Opublikowano 18 listopada 20204 l Co bardziej w dziejach growych jest spiedolone? łysy z gow3, czy dickman z tlou2? Jednak obstawiam tego TLOU2.
Opublikowano 18 listopada 20204 l 38 minut temu, Figaro napisał: a co zyebali w TLOU2? Nie trafił w jego gusta. Wiadomo jednemu się spodoba drugiemu nie. Prosta zasada.
Opublikowano 18 listopada 20204 l Gameplay sztos, fabularnie to sraka i kaka aż po giewont. Zyebana gra? Zyebana, dziękuje.
Opublikowano 20 listopada 20204 l W dniu 18.11.2020 o 16:38, Faka napisał: Co bardziej w dziejach growych jest spiedolone? łysy z gow3, czy dickman z tlou2? Jednak obstawiam tego TLOU2. Jak dla mnie spadek poziomu w przypadku przygody Kratosa był dużo mocniejszy i bardziej bolesny. Czysto subiektywnie, w standardowej skali 10 punktowej: Tlou2 oceniłbym najwyżej oczko niżej, niż jedynkę, GoWa 3 ze 3 oceny niżej, niż poprzedniczkę.
Opublikowano 23 lutego 20214 l Przecież to było wiadome jak tylko pokazali tego screena, że nie ma szans na 2021. Jak Horizon wyjdzie w tym roku to będzie sukces.
Opublikowano 2 czerwca 20213 l Autor Czemu nikt nie pisze że GoW2 jednak i na PS4 ? XD jebalby ich pies no kurza stopa - nie odetna się się jeszcze 2 lata od tych szmelcow z 2013 roku.
Opublikowano 2 czerwca 20213 l No co zrobisz, nic nie zrobisz. Ale można jakieś pozytywne info z tego wyciągnąć - gra faktycznie była mocno planowana na 2021 i pewnie gdyby nie COVID to by wpadła na koniec roku. Pewnie jak to miałoby być tylko na next-geny to raczej na premierę musielibyśmy poczekać dłużej, bo przejście na nowy sprzęt i wykorzystanie całego jego potencjału to nie tak hop siup.
Opublikowano 2 czerwca 20213 l Autor Wątpię że była planowana na 2021 - Sony i zrobienie gry w 3 lata po porzedniej czescu? Raczej nie.
Opublikowano 2 czerwca 20213 l 50 minut temu, XM. napisał: Wątpię że była planowana na 2021 - Sony i zrobienie gry w 3 lata po porzedniej czescu? Raczej nie. A co tam mieli do roboty gdy większość światów mieli już gotowych jak i "szkielety" tych krain których nie odwiedziliśmy pewnie też. Nie musieli zapierdalać od nowa jak przy poprzedniej części, w kwietniu minęły 3 lata od premiery pierwszej części i na koniec roku wychodziło by ponad 3.5 roku developingu. Realny termin gdyby nie praca zdalna przez ponad rok.
Opublikowano 3 czerwca 20213 l Jak to ktoś napisał na twitterze - problem polega na tym, że Sony twierdziło inaczej, że będzie to ex na ps5. I że wyglada to na zagrywkę, po to by sprzedać ps5 więcej, nakręcić hype. Co nie wiedzieli, że wyjdzie na ps4 rok temu? W ogóle ktoś tam pisał także, żeby nie zdziwić się, że wyjdzie w 2023 jednak. Co nie zmienia dla mnie faktu, że po FF16 to dla mnie najbardziej oczekiwany ex Sony.
Opublikowano 3 czerwca 20213 l Jeśli gra ma być CrossG to raczej śmieszne będzie jak nie wyjdzie najpóźniej do końca 2022.
Opublikowano 3 czerwca 20213 l Ludzie się zastanawiali czy Last of Us i Ghost of Tsushima czy nie będą przypadkiem grami cross-gen, a tu wyszło że jednak ich jest więcej. Raczej sprawa prosta mi się wydaje - Sony popatrzyło na prognozy produkcji sprzętu i wyszło, że sytuacja się nie poprawi. Ich plan zakładał możliwie szybkie przejście użytkowników na PS5, stąd też X gier które zaczynały jako cross-geny miały być motorem sprzedażowym dla sprzętu. W wyniku problemów z produkcją to Excel zaczął im świecić na czerwono, bo na gry poszły grube miliony, no i w perspektywie najbliższego roku postanowili wrócić do pomysłu wydania tych gier na PS4. Szkoda, ale mimo wszystko wyjebane. I tak zagram w najlepszej możliwej wersji na PS5. Minus jedynie taki, że poza kilkoma wyjątkami to nowe Playstation i Xbox to jeszcze przez jakiś czas będą robić za mid-geny w stylu PS4pro i One X.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l Mi też to lotto, albo się zagra na low (ps4), albo high i inne ficzery ( ps5 ). Proste.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l Akurat gow jeśli będzie utrzymany w konwencji tego z 2018 czyli gierka na jednym ujeciu bez dużych miast i zaludnienia npc to myślę, że wersja z ps4 niewiele wpłynie na grę.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l Nie wiem, czy te jedno ujęcie, to nie jest sztuka dla sztuki. Fajnie, jakieś tam osiągnięcie techniczne/reżyserskie w branży, ale czy jest warte aż takiego zachodu?
