Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lepiej póżno niż wcale ale niesmak, to niesmak. Będzie powód by zagrać drugi raz.

 

Dzisiaj sprawdziłem listę swoich platynowych trofeów i pierwsze w życiu mam z GoWIII a ostatnie z GoW 2018, ale super, to jednak trzeba zrobić tutaj też. Z nadzieją, że nie będzie trzeba rozbijać potworków twarzy w nieskończoność w Muspelheim…

 

Wczoraj Vanaheim w miarę uporządkowane, Mimir kazał wrócić dokończyć interesy jakieś w Alfheim a tam… zupełnie nowa mapa się odkrywa… magia w h*j dzisiaj będzie piękny dzień

 

a i odkryłem, że grze istnieje quick turn… po 20h…

Opublikowano

Odpalilem sobie na chwile pl dubbing no i sony jak zawsze topka. Oryginal to zawsze oryginal ale polski tez jest ok. Jedyny problem w polskiej wersji jezykowej to dziwne odglosy pekania i przerazliwy krzyk co chwile. Nie ma tego w innych wersjach wiec podejrzewam ze to po prostu dupy prawdziwych zagrajmerow trzaskaja. Nie wiem tez tak macie? :sadkek:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Bigby napisał:

Kiedy odblokowuje się Heavy Rune? Mam już prawie 20 godzin i jestem po Asgardzie, a nadal ani jednej żeby umieścić w slocie.

W pobocznych misjach i skrzyniach legendarnych można znaleźć. 

Z tego co pamiętam to chyba u elfów i w vanaheimie znalazłem. 

Edytowane przez Kafaresko
Opublikowano

Doceniam Polski dubbing, ale nie rozumiem, po co ktoś miałby go używać, no chyba, że nie widzi napisów (które można sobie powiększyć) :P. Ale fajnie, że dosyć szybko naprawili, jak na obecne standardy wydawania patchy i certyfikacji. Oryginalny voice acting w tej grze to jest jednak GOTY standard.

 

Sama gra - no im dalej tym lepiej, cud, miód dla oczu, uszu i innych zmysłów, będę sie delektował na spokojnie przez kilkanascie następnych dni. :obama:

Opublikowano
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Doceniam Polski dubbing, ale nie rozumiem, po co ktoś miałby go używać, no chyba, że nie widzi napisów (które można sobie powiększyć) :P. Ale fajnie, że dosyć szybko naprawili, jak na obecne standardy wydawania patchy i certyfikacji. Oryginalny voice acting w tej grze to jest jednak GOTY standard.

 

Sama gra - no im dalej tym lepiej, cud, miód dla oczu, uszu i innych zmysłów, będę sie delektował na spokojnie przez kilkanascie następnych dni. :obama:

Faktem jest że czasami jest konflikt akcji na ekranie z napisami, mimira czasami po glosie ciężko zrozumiec, wiec np. w trakcie plywania łódką wolę stanąć i czytać. Dialogi w trakcie wspólnej walki z kimś ważnym fabularnie są ważne i jest problem ze skupieniem.

Opublikowano

W opcjach można sobie fajne rzeczy powłączać, np. automatyczne podnoszenie przedmiotów, włączenie/wyłączenie HUDa poprzez przesunięcie palcem na touchpadzie.

  • Plusik 1
Opublikowano
32 minuty temu, bartiz napisał:

W opcjach można sobie fajne rzeczy powłączać, np. automatyczne podnoszenie przedmiotów, włączenie/wyłączenie HUDa poprzez przesunięcie palcem na touchpadzie.

O tym włączaniu HUDu już pisałem, że jest skopane, bo przesunięcie działa tylko na aktualny ekran, więc np. cześć przeciwników będzie miała paski życia, a część nie. Powinni dodać dynamiczny HUD.

 

No i ten transmog, nie wiem jaki debil to wymyślił.

Opublikowano
Godzinę temu, bartiz napisał:

W opcjach można sobie fajne rzeczy powłączać, np. automatyczne podnoszenie przedmiotów, włączenie/wyłączenie HUDa poprzez przesunięcie palcem na touchpadzie.

