Skocz do zawartości

Hogwarts Legacy


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, devilbot napisał:

Red Dead Redemption 2:lapka:

PS4 era

 

2 godziny temu, Starh napisał:

Horizon przykładowo

PS4 era

 

Wygladają lepiej, ale to nie zmienia faktu, że wyszły tez na stare konsole. 

 

Dziękuję, dobranoc :)

Jedynym open worldem exem na PC/PS5 jest Forspoken xDD

Opublikowano
12 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Pokaz mi open world, który jest z ery PS5 xD? 

Jakby może o to właśnie chodzi, że najwyższa pora na takie, a nie wyliczanki? Jak oni pracują nad tym Hogwarts od 2018 i rzeźbią to cały czas na unrealu 4, to nie ma co się dziwić, że gra z myślą o poprzedniej generacji, która wykorzysta moc obecnej. <Berion mode on> Environment ładny ale fxy bez szału. Typowa bolączka unreala to ten śmieciowy system fxów o nazwie niagara, dzięki temu zawdzięczamy np znany od wieków efekt galaretowatej krwi, która znika w powietrzu, nie zostawiając żadnego śladu. <Berion mode off>

Opublikowano
18 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Jakby może o to właśnie chodzi, że najwyższa pora na takie, a nie wyliczanki? Jak oni pracują nad tym Hogwarts od 2018 i rzeźbią to cały czas na unrealu 4, to nie ma co się dziwić, że gra z myślą o poprzedniej generacji, która wykorzysta moc obecnej. <Berion mode on> Environment ładny ale fxy bez szału. Typowa bolączka unreala to ten śmieciowy system fxów o nazwie niagara, dzięki temu zawdzięczamy np znany od wieków efekt galaretowatej krwi, która znika w powietrzu, nie zostawiając żadnego śladu. <Berion mode off>

W tym roku powinno się coś w temacie odcinania pas genów ruszyć, tak samo w grach open world, które zaczęli robić już z devkitem PS5 (Spiderman 2, DS2, dlc do Horizona też pewnie dostanie boosta, bo odcinają PS4). Starfielda nie liczę, bo to nie będzie pokaz graficzny raczej. FF XVI nie będzie open worldem. 

Opublikowano (edytowane)

Zupełnie odciąłem się od newsów oraz filmików z eksploracji oraz gemapleyu, żeby nie psuć sobie zabawy, ale fajna rzecz wpadła mi wczoraj czy przedwczoraj w "ręce": 

 

Bardzo fajnie wyglądają niektóre zaklęcia. Ciekawe, czy jest to udoskonalone zaklęcie incendio, czy zupelnie inny czar? Stawiam, że to drugie. Nie wiemy za dużo o mechanice rozwoju czarów, więc zakładam najprostszą opcję. Tak czy inaczej, wygląda to kozacko. 

Edytowane przez tom173
Opublikowano

Na rzeczowe oceny nie ma co liczyć, na pewno społeczność transfobów i innych skrzywień rzuci się do bombardowania negatywnymi ocenami. Ja akurat oglądam gameplaye i materiały prosto od developera więc wiem czego się spodziewać. 

 

Miałem niedawno taką sytuacje na spacerze z psem. Byliśmy z żoną w lesie i przypomniało mi się jak w grze będzie można latać na miotle nad lasem, więc powiedziałem jej o tym a ona mi odpowiada że tego akurat nie będzie bo zostało wycięte. I dużo rzeczy, które były na materiałach video zostało ostatecznie usunięte z gry. :facepalm: Bo ona wyczytała gdzieś na forum uniwersum Harrego Pottera. :yao: Kurwa, te pedalskie społeczności brodatych bab z kutasami zanieczyszcza swoimi bzdurami już nawet takie zgromadzenia jak fora fanów twórczość J.K. Rowling. Dlatego też niska sprzedaż gry mnie nie zdziwi. I może być sytuacja podobna jak z Mad Maxem i Days Gone, gdzie całkiem przyjazna i fajna gra zostanie zdissowana przez debili którzy z branżą gier video mają chuj co wspólnego. 

 

ps. preorder zrobiłem oczywiście u @Dave Czezky :hi:

Opublikowano
  • Cytat

     

    • So far I’m at a solid 8-9/10 from what I’ve experienced. The world is a lot more detailed that I was expecting. When I travel to certain locations, I encounter new NPCs who don’t repeat dialogue (unlike games like Cyberpunk and The Witcher). The combat is alot more satisfying that I expected as well. There’s hints of ninja gaiden and devil may cry inspired combat with the way you can juggle enemies. Really enjoying the game so far
    • The combat is better than I expected. It’s actually pretty difficult and you can get overwhelmed pretty easily. It gets super satisfying when you juggle enemies and get high combo counts.
    • The way they open the world is pretty staggered. You have your basic tutorial. Then arrival to hogwarts, hogsmeade, and then they really throw you into the full world a few hours in.

     

    • There is a basic unnamed spell attack during combat that acts as a filler spell to keep enemies juggled in air, but during combat you can switch at will from expelliarmus, to incendio for your main damage. And you use accio and levioso to chain more moved together.
    • Outisde of combat, you have lumos and accio + more to help solve puzzles
    • There are plenty of recognizable wizards in the game as well. I don’t wanna say exactly who to avoid spoiling anything but there are a bunch of names you will recognize without it feeling too fanservicey (just a little tho)

     

    • The side quests so far are nothing to write home about. They are a similar style to how assassins creed valhalla handled the “white dot” side quests. They aren’t really marked on your map you just come across them but most side quests are just “go here and help me with this”. I haven’t done any side quests that’s involved actual story telling instead of just simple favors. Also so far none of the side characters have grown on me yet. There are some I like, but none I would die for like in CDPR games or mass effect.

     

    • There’s a slight resistance in the triggers but nothing beyond that so far. The haptic feedback is really impressive at times tho. But overall not a show stealer

     

    • The wand is customizable but everything about it is cosmetic. To unlock new spells you have to go to your classes and complete assignments.
    • The level system doesn’t work exactly like how it does in other games. You gain xp for everything you do, but the level is Moreso an indicator of how much you’ve done in the world and some gear requires certain levels. But all you get for level king up is Additional health and stuff like that. The quests themselves give you more spells to work with.

     

    • I’m playing on an LG C1. I started off playing in the balanced mode (mix of performance and fidelity) with the Framerate uncapped. and was averaging about 55-60 fps. The performance mode is a smooth 60 and if you have VRR, you can uncap the framerate to average 60-65 fps. Haven’t tried the 120 fps mode yet but I can imagine it’s pretty smooth. Really impressed with the frame smoothness. The only issue I have is not the best draw distances and some slight texture pop in. Nothing that will take you out of the experience though.
    • I haven’t tried it myself, but the option was labeled as “ultra high framerate” or something. The 40 fps mode is called “balanced”

     

     

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...