Opublikowano 2 września 20222 l 8 minut temu, Rozi napisał: Rozi napisze coś w temacie gry, na którą czeka. Forum: OHO KOLEJNA GRA ŻYCIA ZNOWU SIĘ URUCHAMIA OHO HA HA HA Każdy napisał swoją opinię, nie każdemu pokazany fragment jakoś specjalnie się spodobał i później jest, zacytowany przeze mnie wcześniej, Twój post. My już wiemy jak to będzie wyglądać do premiery gry i w post launchu, nic się nie zmieniaj mordko
Opublikowano 2 września 20222 l Porównywanie tego postu Roziego do postu Bigbiego jest c00rwa niesmaczne.
Opublikowano 2 września 20222 l 33 minuty temu, Rozi napisał: Zobaczcie lepiej, jak ostatnio się Bigby ODPALIŁ HAHAHA w temacie o Xboksie, takiego bronienia, o zgrozo, korporacji, to nawet ja nie robiłem nigdy! A nie, on może, bo to nie Rozi. EOT O Ty Coorwo.
Opublikowano 2 września 20222 l Bykolu kochany, to było tylko porównanie, doceniam takie rzetelne posty 20 minut temu, Bzduras napisał: Porównywanie tego postu Roziego do postu Bigbiego jest c00rwa niesmaczne. Nie chodzi o treść, chodzi o to, że jak ja piszę coś w obronie gry, to beka z typa. Ktoś inny może. Ja się zawsze odpalam, ale nigdy w obronie żadnej gierki nie pisałem takiego wypracowania.
Opublikowano 2 września 20222 l Wygląda jak bezpieczny sequel, w klasycznym stylu bigger, better and more badass. Jeśli komuś podobała się poprzednia część, to teraz też się raczej nie zawiedzie. Trochę śmiesznie wygląda ten Kratos z linka przyciagacy się do platform i chyba lepiej wyglądałoby dodać normalny skok tak jak oryginalnej trylogii, ale taka jest już chyba moda.
Opublikowano 2 września 20222 l 2 godziny temu, balon napisał: A ja tam się mega cieszę, że wychodzą jeszcze takie gry (nawet z taką „past-genową” grafiką i „kulejącym” gameplayem - jak nowy GoW). Sony to praktycznie ostatni bastion. Dla mnie to super pozycje do zachowania balansu między tonami małych i dużych indyków w abonamentach czy pedo gierkami od Nintendo. Nie mógłbym grać tylko w takie gry, ale tak samo nie wyobrażam sobie swojego hobby bez takich gier. Ale ja nic nie napisałem, że się nie cieszę tylko, że to już zwyczajnie nie są żadne nadgry, a ogólnie taka narracja panuje bazująca na sentymencie. Co do gamepleju i samego Gowa to Kratosa bardzo skrzywdzili wrzucając go na tory cinematica, gameplejowo stara formuła łyka tą nową na śniadanie.
Opublikowano 2 września 20222 l 2 minuty temu, tjery napisał: Ale ja nic nie napisałem, że się nie cieszę tylko, że to już zwyczajnie nie są żadne nadgry, a ogólnie taka narracja panuje bazująca na sentymencie. Co do gamepleju i samego Gowa to Kratosa bardzo skrzywdzili wrzucając go na tory cinematica, gameplejowo stara formuła łyka tą nową na śniadanie. No nie wiem czy to taki cinematic, mocno złożony i rozbudowany system walki (na wyższych poziomach bardzo wymagający - choć normal to też nie jest samograj), fajna eksploracja, jakieś tam zagadki. No chyba, że jakaś tam fabuła (mnie ciekawi jak to dalej się potoczy), pięknie wykonane postacie i „żyjące” cut scenki wrzuca go na tory cinematica? Jak tak, to mi to w ogóle nie przeszkadza, szczególnie że tego typu gry, to obecnie 1 max 3 w roku. Stara formuła świetna, ale nie chciałem już po raz 7 tego samego. No way.
Opublikowano 2 września 20222 l 1 minutę temu, balon napisał: No nie wiem czy to taki cinematic, mocno złożony i rozbudowany system walki (na wyższych poziomach bardzo wymagający - choć normal to też nie jest samograj), fajna eksploracja, jakieś tam zagadki. No chyba, że jakaś tam fabuła (mnie ciekawi jak to dalej się potoczy), pięknie wykonane postacie i „żyjące” cut scenki wrzuca go na tory cinematica? Jak tak, to mi to w ogóle nie przeszkadza, szczególnie że tego typu gry, to obecnie 1 max 3 w roku. Stara formuła świetna, ale nie chciałem już po raz 7 tego samego. No way. Same walki z bosami ze starych gowów są lepsze niż te wszystkie elementy, które wymieniłeś
Opublikowano 2 września 20222 l Tu pełna zgoda walk z bossami nawet nie ma co porównywać. No ale właśnie w tym aspekcie liczę na na największa zmianę/poprawę względem poprzedniej części, tym bardziej że wykurwisty pierwszy boss, bardzo narobił apetytu. Będzie dobrze, jak dadzą 60ks w min 1440p (bez jakiś artefaktów), to będzie u mnie pierwsza od dłuższego czasu gra, którą kupię day1. Jak nie to będę czekał na pacza. Cytując „klasyka”, trzeba nienawidzić gier video aby nie doceniać takich gier , szczególnie że jest już ich tak mało obecnie i robią się tak długo
Opublikowano 3 września 20222 l Stara formuła lepsza od nowej? Nie ma nawet porównania, gameplayowo nowy GoW jest parę klas wyżej. Stare części nie miały jakiegoś wybitnego systemu walki ale nadrabiały za to widowiskowością, fajne żeby przejść raz czy dwa razy ale już przy GoW 3 miałem tego dość bo grało się praktycznie tak samo w każdą część (a to były gry na max 10h), oglądanie QTE robi wrażenie tylko za pierwszym razem a na rynku były lepsze slashery. I jeszcze określanie gry której ukończenie z opcjonalnymi zadaniami trwa ponad 40h z czego cutscenki to pewnie 5 cinematickiem. Jedyne czego brakowało GoW 2018 to większej różnorodności przeciwników i paru bossów, jak to 'naprawią' i niczego nie skopią to będzie przeskok podobny do tego jaki był między GoW 1 a 2. No i to standardowe narzekanie na graficzkę dopóki jakieś DF nie zrobi porównania i wtedy dopiero zaczynają się zachwyty xd
Opublikowano 3 września 20222 l Z tym marudzeniem na grafikę to jest zwykle tak. No zależy kto jaką grę woli. - kompresja robi swoje, trzeba to zobaczyć na własnym tv - wygląda średnio bo tak - wygląda cudownie.
