Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Myślę że po prostu większość gra w inne gry, a jedna zgorzkniała opinia zachęciła innych zgorzkniałych użytkowników, razem pewnie będzie zespół hokejowy :D

Trudno żeby piać z zachwytu w temacie gdy gra dawno skończona, i w zasadzie czeka się na NG+.

Ja doceniam ilość pracy włożoną w tę grę, wszystko zgodnie z opinią wielu poprawione na miarę gow1->gow2. Z minusów dodam gameplay chłopakiem ale lepiej żeby nie podobało się coś dodanego niż braki.

Oceny tych gier to naprawdę nie spisek illuminati ani rosyjska propaganda, to docenienie doskonałej gry. A jeszcze takiej nie stworzyli by wszystkich zadowoliła.

Edytowane przez Rtooj
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 13.02.2023 o 12:24, Rtooj napisał(a):

zgorzkniała opinia

Rozwiń  

Co jest zgorzkniałego w napisaniu że nie mam takiej możliwości walki tarcza jak poprzednio ? Jakby zabrali kombosy ostrzami albo siekiera to też byłoby spoko? 

Gra nazywa się God of War RAGNAROK a narazie to jest bardziej coś w stylu Ukryta Prawda: Problemy wychowawcze z babelkiem. Sorry ale ja tu nie widzę pierd.olniecia do czego przyzwyczaiło mnie to studio. 

Później może będzie lepiej, nie wiem ale narazie jest tak sobie. 

 

Edytowane przez Szymek
Opublikowano

Ja to czuję syndrom ubi gierek.
Kiedyś GoW to było epickie napakowane akcją 10h.
Ale to taki roz(pipi) że łeb urywa!.
A dziś chodzę czyszczę lokację jak w jakiejś platformowce, szukam kruków i robie inne bzdety.
Jak pomyślę że tych lokacji jest chyba z 8 do wyczyszczenia to mi się zapala lampka ostrzegawcza.
Ktoś powie że to opcjonalne rzeczy, no ale taka to jest gierka dziś.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
  W dniu 13.02.2023 o 15:19, Szymek napisał(a):

Co jest zgorzkniałego w napisaniu że nie mam takiej możliwości walki tarcza jak poprzednio ? Jakby zabrali kombosy ostrzami albo siekiera to też byłoby spoko? 

Gra nazywa się God of War RAGNAROK a narazie to jest bardziej coś w stylu Ukryta Prawda: Problemy wychowawcze z babelkiem. Sorry ale ja tu nie widzę pierd.olniecia do czego przyzwyczaiło mnie to studio. 

Później może będzie lepiej, nie wiem ale narazie jest tak sobie. 

 

Rozwiń  

Twoja opinia kompletnie nie jest zgorzkniała, chodziło mi o kolegę Schranza. Tak samo jak krytyki nie można mylić z hejtem, tak samo nie można jej mylić z narzekaniami wymęczonego grami człowieka który się zmusza do grania.

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 13.02.2023 o 15:30, Schranz1985 napisał(a):

Ja to czuję syndrom ubi gierek.
Kiedyś GoW to było epickie napakowane akcją 10h.
Ale to taki roz(pipi) że łeb urywa!.
A dziś chodzę czyszczę lokację jak w jakiejś platformowce, szukam kruków i robie inne bzdety.
Jak pomyślę że tych lokacji jest chyba z 8 do wyczyszczenia to mi się zapala lampka ostrzegawcza.
Ktoś powie że to opcjonalne rzeczy, no ale taka to jest gierka dziś.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
 

Rozwiń  

 

Weź wrzuć tego normala i zalicz fabułę zanim się całkiem zniechęcisz, bo warto, a prawda jest taka, że jak teraz czujesz zmęczenie, to będzie tylko gorzej.

 

Ja w pewnym momencie tak zrobiłem i nie żałuję. Później mimo wszystko skusiło mnie zrobić sobie endgame bez pośpiechu i rozwadniania historii, mając obcykaną mapę, dobre staty itd. i bawiłem się całkiem dobrze. Rozjechałem Bersekerów (bywało ciężko nawet na normalu), a i parę spokojniejszych, pobocznych misji zaoferowało przyjemne widoki i doznania.

