messer88 6 532 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 24 minuty temu, Plackus napisał(a): Dragons Dogma 2 wyglądają i chodzą teraz jak złoto. jakieś tryby nowe pod pro? Cytuj
łom 1 990 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 12 minut temu, Square napisał(a): W Stellar też nie wiem po co zostawili stare tryby. W Horizonach są te same co były tylko teraz mają dopisek Pro. A jest jakaś duża różnica w grafice między 30/40 a 60, jak nie to czemu nie zostawili tylko trybu 60 a zaoszczędzony czas poświęcili na wyciśnięcie czegoś więcej (np. dalszy draw distance). No nie czaję tego podejścia tym bardziej w grach które w 60 FPSach nie wyglądają jak gówno rozmazane. Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 34 minuty temu, Square napisał(a): PS4 i PS5 też były z uchwytem, wersje Pro były bez. No pakowanie to pożal się boże, już chociaż w tym Pro powinno być na wzór Xboxa. Niestety jakość opakowań premium jest tylko w limitkach i to tych drogich typu 20th anniversary /500 milion itd Cytuj
Square 8 658 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 8 minut temu, łom napisał(a): A jest jakaś duża różnica w grafice między 30/40 a 60 Na FAT nie widziałem jakiejś różnicy, ale też 30/40 odpalałem tylko na chwilę. No byłoby lepiej jakby na Pro by się skupiali na jednym trybie. Cytuj
Homelander 2 127 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Z tego co zrozumiałem zapowiedź Pro to miało nie być więcej trybów. Zamiast tego jeden - połączone quality z performance. Jak dalej mają zamiar ładować kolejne tryby to jest to absolutny bezsens. Miałem wczoraj jechać po to Pro, ale z braku czasu nie pojechałem, za to obejrzałem kilka recenzji i pozostaję z moim premierowym fatem jeszcze jakiś czas. 1 1 1 Cytuj
Bzduras 12 673 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Oho, czyli przez miesiąc teraz poczytamy, że Pro się nie opłaca i w ogóle nie jesteś nią zainteresowany, po czym jednak kupisz. Tak zwane "Twierdzenie Grega" 4 Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 53 minuty temu, łom napisał(a): Z tych wszystkich testów to i tak największą wtopę według mnie zaliczyli developerzy i robią ten sam błąd co wcześniej, pakują masę trybów zamiast dać jeden (max 2) mega dopracowany i przynajmniej w jakimś stopniu potwierdzić słowa Cernego na prezentacji. Najśmieszniejsze jest to że najlepszą robotę w tym względzie zrobił... Ubisoft z The Crew Motorfest The Crew Motorfest takes advantage of PlayStation 5 Pro Jeden tryb, elegancki opis co i jak zmienia, AC Mirrage podobnie. A z drugiej strony Insomniac wyskoczył z opcjami na dodanie/odjęcie poszczególnych opcji RT, TLOU nie wiadomo po kiego zostawiło stare tryby a Hogwarts Legacy nadal zarzuca 5-cioma trybami z czego 3 są do niczego. No te kolejne tryby to gooowno straszna. W takim Stellar Blade są dodatkowe tryby pro i pro max, no i ponoć pro max gorszy od pro? @Szermac który tryb lepszy? Cytuj
Szermac 2 797 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 5 minut temu, balon napisał(a): @Szermac który tryb lepszy? Pro Max nie używa PSSR i jest to bazowy Quality Mode z TAA zalockowany na 50 klatkach. Pro używa PSSR, które robi największą różnice i czyści obraz jak żyletka i wypala Ci gały na dużym TV i ma 60 klatek, jak masz VRR to masz 80. 1 1 Cytuj
Homelander 2 127 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 26 minutes ago, Bzduras said: Oho, czyli przez miesiąc teraz poczytamy, że Pro się nie opłaca i w ogóle nie jesteś nią zainteresowany, po czym jednak kupisz. Tak zwane "Twierdzenie Grega" Nieee, dłużej niż miesiąc. Powiem Ci, że ostatnio nawet mi się udaje wygrać z moim fomo. Steamdecka nie wymieniłem na OLEDa, chociaż to sprzęt którego używam w zasadzie codziennie i gram na nim najwięcej. Series S też stoi od 3 lat i nie mam ochoty na zmianę. Że nawet o telefonie, czyli chyba 6letnim iPhone 11 Pro Max Więc może i tym razem mi się uda nie pierdolić dookoła jak to się nie opłaca i nie chcę lol 1 Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 47 minut temu, Szermac napisał(a): Pro Max nie używa PSSR i jest to bazowy Quality Mode z TAA zalockowany na 50 klatkach. Pro używa PSSR, które robi największą różnice i czyści obraz jak żyletka i wypala Ci gały na dużym TV i ma 60 klatek, jak masz VRR to masz 80. Czyli ten tryb Pro powinien być Pro max tak na chłopski rozum? Mocno zagmatwane. Z ciekawości jest gdzieś przy tym trybie w menu gierki napisane, że ten używa pssr, a tamten nie? Patrząc na to to tego trybu „pro max” w ogóle mogli nie dawać, aby nie robić zamieszania i dociągnąć to co było obiecane, czyli lepsza grafa w 60+ klatkach? Cytuj
