Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Liczba banderasów, jakie odpierdalam co chwilę, jest niesamowita. Niesamowite jest również to, ile udało się twórcom wycisnąć z mitologii nordyckiej, magia.

Opublikowano

37h a końca nie widać. W kwestii grafiki to jednak gra stoi w poprzedniej generacji o wiele mocniej niż forbidden west. Największa różnica w modelach postaci, taki np. Frejr mocno odstaje. 

Opublikowano

Ale walą spoilerami na youtubie, nic mi nie dało dawanie opcji, że nie interesuje mnie to, zawsze gdzieś się napatoczę na miniaturkę zdradzającą fabułę, trzeba chyba nie wchodzić na niego z 2 tygodnie. 

Opublikowano

Znajdźcie sobie mocny runiczny atak Tchnienie Thamura, rozpierdol robi nieziemski :obama:

Opublikowano

Na szczęście widziałem tylko poster że GoW R wychodzi i nic ponad to. Wszystko co napotykam to dla mnie nowość a na youtuba nie wchodze, polecam. 
 

Gra sie rozkręciła. O niczym nie opowiem, jest zajebiście. Zaskoczenie co chwila. 

Opublikowano
9 godzin temu, Rtooj napisał:

37h a końca nie widać. W kwestii grafiki to jednak gra stoi w poprzedniej generacji o wiele mocniej niż forbidden west. Największa różnica w modelach postaci, taki np. Frejr mocno odstaje. 

Czy ja wiem. Grafika jest ciężka do porównania, bo i klimat gierki jest inny, baśniowy i taki styl pasuje. Na pewno grafika jest bardziej dopracowana, równa, bez błędów.

Performance ma też znaczenie i np. w 60 fps to mimo, że FW jest może bardziej zaawansowane technologicznie, to jednak w 60 FPS na premierę wyglądał dużo słabiej niż Ragnarok jeżeli chodzi o jakość obrazu, który w 60 fps i 30 fps i 40 fps i 120 fps wyglada prawie tak samo :D.  I to jest zajebiste osiągnięcie Santa Monica. 

Opublikowano
28 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Ragnarok jeżeli chodzi o jakość obrazu, który w 60 fps i 30 fps i 40 fps i 120 fps wyglada prawie tak samo

Może w takim razie tryby grafiki nie są tak dobrze wykorzystane?

 

58 minut temu, Rozi napisał:

Znajdźcie sobie mocny runiczny atak Tchnienie Thamura, rozpierdol robi nieziemski :obama:

Kojarzę nazwę z jedynki, co on robi? I w spoilerze możesz napisać gdziego znaleźć.

Ja dopiero skończyłem

Spoiler

Asgard Atreusem i teraz idę Kratosem do sióstr.

Opublikowano

Obie są piękne, ale modele postaci poza Kratosem to siedzą w poprzedniej generacji, ich oczy niestety często błądzą bezmyślnie, kolizja z otoczeniem nóg też trochę nie wyrabia czasami. Przeskok od poprzednich części jest w Horizon o wiele większy. W Ragnarok gra się identycznie na jak w pierwszą część na Ps5. Horizon za to powodował opad szczeny tym jak mocno ewoluował.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Rtooj napisał:

Obie są piękne, ale modele postaci poza Kratosem to siedzą w poprzedniej generacji, ich oczy niestety często błądzą bezmyślnie, kolizja z otoczeniem nóg też trochę nie wyrabia czasami. Przeskok od poprzednich części jest w Horizon o wiele większy. W Ragnarok gra się identycznie na jak w pierwszą część na Ps5. Horizon za to powodował opad szczeny tym jak mocno ewoluował.

No tak, na pewno przeskok technologiczny (dopracowanie to inna bajka, na pewno tutaj był problem, może ze względu na premierę PS4 przy tak dużej ewolucji silnika) z Horizona do sequela, a z Gowa do sequela to inna bajka. Jestem ciekaw czy Death Stranding, który też jest na Decimie też zaliczy taki przeskok w sequelu, bo ciężko mi sobie wyobrazić jak miałby wyglądać :D. Podobnie Spider-Man 2. Silnik z GoWa to wlasciwie ten sam, tylko maksymalnie dopracowany, Decima ma masę nowości, zupełnie nowe modele, oświetlenie itd. itp.

 

Cod do gry jestem w 

 

Spoiler

tym Żelaznym Lesie

 

fajna zmiana pacingu, lubię takie klimaty. 

 

Dobra robota też z 

 

Spoiler

Atreusem, nie spodziewałęm się aż tak dużej ilości gameplayu z nim

 

Opublikowano
8 minut temu, Square napisał:

Kojarzę nazwę z jedynki, co on robi? I w spoilerze możesz napisać gdziego znaleźć.

Będzie w Midgardzie, jak wrócisz tam z

Spoiler

Freją. Dostaniesz za pokonanie dziury Draugrów, albo będzie w skrzyni przy tej dziurze, nie pamiętam dokładnie.

O KURWA, dostałem

Spoiler

Draupnir :obama:

 

Opublikowano

Najpiękniejsza zmiana w systemie walki to możliwość szybkeij zmiany broni po wykonaniu ataku runicznego, w ten sposób można płynnie zaaplikować 6 ataków i zakończyć szałem furii. W jedynce była ta sekunda że trzeba było zmieniać broń i się było bezbronnym.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...