 

Szybsze loadingi (to akurat kwestia konsoli) mniej gejmizmowego zamulania, lepsza mapa i sensowniejsze rozstawienie punktów szybkiej podróży i byłoby cacy. Ale zgodzę się z zarzutem z poprzedniej strony dotyczącym walki z kilkoma przeciwnikami (albo z jednym, ale szybko przemieszczającym się). Przy takiej kamerze i tak ociężałym sterowaniu Kratosem, orientowanie się w terenie jest utrudnione i takie tempo nie jest po prostu dopasowane do trzonu rozgrywki, i problem ten ciągnie się od poprzedniej części. Owszem, jest szybki obrót o 180 stopni, ale częściej przydałby się taki o 90 stopni.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano
  W dniu 12.02.2023 o 18:47, Schranz1985 napisał(a):

wrogowie to ebane gąbki przez co te walki ciągną się strasznie.
Jednak wolę podejście soulsowe, giniesz na hita ale i przeciwnik w miare szybko pada

Rozwiń  

Postacie przyjmują mega dużo cisów i tracisz na to w hu czasu, bo grasz na jakimś mega wysokim poziomu trudności, na którym docelowo gra nie była projektowana. Ja grałem na normal i nic takiego nie uświadczyłem. Gierka nie była samograjem, a z drugiej strony czułem się jak madafaka upadły bóg wojny i szczególnie tych słabszych typów lałem jak szmaty - no irytowało by mnie max jakby mi God of war męczył się z jakimiś nobkami.

 

  W dniu 13.02.2023 o 15:30, Schranz1985 napisał(a):

a to czuję syndrom ubi gierek.
Kiedyś GoW to było epickie napakowane akcją 10h.
Ale to taki roz(pipi) że łeb urywa!.
A dziś chodzę czyszczę lokację jak w jakiejś platformowce, szukam kruków i robie inne bzdety.

Rozwiń  

No a kto ci każe tak robić? Ja olałem kruki itp. zapychacze. To jest dla kogoś kto ma niedosyt tego świta i chce tu siedzieć 50h (jeden przegra 500h w Horizona, drugi 80 w Ragnarok chcą, to mogą :) ). Wątek główny jest jasno zarysowany i można go pięknie oraz płynnie jechać bez żadnego levelowania (no napewno na normal) czy odbijania jakiś obszarów lub budowania zjebanych  (tfu)wpływów.

 

Wg mnie oczekujesz od gierki story i skondensowanego action adventure, a grasz na jakimś mega trudnym poziomie i robisz każdą aktywność. No tak podchodząc do tej gry, to napewno nie dostaniesz tego na czym ci zależy…

Opublikowano (edytowane)

Ja po ukończeniu Ragnaroka mam ochotę wrócić znów do odsłony z 2018 roku by popływać łódką po Jęziorze Dziewięciu. Uważam, że wywalenie tych pobocznych lokacji i skupienie się tyko na mięsku na 10h spowodowało by efekt odwrotny. Po jakimś czasie brakowało by tych chwilowych odskoczni. Jednakże w Ragnaroku jest ich trochę może nie za dużo, ale są za długie. W takim kraterze spędza się kilka godzin i nic się tam nie dzieje. W odsłonie z 2018 roku było to chyba lepiej wyważone.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
  W dniu 13.02.2023 o 20:16, Lukas_AT napisał(a):

W takim kraterze spędza się kilka godzin i nic się tam nie dzieje. W odsłonie z 2018 roku było to chyba lepiej wyważone.

Rozwiń  

Nie wiem czy piszemy o tej samej lokacji ale:

a) krater to całkowicie opcjonalna miejscówka i można w ogóle tam nie trafić

b) są tam duże questy poboczne, z potężnym „głównym” questem tego obszaru nawiązującym do głównego wątku czy choćby cały wątek

  Pokaż ukrytą zawartość

i misji z nimi związanych. Wg mnie to jedna z lepszych miejscówek w grze. 

Opublikowano (edytowane)

Tak, mówimy o tej samej lokacji pobocznej. Dla mnie ta lokacja była nudna prócz oczywiście wątku nawiązującego do wątku głównego. 

 

  Pokaż ukrytą zawartość


Problem tej lokacji to dla mnie jego nijaka warstwa artystyczna. Jest tam niewiele, co bym zapamiętał na lata. To samo dotyczy tych dżungl. Jak to porównam do God of War I i II, no to tam to inna bajka. God of War 2018 dla mnie tez pod tym wzgledem lepiej stal, bo tam było więcej Midgardu i fazowa eksploracja jęziora naprawdę mi się podobała
 

  Pokaż ukrytą zawartość


 

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 13.02.2023 o 19:16, kotlet_schabowy napisał(a):

Rozjechałem Bersekerów (bywało ciężko nawet na normalu),

 

Przy takiej kamerze i tak ociężałym sterowaniu Kratosem, orientowanie się w terenie jest utrudnione i takie tempo nie jest po prostu dopasowane do trzonu rozgrywki, i problem ten ciągnie się od poprzedniej części. Owszem, jest szybki obrót o 180 stopni, ale częściej przydałby się taki o 90 stopni.

Rozwiń  

 

To był dla mnie główny powód dla którego walki z Berserkami były momentami ciężkie. Podchodzisz żeby go trochę oklepać, odpalasz jakiś atak z dłuższą animacją a on nagle Ci ucieka z pola widzenia i za nim go zlokalizujesz najczęściej dostaje w pysk.

