ASX 14 714 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada No tak, mając o wiele mocniejszego PC nie widzę sensu kupowania tej konsoli, bo nie ma dla mnie zbyt wiele do zaoferowania, ale od początku pisałem że nie jestem jej targetem. Ale Jeśli ktoś gra głównie na PS5, ma tu swoje gry, nie ma mocnego PC to może to być dla niego warta uwagi inwestycja. A pije do ogólinkowrgo sposobu komunikacji pozbawionego konkretów, bo wygląda to tak że wychodzi Cerny zapowiada sprzęt i obiecuje m.in że będzie do 40% bardziej wydajny, co może oznaczać zarówno 5, 12 jak i 32% wydajniejszy, każdy z tych procentów mieści się w tym przedziale i będzie prawdziwy. A konkretną specyfikację poznajemy dopiero w instrukcji w środku. Cytuj
gnom 91 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Sprawa z tymi teraflopami to wychodzi na to ze wartosc trzeba pomnozyc x2 tak wychodzi z budowy jednostki ktora amd zastosowalo, na redicie " spece " to tlumacza. Odpowiednikiem ma byc r7700xt jesli chodzi o czyste teraflopy. Ale dochodza inne kwestie tak jak wiecej pamieci i ich szybkosc Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada (edytowane) 7 minut temu, ASX napisał(a): No tak, mając o wiele mocniejszego PC nie widzę sensu kupowania tej konsoli, bo nie ma dla mnie zbyt wiele do zaoferowania, ale od początku pisałem że nie jestem jej targetem. Ale Jeśli ktoś gra głównie na PS5, ma tu swoje gry, nie ma mocnego PC to może to być dla niego warta uwagi inwestycja. Naprawdę nie ma sensu posługiwania się argumentem „mocnego PC” dla ludzi, którzy grają i chcą grać na konsolach. Bo tym tokiem rozumowania żadna konsola nie ma sensu, a jednak lwia część osób wybiera je zamiast lub obok PC. Edytowane 3 listopada przez izon 3 2 1 1 Cytuj
łom 2 011 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 14 minut temu, Masamune napisał(a): Skalowanie z użyciem AI funkcjonuje już X czasu i wszyscy są mega zadowoleni z tego jak to działa - DLSS od Nvidii. Przecież na tym screenie nie ma żadnego skalowania rozdzielczości Zobacz sobie ostrze miecza które idzie pod kątem, jak by tam było jakiekolwiek skalowanie (czy do 1440p czy do 4k) to było by o wiele bardziej wygładzone no i nie wyobrażam sobie że Sony nie zareklamowało by porządnie funkcji która znacząco poprawia jakość obrazu. 17 minut temu, Masamune napisał(a): W każdym razie wygląda na pamięć niezunifikowaną z główną pamięcią operacyjną GDDR6, więc do gier wciąż jest tyle samo pamięci co na zwykłej PS5. Bardziej prawdopodobne jest to że te 2GB wolniejszej pamięci pójdzie na system żeby zwolnić z 16GB GDDR, tak jak to zrobili w PS4 Pro Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Ale ja piszę tylko i wyłącznie o sobie, jeśli ktoś nie chcę PC i woli grać na konsoli to całkowicie jego sprawa. Sam zresztą w swoim poście który cytujesz podkreśliłem, że PS5 Pro może być warte uwagi dla tych którzy grają głównie na konsolach. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 29 minutes ago, łom said: Przecież na tym screenie nie ma żadnego skalowania rozdzielczości Zobacz sobie ostrze miecza które idzie pod kątem, jak by tam było jakiekolwiek skalowanie (czy do 1440p czy do 4k) to było by o wiele bardziej wygładzone no i nie wyobrażam sobie że Sony nie zareklamowało by porządnie funkcji która znacząco poprawia jakość obrazu. Bardziej prawdopodobne jest to że te 2GB wolniejszej pamięci pójdzie na system żeby zwolnić z 16GB GDDR, tak jak to zrobili w PS4 Pro Zgadzam się, geometria na tych zrzutach nie wygląda jakoś znacząco lepiej jeśli w ogóle lepiej, różnice widać głównie na elementach UI. Dopuszczam też taki scenariusz, że ten zrzut to jakiś fejk przepuszczony przez program graficzny i przedstawiony jako efekt działania funkcji PS5 Pro. Trzeba samemu ocenić, wkrótce sami się przekonamy. Cytuj
oFi 2 491 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Z ps4 byl taki problem, że devi czasami nie dawali suwaczkow do swoich gier i jak włączało się gre na ps4pro to czuć bylo różnice w klatkarzu i stabilności produkcji. Pamietam ze w takim sekiro to ten prosiak dawal te plywajace 40fps zamiast 30, co bylo kluczowe w niektórych starciach. Nie wiem czy sowę bym zatłukł bez tego. Ale teraz jak w kazdej grze dostajemy opcje fidelity vs performance? Jedynym zapalnikiem dla mnie to chyba tylko gta 6 będzie, jeżeli rzeczywiście będą tam spore różnice w graficzce i stabilności rozgrywki. Cytuj
Square 8 705 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Godzinę temu, ASX napisał(a): A pije do ogólinkowrgo sposobu komunikacji pozbawionego konkretów, bo wygląda to tak że wychodzi Cerny zapowiada sprzęt i obiecuje m.in że będzie do 40% bardziej wydajny, co może oznaczać zarówno 5, 12 jak i 32% wydajniejszy, każdy z tych procentów mieści się w tym przedziale i będzie prawdziwy. A konkretną specyfikację poznajemy dopiero w instrukcji w środku. Ale z tej instrukcji wychodzi, że jest 60% bardziej wydajne? Ile tam niby było w PS5, 9,x i w podkręceniu 10,x? Mnie bardziej wkurza ten slogan o braku konieczności wyboru trybu, bo dostaniesz jakość Fidelity w płynności Performance. Nawet na najnowszych filmikach tak pierdolą, a jak pokazało DF to jednak tryb Pro ma mało wspólnego z Fidelity. 1 Cytuj