Linkowalem juz wczesniej,ale lapcie raz jeszcze.Tu jeszcze kolejny fajny material od pana z australi.Jak widac większosc gier tak jak i filmow robione jest w 8bitowym kolorze więc róznicy miedzy rgb a ycbcr nie uswiadczycie.                                       

 

Opublikowano

U mnie wszystko pieknie wyglada nic nie bede zmienial. Jedyne co zmienilem to poziom z GTGOW na Trudny :sapek:  Po swiecie sa rozsiane te ogniaska bonusowe ktore sa mega ciezkie. Nie chce do nich wracac pozniej wiec robie je od razu powtarzajac je kilkanascie razy. Inaczej tego nie widze.

Opublikowano
11 minut temu, MEVEK napisał:

U mnie wszystko pieknie wyglada nic nie bede zmienial. Jedyne co zmienilem to poziom z GTGOW na Trudny :sapek:  Po swiecie sa rozsiane te ogniaska bonusowe ktore sa mega ciezkie. Nie chce do nich wracac pozniej wiec robie je od razu powtarzajac je kilkanascie razy. Inaczej tego nie widze.

No to właśnie Mścicielki, podejrzewam że na najwyższym poziomie nie dałbym rady w trakcie przechodzenia tego przejść. A tak 15 powtórzeń i można idealnie je rozmontować.

Opublikowano

Najgorsi sa ci

Spoiler

ognisci

pajace. Jak nie rzucisz w takiego toporem przed atakiem wrecz tylko od razu zaatakaujesz to 1/3 paska leci w piz.zzzdu :dafuq: jest wyzwanie.

Opublikowano
3 minuty temu, MEVEK napisał:

Najgorsi sa ci

  Pokaż ukrytą zawartość

ognisci

pajace. Jak nie rzucisz w takiego toporem przed atakiem wrecz tylko od razu zaatakaujesz to 1/3 paska leci w piz.zzzdu :dafuq: jest wyzwanie.

Spoiler

To właśnie Mścicielka, zawsze jest jedna przy tym "ognisku". Walka z nią jest świetna, bardzo techniczna.

 

Opublikowano

Krasnoludy chcą ode mnie żużel. Znalazłem go już trochę i nie widzę żadnej opcji odsprzedania/przekazania. Ten żużel jest do upgradu wyposażenia, czy coś przespałem?

Opublikowano
8 minut temu, MEVEK napisał:

Jak nie rzucisz w takiego toporem przed atakiem wrecz tylko od razu zaatakaujesz to 1/3 paska leci w piz.zzzdu :dafuq:

Raczej zgon na GoW. Ogólnie na dwa hity się jest, niektóre ataki ściągają od razu. No i levelowanie i leczenie przeciwników najbardziej daje w kość na GoW.

 

@ginn tak, bardzo fajnie. W sumie tak samo się gra tylko combosy inne.

Opublikowano

IMO największym problemem w tych walkach jest sama arena. Na GOW momentalnie jestem spychany do ściany. Plus kamera jest odrobinę za blisko. Trzeba mieć oczy w dupie gdy subbossom akompaniują mobki. W ferworze błysków i latających cząsteczek czasem za późno dostrzeże się atak, którego nie da się zablokować albo mobka z siekierą na plecach.

 

Jak już wspominałem GoW nie wybacza błędów. I dodatkowo nie zachęca do walki w zwarciu, a taka [choć najbardziej ryzykowna] jest najskuteczniejsza. Ostrza przeciwników doskakują błyskawicznie. Ale jeżeli masz rozpracowane ataki to w kilka sekund skroisz pasek zdrowia przeciwnika.

W sumie wydaje mi się, że zasięg Ostrzy Chaosu jest mocno ograniczony więc preferuję walkę toporem. Choć oprócz rzutów same ataki też nie robią szału w kwestii zasięgu. Nawet runiczne [w jedynce sięgały dalej chyba]. 

  • Plusik 2
Opublikowano

W tej części znacznie bardziej polubiłem walkę siekierą, do walki polecam Naramienniki i Pas który razem uruchamia zatrzymanie czasu podczas uniku w ostatnim momencie, ja tego zestawu tak szybko nie zdejmę.

Opublikowano

W jedynce to był najbardziej przydatny amulet, tutaj jest to strój więc używając go za długo narazisz się na bycie poniżej rekomendowanego poziomu, a w grze jest to kluczowy czynnik.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...