Opublikowano 4 czerwca 20213 l Jak dla mnie to coś co wyróżnia gowa na duży plus. 30h bez cięć robi wrażenie.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l W dniu 2.06.2021 o 21:16, XM. napisał: Czemu nikt nie pisze że GoW2 jednak i na PS4 ? XD jebalby ich pies no kurza stopa - nie odetna się się jeszcze 2 lata od tych szmelcow z 2013 roku. Co to faktycznie zmieni? Czy Demonsy albo Astro wyglądają jak coś co nie poszłoby na PS4? Nowe sprzęty od Sony i MS od zawsze nie były niczym innym jak upgradem hardware'u. Mam wrażenie (nie piję jedynie do Ciebie ), że ludzie myślą, że gdyby nagle Sony odcięło się od poprzedniej generacji to wszystkie gry miałyby fizykę jak Control, miasta jak PC-towy Cyberpunk, a to wszystko w 4K/60, a schematy designerskie są takie że wszystko będzie jedynie bigger i better.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l Mam nadzieję że w najbliższych miesiącach ukazany zostanie gameplay nowego GoWa i wtedy ocenimy czy bycie crossgenem ma jakiś duży negatywny wpływ na tytuł. Te same teksty można było usłyszeć przed pokazem Horizon FW, nawet te parę godzin przed streamem kiedy prezentowane były miejscówki czytałem "wygląda średnio", "widać że crossgen". A gameplay pokazał duży skok w porównaniu do jedynki. I podobnego skoku spodziewam się w przypadku GoW Ragnarok, koniecznie w 60fps.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Co to faktycznie zmieni? Czy Demonsy albo Astro wyglądają jak coś co nie poszłoby na PS4? Nowe sprzęty od Sony i MS od zawsze nie były niczym innym jak upgradem hardware'u. Mam wrażenie (nie piję jedynie do Ciebie ), że ludzie myślą, że gdyby nagle Sony odcięło się od poprzedniej generacji to wszystkie gry miałyby fizykę jak Control, miasta jak PC-towy Cyberpunk, a to wszystko w 4K/60, a schematy designerskie są takie że wszystko będzie jedynie bigger i better. Jeśli tytuły, na których zrobienie potrzeba w uj czasu sa robione na samym poczatku na podzespołach ze staroci to pewnie nawet przy konwersji na mocniejsze sprzety (powiedzmy sobie szczerze - DS wygląda ładnie, nawet bardzo ale dam se fujare uciąć że był tworzony na poczatku z myślą o ps4 albo przynajmniej na jej devkitach) niczy szczególnym nie zaskoczą. Im szybciej wypierdzielą z pamięci stare truchła w postaci ps4 i xone i zaczną tworzyć nowe tytuły w oparciu już tylko o nową architekturę - to tak, myślę, że jakiś skok odczujemy.
Opublikowano 4 czerwca 20213 l 28 minut temu, łom napisał: Mam nadzieję że w najbliższych miesiącach ukazany zostanie gameplay nowego GoWa i wtedy ocenimy czy bycie crossgenem ma jakiś duży negatywny wpływ na tytuł. Te same teksty można było usłyszeć przed pokazem Horizon FW, nawet te parę godzin przed streamem kiedy prezentowane były miejscówki czytałem "wygląda średnio", "widać że crossgen". A gameplay pokazał duży skok w porównaniu do jedynki. I podobnego skoku spodziewam się w przypadku GoW Ragnarok, koniecznie w 60fps. Lubią tą narrację w przypadku SONY ocenimy jak zobaczymy w przypadku xbox'a nie trzeba na nic patrzeć tam z góry wiadomo, że jest hamulec w postaci Series S. I tu nie bije konkretnie do Ciebie ale ogólnie do tego co jeszcze jakiś czas temu można było sobie poczytać...jak widać wystarczy, że jedna firma zrobi pstryk i już czytamy takie o to stwierdzenia. Ja jestem jednym z tych, który uważa, że oczywiście wydawanie na stary sprzęt niesie za sobą jakieś wady i ograniczenia(bo jednak zrobienie czego typowo pod nowy sprzęt, zawszę będzie lepszą decyzją) ale jak widać dla chcącego nic trudnego i tu sięgnę po RDR2, który jak trzeba było to błyszczał na każdym sprzęcie. Jak będzie z nowym GODEM? też jestem zdania, że czas pokaże jak widać właśnie po takim Horizon II, że nie ma rzeczy nie możliwych. Edytowane 4 czerwca 20213 l przez Lord Protector
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.