogarniętych rzeczy, a no, nie zawsze ma się na takim etapie produkcji). Btw. EA (i nie tylko) na kłopoty z motion-capture w przypadku dużych serii potrafiło montować sprzęt do tego w domach devów :v 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Hendrix napisał: Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.). Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. No, może stąd, że covid jest i wiele gier opóźnionych, niby z tego powodu? Sorry nie zauważyłem wpisu wyżej. Edytowane 17 września 2020 przez lpcl Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 W dniu 17.09.2020 o 13:11, Hendrix napisał: Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.). Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. To pewno dla tego nie dali nic prócz loga, skoro są wstanie wydać to za rok, to jakiś gameplay pewno już mają, no albo chociaż jakieś CGI a nie wielkie nic... Jeszcze znając ich coś się opóźni tyle lat na tym świecie, że ni (pipi)a nie wierze w ten 2021. 1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 W dniu 17.09.2020 o 14:27, Hendrix napisał: EA (i nie tylko) na kłopoty z motion-capture w przypadku dużych serii potrafiło montować sprzęt do tego w domach devów :v To widziałem na blogu u Astronautów jak ziomek o mocapu animacji przeładowania broni nagrywał to w swoim garażu Bardzo fajnie, że opisują takie smaczki, kupa roboty z tym w ogóle. 4 Cytuj
smallv86 861 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Też mi ciężko uwierzyć w premierę na następny rok. Przecież poprzedni GoW zaprezentowali dosyć obszernym gameplayem na e3 w 2016 roku (dwa lata przed wypuszczeniem gry) więc tutaj już dużo powinni mieć materiału na jakiś teaser/trailer.Co do antagonistów Thor glównym bossem w ragnarok, Odin na zakończenie trylogii- tak to widzę. Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 19 września 2020 Opublikowano 19 września 2020 Ile lat juz robia gre? Pytam, zeby wyliczyc ze wzoru C.Barloga ilu bedzie bossow w grze Cytuj
Wredny 9 704 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 Wiem, że to PPE i Grucha, ale kij z tym Wychodzi na to, że kolejny z mocnych exów może jeszcze wyjść na PS4, co tylko utwierdzi mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłem, czekając z zakupem PS5 przez rok/dwa.https://www.ppe.pl/news/151805/god-of-war-ragnarok-tylko-na-ps5-sony-nie-mam-dzisiaj-nic-do-powiedzenia-na-ten-temat.html Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 no czyli potwierdził crossgena, z Horizonem 2 też siedzieli cicho do samego końca..generalnie nauczyli się po PS4 że nie mając bazy userów nie sprzedadzą milionów kopii w pierwszych latach, Killzone Shadowfall miał jakiś śmieszny wynik - i tutaj mamy tego skutek ; szczerze to spodziewam się że z GT7 będzie to samo a ten Jim to straszny lump Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 no trochę lipa no niby fajnie, bo mogę ograć na ps4, a ci co mają ps5, ograja tam w lepszej jakości, ale no szkoda, bo zawsze nowe konsole oznaczały nowe gry przeznaczone tylko na nie (no, oprócz multiplaftorm czy forzy horizon 2), a teraz prawdziwie nowa generacja to się zacznie, ale dopiero za 2 lata (trochę takie ps4 pro do kwadratu na początek generacji) Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 (edytowane) Szkoda. Argument ogromnego install base konsol poprzedniej generacji jest inwalidą. Większość z tych konsol albo nie działa, albo jest schowana w szafie, albo służy osobom, które kupują 2 gry na rok. Raczej nie są to klienci chętni do kupowania gier za 250-300zł. GT6 wyszło tylko na PS3 kilka dni po premierze PS4 i jest najgorzej sprzedającą się odsłoną marki. Na premierę ma to jakiś tam sens, bo jest cyrk z dostępnością konsol i zanim niektórzy swoją dostaną to albo będą latać używki po 1/2 ceny, albo po prostu ludzie o danej grze zapomną, ale zanim wyjdzie Ragnarok to będą już bundle z Pismem Świętym na komunie. Edytowane 17 listopada 2020 przez tata_arek Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 olać 113mln? jakby to się kalkulowało to taki np Cyberpunk ominąłby pastgeny idą w cross i to od day1, to czy coś jest exem dla platformy to jest tylko dobra amunicja na forach dla graczy, w Excelu to nie ma przełożenia, a konsola i tak się sprzeda na pniu i tak.. Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 17 listopada 2020 Opublikowano 17 listopada 2020 Teraz, nero2082 napisał: olać 113mln? jakby to się kalkulowało to taki np Cyberpunk ominąłby pastgeny idą w cross i to od day1, to czy coś jest exem dla platformy to jest tylko dobra amunicja na forach dla graczy, w Excelu to nie ma przełożenia, a konsola i tak się sprzeda na pniu i tak.. No więc właśnie to nie jest 113 milionów. Tyle konsol zostało wyprodukowanych, a ile poszło na wymianę w ramach gwarancji? Ile się popsuło na amen? Ile leży nieużywanych w szafach? Ile służy jako 2, 3, 4 konsola w sypialni, u dzieci czy gdzie tam jeszcze? Tak jak mówię, crossgen na start konsoli ma pewien sens, bo są problemy z dostępnością konsol, więc zanim niektórzy mieliby szansę ograć dany tytuł, ten byłby starociem. Nie ma to sensu rok+ po premierze konsoli. Ile sprzedało się kopii Forzy Horizon 2, czy Rise of the Tomb Raider na X360? Albo LittleBigPlanet 3 na PS3? Cyberpunk to multiplatforma, więc nie ma za zadanie zachęcać do kupna nowej konsoli, zresztą miał wyjść w kwietniu, opóźnienia wynikają prawdopodobnie ze skali gry i liczby wynikających z tego błędów, więc nie ma tu sensu porzucać wersji na stare konsole. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.