Opublikowano 3 września 20222 l 11 godzin temu, drozdu7 napisał: Moje wrażenie też jest takie że gdyby zlikwidować te podświetlenia, leżące na ziemi guwna i paski życia, to wyglądałoby to o wiele bardziej epicko. Wiesz, że to dało się wyłączyć w poprzedniku? Paski nad wrogami to coś, co całkiem rozwala mi doświadczenie z gry. Bossowie i ich paski na dole ekranu to co innego, ale byle płotki wolę tłuc na ślepo.
Opublikowano 3 września 20222 l 8 minut temu, łom napisał: Stara formuła lepsza od nowej? Nie ma nawet porównania, gameplayowo nowy GoW jest parę klas wyżej. Stare części nie miały jakiegoś wybitnego systemu walki ale nadrabiały za to widowiskowością, fajne żeby przejść raz czy dwa razy ale już przy GoW 3 miałem tego dość bo grało się praktycznie tak samo w każdą część (a to były gry na max 10h), oglądanie QTE robi wrażenie tylko za pierwszym razem a na rynku były lepsze slashery. I jeszcze określanie gry której ukończenie z opcjonalnymi zadaniami trwa ponad 40h z czego cutscenki to pewnie 5 cinematickiem. Jedyne czego brakowało GoW 2018 to większej różnorodności przeciwników i paru bossów, jak to 'naprawią' i niczego nie skopią to będzie przeskok podobny do tego jaki był między GoW 1 a 2. No i to standardowe narzekanie na graficzkę dopóki jakieś DF nie zrobi porównania i wtedy dopiero zaczynają się zachwyty xd Miła przyjemna i widowiskowa walka, qte na 10 latku robiło wrażenie przez 20 przejść muszę Ci powiedzieć z czystym sumieniem no i elementy platformowe, bardzo mi tego brakowało w tym nowym gowie ALE i tak za żadne skarby nie chciałbym żeby gow tkwił dalej w tej formule bo zwyczajnie już się przejadła. W tym nowym nie siadł mi ten pseudo otwarty świat wolałbym żeby to był typowy korytarz w którym idziemy do przodu no i ten yebany loot jeden z moich nemezis w grach komputerowych
Opublikowano 3 września 20222 l Godzinę temu, Donatello1991 napisał: Z tym marudzeniem na grafikę to jest zwykle tak. No zależy kto jaką grę woli. - kompresja robi swoje, trzeba to zobaczyć na własnym tv - wygląda średnio bo tak - wygląda cudownie. Ja już Ci współczuje jak będziesz grał w tę grę w 30 fpsach.
Opublikowano 3 września 20222 l czego to współczuć? w 30 klatkach da się grać zeby nie było, też biorę 60 i HUD off jak w jedynce
Opublikowano 3 września 20222 l Ja wybieram klasykę: grounded, z wylączonym widzeniem przez ściany i zasłonięte rolety
Opublikowano 3 września 20222 l Godzinę temu, Pupcio napisał: no i elementy platformowe W szczególności wirujące ostrza z końca jedynki i balansowanie na belkach dobrze by wyglądało z gówniakiem na plecach xd A tak na serio patrząc na to że Kratos jest bardziej mobilny jest szansa że powrócą jakieś elementy platformowe mieszające przyciąganie się łańcuchami i rzucanie w jakieś przyciski toporem.
Opublikowano 3 września 20222 l Potencjał na kombosy widzę, że są fajne. Jeśli będzie dynamiczna zmiana ostrzy na toporek i tarczę to może wyjść z tego nawet fajny slasher.
Opublikowano 3 września 20222 l Jestem ciekawy haptyki. DL2 już miał fajnie to zrobione ale liczę,że Sony zrobi to o klasę lepiej.
Opublikowano 3 września 20222 l No przy odbijaniu ciosów tarczą, czy wracaniu toporka do łapy mogą coś fajnie zrobić.
Opublikowano 3 września 20222 l Fhui rozczarowanie. Skillowa walka? Zapomnij. Kolorowe mambo jumbo dla tatuśków do piwerka. Nie spodziewałem się drugiego Ninja Gaiden, ale do licha niech chociaż walka wróci do systemu z klasycznych odsłon z PS2. Jak tak ma wyglądać obecnie gaming to już wolę te wyśmiewane indyczki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.