Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiem że jest wsteczna kompatybilność. Czy jak kupię moralesa w wersji na PS4 i wrzucę do PS5 , to będę miał to samo jakbym kupił wersję na PS5?

 

10 minut temu, schabek napisał:

Ale w stanach to faktycznie niezlego pier,dolca dostali :reggie: nic dziwnego ze 'problemy z dostepnoscia'

 

 

A u nas pelna kulturka

comment_1605284877AMT4ap0bNxmgXqQGjIK7Xx

 

Licznik będzie miał zero o północy wiec chyba będzie sprzedaż w nocy.

Opublikowano
3 godziny temu, Dave7794 napisał:

 

 

Dzwoniłem do Media Expert i nie chcą mi to zmienić ale nie będę się rzucał czy anulował zamówienia bo nigdzie nie znajdę ps5 do stycznia potem ;)

Czyli mam rozumieć ,że jak jest list przewozowy można przekierować paczkę do domu? Ja nawet bym im ułatwił sprawę bo mogę tam podbić pod Paczkomat jak już tenm kueerier będzie bo do paczkomatu mam minutę drogi ;)

Jak juz będziesz widzieć paczkę w aplikacji inpost dzwon do nich i przekieruj na dostawę do domu. Będzie trzeba coś dopłacić. Tak mi gostek z inpost powiedzial.

Opublikowano

hejka wszystkim,

ktoś zamawiał w empiku i miał dzisiaj telefon od Pani konsultant?

Bo ja miałem i powiedziala ze w dniu premiery bede mial i czy chce kurierem i w trakcei rozmowy popsuł mi się telefon :D Dodała mi produkt do koszyka, ale bez odjetej kwoty zaliczki preordera. Przeklikalem to do platnosci i po 30 min anulowali, ale nie przelalem pieniedzy. Niestety nie mam jak sie skonsultowac w tej chwili z infolinia i pozostaje mi kontakt mailowy, ale nie odpisuja.

Jutro bede mogl sie dodzwonic na infolinie? Troche sie martwie ze nie dostane tej konsoli, a juz sie strasznie napalilem :(

 

Opublikowano (edytowane)

Czyli można być właściwie pewnym, że wszyscy, którzy zamówili w preorderze - dostaną swoje konsole.

 

Na infolinii w MM i Neonet powiedzieli mi, że na tą chwilę nie wiedzą, o której godzinie wystartuje sprzedaż. Trzeba się dowiadywać najlepiej dzień wcześniej.

Edytowane przez ginn
Opublikowano

Dzwonie własnie, zajętę jak zwykle. Ja je.bie co bajzel a wczoraj reszte kasy puściłem. 

3 minuty temu, ginn napisał:

@LiŚciu

 

Wpłacałeś całość?

 

Generalnie to dzwoń do nich. Mi babka sama przez telefon powiedziała, że panuje totalny bałagan z zamówieniami.

Tak, wpłaciłem całośc za konsole i za headset. 

Opublikowano

Covid19 ty ku.rwo, oby 2021 był spokojny i wylądują normalnie na półkach te konsole PS5. Ponoć w Japonii mają jeszcze gorzej z dostępnością.

Opublikowano

Ja wpłacałem też wczoraj i szybko się zmienił status na opłacono. Jak dzwoniłem aby zmienić sposób wysyłki to gdzieś po 15 minutach mnie dopiero połączyło. Pani na słuchawce oznajmiła, że złoży wniosek, ale czy dojdzie on do skutku to już nie wiadomo.

Opublikowano

Dlatego opłaciłem całość w momencie zamawiania. Znajomy pracownik z MM doradził mi abym tak zrobił, bo przy zamówieniach z zaliczkami i dopłatami są zawsze duże zamieszania. 

 

@LiŚciu, trzymam kciuki, aby udało się to wyjaśnić! :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dodzwoniłem się. Babka mówi że to może dlatego najprawdopodobniej że sklep (mam odbiór osobisty) zaktualizował stany magazynowe a że konsol jeszcze fizycznie u nich nie ma to ze względu na brak w magazynie anulował. Na www mam info przy statusie NIE ZREALIZOWANO zamiast ANULOWANO. Wysłał info do centrali i mam czekać. Ciśnienie skacze. Status płatności jest jako opłacono. 

  • Smutny 1
Opublikowano

Możliwe, że przez obostrzenia i kombinowanie z odbiorami osobistymi narobił im się bajzel z zamówieniami - trzeba dzwonić i się upominać nie ma innej opcji, najważniejsze się nie poddawać i walczyć o swoje

Opublikowano
34 minuty temu, LiŚciu napisał:

Dodzwoniłem się. Babka mówi że to może dlatego najprawdopodobniej że sklep (mam odbiór osobisty) zaktualizował stany magazynowe a że konsol jeszcze fizycznie u nich nie ma to ze względu na brak w magazynie anulował. Na www mam info przy statusie NIE ZREALIZOWANO zamiast ANULOWANO. Wysłał info do centrali i mam czekać. Ciśnienie skacze. Status płatności jest jako opłacono. 

Przykra sprawa, szkoda że jest takie zamieszanie. Jak na taką dużą sieć mało profesjonalnie.

Opublikowano

Jak się cieszę,że od razu przeanalizowałam sytuacje,jaka może wyniknąć  i złożyłem opłacony preorder u oficjalnego dystrybutora, z dostawą pod samiuśkie  drzwi.Siedzę sobie teraz wygodnie w fotelu popijając wódeczkę.A wy co? nadal  spać po nocach nie będziecie mogli.XD

  • Smutny 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...