Masamune 192 Opublikowano 22 grudnia 2024 Opublikowano 22 grudnia 2024 U mnie z walką wszystko trochę do przodu ruszylo, nowe czary, klątwa zielonego krzyżyka zwiększająca DMG, fajne RPG zacięcie, zobaczymy jak dobrze będzie wykorzystane później w grze, bo walk na razie jest mało. Cytuj
Masamune 192 Opublikowano 27 grudnia 2024 Opublikowano 27 grudnia 2024 Im dalej w las, tym lepiej. Dostałem miotłę, poruszanie się po świecie stało się znacznie wygodniejsze. Walka też nabiera rumieńców, poznałem nowe zaklęcia i co najważniejsze - mimo jeszcze braku dostępu do ulepszeń ekwipunku znalazłem kilka sztuk z już wmontowanymi dodatkowymi perkami, jest niezła rozpierducha, bo ulepszenia dostałem nie byle jakie - po użyciu konkretnego czaru HP przeciwnika siada przynajmniej o połowę, jeśli nie do zera. System craftingu, hodowanie roslin, wywary, wszystko to bardzo fajnie działa i jest to dla mnie chyba pierwsza gra, gdzie autentycznie widzę potrzebę stosowania czegoś więcej w walce niż podstawowe ataki. (Wiesiek 3 wymięka). Przeciwnicy też są fajnie urozmaiceni, niektórzy zyskują dodatkowe tarcze, które można zdjąć tylko określonym zaklęciem, innych można złapać tylko podczas ich ataku, jeśli w odpowiednim momencie użyjemy odpowiedniego czaru. Bomba. Na ten moment największym mankamentem gry dla mnie jest zbyt późne wprowadzenie gracza w te bardziej zaawansowane mechaniki , które właśnie wyciągają z gry to co najlepsze. Mi to zajęło aż 25h, a mam wrażenie , że to dopiero początek i nie widziałem wszystkiego. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.