Opublikowano

Ale za to jaki epicki!
Bóg wojny który urywał głowę przy samych jajach innym bogom.
A teraz Atreus sie do niego drze - o jezu on wybuchnie!
A to jakiś robaczek xD.
No i tak sobię latam, biję robaczki, szukam kruków, zbieram srebro.
Sympatyczna gierka.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

  • beka z typa 2
Opublikowano

Dawaj jeszcze wal te robaczki bez użycia pancerza na tym najwyższym poziomie trudności, to będziesz miał każdego robaczka jak pojedynek z bardzo trudnym bossem i na luzie ze 100h zrobisz. 

Opublikowano
  W dniu 12.02.2023 o 18:47, Schranz1985 napisał(a):

I wrogowie to ebane gąbki przez co te walki ciągną się strasznie.
Jednak wolę podejście soulsowe, giniesz na hita ale i przeciwnik w miare szybko pada a nie ze 7/8 hitów jednego mielisz.
 

Rozwiń  

To dla mnie było najgorsze. Bossowie to jeszcze jak ciemoge ale berserki? Ile trzeba było hitów posadzić? 300? 400? Bez sensu. 

Opublikowano (edytowane)

Wspaniałe walki, każdą poza jedna wspominam mocno pozytywnie.

Kwintesencja grania. Umiejętności a nie grindowanie celem zdobycia broni na jednego strzała.

 

Edytowane przez Rtooj
  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 15.02.2023 o 09:02, Paolo de Vesir napisał(a):

 

racjonalizacja źle zbalansowanego poziomu trudności i poziomów doświadczenia 

Rozwiń  

śmieszny ogólnik, przecież do Berserków można podchodzić w trakcie fabuły albo po endgame. Sam możesz ocenić czy chcesz wygrać w proporcji umiejętności/poziom postaci 80/20 czy później 60/40. Tak czy tak nie przejdziesz ich używając damaskusowej siekiery która odbiera pół paska, czy wzywając ducha który za Ciebie odwali robotę.

Na czym polega ten balans, gdzie jest on dobrze wywarzony?

Opublikowano
  W dniu 15.02.2023 o 09:32, Rtooj napisał(a):

śmieszny ogólnik, przecież do Berserków można podchodzić w trakcie fabuły albo po endgame. Sam możesz ocenić czy chcesz wygrać w proporcji umiejętności/poziom postaci 80/20 czy później 60/40. Tak czy tak nie przejdziesz ich używając damaskusowej siekiery która odbiera pół paska, czy wzywając ducha który za Ciebie odwali robotę.

Na czym polega ten balans, gdzie jest on dobrze wywarzony?

Rozwiń  

 

Sam jesteś ogólnik - różnica między 4 a 5 levelu na przedostatnim poziomie trudności to normalne rozbicie szeregowego mobka na trzy strzały Vs dziubanie paska życia tego samego, ale wyższego poziomem przeciwnika. No, ale gra się podoba, więc zarzuty które są fundamentem każdego źle zbalansowanego poziomu trudności to:

 

  W dniu 15.02.2023 o 08:40, Rtooj napisał(a):

Kwintesencja grania. Umiejętności a nie grindowanie celem zdobycia broni na jednego strzała.

Rozwiń  

 

Jeszcze tylko klałn od roziego i jest komplet forumowej dyskusji. :beka: 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 15.02.2023 o 09:40, Paolo de Vesir napisał(a):

 

Sam jesteś ogólnik - różnica między 4 a 5 levelu na przedostatnim poziomie trudności to normalne rozbicie szeregowego mobka na trzy strzały Vs dziubanie paska życia tego samego, ale wyższego poziomem przeciwnika. No, ale gra się podoba, więc zarzuty które są fundamentem każdego źle zbalansowanego poziomu trudności to:

 

 

Jeszcze tylko klałn od roziego i jest komplet forumowej dyskusji. :beka: 

Rozwiń  

Ale przecież ja się odnosiłem tylko do tych berserków w tym cytacie.

Ok, lubisz clowny, ale nie napisałeś gdzie walki z bossami są lepiej zbalansowane.

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano
  W dniu 15.02.2023 o 09:45, Rtooj napisał(a):

Ale przecież ja się odnosiłem tylko do tych berserków w tym cytacie.

Ok, lubisz clowny, ale nie napisałeś gdzie walki z bossami są lepiej zbalansowane.

Rozwiń  

 

Ja zaś do walki ogólnie. Walki z bossami nie są ani zbalansowane ani niezbalansowane - po prostu są. System checkpointów wybacza wiele i w przeciwieństwie do walki w trakcie eksploracji ma służyć głównie podniesieniu "epickości" całej przygodzie, bo nie są żadnym testem skilla.

Opublikowano (edytowane)

To może rzeczywiście lepiej wklejaj mi clowny, bo ja mówię że lubię pączki, a Ty się z tym nie zgadasz bo bita śmietana Ci wypada z ptysia.

Ja się odnosiłem do komentarza kolegi Mozi do berserkerów.

Edytowane przez Rtooj

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...