Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak z dziećmi xD Weź jeszcze napisz, żebym zagrał w CoDa.

 

Chyba że to nie była szydera a szczera porada. Ubi nie trawie, chociaż Immortal kiedyś wciągnąłem.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 minuty temu, _Red_ napisał:

Serio nikt nie widzi tego, o czym pisałem? Ciężko się polemizuje z fanami gier AAA, bo trzeba być bezkrytycznym dla produkcji z 94% na meta.

No ja chyba dość wyraźnie narzekałem na Ragnaroka.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie największą zagadką jest, że chciałeś grać w poprzednika, a nie chcesz grać w - pod każdym względem - lepszego Ragnaroka. To jest przejście jak z OG GoWa na dwójkę, ale może jeszcze kiedyś wrócisz i będziesz miał okazje wyrazić czynny żal. Balon chyba tak miał z Day's Gone, może to jeszcze nie ten moment.

Edytowane przez SlimShady
  • Haha 1
Opublikowano

Na jedno i drugie już odpisałem na tej i poprzedniej stronie :CoolStoryBro:

 

Pierwszy GOW 2018 był nowy, inny w stosunku do trylogii. Przeszedłem na premierę, chociaż irytowały mnie te same rzeczy co tu już ppodawałem

 

Fabułę odpuściłem niedługo po powrocie z Freją z obozu. Nawet niespecjalnie mnie juz ciekawi co tam dalej się stanie, bo po prostu nudzi mnie ten gameplay.

Opublikowano

Po prostu chłopakowi nie przypadł setting i szuka dziury w całym. Proste jak budowa cepa.

 

Mamy na forum w piżdziec ludzi którzy nie trawią Halo, bo krasnale. Dla mnie ta sama przypadłość.

 

Natomiast jeżeli chodzi o system walki i narzekanie to IMO pudło. Sam w sobie jest dobry tylko jest tak wolny i anemiczny by niedzielniaki ogarnęły. No ale Kratos swoje lata ma.

Opublikowano

Trudno dyskutować z faktem, że nie podoba Ci się ten świat, rośliny i zwierzęta. Albo łykasz albo odrzucasz. 
Też wolałem grecką plejadę gwiazd zamiast ekipy Odyna ale to nie znaczy, że gierka nie może wciągnąć i od czasu do czasu zauroczyć. 
Walka natomiast jest bardzo dobra, zarówno w jedynce jak i dwójce. Ja nie oczekuję, że jak jest charge to zabija wszystko i wszystkich. Po prostu nagradza Cię odpowiednim demagem jeśli wyprowadzisz dobrze. 
Nie widzę także problemu w tym, że mobki mogą zaskoczyć, otoczyć, wykończyć. Nawet jaszczurki. Nawet killera Kratosa. Przecież to żadna nowość w grach wideo. 

  • Plusik 1
Opublikowano

W lutym miałem podobnie z ER jak Red teraz z Raganrokiem, gra mnie zaczynała męczyć a tym samym walka też stawała się frustrująca. Narzekanie na brak hyperarmora przy charge ataku to już takie na siłę przypierdalanie się :) bo gra męczy. 

 

Nie siadło, sprzedał i git. Zagra w coś co mu się spodoba zamiast tutaj spędzić kolejne kilkanaście godzin w bólach do końca. 

Opublikowano

Nadal będę podtrzymywał swoją opinię, że skoro normalnie kilkusekundowy charge attack (który przy takim pierdolniku z każdej strony jest już wystarczająco ryzykowny) wywołuje chwyt przeciwnika w powietrze i animacje rzutu nim o glebe, to powinien także działac gdy zwykły mobek właśnie rozpoczął swoją animacje ataku, a nie, że nagle to go chroni.

 

Już miałem nie dyskutować, ale kilka osób usilnie próbuje mi wmówić, że to świetna mechanika i powinna tak działać albo przekręca się moje słowa, że oczekuję invincibility w trakcie charga.

Opublikowano

Red nie dał rady ograć bo widzi ze cena używki leci w dół ;)

a tak serio - rozumiem narzekanie bo mnie tez irytowała walka nie na tyle żeby nie skończyć ale grobowce sobie odpuściłem. Na pewno grało mi się lepiej niż w 1. Wczoraj dobrnąłem do końca i starczy :)

  • Haha 4
Opublikowano
5 minut temu, _Red_ napisał:

Nadal będę podtrzymywał swoją opinię, że skoro normalnie kilkusekundowy charge attack wywołuje chwyt przeciwnika w powietrze i animacje rzutu nim o glebe, to powinien także działac gdy zwykły mobek właśnie rozpoczął swoją animacje ataku, a nie, że nagle to go chroni.

 

 


Normalnie przez 40h tego nie zauważyłem, a dużo jechałem naładowanym atakiem żywiołu + strzały runiczne aby spotęgować ten atak. Może wtedy przerywa animację mobka?

No ale ja napewno jako fan przygodowek pnc i platformówek nie jestem dobrym wyznacznikiem do oceny systemów walki. 

Opublikowano

Charge attack jest przerywany bo taka jest cena w tej grze jego ładowania. Śmieszniejsze są systemy gdzie robisz sobie nieśmiertelność bo uwaga,ważny Pan bohater zaczyna ładować atak jednoprzyciskowy albo straszne combo :D

 

Całą grę grałem z tą świadomością i tym bardziej bawiło gdy wyczułem że mogę ładować i zdzieliłem co mniejszego siekierą wywalając poza arenę.

Na większych to nie działa więc pytanie czy warto w ogóle używać. Ciosów jest tyle innych że można po prostu nie dotykać r2 jak jest wybrana siekiera.

No ale już po ptokach Odyna.

Opublikowano
Godzinę temu, messer88 napisał:

Wydaje mi się że mobka który robi czerwony atak to jedyne co może wytrącić wtedy z równowagi to aktywacja szału. 100% działa przy innych atakach bo czasami się tak ratowałem aktywując sobie na sekundę aby nie dostać. 

Aaaa no ja do czerwonego to rzadko kiedy dopuszczałem, a jak już widziałem to rola robiłem. 

Opublikowano
22 minuty temu, balon napisał:

Aaaa no ja do czerwonego to rzadko kiedy dopuszczałem, a jak już widziałem to rola robiłem. 

Jak z powietrza to pieknie strzalami badz wlucznia sie sciagalo takiego. Piekna sprawa.

Opublikowano

Ostatnich bossów na normalu to aż mi było szkoda. Nie mają nic do gadania jak się ma już dopakowane runiczne i jedzie combo wszystkiego po kolei. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...