Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok

Featured Replies

Opublikowano

W razie jakby ktoś miał wątpliwości, wersja z Turcji jest w pełnej wersji językowej. Póki co udało mi się tylko przejść przez multum opcji do ustawienia. Pierwsza granie chyba jednak dopiero jutro wieczorkiem... :sapek:

 

P.S spoko, że w menu na starcie jest opcja podsumowania wydarzeń z poprzedniej części. Po odpaleniu pojawia się filmik podsumowujący. 

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Wyświetleń 232,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • W sumie standardowo: do tematu w Graczpospolitej nie każdy zagląda, a może kogoś zainteresuje.   God of War: Ragnarok [PS5] Mocno ogólnie, bez Spoilerów, nawet screeny z początku przygo

  • U mnie jeszcze więcej

  • tak czytam w swoim zeszyciku walenia w chu ja w robocie i widze, ze dawno nie bylo sraczki.   rano za telefon do szefa i lecimy do midgardu.

Opublikowano

Nie wiem jak oni to zrobili, ale na oledzie z vrr wyglada kapitalnie 

Opublikowano

Po 2 godzinach jest :banderas: Voice acting angielski jest mega, nowe postacie mega, walka mięsista. Już powoli czuć, że będzie epicko.
Dobrze jest spotykać bossów w trakcie gry God of War częściej xD

Opublikowano

Ragnarok jest tym czy była druga odsłona Gearsow na 360 wobec jedynki - więcej, lepiej, zajebisciej ;)!

 

Graficznie dużo się nie zmieniło, chyba tylko hdr i oświetlenie dostało kopa (oczywiście z fpsami na czele - gram w trybie jakości z vrr i jest pięknie, a przy tym płynnie).

 

Mam wrażenie, ze tempo gry jest lepsze, dialogi jakieś takie bardziej mięsiste. Ogólnie gierka wchodzi jak masło w bułkę. 
 

A i muszę wspomnieć o ścieżce dźwiękowej, która jest po prostu fenomenalna! 
 

warto było czekać!

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Przedostatni poziom trudności po 4h jest trochę łatwy. Ale w sumie dopiero zwiedzam niziołkowo.

Opublikowano
1 godzinę temu, Starh napisał:

Ragnarok jest tym czy była druga odsłona Gearsow na 360 wobec jedynki - więcej, lepiej, zajebisciej ;)!

 

Graficznie dużo się nie zmieniło, chyba tylko hdr i oświetlenie dostało kopa (oczywiście z fpsami na czele - gram w trybie jakości z vrr i jest pięknie, a przy tym płynnie).

 

Mam wrażenie, ze tempo gry jest lepsze, dialogi jakieś takie bardziej mięsiste. Ogólnie gierka wchodzi jak masło w bułkę. 
 

A i muszę wspomnieć o ścieżce dźwiękowej, która jest po prostu fenomenalna! 
 

warto było czekać!

Ścieżka dźwiękowa chyba jeszcze lepsza niż w 2018 roku :) 

Opublikowano

Jak coś to uważajcie też na fejsbukowych grupach, dzbany już spoilerują :shotgun:

Opublikowano

Jest.

Pierwsze co robi wrażenie w tej grze to wykorzystanie dual sense'a w trakcie ostrzenia strzał przy ognisku. Wspaniały gadget.

Opublikowano

Na razie więcej tego samego, czyli jest dobrze, filmowo, epicko (szczególnie w walce z Thorem). Zobaczymy jak to się dalej rozkręci.

Opublikowano

Sterowanie nadal jak czołgiem czy cos usprawnili? Średnio mi leżały takie RE-controls w przypadku dynamicznej walki wręcz. Oryginalne sterowanie z pierwszych GOWów było fajniejsze do arkejdowej nawalanki.

Opublikowano

Pograłem wczoraj z 3h i zacznę może od tego, że te wszystkie uwagi w CW o DLC nie były chybione. Czytałem też, że niektórzy stawali i oglądali grę, a graficznie to mamy nie wiele wyższy poziom od tego, co GOW zaprezentował w 2018r. O ile postacie to najwyższa półka, tak wszystko dookoła, tła, dalszy horyzont mocno na poziomie PS4.

 

Jestem po ukończeniu akurat nowej plagi i pomimo, że gra tam chodziła w 40hz, to graficznie (poza samymi postaciami) wypada znacznie, znacznie lepiej.

 

Sama gra miodna, walki są świetne i spędzę pewnie z nią wiele godzin, ale przez fakt, że wszystko już było, wszystko widziałem w poprzedniej odsłonie sprawia, że w mojej ocenie to będzie po prostu dobra kontynuacja, a nie gra której nie wyjmę z czytnika do momentu wbicia platyny.

Opublikowano

W erze coraz większej popularności zakupów cyfrowych, takie widoki jeszcze bardziej cieszą.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Z takich widoków też się ludzie cieszą.

Opublikowano
59 minut temu, _Red_ napisał:

Sterowanie nadal jak czołgiem czy cos usprawnili? Średnio mi leżały takie RE-controls w przypadku dynamicznej walki wręcz. Oryginalne sterowanie z pierwszych GOWów było fajniejsze do arkejdowej nawalanki.

 

Poza szybszą wspinaczką na półki dzięki użyciu ostrzy, cała reszta jest identyczna, doszedł automatyczny zeskok na dół, co prawdę mówiąc przy braku przeciwników wygląda źle, coś się dzieje dziwnego z kamerą.

Graficznie poza ostrością i użyciem HDR na razie tak samo, czyli najwyższa półka, klimaty zimowe może tego nie pokazują, ale wioska krasnoludów to już robi wrażenie, ale przede wszystkim przywiązaniem do szczegółów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.