łom 2 011 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 16 minut temu, Square napisał(a): Ale z tej instrukcji wychodzi, że jest 60% bardziej wydajne? Ile tam niby było w PS5, 9,x i w podkręceniu 10,x? Tylko że wydajność w teraflopach nie przekłada się liniowo na wydajność. Żeby to było tak proste to te 60% więcej teraflopów musiało by być osiągnięte tylko przez wyższe zegary (czyli PS5 działa z prędkością 2.2 to Pro musiało by latać w 3.5 GHz) i wtedy można by napisać że Pro ma 60% wydajniejsze GPU (ale nadal została by kwestia CPU i pamięci). Cytuj
Square 8 705 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Nom, i to wszystko jest wiadome od zapowiedzi, czyż nie? Z instrukcji nowe info to terafanki i zużycie energii? Cytuj
Emet 1 098 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada (edytowane) 1 godzinę temu, Masamune napisał(a): Ani te 2 GB nie są "G" - Gaming, ani nie mają tam dopisanej "6". Wygląda na to, że to jakaś dodatkowa pamięć, być może która posłuży do obsługi funkcji związanych z PSSR lub RT?? W każdym razie wygląda na pamięć niezunifikowaną z główną pamięcią operacyjną GDDR6, więc do gier wciąż jest tyle samo pamięci co na zwykłej PS5. ?? Pamięć jest wolniejsza więc raczej oczywiste, że pójdzie na system, tym bardziej że (odnosząc się do ostatniego zdania) kwestia większej ilości pamięci dla gier (1,2GB więcej) zostala potwierdzona przez Cernego na prezentacji. Wtedy nie było wiadomo jakim cudem, skoro wciąż jest 16GB GDDR6. Teraz już wiadomo. Edytowane 3 listopada przez Emet Cytuj
nero2082 822 Opublikowano 3 listopada Autor Opublikowano 3 listopada 1 godzinę temu, ASX napisał(a): No tak, mając o wiele mocniejszego PC nie widzę sensu kupowania tej konsoli, bo nie ma dla mnie zbyt wiele do zaoferowania też uważam że możesz już sprzedać swojego Xboxa Cytuj
łom 2 011 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 9 minut temu, Square napisał(a): Nom, i to wszystko jest wiadome od zapowiedzi, czyż nie? Z instrukcji nowe info to terafanki i zużycie energii? Terafanki były wiadome już od roku, tylko że tutaj ich liczba jest podana tak jak jest obliczana dla PS5 a nie te 33 które latają w necie a które później część interpretuje jako "Pro jest ponad 3x mocniejsze od PS5" xd Nowe info to te 2GB dodatkowej pamięci no i zużycie energii jak kogoś to interesuje. Cytuj
Bielik 744 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 390 w nominalnie ? Liczę, że będzie jednak mniej, przecież tyle to pobiera platforma z 4080 na pokładzie xd Cytuj
Patapon 43 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada https://x.com/elesnicho/status/1852858621626855535 Alanek na fatce i Pro to niebo, a ziemia. Cytuj
gnom 91 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Wiedzialem ze tak bedzie. Teraz co chwile regularny zastrzyk nowych porownan i sraczka u tych ktorzy licza na dostepnosc w dniu premiery... pewnie nie bedzie problemu ale... Cytuj
Szermac 2 851 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada No ja mam nadzieje, że już w poniedziałek/wtorek MediaMarkt się odezwie xd Cytuj
Rash 243 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 1 godzinę temu, Patapon napisał(a): https://x.com/elesnicho/status/1852858621626855535 Alanek na fatce i Pro to niebo, a ziemia. Szkoda że to ciągle te jbane 30fps mode na pro. Tak jak wspominał Squerk, człowiek zamówił prosię żeby móc ograć szereg tytułów w 60 fpsach przy jednocześnie dobrze wyglądające rozdziałce ale nie czarujmy się, przepaść jaka dopiero teraz będzie w niektórych tytułach na pro pomiędzy quality rt a perf mode będzie jeszcze bardziej dobita niż na ps5 fat. I tak krw do zajebania w tym naszym konsolowym świecie. Chwilę będzie spokój a potem będziemy czekać na ps6 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 2 hours ago, Patapon said: https://x.com/elesnicho/status/1852858621626855535 Alanek na fatce i Pro to niebo, a ziemia. Jak to stwierdził specjalista Alex z DF - lower than the Lowest setting from PC. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada ten zrzut z Anala Waka z PRO to jaki tryb graficzny? 30 czy 60? Cytuj
gnom 91 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada I tak za dobrze to wyglada, nie wierze ze tak duza roznica, bo tutaj i tekstury sa w lepszej jakosci. Cytuj
Square 8 705 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada Godzinę temu, Moldar napisał(a): 30. W 60 nie ma rt Czyli gówno, a nie wykorzystanie Pro. Trzeba poczekać na PS6. Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 3 listopada Opublikowano 3 listopada 7 hours ago, ASX said: No tak, mając o wiele mocniejszego PC nie widzę sensu kupowania tej konsoli Mając mocnego PC nie widzisz sensu posiadania Playstation, które jednak ma swoje exy. Natomiast widzisz sens posiadania Xboxa, którego biblioteka gier w 100% jest obecna na PC. Aha. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.