Bzduras 12 673 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Teraz, balon napisał(a): Czyli ten tryb Pro powinien być Pro max tak na chłopski rozum? Mocno zagmatwane. W Max masz po prostu natywną rozdzielczość, a Pro używa PSSR. Tak to przynajmniej rozumiem. Cytuj
oFi 2 470 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 13 godzin temu, SpacierShark123 napisał(a): Ja dalej śledze temat czekając na bundle z napędem i najbardziej niepodoba mi się że konsole jednak słychać w stosunku do cichutkiego Fat-a. Na nagraniach średnio to wygląda Jaka wirówka Żarty na bok, ktoś z decylometrem to mierzył? Bo takie coś to jest profanacja robienia rzetelnego testu głośności CZEGOKOLWIEK. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 3 minuty temu, Bzduras napisał(a): W Max masz po prostu natywną rozdzielczość, a Pro używa PSSR. Tak to przynajmniej rozumiem. Taaa, no i pro wygląda i chodzi lepiej od pro max:) Cytuj
Bzduras 12 673 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Jeśli implementacja upscalingu jest dobra to nic dziwnego. Wewnętrzna rozdziałka jest niższa więc klatki idą w górę, a jakość obrazu wcale na tym nie traci. Stellar Blade wszędzie jest pokazywane paluszkiem jako przykład tego, jak powinno wyglądać wykorzystanie PSSR z tego co widzę w internetach. 1 1 Cytuj
SpacierShark123 1 509 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 4 minuty temu, oFi napisał(a): Jaka wirówka Żarty na bok, ktoś z decylometrem to mierzył? Bo takie coś to jest profanacja robienia rzetelnego testu głośności CZEGOKOLWIEK. No mnie nie obchodzi czy konsola ma 10dB czy 40dB a to czy ją słychać czy nie a tutaj jednak słysze ją mocniej od Fat-a. Dziś byłem w Holenderskim MM i całe stoisko zawalone PRO ale żadnego napędu, sony naprawde nie ogarnia w logistyke. Cytuj
Czoperrr 5 195 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 9 minutes ago, SpacierShark123 said: No mnie nie obchodzi czy konsola ma 10dB czy 40dB a to czy ją słychać czy nie a tutaj jednak słysze ją mocniej od Fat-a. Dziś byłem w Holenderskim MM i całe stoisko zawalone PRO ale żadnego napędu, sony naprawde nie ogarnia w logistyke. Sony nie chce napędów i tyle. To jest celowe działanie. 1 Cytuj
Square 8 658 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 8 minut temu, Bzduras napisał(a): Stellar Blade wszędzie jest pokazywane paluszkiem jako przykład tego, jak powinno wyglądać wykorzystanie PSSR z tego co widzę w internetach. Ano jest tak. Nie zastanawiasz się, po prostu odpalasz grę i wiesz. Odpowiednie użycie PSSR to może być gamechanger. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 164 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Zobaczymy jak będzie ze sprzedażą wersji z napędem - jeśli nie zacznie schodzić na pniu w święta to raczej nie wróżę konsoli szczególnego sukcesu. Cytuj
Czoperrr 5 195 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 8 minutes ago, Paolo de Vesir said: Zobaczymy jak będzie ze sprzedażą wersji z napędem - jeśli nie zacznie schodzić na pniu w święta to raczej nie wróżę konsoli szczególnego sukcesu. Jakiej wersji z napędem? Cytuj
oFi 2 470 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada Pamietam ze z ps4pro tez były jakieś cyrki j dopiero druga edycja poprawila błędy poprzednika. Ps5pro na premierę gta Vi to będzie must buy panowie. Mam nadzieję ze do tego czasu przytwierdza drut chlodzeniowy do blachy jak w poprzednich konsolach Cytuj
krzysiek923 1 684 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 17 minut temu, Czoperrr napisał(a): Sony nie chce napędów i tyle. To jest celowe działanie. PS3 nie miało problemu z hałasem, więc to nie jest tak, że nie wiedzą jak zrobić cichy napęd. Cytuj
Paolo de Vesir 9 164 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 7 minut temu, Czoperrr napisał(a): Jakiej wersji z napędem? Która rzekomo miałaby się pojawić w grudniu. Cytuj
Patapon 40 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 44 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Która rzekomo miałaby się pojawić w grudniu. W grudniu to łaskawe Sony uwolni napędy, żeby zalegające premierowe prosiaki pogonić. Cytuj
gnom 90 Opublikowano 10 listopada Opublikowano 10 listopada 50 minut temu, krzysiek923 napisał(a): PS3 nie miało problemu z hałasem, więc to nie jest tak, że nie wiedzą jak zrobić cichy napęd. Chyba z tym tez roznie bylo, ale kultrka i ogolny design PS3 Slim to jest extra. Moze ten chropowaty czarny plastik nie urodziwy ale konsola byla solidna. A pozniej znowu finezja poniosla Sony i zrobili model super slim z drzwiczkami przesuwanymi... wtf. Oni maja jakis tam problem osobowosciowy. Ktos tam nie umie rozwiiac dobrych wzorcow (patrzcie PS4 - PS4PRO - PS4 Slim). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.